Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
688z dziś
6744z ostatnich 7 dni
25141z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac remontowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac remontowych

Data zamieszczenia: 2023-03-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: CARITAS ARCHIDIECEZJI GDAŃSKIEJ
Al. Niepodległości 778
81-805 Sopot
powiat: Sopot
Tel: + 48 694 464 416
arobak@caritas.gda.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Sopot
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: Tel: + 48 694 464 41
Termin składania ofert: 2023-03-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Dyrektor Caritas Archidiecezji Gdańskiej,
poszukuje Wykonawcy prac remontowych II p.
w Warsztacie Terapii Zajęciowej w Rumi w ramach projektu pt.
,,Modernizacja infrastruktury WTZ Rumia"
dofinansowanie ze środków PFRON w ramach obszaru F
3. Opis poszczególnych części zamówienia:
Wykonanie prac remontowych II p, w Centrum Pomocowym im. Siostry Faustyny w Rumi - WTZ w szczególności polegających na: remoncie posadzki, renowacji drewnianych schodów, wymiany stolarki okiennej i grzejników oraz remoncie dachu.
Przedmiar

Lp.
Podstawa

Opis i wyliczenia
j.m.
Poszcz.
Razem
1

Remont posadzki korytarza II pietra

1
analiza indywidualna

Demontaż wyposażenia, półki, uchwyty, meble itp.
1
kpl.
1 .ooo

RAZEM
1.000
2
cena zakładana

Demontaż listew przypodłogowych
kpl.
1 .ooo
RAZEM
1.000
3
d.1
KNR-W 4-01 0819-05

Rozebranie posadzek z płytek
9.44+14.40
rn2
23.840

RAZEM
23.840
4
d.1
KNR-W 4-01 0819-05

Rozebranie posadzek z paneli R -0,5
40.11
rn2
m2
40.110
RAZEM
40.110
5
d.1
KNR 4-01 0211-01

Skucie nierówności betonu przy głębokości skucia do 1 cm na podłogach
23.84+40.11
m2 m2
63.950

RAZEM
63.950
6
d.1
NNRNKB
202 1134-01

(z.Vll) Gruntowanie podłoży preparatami CERESIT CT 17" - powierzchnie poziome
63.95
m2
63.950

RAZEM
63.950
d.1
7 NNRNKB
202 1130-02

(z.Vll) Warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej grubości 5 mm wykonywane w pomieszczeniach o pow. ponad 8 rn2
63.95
m2
63.950

RAZEM
63.950
8
d.1
NNRNKB
202 1134-02

(z.Vll) Gruntowanie podłoży preparatami "CERESIT CT 1 7" i "ATLAS UNI GRUNT" - powierzchnie pionowe
63.95
rn2
63.950

RAZEM
63.950
9
d.1
KNR-W 2-02 1123-02

Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych - Tarket
63.95
m2
63.950

RAZEM
63.950
10
d.1
KNR-W 2-02 1123-04

Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych - zgrzewanie wykładzin
63.95

63.950

RAZEM
63.950
11
d.1
KNR-W 2-02 1124-05

Posadzki - listwy przyścienne z tworzyw sztucznych zgrzewane
56.11
m
m
56.110

RAZEM
56.110
12
cena zakładana

Wywóz i utylizacja gruzu
1
kontener
kontener
1 .ooo

RAZEM
1.000
2

Renowacja drewnianych schodów

13
d.2
ZKNR C-2 0614-09

System parkietowy. Cyklinowanie ręczne- schodów

1.2*1.2
1.2*1.5

rn2
rn2 m2
6.840
1.440
1.800
4.104

RAZEM
14.184
14

Naprawa ubytków w drewnianych stopniach - porzyjęt 30 %

13.116

RAZEM
13.116
15
KNR 2-02

Lakierowanie shodów
14.84

14.840

RAZEM
14.840
16
d.2
ZKNR C-2 0615-06

System parkietowy. Wymiana i uzupełnienie listew przyściennych
25
m
m
25.000

RAZEM
25.000
3

W ina stolarki okienne' wraz z obrobieniem osćież - 10 sztuk

17 d.3
KNR 0-19 0929-08

Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PCV o pow. do 1.5 m2

Lp.
Podstawa
Opis i wyliczenia
j.m.
Poszcz.
Razem

4*1.2*1.2
m2 rn2
5.760
8.640

RAZEM
14.400
4

Wymiana
grzejników - nie uwzględniono zmiany przyłącza.

18 d.4
KNR 4-02 0516-03
Wymiana grzejnika stalowego dwupłytowego GP - 2 -90*60
2
kpi.
2.000

RAZEM
2.000
19
d.4
KNR 4-02 0516-03
Wymiana grzejnika stalowego dwupłytowego GP-2 100*60
1
kpl.
1 .ooo

RAZEM
1.000
5

20
d.5

RAZEM

6

Remont dachu

21
d.6
KNR 4-01
0535-08
Rozebranie obróbek blacharskich z blachy nie nadającej się do użytku
m2
17.000

RAZEM
17.000
22 d.6
KNR-W 4-01 0545-02
Rozebranie pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do użytku - częściowa wymiana 32
m2
32.000

RAZEM
32.000
23 d.6

Naprawa rynien - demontaż, prostowanie haków, montaż
75
mb
mb
75.000

RAZEM
75.000
24 d.6
KNR-W 2-02 0511-01
Pokrycie dachów blachą dachówkopodobną -- płyty dachowe
32
m2
m2
32.000

RAZEM
32.000
25 d.6
KNR-W 2-02 0511-02
Pokrycie dachów blachą dachówkopodobną - gąsiory
16
m
m
16.000

RAZEM
16.000
26
d.6
NNRNKB
202 0541-01
(z.Vl) Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer.w rozwinięciu do 25 cm
16
m2
16.000

RAZEM
16.000
27
d.6
kalk. własna
Wykonaie kozłubka dekarskiego z blachy powlekanej przy kominach
5
szt szt
5.000

RAZEM
5.000
28
d.6
KNR 0-29 0641-05
Wysokoelastyczna izolacja powierzchni pionowych w technologii
SUPERFLEX-IO - wykonanie wyobleń (faset) - przy kominach i ogniomurach 30
m
m
30.000

RAZEM
30.000
29
d.6
cena zakładowa
Wywóz i utylizacja gruzu i odpadów budowlanych z rozbiórki.
1
Kontener
Kontener
1.000

RAZEM
1.000
30
d.6
KNR-W 2-02 1609-03
Rusztowania ramowe przyścienne RR - 1/30 wysokość do 20 m
40
m2
rn2
40.000

RAZEM
40.000
31
d.6
KNR 2-02
r.16 z.sz.5.15
Czas pracy rusztowań grupy 1 30

Składanie ofert:
Ofertę należy wysłać/dostarczyć/złożyć (osobiście lub pocztą lub kurierem lub e-mail) na adres:
CARITAS ARCHIDIECEZJI GDAŃSKIEJ OPP
Al. Niepodległości 778
81-805 Sopot
Godziny pracy: poniedziałek - piątek 8.00 - 16.00 (oprócz sobót, niedziel i świąt ustawowo wolnych od pracy)
lub
e-mail: arobak@caritas.gda.pl
,,Modernizacja infrastruktury WTZ Rumia"

b) Termin złożenia oferty: do 30.03.2023 r. do godz. 12.00. Liczy się data i godz. dostarczenia/wysłania w formie elektronicznej, oferty do Zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia:

o Zakończenie prac 30.09.2023 r.

Wymagania:
2. Tryb udzielenia zamówienia:

o Zapytanie zgodnie z zarządzeniem wewnętrznym Dyrektora Caritas Archidiecezji Gdańskiej nr 13/2015 z dnia 31.12.2015 w sprawie wprowadzenia zasad realizacji zamówień w Caritas Archidiecezji Gdańskiej.
5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

a) Złożenie oferty na formularzu ofertowym w terminie.
6. Wykluczenie z postępowania:

a) w postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym zgodnie z określonym w zapytaniu wzorem.
b) ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń, o których mowa powyżej, według formuły ,,spełnia" / ,,nie spełnia".
c) Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców niespełniających wymaganych warunków udziału.
7. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia:

a) Formularz ofertowy:
b) oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań.
c) Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia
8. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:

a) Wszelkie wnioski, zawiadomienia oraz informacje w postępowaniu Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą pisemną/e-mailem.
b) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie i odesłać do pozostałych potencjalnych Wykonawców/umieści na stronie internetowej
c) Korespondencję do Zamawiającego należy kierować na adres:

CARITAS ARCHIDIECEZJI GDAŃSKIEJ
Al. Niepodległości 778
81-805 Sopot
lub
arobak@caritas.gda.pl
Każdorazowo powołując się na postępowanie treści: ,,Modernizacja infrastruktury WTZ Rumia"
Wymagania dotyczące wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
10. Termin związania ofertą:

Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

11. Opis sposobu przygotowania ofert:

a) Oferta winna być sporządzona na piśmie, w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści.
b) Oferta powinna zawierać następujące elementy, zgodne z określonymi przez Zamawiającego wzorami:
a) wypełniony formularz ofertowy, zał. 1
b) oświadczenie wykonawcy o braku powiązań, zał. 2
c) Szczegółowych zasad gwarancji i serwisu,
d) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty obciążają Wykonawcę.
c) Rozpatrzenie ofert nastąpi niezwłocznie.
d) O terminie złożenia oferty decyduje data wpływu dokumentów do Zamawiającego.
13. Opis sposobu obliczenia ceny:

a) Cena ofertowa za wykonanie zamówienia winna być podana liczbowo i słownie w złotych polskich, z wyodrębnieniem ceny netto i wartości brutto. Wykonawca określi cenę ofertową zgodnie z formularzem ofertowym.
b) Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
c) Powinna uwzględniać wszelkie ewentualne upusty oferowane przez Wykonawcę.
d) Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty, nieuwzględniające wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na cenę obciążają Wykonawcę.
e) Oferowana cena nie może ulec zmianie przez okres związania ofertą.

14. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:

a) O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą następujące kryteria:

Lp.
Nazwa kryterium
Znaczenie (waga) kryterium
1.
Cena
100 %

b) Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryterium według następujących zasad:
cena:

cena brutto oferty najniższej
------------------------------------------- x 100 punktów = punktowy wynik oferty
cena brutto oferty ocenianej

zgodność z opisem: ilość zgodnych punktów z specyfikacji / ilość punktów specyfikacji.

c) Oferty zostaną sklasyfikowane malejąco (od najwyższej do najniższej) zgodnie z liczbą punktów uzyskanych w oparciu o określone powyżej zasady. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który zdobędzie największą liczbę punktów.

d) Podana w ofercie cena (podana w PLN z dokładnością do 2 miejsc po przecinku) jest ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną, musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego ogłoszenia oraz obejmować wszelkie koszty związane z realizacją zadania, jak również w nim nieujęte, a niezbędne do realizacji zadania, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
15. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy:

a) Zamawiający zawiadomi Wykonawców wyborze najkorzystniejszej oferty.
b) Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w walucie PLN,
c) Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
d) Zapłata będzie przekazana na konto wybranego Wykonawcy.
e) Zakup zostanie dokonany po wyborze i przekazaniu informacji do Wykonawcy.
16. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie formułuje żadnych warunków w tym zakresie.
17. Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:

Zamawiający przewiduje zmianę warunków podpisanej umowy.

18. Informację o planowanych zamówieniach w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, przewidzianych w zapytaniu ofertowym zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót, ich zakres oraz warunki, na jakich zostaną udzielone:

Zamawiający przewiduje udzielenie tego typu zamówień.

Kontakt:
Osobą uprawnioną ze strony Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami jest - Agnieszka Robak) e-mail: arobak@caritas.gda.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.