Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1322z dziś
7377z ostatnich 7 dni
25775z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana opraw oświetleniowych na ledowe

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana opraw oświetleniowych na ledowe

Data zamieszczenia: 2023-03-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Zagraniczne "LIGNA" Sp. z o.o
50L
32-300 Olewin
powiat: olkuski
509 396 159
biuro@ligna.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/150332
Województwo: małopolskie
Miasto: Olewin
Wadium: ---
Nr telefonu: 509 396 159
Termin składania ofert: 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wymiana opraw oświetleniowych na ledowe w budynku produkcyjnym
Powstaje w kontekście projektu
RPMP.04.02.00-12-0177/18 - Poprawa efektywności energetycznej w Przedsiębiorstwie Zagranicznym LIGNA Sp. z o.o.

Część 1
Wymiana opraw oświetleniowych na ledowe

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest wymiana (dostawa i montaż) opraw oświetleniowych na ledowe w budynku produkcyjnym.
1. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Siedziba Zamawiającego - Olewin 50L, 32-300 Olkusz, działka nr 641/18.
2. Główne założenia dotyczące wykonania zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę opraw oświetleniowych na ledowe, która zostanie wykonana w budynku produkcyjnym o pow. 2777 m2. Aktualnie w zakładzie Zamawiającego zinwentaryzowano:
o Świetlówki narożne - 36 W - 114 szt.
o Naświetlacze narożne - 150 W - 8 szt.
o Metahalogeny sufitowe - 250 W - 18 szt.
o Halogeny budowlane - 500 W - 5 szt.
o Naświetlacze duże - 250 W - 9 szt.
o LED 50 - 50 W - 9 szt.
o LED 80 - 80 W - 4 szt.
o LED 100 - 100 W - 4 szt.
o LED 125 - 125 W - 5 szt.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również wymiana części okablowania elektrycznego, w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania i funkcjonowania przedmiotu zamówienia. Wymiana okablowania będzie dokonywana w sytuacji, jeśli stan techniczny istniejącej instalacji będzie uniemożliwiał prawidłowe działanie nowych opraw. Wykonawca zobowiązany jest do weryfikacji we własnym zakresie, która część okablowania elektrycznego wymaga wymiany.
3. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia do modernizacji/wymiany wszystkich istniejących punktów świetlnych w sposób, który zagwarantuje zgodne z obowiązującymi przepisami i normami (głownie: PN-EN 12464-1, PN-EN 13201-2 lub nowsza, która zastępuje wskazana normę) prowadzenie działalności produkcyjnej w zakładzie Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązany jest do modernizacji istniejącego systemu oświetlenia w sposób, który zagwarantuje osiągniecie parametrów oświetleniowych i oszczędności w wysokości wynikających z zapisów dokumentów: ,,Inwentaryzacja techniczna z pomiarami energetycznymi zakładu Przedsiębiorstwa Zagranicznego Ligna Sp. z o.o. Olewin 50l, 32-300 Olkusz" oraz ,,Audyt efektywności energetycznej (Modernizacja oświetlenia starej hali)" - w załączeniu do OPZ. W dokumentacji przyjęto, że oszczędności jakie mają powstać po realizacji zamówienia wyniosą min. 21 771 kWh/rok.
a. Moc docelowa każdego punktu świetlnego nie większa niż 200W, z założeniem pracy i użytkowania oświetlenia na poziomie nie mniejszym niż 2760 godzin rocznie/punkt świetlny.
b. Punkty świetlne będą eksploatowane w warunkach przemysłowych z wysokim poziomem zapylenia.
5. Warunkiem odebrania prac od Wykonawcy będzie potwierdzenie przez Wykonawcę w formie pisemnej (np. raport, kalkulacja, zestawienie), że parametry oświetleniowe zgodne z normami PN-EN 12464-1, PN-EN 13201-2 zostały osiągnięte. Dokument musi zostać sporządzony z uwzględnieniem reguł wynikających z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz.U. 2009 nr 43 poz. 346 z późn. zm.). Sporządzony w wyniku realizacji zamówienia dokument będzie podlegał weryfikacji przez Zamawiającego. W sytuacji stwierdzenia braku należytej rzetelności przy sporządzeniu opracowania Wykonawca będzie zobowiązany do wprowadzenia niezbędnych korekt.
6. Wykonawca, przyjmując realizację zamówienia, uwzględnia fakt, ze realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywała się na terenie przedsiębiorstwa, w którym w trakcie wymiany oświetlenia będzie prowadzona bieżąca działalności produkcyjna od poniedziałku do piątku, w tym również w niektóre weekendy w wymiarze min. 10 godzin. Powyższe powoduje, że wykonawca musi zapewnić taką organizację pracy własnej, aby w możliwie najmniejszym stopniu ingerowała w bieżącą produkcję Zamawiającego. Prowadzone prace będą wykonywane w uzgodnieniu z Zamawiającym.
7. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy.
8. Zamawiający dopuszcza składania ofert równoważnych. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, pochodzenia, specyfikacji technicznych i/lub systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Intencją Zamawiającego było przedstawienie ,,typu" towaru/rozwiązania/produktu spełniającego wymagania Zamawiającego. Rozwiązania równoważne zaproponowane przez Wykonawcę będą posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne, co najmniej w zakresie opisanym danym znakiem towarowym lub daną normą i nie obniżą określonych przez Zamawiającego standardów. Pod pojęciem ,,równoważności" rozwiązania w szczególności rozumie się: wskazanie, że oferowane rozwiązanie posiada co najmniej takie same lub lepsze - opisane daną normą lub znakiem - parametry techniczne i funkcjonalne cechy jakościowe, które dotyczą wartości użytkowych przedmiotu zamówienia, odpowiednich dla zastosowanego materiału, komponentu, produktu, takie jak: funkcjonalność, wydajność, wytrzymałość, żywotność, odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo, komfort użytkowania, standard wykończenia oraz cechy, które opisują fizyczne właściwości przedmiotu zamówienia, takie jak: wielkość (długość, szerokość, wysokość), kubaturę, gęstość, kształt, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału i komponentu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zmawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych - innych niż określone w zapytaniu ofertowym lub załącznikach do niego - do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zastosowane rozwiązania równoważne spełniają wymogi Zamawiającego (np. opisy, karty katalogowe, karty techniczne itp.).
9. Dostarczane oprawy oświetleniowe oraz wszelkie elementy/urządzenia/podzespoły użyte do realizacji zamówienia przez Wykonawcę muszą pochodzić od oficjalnych partnerów dystrybucyjnych autoryzowanych przez producenta urządzeń dla obszaru UE lub bezpośrednio od producentów posiadających swoje przedstawicielstwo na terenie UE.

Okres gwarancji
Patrz zapytanie ofertowe

CPV: 31524100-6, 31524120-2, 31524200-7, 31524210-0, 45311100-1, 45311200-2

Dokument nr: 2023-43862-150332, LIGNA/ZO/1/03/2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-03-24

Miejsce i termin realizacji:
10. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 15.06.2023 r.
Planowany termin podpisania umowy
2023-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
małopolskie
Powiat
olkuski
Gmina
Olkusz
Miejscowość
Olewin

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, a także w sytuacjach określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 (Wytyczne Horyzontalne).
2. Dopuszczalne będą zmiany umowy wynikające w szczególności z:
a) zmiany rozporządzeń, przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych i umowy o dofinansowanie, związane z realizacją projektów współfinansowanych ze środków unijnych;
b) decyzji instytucji publicznych, w tym Instytucji Pośredniczącej lub Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym;
c) przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i/lub Wykonawcy;
d) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku wystąpienia okoliczności, których Zamawiający i/lub Wykonawca nie mogli przewidzieć na etapie prowadzenia postępowania ofertowego.
3. Dopuszczalne będą zmiany dotyczące terminu realizacji zamówienia:
a) w przypadku wystąpienia siły wyższej tj. zdarzenia nieprzewidywalnego, będącego poza kontrolą stron umowy.
b) w przypadku wystąpienie stanu nadzwyczajnego (np. stan wyjątkowy, stan wojenny, stan klęski żywiołowej itp.).
c) w przypadku innych przeszkód uniemożliwiających zrealizowanie zamówienia, za które nie odpowiada Wykonawca.
d) w przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla wykonania przedmiotu Umowy.
e) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w projekcie wymagających akceptacji Instytucji Pośredniczącej.
f) zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności opóźnienia w przekazywaniu niezbędnych informacji i dokumentów, odbiorze, opóźnienia w podejmowaniu decyzji przez Zamawiającego ważnych z punktu widzenia realizacji zamówienia itp.
g) zamawiający dopuszcza możliwość zmiany okresu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku wystąpienia innych przyczyn niż wyżej wymienione, jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty.
h) dopuszczalne będą zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia na zgodny wniosek Stron umowy.
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają łącznie następujące warunki:
a) posiadają potencjał oraz uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia,
c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Sposób weryfikacji spełnienia warunku został opisany w pkt. VI w załączonym Zapytaniu ofertowym.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają łącznie następujące warunki:
a) nie zalegają z należnościami z tytułu podatków i opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
b) nie zachodzą wobec Oferentów przesłanki do wszczęcia postępowania upadłościowego lub likwidacyjnego.
Sposób weryfikacji spełnienia warunku został opisany w pkt. VI w załączonym Zapytaniu ofertowym.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty, które są powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Oferentem, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu udziałów lub co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Wykluczeniu podlegają również podmioty na podstawie okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835).
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Ofertę sporządzić należy na druku ,,Formularz ofertowy" stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie, wypełniając nieścieralnym atramentem lub długopisem, maszynowo lub komputerowo. Oferta oraz Załącznik nr 2 winien być podpisany przez Oferenta - osobę/osoby upoważnioną/e do reprezentowania Oferenta. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. W przypadku ofert składanych drogą elektroniczną (tj. w sposób określony w pkt XVI.2 lit. a. lub c. poniżej) wypełniony Załącznik nr 1 oraz Załącznik nr 2 powinny mieć format pdf oraz zostać podpisane: (i) podpisem kwalifikowanym lub (ii) podpisem zaufanym E-Puap. W razie braku możliwości wykorzystania przez oferenta powyższych rozwiązań, Zamawiający dopuszcza przesłanie powyższych dokumentów zawierających cyfrowe odwzorowanie (skan) podpisu właściwej osoby (osób) upoważnionej/-nych.
2. Do Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego należy dołączyć:
a) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym stanowiące Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
b) Pełnomocnictwo/umocowanie do złożenia Oferty i reprezentowania Oferenta (jeśli dotyczy). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta.
c) Specyfikację techniczną przedmiotu oferty.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-14
Data ostatniej zmiany
2023-03-14 23:32:43

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
a) Cena netto - maksymalnie do uzyskania jest 70 pkt.
Punkty obliczane będą zgodnie z metodologią wskazaną w pkt. IX w załączonym Zapytaniu ofertowym.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
b) Gwarancja na montaż i elementy montażowe - maksymalnie do uzyskania jest 30 pkt.
Punkty obliczane będą zgodnie z metodologią wskazaną w pkt. IX w załączonym Zapytaniu ofertowym.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Beata Madej
tel.: 509 396 159
e-mail: biuro@ligna.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.