Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
418z dziś
6473z ostatnich 7 dni
24872z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja infrastruktury sportowej i kulturalnej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja infrastruktury sportowej i kulturalnej

Data zamieszczenia: 2023-03-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Rymanów
Mitkowskiego 14A
38-480 Rymanów
powiat: krośnieński
przetargi@rymanow.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rymanów
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Postępowanie II. Modernizacja infrastruktury sportowej i kulturalnej na terenie Gminy Rymanów".
Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I - Przebudowa boiska sportowego i budowa boiska treningowego w Klimkówce.
Zakres realizacji: przebudowa boiska sportowego i budowa boiska treningowego w Klimkówce (wymiary przebudowywanego boiska głównego: 64x105m, wymiary budowanego boiska treningowego: 30x50m), na dz. nr ewid. 4299/1, 4300/11, 4301, obejmujący m.in.:
Zakres robót obejmuje:
przebudowę (,,przesunięcia" w kierunku południowym) oraz wymianę murawy istniejącego boiska sportowego,
wykonanie dodatkowego boiska treningowego, wg. technologii stosowanej przy budowie płyty boiska głównego,
niwelacja poziomu nawierzchni działki w obrysie płyty (wykonanie nasypów od strony północnej i północno-wschodniej, skarp od strony południowej i południowo-wschodniej, zebranie nadmiaru ziemi przy granicy z działką drogi publicznej),
zabudowę rowu na odcinku ok. 80m (przepust z kręgów betonowych O100, ściany czołowe betonowe gr. 20cm),
odwodnienia powierzchniowe poniżej skarp (koryto odwadniające w postaci płyt chodnikowych szer. 0,5m) stabilizowanych obrzeżem betonowym gr. 6cm,
wykonanie chodników, pochylni i schodów terenowych o nawierzchni z kostki brukowej,
wykonanie odcinka zewnętrznej wewnętrznej instalacji policznikowej wody (nawodnienie murawy),
wykonanie instalacji oświetlenia boiska,
montaż urządzeń sportowych (piłkochwyty, bramki, ławki rezerwowych),
wykonanie ogrodzenia terenu.
UWAGA.
Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania drenażu boiska.
Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych, przedmiarach robót.
CZĘŚĆ II - Przebudowa i rozbudowa wraz z termomodernizacją budynku Domu Ludowego we Wróbliku Szlacheckim.
Zakres realizacji: przebudowa i rozbudowa wraz z termomodernizacją budynku Domu Ludowego we Wróbliku Szlacheckim na działce nr ewid. 1275/1.
Roboty przewidziane do wykonania w ramach zamówienia:
rozbiórka schodów zejścia do piwnic,
rozbiórka części stropu parteru i części ścianek działowych,
wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych,
wykonanie zewnętrznych schodów zejścia do piwnic wraz z balustradami,
przebudowa fragmentów ścian parteru i piwnic wraz z otworami drzwiowymi,
wykonanie nowych oraz przebudowa istniejących otworów okiennych i drzwiowych,
wykonanie nowych ścianek działowych parteru i piętra,
przebudowa stropu sali spotkań wraz z ociepleniem,
wymiana pokrycia dachu na całym budynku,
wykonanie zewnętrznej pochylni dla niepełnosprawnych z balustradami,
wykonanie zewnętrznych zadaszonych schodów ewakuacyjnych konstrukcji stalowej,
wymiana i montaż drzwi i okien w ścianach zewnętrznych budynku,
wykonanie zewnętrznego ocieplenia budynku,
wykonanie szybu windy/podnośnika wraz z montażem urządzenia,
przebudowa wewnętrznej instalacji wody zimnej i wody ciepłej,
przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej,
przebudowa wewnętrznej kanalizacji sanitarnej,
wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania,
wykonanie nowej wewnętrznej instalacji elektrycznej,
wykonanie punktowych instalacji wentylacji wywiewnej,
montaż drzwi wewnętrznych,
wykonanie wewnętrznych tynków i okładzin ściennych,
przebudowa podłóg i posadzek,
montaż armatury sanitarnej i kuchennej,
montaż armatury elektrycznej,
montaż kurtyny powietrznej,
montaż pieców gazowych i zasobników ciepłej wody użytkowej.
Dane techniczne budynku:
pow. zabudowy budynku: 263,90m2
pow. użytkowa: 442,6m2,
kubatura: 2757m3,
liczba kondygnacji: 2nadziemne, 1 podziemna,
dł.: 23,28m, szer.: 11,32m, wys.: 13,33m.
UWAGA.
Rezygnuje się z wymiany okien O1. Otwory okienne po demontażu okien O1 należy zamurować.
Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych, przedmiarach robót.

CPV: 45112720-8, 45212221-1,45233250-6, 45111300-1,45111200-0

Dokument nr: 2023/BZP 00137234, RIN.271.9.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-31 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f360e625-c32a-11ed-b311-9aae6ad31be8
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym
składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp,
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,
odbywa się przy użyciu Platformy e- Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e- Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
przetargi@rymanow.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w Postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia określa Regulamin Platformy e- Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji Postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-
Zamówienia ani logowania.
6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 Ustawy, podmiotowe środki dowodowe oraz zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Ustawy, zwane dalej ,,zobowiązaniem podmiotu udostępniającego
zasoby", przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 Ustawy, sporządza się w
postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005
r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r., poz. 2070 ze zm.).
7. Komunikacja w Postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert o dopuszczenie do udziału w Postępowaniu, odbywa się drogą
elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za
pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i
udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk
,,dodaj załącznik").
8. Możliwość korzystania w Postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
,,Wykonawcy" na Platformie e- Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e- Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do
komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e- Zamówienia.
9. Wszystkie wysłane i odebrane w Postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu
korzystania z usług Platformy e- Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-
Zamówienia.
11. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e- Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem".
12. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e- Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
przetargi@rymanow.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
13. W sytuacji awarii lub błędów lub niedostępności Platformy zakupowej uniemożliwiających komunikację Wykonawcy z
Zamawiającym poprzez Platformę zakupową, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić ten fakt Zamawiającemu za
pomocą poczty elektronicznej na adres: przetargi@rymanow.pl, pod rygorem utraty prawa powoływania się na konsekwencje awarii
lub błędów lub niedostępności Platformy zakupowej w toku niniejszego Postępowania.
14. W korespondencji związanej z niniejszym Postępowaniem Wykonawcy powinni posługiwać się następującym znakiem
Postępowania: RIN.271.9.2023
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych zawarta jest w SWZ w rozdziale 2

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-31 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę, za pośrednictwem platformy internetowej e- Zamówienia, dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.