Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
688z dziś
6744z ostatnich 7 dni
25141z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wynajem sprzętu i środków transportu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wynajem sprzętu i środków transportu

Data zamieszczenia: 2023-03-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Inowrocławiu
ul ks. laskowskiego 14
88-100 Inowrocław
powiat: inowrocławski
tel (52) 357-40-71, fax (52) 357-36-87, tel. (52) 357- 40-71 w. 149
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Inowrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: tel (52) 357-40-71,
Termin składania ofert: 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wynajem sprzętu i środków transportu wraz z obsługą
na okres 12 miesięcy od 01.05.2023 r. do 30.04.2024 r.

1. Odpowiedzialnym za realizację zamówienia jest Zarząd Spółki.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie ofertę częściową stanowi oferta na wykonanie zadania A, B lub C.
3. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia sposób wykonania (oferta wariantowa).
4. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
5. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Rozdział II - Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu i środków transportu wraz z obsługą na okres 12 miesięcy od 01.05.2023r. do 30.04.2024r.
Zamówienie dotyczy:
A. wynajmu samochodu ciężarowego - typ zabudowy wywrotka Wywrotka powyżej 16ton
min. parametry:
o ładowność skrzyni: powyżej 16 ton,
o rozładunek: tył, boki,
B. wynajmu koparki BI. Koparko-ładowarka
min. parametry:
o głębokość kopania: 5,5m,
o pojemność łyżki: od 0,16m3 do 0,30m3,
o szerokość łyżki: od 450mm do 800mm,
o udźwig przy max. rozłożonym ramieniu: wysunięty 800kg, wsunięty 1200kg,
B2. Koparka kołowa obrotowa
min. parametry:
o głębokość kopania: 5m,
o pojemność łyżki: od 0,3m3 do 0,6m3,
o szerokość łyżki: od 450mm do 800mm,
C. wynajmu dźwigu średniego
min. parametry:
o udźwig:
° przy promieniu roboczym 3m-4m - od 16 ton do 18ton,
° przy promieniu roboczym 16m-18m - od 0,4tony do 0,6tony,
o wysokość podnoszenia: od 18m do 26m,
Informacje dodatkowe:
o Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 szt. sprzętu dla zadania A, a dla pozostałych po 1 szt.
o Wynajem sprzętu będzie się odbywać w dni robocze. Incydentalnie możliwy jest najem poza dniami roboczymi za stawkę z dni roboczych.
o Jednostka rozliczeniowa - roboczogodz..
o Rozliczenie dojazdu na budowę wraz z powrotem:
° samochód ciężarowy, koparko-ładowarka - w cenie usługi,
° dźwig - 1 roboczogodz..
o Czas pracy naliczany będzie od momentu przyjazdu na budowę do chwili zakończenia pracy (potwierdzonej podpisem w karcie pojazdu).

CPV: 45510000-5, 45520000-8, 60181000-0

Otwarcie ofert: 2. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi dnia 31.03.2023 r., o godz. 10:05 w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 19.

3. Otwarcie ofert jest jawne.

4. Komisja dokona otwarcia ofert w kolejności ich wpływu, poda do wiadomości nazwy i adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny.

5. Informacje, o których mowa w pkt. 4, przekazane zostaną niezwłocznie Wykonawcom, którzy nie byli obecni na otwarciu ofert, na ich wniosek.

Składanie ofert:
Rozdział VIII - Sposób przygotowania oferty
1. Ofertę należy przygotować w sposób następujący:
1) ofertę należy złożyć w kopercie opisanej hasłem:
,,Wynajem sprzętu i środków transportu wraz z obsługą" nie otwierać do dnia 31.03.2023r. do godz. 10:00
2) wszystkie dokumenty oferty powinny być złożone w kopercie,
Rozdział IX - Terminy obowiązujące w postępowaniu
1. Oferty należy składać do dnia 31.03.2023 r., do godz. 10:00 w sekretariacie przedsiębiorstwa.

Miejsce i termin realizacji:
Rozdział III - Termin wykonania zamówienia
Termin obowiązywania umowy: 12 miesiące od 01.05.2023r. do 30.04.2024r.

Wymagania:
7. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień sektorowych PWiKSp. z o.o. w Inowrocławiu zwanym dalej Regulaminem dostępnym na stronie internetowej bip.pwikino.pl z zastosowaniem procedury odwróconej.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie częścią zamówienia będzie wynajem z pkt. 1 A, BI, B2 lub C.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Rozdział IV - Warunki udziału w postępowaniu
1. Zgodnie z § 11 Regulaminu udzielania zamówień PWiK Sp. z o.o. w Inowrocławiu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniaj ą warunki udziału w postępowaniu:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
c) zdolności technicznej lub zawodowej.
a ponadto Wykonawcy zagwarantują wynajem sprzętu i środków transportu wraz z obsługą w przypadku zgłoszenia:
o dotyczącego samochodu ciężarowego lub koparko-ładowarki - rozpoczęcie pracy do 2 godzin od powiadomienia,
o dotyczącego dźwigu - rozpoczęcie pracy do 48 godzin od powiadomienia.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z § 12
Regulaminu udzielania zamówień PWiK Sp. z o.o. wykonawcę:
1) który nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu;
2) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, który zawarł układ z wierzycielami, albo którego działalność jest zawieszona;
3) złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
4) Wykluczeni zostaną również Wykonawcy, w stosunku do których występują przesłanki określone w § 12 ust. 2 Regulaminu.
3. Wykluczeni zostaną również Wykonawcy, którzy:
1) Wykonawcy, z którymi Zamawiający rozwiązał albo wypowiedział umowę w sprawie zamówienia lub odstąpił od umowy w sprawie zamówienia, z powodu okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie albo wypowiedzenie umowy lub odstąpienie od umowy nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
2) wyrządzili szkodę Zamawiającemu lub osobie trzeciej, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie lub zostali zobowiązani do zapłaty kary umownej, jeżeli szkoda ta lub obowiązek zapłaty kary umownej:
a) wynosiły nie mniej niż 5% wartości realizowanego zamówienia,
b) powstały w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania.
3) po wyborze ich oferty, jako oferty najkorzystniejszej, odmówili zawarcia umowy z Zamawiającym, jeżeli odmowa zawarcia umowy nastąpiła w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
Równocześnie z wynikami postępowania Zamawiający zawiadamia Wykonawców, którzy
zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie
wykluczenia.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Rozdział V - Wykaz dokumentów wymaganych od oferentów
o Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SWZ.
2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia z § 11 Regulaminu - Załącznik nr 2 do SWZ.
3) Oświadczenie, że nie należy do grupy kapitałowej z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 4. W przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2021.275 t.j.) zobowiązany jest złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.
o Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania
braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy o okolicznościach, o których mowa w § 12 Regulaminu:
1) Oświadczenie z § 12 Regulaminu - Załącznik nr 3 do SWZ.
o Inne dokumenty, które należy załączyć do oferty:
1) Oświadczenie o złożeniu oferty wspólnej (konsorcjum) - jeżeli dotyczy, z zawartą informacją o członkach konsorcjum, liderze, solidarnej odpowiedzialności. W przypadku Konsorcjum dokumenty wymienione w pkt. 2.2) i 2.3) winni złożyć wszyscy członkowie.
2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisana przez osobę lub osoby nie wymienione w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy jako uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
o Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie
aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Spółki cywilne i spółki jawne - dodatkowo umowa spółki.
3) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów:
1) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w specyfikacji warunków zamówienia.
2) Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów -Załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz odpowiedzi na wszystkie pytania. Nie dopuszcza się składania alternatywnych, co do treści i formy dokumentów.
3) Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
W przypadku gdy przedstawiona kserokopia dokumentu j est nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu.
Kopie dokumentów muszą być potwierdzone " za zgodność z oryginałem "
Zamawiający dopuszcza dokonanie potwierdzenia zgodności kopii z oryginałem przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń.
Rozdział VI - Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń
lub dokumentów
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, informacje i zawiadomienia składane przez Zamawiającego
oraz Wykonawców przekazywane są, zgodnie z wyborem Zamawiającego, pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną.
2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ, a Zamawiający zobowiązany jest udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż 4 dni przed wyznaczonym terminem składania ofert.
4. Zamawiający przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Wykonawcom bez ujawniania źródła zapytania na stronie internetowej.
5. Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, dokonać zmiany treści SWZ, udostępniając je na stronie internetowej.
6. Zamawiający może również przedłużyć termin składania ofert. O przedłużeniu terminu składania ofert zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich wykonawców udostępniając informację o przedłużeniu terminu na stronie internetowej, informację o przedłużeniu terminu zamieszcza na tej stronie. Przedłużenie terminu składania ofert dopuszczalne jest tylko przed jego upływem.
Rozdział VII - Termin związania ofertą
1. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Zgodnie § 31 Regulaminu Wykonawca jest związany ofertą do dnia 29.04.2023 r., przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, tj. od dnia 31.03.2023 r.
3. W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą określonego w dokumentach zamówienia, zamawiający przed upływem terminu związania ofertą zwróci się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni.
4. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą o oznaczony czas, nie dłuższy jednak niż 30 dni.
3) koperta powinna być zamknięta i zabezpieczona przed otwarciem bez uszkodzenia, gwarantująca zachowanie poufności jej treści do czasu otwarcia ofert,
4) wszelkie poprawki powinny być podpisane przez osobę uprawnioną,
5) dokumenty i oświadczenia sporządzone przez oferenta powinny być podpisane przez osobę uprawnioną i powinny zawierać datę,
6) oferta powinna być napisana w języku polskim,
7) kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem,
8) wszystkie kartki oferty powinny być ponumerowane,
9) dokumenty w ofercie powinny być ułożone w kolejności, jak wymieniono w rozdziale V,
10) zmiany, w złożonej już ofercie, może dokonać oferent tylko przed upływem terminu składania ofert,
11) ofertę można wycofać tylko przed upływem terminu składania ofert,
12) zmiany w ofercie lub jej wycofanie mogą nastąpić na takich samych zasadach, jak składanie z dopiskiem na kopercie " ZMIANA " lub " WYCOFANIE ".
2. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych:
1) Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert może zastrzec, które dokumenty dołączone do oferty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania.
2) Dokumenty niejawne (zastrzeżone) składane w ofercie Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób.
3) Po dokonaniu czynności otwarcia ofert komisja Zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich
wniosek.
4) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m in. z zapisu § 32 ust. 3 Regulaminu.
3. Cena oferty.
Cenę{wg art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 09.05.2014r. o informowaniu o cenach towarów i usług; (Dz.U.2019.178 tj. z dnia 30.01.2019) wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę) należy podać w złotych polskich brutto i netto z wyodrębnieniem wartości podatku VAT na ,,Formularzu ofertowym" (Załącznik nr 1)
Ceny jednostkowe podane w ofercie stanowić będą ceny umowne i nie będą podlegały zmianie w czasie trwania umowy.
Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, omyłki rachunkowe i inne omyłki niepowodujące istotnych zmian w treści oferty zgodnie z § 33 ust.2 Regulaminu udzielania zamówień PWiK Sp. z o.o. O dokonaniu poprawek Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Rozdział XI - Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego
1. O wyborze oferty Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.
2. W zawiadomieniu o wyborze oferty Zamawiający podaje również informację o ofertach odrzuconych, z uzasadnieniem przyczyn odrzucenia.
3. Zamawiający po dokonaniu wyboru oferty zgodnie z opisanymi zasadami, podpisuje umowę z wybranym Wykonawcą. Dopuszcza się przesłanie jednostronnie podpisanej umowy do
Wykonawcy pocztą (list polecony). W takim przypadku Wykonawca odsyła jeden egzemplarz obustronnie podpisanej umowy w taki sam sposób.
4. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieszcza informację o wyborze na swojej stronie internetowej.
5. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpią okoliczności zapisane w § 37 Regulaminu.
6. O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy:
o ubiegali się o udzielenie zamówienia - w przypadku unieważnienia postępowania przed
upływem terminu składania ofert,
o złożyli oferty - w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania
ofert
7. Uzasadnienie przyczyn unieważnienia postępowania sporządza się i doręcza na pisemny wniosek złożony przez podmioty o których mowa w ust. 3 w terminie 3 dni od daty otrzymania zawiadomienia o unieważnieniu postępowania.
8. W przypadku, gdy okaże się, że Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w § 37 ust. 1 Regulaminu.
Rozdział XII - Postanowienia Zamawiającego związane
z zawarciem umowy.
Zamawiający zamierza wprowadzić do umowy z wybranym Wykonawcą następujące postanowienia:
1. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.
2. Wykonawca za wykonane usługi wystawi fakturę raz w miesiącu do 5 każdego miesiąca.
3. Zamawiający będzie przelewał środki płatnicze na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury.
4. Wykonawca zagwarantuje wynajem sprzętu i środków transportu wraz z obsługą w przypadku zgłoszenia:
o dotyczącego samochodu ciężarowego lub koparko-ładowarki - rozpoczęcie pracy do 2 godzin od powiadomienia,
o dotyczącego dźwigu - rozpoczęcie pracy do 48 godzin od powiadomienia.
W przypadku przekroczenia powyższych granic czasowych Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty kary umownej w wysokości wartości usługi, której nie świadczył lub wykonał z przekroczeniem czasu rozpoczęcia pracy.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy w przypadku gdy Wykonawca trzykrotnie nie dotrzyma terminów wynajmu.
6. Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody.
r
Rozdział XIII - Środki ochrony prawnej
1. Wykonawcom, których interes prawny doznał uszczerbku, w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Regulaminu udzielania zamówień sektorowych PWiK Sp. z o o. w Inowrocławiu, przysługuje środek odwoławczy w postaci protestu do Zamawiającego.
2. Szczegółowe przepisy w zakresie ochrony prawnej zawiera § 43 Regulaminu.

Uwagi:
Rozdział X - Kryteria oceny ofert i sposób obliczenia ceny ofert
1. Zgodnie z § 19 Regulaminu Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu
2. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
o oferta - co do formy opracowania i treści - spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
o z liczby i treści złożonych dokumentów wynika, że Wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą specyfikacją,
o złożone oświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione,
o oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
o Wykonawca przedstawił ofertę zgodną, co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
3. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena - 100%.
4. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
5. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

Kontakt:
6. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami są: Krzysztof Czołgoszewski tel. (52) 357-40-71 w. 133, Piotr Drzewiecki tel. (52) 357- 40-71 w. 149 od poniedziałku do piątku w godzinach 8;00 - 15;00.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.