dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
małopolskie (Krynica-Zdrój)
dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie prac remontowych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
CARITAS ARCHIDIECEZJI GDAŃSKIEJ Al. Niepodległości 778 81-805 Sopot powiat: Sopot Tel: + 48 694 464 416 arobak@caritas.gda.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Sopot |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | Tel: + 48 694 464 41 |
Termin składania ofert: | 2023-03-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Dyrektor Caritas Archidiecezji Gdańskiej, poszukuje Wykonawcy prac remontowych II p. w Warsztacie Terapii Zajęciowej w Rumi w ramach projektu pt. ,,Modernizacja infrastruktury WTZ Rumia" dofinansowanie ze środków PFRON w ramach obszaru F 3. Opis poszczególnych części zamówienia: Wykonanie prac remontowych II p, w Centrum Pomocowym im. Siostry Faustyny w Rumi - WTZ w szczególności polegających na: remoncie posadzki, renowacji drewnianych schodów, wymiany stolarki okiennej i grzejników oraz remoncie dachu. Przedmiar Lp. Podstawa Opis i wyliczenia j.m. Poszcz. Razem 1 Remont posadzki korytarza II pietra 1 analiza indywidualna Demontaż wyposażenia, półki, uchwyty, meble itp. 1 kpl. 1 .ooo RAZEM 1.000 2 cena zakładana Demontaż listew przypodłogowych kpl. 1 .ooo RAZEM 1.000 3 d.1 KNR-W 4-01 0819-05 Rozebranie posadzek z płytek 9.44+14.40 rn2 23.840 RAZEM 23.840 4 d.1 KNR-W 4-01 0819-05 Rozebranie posadzek z paneli R -0,5 40.11 rn2 m2 40.110 RAZEM 40.110 5 d.1 KNR 4-01 0211-01 Skucie nierówności betonu przy głębokości skucia do 1 cm na podłogach 23.84+40.11 m2 m2 63.950 RAZEM 63.950 6 d.1 NNRNKB 202 1134-01 (z.Vll) Gruntowanie podłoży preparatami CERESIT CT 17" - powierzchnie poziome 63.95 m2 63.950 RAZEM 63.950 d.1 7 NNRNKB 202 1130-02 (z.Vll) Warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej grubości 5 mm wykonywane w pomieszczeniach o pow. ponad 8 rn2 63.95 m2 63.950 RAZEM 63.950 8 d.1 NNRNKB 202 1134-02 (z.Vll) Gruntowanie podłoży preparatami "CERESIT CT 1 7" i "ATLAS UNI GRUNT" - powierzchnie pionowe 63.95 rn2 63.950 RAZEM 63.950 9 d.1 KNR-W 2-02 1123-02 Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych - Tarket 63.95 m2 63.950 RAZEM 63.950 10 d.1 KNR-W 2-02 1123-04 Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych - zgrzewanie wykładzin 63.95 63.950 RAZEM 63.950 11 d.1 KNR-W 2-02 1124-05 Posadzki - listwy przyścienne z tworzyw sztucznych zgrzewane 56.11 m m 56.110 RAZEM 56.110 12 cena zakładana Wywóz i utylizacja gruzu 1 kontener kontener 1 .ooo RAZEM 1.000 2 Renowacja drewnianych schodów 13 d.2 ZKNR C-2 0614-09 System parkietowy. Cyklinowanie ręczne- schodów 1.2*1.2 1.2*1.5 rn2 rn2 m2 6.840 1.440 1.800 4.104 RAZEM 14.184 14 Naprawa ubytków w drewnianych stopniach - porzyjęt 30 % 13.116 RAZEM 13.116 15 KNR 2-02 Lakierowanie shodów 14.84 14.840 RAZEM 14.840 16 d.2 ZKNR C-2 0615-06 System parkietowy. Wymiana i uzupełnienie listew przyściennych 25 m m 25.000 RAZEM 25.000 3 W ina stolarki okienne' wraz z obrobieniem osćież - 10 sztuk 17 d.3 KNR 0-19 0929-08 Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PCV o pow. do 1.5 m2 Lp. Podstawa Opis i wyliczenia j.m. Poszcz. Razem 4*1.2*1.2 m2 rn2 5.760 8.640 RAZEM 14.400 4 Wymiana grzejników - nie uwzględniono zmiany przyłącza. 18 d.4 KNR 4-02 0516-03 Wymiana grzejnika stalowego dwupłytowego GP - 2 -90*60 2 kpi. 2.000 RAZEM 2.000 19 d.4 KNR 4-02 0516-03 Wymiana grzejnika stalowego dwupłytowego GP-2 100*60 1 kpl. 1 .ooo RAZEM 1.000 5 20 d.5 RAZEM 6 Remont dachu 21 d.6 KNR 4-01 0535-08 Rozebranie obróbek blacharskich z blachy nie nadającej się do użytku m2 17.000 RAZEM 17.000 22 d.6 KNR-W 4-01 0545-02 Rozebranie pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do użytku - częściowa wymiana 32 m2 32.000 RAZEM 32.000 23 d.6 Naprawa rynien - demontaż, prostowanie haków, montaż 75 mb mb 75.000 RAZEM 75.000 24 d.6 KNR-W 2-02 0511-01 Pokrycie dachów blachą dachówkopodobną -- płyty dachowe 32 m2 m2 32.000 RAZEM 32.000 25 d.6 KNR-W 2-02 0511-02 Pokrycie dachów blachą dachówkopodobną - gąsiory 16 m m 16.000 RAZEM 16.000 26 d.6 NNRNKB 202 0541-01 (z.Vl) Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer.w rozwinięciu do 25 cm 16 m2 16.000 RAZEM 16.000 27 d.6 kalk. własna Wykonaie kozłubka dekarskiego z blachy powlekanej przy kominach 5 szt szt 5.000 RAZEM 5.000 28 d.6 KNR 0-29 0641-05 Wysokoelastyczna izolacja powierzchni pionowych w technologii SUPERFLEX-IO - wykonanie wyobleń (faset) - przy kominach i ogniomurach 30 m m 30.000 RAZEM 30.000 29 d.6 cena zakładowa Wywóz i utylizacja gruzu i odpadów budowlanych z rozbiórki. 1 Kontener Kontener 1.000 RAZEM 1.000 30 d.6 KNR-W 2-02 1609-03 Rusztowania ramowe przyścienne RR - 1/30 wysokość do 20 m 40 m2 rn2 40.000 RAZEM 40.000 31 d.6 KNR 2-02 r.16 z.sz.5.15 Czas pracy rusztowań grupy 1 30 Składanie ofert: Ofertę należy wysłać/dostarczyć/złożyć (osobiście lub pocztą lub kurierem lub e-mail) na adres: CARITAS ARCHIDIECEZJI GDAŃSKIEJ OPP Al. Niepodległości 778 81-805 Sopot Godziny pracy: poniedziałek - piątek 8.00 - 16.00 (oprócz sobót, niedziel i świąt ustawowo wolnych od pracy) lub e-mail: arobak@caritas.gda.pl ,,Modernizacja infrastruktury WTZ Rumia" b) Termin złożenia oferty: do 30.03.2023 r. do godz. 12.00. Liczy się data i godz. dostarczenia/wysłania w formie elektronicznej, oferty do Zamawiającego. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: o Zakończenie prac 30.09.2023 r. Wymagania: 2. Tryb udzielenia zamówienia: o Zapytanie zgodnie z zarządzeniem wewnętrznym Dyrektora Caritas Archidiecezji Gdańskiej nr 13/2015 z dnia 31.12.2015 w sprawie wprowadzenia zasad realizacji zamówień w Caritas Archidiecezji Gdańskiej. 5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. a) Złożenie oferty na formularzu ofertowym w terminie. 6. Wykluczenie z postępowania: a) w postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym zgodnie z określonym w zapytaniu wzorem. b) ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń, o których mowa powyżej, według formuły ,,spełnia" / ,,nie spełnia". c) Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców niespełniających wymaganych warunków udziału. 7. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia: a) Formularz ofertowy: b) oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań. c) Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia 8. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami: a) Wszelkie wnioski, zawiadomienia oraz informacje w postępowaniu Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą pisemną/e-mailem. b) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie i odesłać do pozostałych potencjalnych Wykonawców/umieści na stronie internetowej c) Korespondencję do Zamawiającego należy kierować na adres: CARITAS ARCHIDIECEZJI GDAŃSKIEJ Al. Niepodległości 778 81-805 Sopot lub arobak@caritas.gda.pl Każdorazowo powołując się na postępowanie treści: ,,Modernizacja infrastruktury WTZ Rumia" Wymagania dotyczące wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 10. Termin związania ofertą: Termin związania ofertą wynosi 30 dni. 11. Opis sposobu przygotowania ofert: a) Oferta winna być sporządzona na piśmie, w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści. b) Oferta powinna zawierać następujące elementy, zgodne z określonymi przez Zamawiającego wzorami: a) wypełniony formularz ofertowy, zał. 1 b) oświadczenie wykonawcy o braku powiązań, zał. 2 c) Szczegółowych zasad gwarancji i serwisu, d) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty obciążają Wykonawcę. c) Rozpatrzenie ofert nastąpi niezwłocznie. d) O terminie złożenia oferty decyduje data wpływu dokumentów do Zamawiającego. 13. Opis sposobu obliczenia ceny: a) Cena ofertowa za wykonanie zamówienia winna być podana liczbowo i słownie w złotych polskich, z wyodrębnieniem ceny netto i wartości brutto. Wykonawca określi cenę ofertową zgodnie z formularzem ofertowym. b) Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. c) Powinna uwzględniać wszelkie ewentualne upusty oferowane przez Wykonawcę. d) Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty, nieuwzględniające wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na cenę obciążają Wykonawcę. e) Oferowana cena nie może ulec zmianie przez okres związania ofertą. 14. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert: a) O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą następujące kryteria: Lp. Nazwa kryterium Znaczenie (waga) kryterium 1. Cena 100 % b) Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryterium według następujących zasad: cena: cena brutto oferty najniższej ------------------------------------------- x 100 punktów = punktowy wynik oferty cena brutto oferty ocenianej zgodność z opisem: ilość zgodnych punktów z specyfikacji / ilość punktów specyfikacji. c) Oferty zostaną sklasyfikowane malejąco (od najwyższej do najniższej) zgodnie z liczbą punktów uzyskanych w oparciu o określone powyżej zasady. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który zdobędzie największą liczbę punktów. d) Podana w ofercie cena (podana w PLN z dokładnością do 2 miejsc po przecinku) jest ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną, musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego ogłoszenia oraz obejmować wszelkie koszty związane z realizacją zadania, jak również w nim nieujęte, a niezbędne do realizacji zadania, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. 15. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy: a) Zamawiający zawiadomi Wykonawców wyborze najkorzystniejszej oferty. b) Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w walucie PLN, c) Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. d) Zapłata będzie przekazana na konto wybranego Wykonawcy. e) Zakup zostanie dokonany po wyborze i przekazaniu informacji do Wykonawcy. 16. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Zamawiający nie formułuje żadnych warunków w tym zakresie. 17. Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia: Zamawiający przewiduje zmianę warunków podpisanej umowy. 18. Informację o planowanych zamówieniach w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, przewidzianych w zapytaniu ofertowym zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót, ich zakres oraz warunki, na jakich zostaną udzielone: Zamawiający przewiduje udzielenie tego typu zamówień. Kontakt: Osobą uprawnioną ze strony Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami jest - Agnieszka Robak) e-mail: arobak@caritas.gda.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024