Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2762z ostatnich 7 dni
22046z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja infrastruktury sportowo kulturalnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja infrastruktury sportowo kulturalnej

Data zamieszczenia: 2023-03-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Sianów
Armii Polskiej 30
76-004 Sianów
powiat: koszaliński
530733794
jaltyn@sianow.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Sianów
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 530733794
Termin składania ofert: 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja infrastruktury sportowo kulturalnej w Gminie Sianów.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1:
DOSTAWA i montaż nowych elementów - urządzeń na 18 placów zabaw, obejmujące demontaż i utylizację istniejących urządzeń oraz zakup i montaż nowych
Zadanie 2:
DOSTAWA i montaż nowych elementów na plac zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Sianowie
Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod adresem: http://dokumenty.sianow.pl/przetargi/dokumentacja_polski_lad/
,,Modernizacja infrastruktury sportowo-kulturalnej w Gminie Sianów"
Część II ,,Przebudowa istniejącego terenu przy obiekcie ,,Orlik 2012" w Sianowie i budowa rowerowego toru przeszkód Pumptrack z niezbędnymi elementami wyposażenia przestrzeni"
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod adresem: http://dokumenty.sianow.pl/przetargi/dokumentacja_polski_lad/
,,Budowa obiektu sportowego w Sianowie wraz z zadaszeniem nad boiskiem, na terenie dz. nr 577 obr. 0007 m Sianów"
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod adresem: http://dokumenty.sianow.pl/przetargi/dokumentacja_polski_lad/
Budowa kortów tenisowych na Stadionie Miejskim w Sianowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod adresem: http://dokumenty.sianow.pl/przetargi/dokumentacja_polski_lad/
Część 5.
Budowa dwóch boisk sportowych przy dwóch szkołach podstawowych we wsi Iwięcino oraz we wsi Sucha Koszalińska ze sztuczną nawierzchnią i infrastrukturą towarzyszącą.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod adresem: http://dokumenty.sianow.pl/przetargi/dokumentacja_polski_lad/
Budowa boiska sportowego i placu zabaw przy szkole podstawowej Nr 2 w Sianowie ze sztuczną nawierzchnią i infrastrukturą towarzyszącą
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod adresem: http://dokumenty.sianow.pl/przetargi/dokumentacja_polski_lad/
Zakup kontenera szatniowo - sanitarnego - na boisko sportowe we wsi Sieciemin.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod adresem: http://dokumenty.sianow.pl/przetargi/dokumentacja_polski_lad/
Zagospodarowanie przestrzeni miejskiej przez Kinem Zorza w Sianowie
oraz terenu Placu pod Lipami
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod adresem: http://dokumenty.sianow.pl/przetargi/dokumentacja_polski_lad/
Zadanie 1.
Oświetlenie sceniczne i wymiana foteli kinowych.
Zadanie 2.
Remont sali kinowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

CPV: 37535200-9, 45100000-8, 45110000-1,45112210-0,45112000-5,45212140-9,45212200-8,45220000-5,45233220-7, 45000000-7

Dokument nr: 2023/BZP 00135797, Z.271.4.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-31 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a587016e-c294-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy
zakupowej https://ezamowienia.gov.pl
Zamawiający dopuszcza, awaryjnie komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej
jaltyn@sianow.pl - Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie
internetowej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu w tym
składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą,
z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki
komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej
zdefiniowane w ustawie z dnia 3 marca 2020 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w
szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w
formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3. W postępowaniu o
udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywa się przy użyciu platformy zakupowej https://ezamowienia.gov.pl
Zamawiający dopuszcza, awaryjnie komunikację za
pośrednictwem poczty elektronicznej jaltyn@sianow.pl
4. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod
adresem: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO",
informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta w Sianowie, 76-004 Sianów, Ul. Armii Polskiej 30.
inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy i Miasta w Sianowie jest daneosobowe@sianow.pl, adres: 76-004
Sianów, Ul. Armii Polskiej 30.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o ustawę - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1710)
dalej ,,ustawa Pzp";
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z ustawą Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-31 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć przez Platformę pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.