dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
małopolskie (Krynica-Zdrój)
dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej |
Data zamieszczenia: | 2023-03-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
"BIELARNIA HESSA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Zamkowa 3 58-573 Piechowice powiat: karkonoski 692 424 204 L.Korzycki@palac-pakoszow.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/150526 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Piechowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 692 424 204 |
Termin składania ofert: | 2023-03-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA i montaż instalacji fotowoltaicznej Powstaje w kontekście projektu RPDS.01.05.01-02-0665/21 - Rozszerzenie profilu działalności "BIELARNIA HESSA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Część 1 DOSTAWA i montaż instalacji fotowoltaicznej Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis DOSTAWA i montaż instalacji fotowoltaicznej (fabrycznie nowy sprzęt, panele fotowoltaiczne wyprodukowane nie później niż w 2022r.). KRYTERIUM TECHNICZNE (minimalne): - moc min. 49kW - max 50kW - moc pojedynczego panela min. 390Wp - sprawność paneli min. 20,5% - roczny spadek mocy max 0,6% - inwerter 3-fazowy - konstrukcja grunt pod panele - okablowanie - rozdzielnica AC/DC - doprowadzenie zasilania ok. 400-500m - podłączenie zasilania do prywatnej stacji transformatorowej - montaż, podłączenie do sieci - komplet projektów i zgłoszeń UWAGA: - Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji danych technicznych oferowanego przedmiotu - Zamawiający ma prawo do anulowania postępowania w dowolnym momencie bez podania przyczyny Sposób składania ofert - mail na adres osoby do kontaktu - drogą pocztową/kurierem na adres siedziby firmy - poprzez Bazę Konkurencyjności - osobiście w siedzibie firmy Okres gwarancji minimalna długość rękojmi 24 miesięcy, minimalna długość gwarancji na panele 60 miesięcy, minimalna długość gwarancji na inwerter 60 miesięcy CPV: 09331200-0, 09332000-5, 45261215-4 Dokument nr: 2023-8203-150526, 1/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-03-23 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-03 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo dolnośląskie Powiat jeleniogórski Gmina Piechowice Miejscowość Piechowice Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2023-03-27 Koniec realizacji 2023-05-31 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis DOSTAWA i montaż instalacji fotowoltaicznej Wymagania: Warunki zmiany umowy Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a. zmiana terminu realizacji umowy: - W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; - Wystąpienia okoliczności, których obiektywnie nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; - Gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, inna podobnego typu lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem - W przypadku zawarcia przez Zamawiającego aneksu na termin realizacji projektu z Instytucją Pośredniczącą b. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy, c. wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d. zmiana nr konta wykonawcy lub innych danych podmiotowych, e. zmiany w dokumentacji projektowej, f. zmiany osób reprezentujących strony, g. zmiany terminów płatności poszczególnych rat, h. zmiany formy prawnej którejkolwiek ze stron umowy, i. zmiana lokalizacji miejsca instalacji i dostawy, j. zmiany adresowe którejkolwiek ze stron umowy. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - zał. nr 1 do zapytania 2. Oświadczenie dot. posiadanych uprawnień - zał. nr 2 do zapytania 3. Specyfikacja techniczna paneli i inwertera Dopuszcza się wzywanie do uzupełnień. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie są powiązani osobowo ani kapitałowo w Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji; c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. W sytuacji wystąpienia powiązania Wykonawca będzie podlegał odrzuceniu z postępowania. 2. Z postępowania wyklucza się: a) obywateli rosyjskich lub osoby fizyczne lub prawne, podmioty lub organy z siedzibą w Rosji; b) osoby prawne, podmioty lub organy, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego ustępu; lub c) osoby fizyczne lub prawne, podmioty lub organy działające w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego ustępu, w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia. Dokonanie oceny braku przeciwwskazań do udziału w postępowaniu, następowało będzie na podstawie oświadczenia oferenta zawartego w zał. 1. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Należy przez to rozumieć, iż montaż instalacji musi zostać dokonany przez uprawnionego instalatora. Przez uprawnionego instalatora rozumie się osobę posiadającą: a) ważny certyfikat potwierdzający kwalifikacje do instalowania odnawialnych źródeł energii (art. 136 i art. 145 ustawy o odnawialnych źródłach energii) lub, b) ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci lub, c) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Weryfikacja nastąpi na podstawie oświadczenia - zał. 2 do Zapytania. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-03-16 Data ostatniej zmiany 2023-03-16 13:14:23 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 1. Cena brutto (w pln) - 70 pkt Punktacja zostanie obliczona za pomocą wzoru: (wartość oferty najniższej/ wartość oferty badanej) x 70 Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia (m.in. transport, podatki - w tym VAT, podst. przeszkolenie). Czy kryterium cenowe TAK Opis Cd. do kryterium 1. Ceny należy podawać w PLN w rozbiciu na: brutto, netto, VAT (kwota oraz stawka podatku). Czy kryterium cenowe TAK Opis Cd. 1 Analogicznie do treści art. 225 ustawy PZP, w przypadku oferty obejmującej wewnątrzwspólnotową dostawę towarów na etapie porównania ofert do ceny łącznej zostanie doliczony VAT 23%. Czy kryterium cenowe NIE Opis 2. Długość gwarancji na panele (w miesiącach) - 10 pkt Punktacja zostanie przyznana w sposób następujący: (wartość oferty badanej/wartość oferty najkorzystniejszej) x 10 Minimalna długość gwarancji 60 miesięcy. Czy kryterium cenowe NIE Opis 3. Długość gwarancji na inwerter (w miesiącach) - 10 pkt Punktacja zostanie przyznana w sposób następujący: (wartość oferty badanej/wartość oferty najkorzystniejszej) x 10 Minimalna długość gwarancji 60 miesięcy. Czy kryterium cenowe NIE Opis 4. Długość rękojmi na wykonawstwo (w miesiącach) - 10 pkt Punktacja zostanie przyznana w sposób następujący: (wartość oferty badanej/wartość oferty najkorzystniejszej) x 10 Minimalna długość rękojmi 24 miesięcy. Kontakt: Osoby do kontaktu Łukasz Korzycki tel.: 692 424 204 e-mail: L.Korzycki@palac-pakoszow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024