wielkopolskie (Poznań)
świętokrzyskie (Kielce)
śląskie (Bytom)
mazowieckie (Piaseczno)
łódzkie (Kalinko)
łódzkie (Rzgów)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont pozostałej części dachu budynku |
Data zamieszczenia: | 2023-03-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA PASŁĘK ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W PASŁĘKU Bohaterów Westerplatte 10a 14-400 Pasłęk powiat: elbląski 552482212 sekretariat@zgkimpaslek.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Pasłęk |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 552482212 |
Termin składania ofert: | 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont pozostałej części dachu budynku przy Placu Grunwaldzkim 8 w Pasłęku. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest remont pozostałej części dachu oraz wymiana instalacji odgromowej budynku przy Placu Grunwaldzkim 8 w Pasłęku. 1. Prace remontowe będą obejmowały m.in: 1) wymianę pokrycia dachu na dachówkę ceramiczną - analogicznie do poprzedniej części należy użyć dachówkę Piemont miedzianą angobowaną, ilość: ok. 420,18 m2, 2) wymianę deskowania i łacenia dachu, ilość: ok. 420,18 m2, 3) ułożenie folii układanej na deskowaniu z przybiciem kontrłat - membrana min. 180g, ilość: ok. 420,18 m2 4) przemurowanie kominów wraz z wykonaniem nowych czap betonowych, 5) przecieranie istniejących tynków na kominach wraz z ich pomalowaniem, 6) wymiana rynien i rur spustowych - rynny ocynkowane, kolor: tytan, 7) wymiana okien na klatce schodowej, 8) wymiana instalacji odgromowej. CPV: 45000000-7 Dokument nr: 2023/BZP 00138748, ZGKiM.271.2.2023.PH Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-31 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://zamowienia.paslek.pl/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.paslek.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w regulaminie korzystania z platformy ZETO PZP oraz instrukcji obsługi systemu PZP ZETO przeznaczonej dla Wykonawcy po linkiem https://zamowienia.paslek.pl/#/help 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w § XXII SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w § XXII SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-31 10:00 Miejsce składania ofert: https://zamowienia.paslek.pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZGKiM.271.2.2023.PH 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest remont pozostałej części dachu oraz wymiana instalacji odgromowej budynku przy Placu Grunwaldzkim 8 w Pasłęku. 1. Prace remontowe będą obejmowały m.in: 1) wymianę pokrycia dachu na dachówkę ceramiczną - analogicznie do poprzedniej części należy użyć dachówkę Piemont miedzianą angobowaną, ilość: ok. 420,18 m2, 2) wymianę deskowania i łacenia dachu, ilość: ok. 420,18 m2, 3) ułożenie folii układanej na deskowaniu z przybiciem kontrłat - membrana min. 180g, ilość: ok. 420,18 m2 4) przemurowanie kominów wraz z wykonaniem nowych czap betonowych, 5) przecieranie istniejących tynków na kominach wraz z ich pomalowaniem, 6) wymiana rynien i rur spustowych - rynny ocynkowane, kolor: tytan, 7) wymiana okien na klatce schodowej, 8) wymiana instalacji odgromowej. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie i wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: A. cena oferty brutto - 60% B. wydłużenie okresu rękojmi - 40 % 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy pzp: 1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań; 2) w zakresie uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań; 3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej; - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań; 4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej ; - Zamawiający precyzuje w tym zakresie wymagania: (1) posiada wiedzę i doświadczenie zawodowe umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia tj. zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwa zamówienia polegające na wykonaniu prac remontowych (budowie, odbudowie, remoncie, wymianie pokrycia dachowego) dachu o łącznej powierzchni min. 400 m2 każde. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w § VII ust. 1 SWZ . 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wskazanych przez Zamawiającego w § VIII ust. 2 pkt 4 SWZ. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Nie dotyczy. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: zgodnie z SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: zgodnie z SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: zgodnie z §15 projektu umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie i wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: A. cena oferty brutto - 60% B. wydłużenie okresu rękojmi - 40 % 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-04-29 |
© eurobudowa.pl 2004-2025