dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
kujawsko-pomorskie (Topólka)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozebranie domków letniskowych, transport i zagospodarowanie odpadów budowlanych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Jastarnia Portowa 24 84-140 Jastarnia powiat: pucki referatrozwoju@jastarnia.pl https://platformazakupowa.pl/pn/jastarnia |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Jastarnia |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rozebranie domków letniskowych, transport i zagospodarowanie odpadów budowlanych z terenu byłego O.W. Merkury w Juracie - etap II Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest Rozebranie domków letniskowych, transport i zagospodarowanie odpadów budowlanych z terenu byłego O.W. Merkury w Juracie, Ul. Wojska Polskiego 63 - etap II. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje etap II rozbiórki, tj.: 1) rozpoznanie warunków prowadzenia robót rozbiórkowych, podłączeń instalacji, dostępności terenu oraz innych ograniczeń dla potrzeb rozbiórki; 2) zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót; 3) rozebranie budynków: świetlicy, stołówki z kuchnią i dwóch domków letniskowych, 4) rozebranie betonowych przylegających do budynków tarasów, pozostałości fundamentów, utwardzeń terenu; 4) transport i zagospodarowanie gruzu oraz innych materiałów z rozbiórki, w tym przedstawić uwierzytelnione kopie kart przekazania odpadów lub wydruków z systemu BDO. Uwagi: - na dachach domków letniskowych oraz w opierzeniach dachu stołówki z kuchnią znajduje się zawierający azbest eternit w ilości około 132 m2; - przy zachodniej ścianie budynku stołówki z kuchnią znajduje się czynne złącze kablowe ( do pozostawienia podczas i po wykonanych robotach rozbiórkowych ). Wykonawca podczas robót rozbiórkowych tego obiektu zobowiązany jest uzyskać uzgodnienia właściciela sieci - Energa Operator SA oraz zapewnić nadzór osoby posiadającej odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia elektryczne; - w budynku stołówki z kuchnią mogą znajdować się meble i wyposażenie, do których obecnie nie ma bezpiecznego dostępu. Zamawiający usunie meble i wyposażenie po podczas prac rozbiórkowych po rozebraniu przez Wykonawcę konstrukcji dachu i ścian. CPV: 45110000-1, 45111220-6,90512000-9 Dokument nr: 2023/BZP 00136914, RR.271.9.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-31 09:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/jastarnia 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/jastarnia 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, m.in. .doc, .odt, .ods, .docx, .txt, .xls, .pdf, .jpg, .png, .zip. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zgodnie z art. 63 ust 2 ustawy Pzp. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują elektronicznie za pomocą portalu platformazakupowa.pl dostępnego pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/jastarnia i formularza ,,wyślij wiadomość do zamawiającego" dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania (nie dotyczy składania ofert). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/jastarnia TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-31 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/jastarnia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: RR.271.9.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest Rozebranie domków letniskowych, transport i zagospodarowanie odpadów budowlanych z terenu byłego O.W. Merkury w Juracie, ul. Wojska Polskiego 63 - etap II. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje etap II rozbiórki, tj.: 1) rozpoznanie warunków prowadzenia robót rozbiórkowych, podłączeń instalacji, dostępności terenu oraz innych ograniczeń dla potrzeb rozbiórki; 2) zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót; 3) rozebranie budynków: świetlicy, stołówki z kuchnią i dwóch domków letniskowych, 4) rozebranie betonowych przylegających do budynków tarasów, pozostałości fundamentów, utwardzeń terenu; 4) transport i zagospodarowanie gruzu oraz innych materiałów z rozbiórki, w tym przedstawić uwierzytelnione kopie kart przekazania odpadów lub wydruków z systemu BDO. Uwagi: - na dachach domków letniskowych oraz w opierzeniach dachu stołówki z kuchnią znajduje się zawierający azbest eternit w ilości około 132 m2; - przy zachodniej ścianie budynku stołówki z kuchnią znajduje się czynne złącze kablowe ( do pozostawienia podczas i po wykonanych robotach rozbiórkowych ). Wykonawca podczas robót rozbiórkowych tego obiektu zobowiązany jest uzyskać uzgodnienia właściciela sieci - Energa Operator SA oraz zapewnić nadzór osoby posiadającej odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia elektryczne; - w budynku stołówki z kuchnią mogą znajdować się meble i wyposażenie, do których obecnie nie ma bezpiecznego dostępu. Zamawiający usunie meble i wyposażenie po podczas prac rozbiórkowych po rozebraniu przez Wykonawcę konstrukcji dachu i ścian. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 90512000-9 - Usługi transportu odpadów 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł, b) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: - dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą którą skieruje do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające kierowanie w tej specjalności, zgodne z aktualnym stanem prawnym. Osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika robót. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: c) oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; d) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia; b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą zostać dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 2. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez przedłużenie terminu zakończenia rozbiórki w przypadku: 1) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; 2) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki, stan zagrożenia epidemiologicznego), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót; 4) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; 5) niemożności wykonywania robót z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 6) niemożności wykonywania robót, gdy uprawniony organ nie dopuszcza do wykonania robót lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 3. W przedstawionych w ust. 2 powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień lub wstrzymania realizacji, strony mogą ustalić nowe terminy realizacji robót i rozliczenia końcowego, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy, postoju lub okresowi niezbędnemu do wykonania robót nieprzewidzianych w zleceniu. 4. W przypadku konieczności zmiany terminu realizacji remontu cząstkowego Wykonawca zobowiązany jest wystąpić z wnioskiem do Zamawiającego. Wniosek powinien zawierać szczegółowe uzasadnienie zmiany terminu. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024