wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Lubin)
łódzkie (Kalinko)
świętokrzyskie (Kielce)
śląskie (Dąbrowa Górnicza)
śląskie (Dąbrowa Górnicza)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | REMONT BUDYNKU NR 3 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. 1- GO MAJA W GIŻYCKU |
Data zamieszczenia: | 2023-03-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
24 Wojskowy Oddział Gospodarczy Nowowiejska 20 11-500 Giżycko powiat: giżycki 24wog.zam@ron.mil.pl https://portal.smartpzp.pl/24wog/public/postepowanie?postepowanie=43628655 |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Giżycko |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
REMONT BUDYNKU NR 3 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. 1- GO MAJA W GIŻYCKU Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy Ul. 1 - go Maja w Giżycku. 2. Budynek podpiwniczony, 5-kondygnacyjny z poddaszem użytkowym. Fundamenty żelbetowe. Ściany murowane z cegły pełnej. Strop nad piwnicą żelbetowy, stropy międzykondygnacyjne - gęstożebrowe. Dach - drewniany, pokryty dachówką ceramiczną. Obiekt wyposażony we wszystkie instalacje. 3. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawierają: 3.1. Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SWZ, 3.2. Specyfikacja techniczna - załącznik nr 7 do SWZ, 3.3. Przedmiar robót - załącznik nr 6 do SWZ, CPV: 45000000-7 Dokument nr: 2023/BZP 00136952, 11/2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-31 08:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/24wog 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/24wog 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/24wog/public/postepowanie?postepowanie=43628655 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-31 08:00 Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/24wog Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-07 Wymagania: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: 15 000,00 zł; 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 3.1. pieniądzu; 3.2. gwarancjach bankowych; 3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836, 1572). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: ,,Wadium w post. nr 11/2023 - remont budynku nr 3 przy ul. 1- go Maja w Giżycku" Szczegółowy opis wniesienia wadium znajduje się w rozdziale XIII SWZ SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 11/2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy ul. 1 - go Maja w Giżycku. 2. Budynek podpiwniczony, 5-kondygnacyjny z poddaszem użytkowym. Fundamenty żelbetowe. Ściany murowane z cegły pełnej. Strop nad piwnicą żelbetowy, stropy międzykondygnacyjne - gęstożebrowe. Dach - drewniany, pokryty dachówką ceramiczną. Obiekt wyposażony we wszystkie instalacje. 3. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawierają: 3.1. Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SWZ, 3.2. Specyfikacja techniczna - załącznik nr 7 do SWZ, 3.3. Przedmiar robót - załącznik nr 6 do SWZ, 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-07 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zanówienia 4.3.6.) Waga: 20,00 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi 4.3.6.) Waga: 20,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego: 4) zdolności technicznej lub zawodowej; Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem co najmniej jednego zadania na budowę lub remont budynku o wartości min. 450 000,00 zł brutto w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego robota budowlana została wykonana, oraz załączy dowody potwierdzające, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych (załącznik nr 10 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: 15 000,00 zł; 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 3.1. pieniądzu; 3.2. gwarancjach bankowych; 3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836, 1572). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: ,,Wadium w post. nr 11/2023 - remont budynku nr 3 przy ul. 1- go Maja w Giżycku" Szczegółowy opis wniesienia wadium znajduje się w rozdziale XIII SWZ 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z zapisami SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zanówienia 4.3.6.) Waga: 20,00 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi 4.3.6.) Waga: 20,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-04-29 |
© eurobudowa.pl 2004-2025