Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
731z dziś
6786z ostatnich 7 dni
25184z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej

Data zamieszczenia: 2023-03-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: "BIELARNIA HESSA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Zamkowa 3
58-573 Piechowice
powiat: karkonoski
692 424 204
L.Korzycki@palac-pakoszow.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/150526
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Piechowice
Wadium: ---
Nr telefonu: 692 424 204
Termin składania ofert: 2023-03-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA i montaż instalacji fotowoltaicznej
Powstaje w kontekście projektu
RPDS.01.05.01-02-0665/21 - Rozszerzenie profilu działalności "BIELARNIA HESSA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Część 1
DOSTAWA i montaż instalacji fotowoltaicznej

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
DOSTAWA i montaż instalacji fotowoltaicznej (fabrycznie nowy sprzęt, panele fotowoltaiczne wyprodukowane nie później niż w 2022r.).
KRYTERIUM TECHNICZNE (minimalne):
- moc min. 49kW - max 50kW
- moc pojedynczego panela min. 390Wp
- sprawność paneli min. 20,5%
- roczny spadek mocy max 0,6%
- inwerter 3-fazowy
- konstrukcja grunt pod panele
- okablowanie
- rozdzielnica AC/DC
- doprowadzenie zasilania ok. 400-500m
- podłączenie zasilania do prywatnej stacji transformatorowej
- montaż, podłączenie do sieci
- komplet projektów i zgłoszeń
UWAGA:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji danych technicznych oferowanego przedmiotu
- Zamawiający ma prawo do anulowania postępowania w dowolnym momencie bez podania przyczyny
Sposób składania ofert
- mail na adres osoby do kontaktu
- drogą pocztową/kurierem na adres siedziby firmy
- poprzez Bazę Konkurencyjności
- osobiście w siedzibie firmy
Okres gwarancji
minimalna długość rękojmi 24 miesięcy, minimalna długość gwarancji na panele 60 miesięcy, minimalna długość gwarancji na inwerter 60 miesięcy

CPV: 09331200-0, 09332000-5, 45261215-4

Dokument nr: 2023-8203-150526, 1/2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-03-23

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-03

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
jeleniogórski
Gmina
Piechowice
Miejscowość
Piechowice
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2023-03-27
Koniec realizacji
2023-05-31
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
DOSTAWA i montaż instalacji fotowoltaicznej

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
a. zmiana terminu realizacji umowy:
- W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona;
- Wystąpienia okoliczności, których obiektywnie nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
- Gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, inna podobnego typu lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem
- W przypadku zawarcia przez Zamawiającego aneksu na termin realizacji projektu z Instytucją Pośredniczącą
b. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy,
c. wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
d. zmiana nr konta wykonawcy lub innych danych podmiotowych,
e. zmiany w dokumentacji projektowej,
f. zmiany osób reprezentujących strony,
g. zmiany terminów płatności poszczególnych rat,
h. zmiany formy prawnej którejkolwiek ze stron umowy,
i. zmiana lokalizacji miejsca instalacji i dostawy,
j. zmiany adresowe którejkolwiek ze stron umowy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - zał. nr 1 do zapytania
2. Oświadczenie dot. posiadanych uprawnień - zał. nr 2 do zapytania
3. Specyfikacja techniczna paneli i inwertera
Dopuszcza się wzywanie do uzupełnień.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Nie są powiązani osobowo ani kapitałowo w Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W sytuacji wystąpienia powiązania Wykonawca będzie podlegał odrzuceniu z postępowania.
2. Z postępowania wyklucza się:
a) obywateli rosyjskich lub osoby fizyczne lub prawne, podmioty lub organy z siedzibą w Rosji;
b) osoby prawne, podmioty lub organy, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego ustępu; lub
c) osoby fizyczne lub prawne, podmioty lub organy działające w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego ustępu, w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia.
Dokonanie oceny braku przeciwwskazań do udziału w postępowaniu, następowało będzie na podstawie oświadczenia oferenta zawartego w zał. 1.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Należy przez to rozumieć, iż montaż instalacji musi zostać dokonany przez uprawnionego instalatora. Przez uprawnionego instalatora rozumie się osobę posiadającą:
a) ważny certyfikat potwierdzający kwalifikacje do instalowania odnawialnych źródeł energii (art. 136 i art. 145 ustawy o odnawialnych źródłach energii) lub,
b) ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci lub,
c) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Weryfikacja nastąpi na podstawie oświadczenia - zał. 2 do Zapytania.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-16
Data ostatniej zmiany
2023-03-16 13:14:23

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
1. Cena brutto (w pln) - 70 pkt
Punktacja zostanie obliczona za pomocą wzoru:
(wartość oferty najniższej/ wartość oferty badanej) x 70
Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia (m.in. transport, podatki - w tym VAT, podst. przeszkolenie).
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cd. do kryterium 1.
Ceny należy podawać w PLN w rozbiciu na: brutto, netto, VAT (kwota oraz stawka podatku).
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cd. 1
Analogicznie do treści art. 225 ustawy PZP, w przypadku oferty obejmującej wewnątrzwspólnotową dostawę towarów na etapie porównania ofert do ceny łącznej zostanie doliczony VAT 23%.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
2. Długość gwarancji na panele (w miesiącach) - 10 pkt
Punktacja zostanie przyznana w sposób następujący:
(wartość oferty badanej/wartość oferty najkorzystniejszej) x 10
Minimalna długość gwarancji 60 miesięcy.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
3. Długość gwarancji na inwerter (w miesiącach) - 10 pkt
Punktacja zostanie przyznana w sposób następujący:
(wartość oferty badanej/wartość oferty najkorzystniejszej) x 10
Minimalna długość gwarancji 60 miesięcy.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
4. Długość rękojmi na wykonawstwo (w miesiącach) - 10 pkt
Punktacja zostanie przyznana w sposób następujący:
(wartość oferty badanej/wartość oferty najkorzystniejszej) x 10
Minimalna długość rękojmi 24 miesięcy.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Łukasz Korzycki
tel.: 692 424 204
e-mail: L.Korzycki@palac-pakoszow.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.