Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2664z ostatnich 7 dni
22990z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa artykułów ślusarskich, elektrycznych, hydraulicznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa artykułów ślusarskich, elektrycznych, hydraulicznych

Data zamieszczenia: 2023-03-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
ul. Wólczańska 191/195
90-531 Łódź
powiat: Łódź
tel./fax (42) 637 12 83
eksploatacja@pirogow.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax (42) 637 12
Termin składania ofert: 2023-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA artykułów ślusarskich, elektrycznych, hydraulicznych z podziałem na trzy pakiety dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
2. Opis przedmiotu zamówienia na :
DOSTAWA artykułów ślusarskich, elektrycznych, hydraulicznych z podziałem na trzy pakiety zgodnie z Kosztorysem ofertowym, Formularzem ofertowym i projektem umowy.

Dokument nr: EP/15 /2023

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem skrzynki mailowej na adres: eksploatacja@pirogow.pl do dnia 04.04.2023 do godz. 11:00.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia:
Umowa na okres 12 m-cy

Wymagania:
Procedura na podstawie Ustawy z dnia 11.09.2019r. - Prawo zamówień publicznych na mocy art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy Pzp
4.Termin związania ofertą
4.1 Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od dnia wyznaczonego, jako dzień składania oferty.
6. KRYTERIA WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ:
6.1 Do porównania ofert Zamawiający przyjmuje ceny ofert wskazane w złożonych ofertach.
6.2 Kryterium nr 1 najniższa cena - 100 pkt: cena (brutto - z podatkiem VAT) - według następującego
wzoru:
najniższa zaoferowana cena oferty
Ilość punktów =----------------------------------------------x 100
cena zaoferowana w badanej ofercie
6.3. Do oceny przyjmuje się cenę oferty brutto (z podatkiem VAT) na całość zamówienia.
6.4. W kryterium nr 1 - cena można uzyskać maks. 100,00 pkt.
6.5 Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w skali od 0,00 do 100,00 pkt.
7. Wykluczenie z postępowania
7.1 W związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego wyklucza się:
7.1.1 Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
7.1.2 Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 01.03.2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
(Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24.02.2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 7.1.3 Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1pkt 37 ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24.02.2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustaw
7.2 W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 7.1, Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy.
7.3 Zamawiający zastrzega, że zaistnienie przesłanek, o których mowa w ust. 7.1 wykluczenia będzie weryfikowane na podstawie ogólnodostępnych baz danych.
7.4 Oświadczenie Wykonawcy składane w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - stanowi część formularza ofertowego.
8. Opis sposobu przygotowania oferty
8.1. Oferta musi spełniać następujące wymogi: 8.1.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
8.2. Na zawartość oferty składa się:
8.2.1. Wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy i Formularz ofertowy -
wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1 z załącznikami nr 1,2,3 - Kosztorys ofertowy do niniejszego zaproszenia.
8.2.2. Stosowne pełnomocnictwo@ - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru.
8.2. Zaleca się, aby całość oferty była spakowana do jednego folderu lub pliku.
9. Wybór najkorzystniejszej oferty:
9.1 .Wykonawcy biorący udział w zapytaniu ofertowym, zostaną poinformowani o wyborze najkorzystniejszej oferty poprzez zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego
10. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy.
10.1.Umowa, określająca szczegółowe warunki współpracy zostanie sporządzona po wyborze najkorzystniejszej oferty w oparciu o treść zaproszenia i załączników oraz złożoną ofertę. Wstępne postanowienia umowne zostały zamieszczone w załączniku nr 2 do zaproszenia.
11. Inne informacje:
11.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z Wykonawcami, w celu uzupełnienia oferty/ wyjaśnienia jej treści.
11.2. Zamawiający zastrzega możliwość poprawy omyłek pisarskich lub rachunkowych w złożonych ofertach.
11.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty. 11.3.1. W przypadku zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty Zamawiający nie
przewiduje zwrotu Wykonawcom kosztów poniesionych w wyniku udziału w postępowaniu.

Uwagi:
12. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania
danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 12.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), WSSz. im. M. Pirogowa w Łodzi poniżej przedstawia informacje dotycząc sposobu przetwarzania danych osobowych:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Specjalistyczny
Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 90-531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195, nr tel.: 42 636 76 11, (dalej jako ,,Administrator").
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować
się pisząc na adres: 90-531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195 z dopiskiem ,,Inspektor Ochrony Danych" lub poprzez adres email: iod@piroqow.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w związku z Pani/Pana uczestnictwem w postępowaniu o udzielenie zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 PLN,
tj. zamówienia, o którym mowa w treści art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. -
Prawo zamówień publicznych. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli zgoda wyrażona poprzez złożenie oferty w ww. postępowaniu.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
a) pracownicy i współpracownicy Administratora uczestniczący w przeprowadzanym postępowaniu o udzielenie zamówienia,
b) podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie przepisów prawa, w tym m.in. Sąd, Prokuratura,
c) podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi prawne,
d) dostawcy i realizatorzy usług IT w zakresie obsługi systemów informatycznych,
5. Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, w tym również do organizacji międzynarodowych.
6. Administrator będzie przechowywał Pani/Pana dane osobowe przez okres 4 lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku, gdy czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, uzupełnienia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych w sytuacjach wskazanych przepisach prawa, w tym RODO. Prawo do usunięcia danych może być realizowane wyłącznie po upływie okresów przechowywania i archiwizacji danych wynikających z obowiązujących przepisów prawa o ile obowiązek przetwarzania przez Administratora danych osobowych przez okres dłuższy nie będzie wynikał z innych przepisów prawa.
8. W przypadku, gdy Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe wyłącznie na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody, ma Pani/Pan prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie , bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2), gdy uzna Pani/Pan, że Administrator przetwarza Pani/Pana dane w sposób niezgodny z przepisami RODO.
10.Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale brak ich podania może uniemożliwić lub utrudnić wzięcie udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
11. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu oraz nie będą profilowane.
12. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, wymaga się od Wykonawcy złożenia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, stanowiącego integralną część Formularza ofertowego (załącznik nr 1 do Zaproszenia)^

Kontakt:
Osoby upoważnione do kontaktu: Pracownicy Działu Eksploatacji
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:00.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.