kujawsko-pomorskie (Zławieś Wielka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja infrastruktury sportowo kulturalnej |
Data zamieszczenia: | 2023-03-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Sianów Armii Polskiej 30 76-004 Sianów powiat: koszaliński 530733794 jaltyn@sianow.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Sianów |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 530733794 |
Termin składania ofert: | 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja infrastruktury sportowo kulturalnej w Gminie Sianów. Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie 1: DOSTAWA i montaż nowych elementów - urządzeń na 18 placów zabaw, obejmujące demontaż i utylizację istniejących urządzeń oraz zakup i montaż nowych Zadanie 2: DOSTAWA i montaż nowych elementów na plac zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Sianowie Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod adresem: http://dokumenty.sianow.pl/przetargi/dokumentacja_polski_lad/ ,,Modernizacja infrastruktury sportowo-kulturalnej w Gminie Sianów" Część II ,,Przebudowa istniejącego terenu przy obiekcie ,,Orlik 2012" w Sianowie i budowa rowerowego toru przeszkód Pumptrack z niezbędnymi elementami wyposażenia przestrzeni" Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod adresem: http://dokumenty.sianow.pl/przetargi/dokumentacja_polski_lad/ ,,Budowa obiektu sportowego w Sianowie wraz z zadaszeniem nad boiskiem, na terenie dz. nr 577 obr. 0007 m Sianów" Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod adresem: http://dokumenty.sianow.pl/przetargi/dokumentacja_polski_lad/ Budowa kortów tenisowych na Stadionie Miejskim w Sianowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod adresem: http://dokumenty.sianow.pl/przetargi/dokumentacja_polski_lad/ Część 5. Budowa dwóch boisk sportowych przy dwóch szkołach podstawowych we wsi Iwięcino oraz we wsi Sucha Koszalińska ze sztuczną nawierzchnią i infrastrukturą towarzyszącą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod adresem: http://dokumenty.sianow.pl/przetargi/dokumentacja_polski_lad/ Budowa boiska sportowego i placu zabaw przy szkole podstawowej Nr 2 w Sianowie ze sztuczną nawierzchnią i infrastrukturą towarzyszącą Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod adresem: http://dokumenty.sianow.pl/przetargi/dokumentacja_polski_lad/ Zakup kontenera szatniowo - sanitarnego - na boisko sportowe we wsi Sieciemin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod adresem: http://dokumenty.sianow.pl/przetargi/dokumentacja_polski_lad/ Zagospodarowanie przestrzeni miejskiej przez Kinem Zorza w Sianowie oraz terenu Placu pod Lipami Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod adresem: http://dokumenty.sianow.pl/przetargi/dokumentacja_polski_lad/ Zadanie 1. Oświetlenie sceniczne i wymiana foteli kinowych. Zadanie 2. Remont sali kinowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl CPV: 37535200-9, 45100000-8, 45110000-1,45112210-0,45112000-5,45212140-9,45212200-8,45220000-5,45233220-7, 45000000-7 Dokument nr: 2023/BZP 00135797, Z.271.4.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-31 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a587016e-c294-11ed-8261-62cbbe4d0ca4 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej https://ezamowienia.gov.pl Zamawiający dopuszcza, awaryjnie komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej jaltyn@sianow.pl - Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 3 marca 2020 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej https://ezamowienia.gov.pl Zamawiający dopuszcza, awaryjnie komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej jaltyn@sianow.pl 4. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta w Sianowie, 76-004 Sianów, Ul. Armii Polskiej 30. inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy i Miasta w Sianowie jest daneosobowe@sianow.pl, adres: 76-004 Sianów, Ul. Armii Polskiej 30. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1710) dalej ,,ustawa Pzp"; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z ustawą Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-31 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć przez Platformę pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024