dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
małopolskie (Krynica-Zdrój)
śląskie (Ruda Śląska)
dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sprzedaż i dostawa asortymentu elektrycznego, malarskiego, ślusarsko - stolarskiego, płytkarskiego oraz hydraulicznego |
Data zamieszczenia: | 2023-03-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego ul. Żeromskiego 22 39-300 Mielec powiat: mielecki tel/fax (17)780-01-46 oferty@szpital.mielec.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Mielec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel/fax (17)780-01-4 |
Termin składania ofert: | 2023-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
SPRZEDAŻ I DOSTAWA ASORTYMENTU ELEKTRYCZNEGO, MALARSKIEGO, ŚLUSARSKO- STOLARSKIEGO, PŁYTKARSKIEGO ORAZ HUDRAULICZNEGO DLA SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. E. BIERNACKIEGO W MIELCU Sprzedaż i dostawa asortymentu elektrycznego, malarskiego, ślusarsko - stolarskiego, płytkarskiego oraz hydraulicznego dla Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu 1. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę asortymentu elektrycznego, malarskiego, ślusarsko - stolarskiego, płytkarskiego oraz hydraulicznego dla Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu: Grupa 1 - ASORTYMENT ELEKTRYCZNY L.p. Nazwa Ilość J.M 1 Świetlówka komp. gwint G23, 11W (840 lm) 100 sztuk 2 Świetlówka komp.gwint 2G11, 18W (840lm) 20 sztuk 3 Świetlówka 9W/765(liniowa) 20 sztuk 4 Świetlówka 6W/765(liniowa) 20 sztuk 5 Świetlówka 8W/765 G5 20 sztuk 6 Świetlówka 13W/765 G5 20 sztuk 7 Świetlówka 15W/765 G5 20 sztuk 8 Świetlówka 18/765 liniowa 200 sztuk 9 Świetlówka 36/765 liniowa 200 sztuk 10 Świetlówka 58W/ 765 liniowa 70 sztuk 11 Świetlówka komp.gwint G23 9W/840 70 sztuk 12 Żarówka gwint E14, 15W 50 sztuk 13 Żarówka gwint E14, 25W 50 sztuk 14 Żarówka gwint E27, 25W 50 sztuk 15 Żarówka gwint E27, 40W 50 sztuk 16 Zapłonnik do świetlówek 4...65W,80W 200 sztuk 17 Zapłonnik do świetlówek 4...22W 200 sztuk 18 Wyłącznik podtynkowy pojedynczy biały 10 sztuk 19 Wyłącznik podtynkowy podwójny biały 10 sztuk 20 Gniazdo podtynkowe pojedyncze biały 15 sztuk 21 Gniazdo podtynkowe podwójne biały 15 sztuk 22 Wyłącznik podtynkowy pojedynczy dzwonkowy biały 10 sztuk 23 Oprawa LED 12W Plafon 50 sztuk 24 Taśma izolacyjna (różne kolory) a 10 szt. 50 sztuk 25 Koszulki termokurczliwe SB 4,8/2,4 a 1m 10 sztuk 26 Koszulki termokurczliwe SB 8/2 a 1m 10 sztuk 27 Koszulki termokurczliwe SB 2,4/1,2 a 1m 10 sztuk 28 Przewód DY 1x1,5 mm2 750V 0,05 km 29 Przewód DY 1x2,5 mm2 750V 0,05 km 30 Przewód DYL 1x1,5 mm2 750V 0,02 km 31 Przewód DYL 1x2,5 mm2 750V 0,02 km 32 Przewód YDY 3x1,5 mm2 750V 0,1 km 33 Przewód YDY 3x2,5 mm2 750V 0,1 km 34 Wentylatory łazienkowe PIR fi 100, fi 120 20 sztuk 35 Wyłącznik automatyczny typ S 16 A, 25 A 20 sztuk 36 Przewody telefoniczne 0,1 km 37 Przewody internetowe UTP 4x2x0,5 kat. 5 E 0,300 km 38 Oprawka świetlówkowa ELGO nr 377 300 sztuk 39 Wyłącznik inst.B-6A 1 bieg 5 sztuk 40 Wyłącznik inst.B-10A 1 bieg 5 sztuk 41 Wyłącznik inst.B-16A 1 bieg 5 sztuk 42 Wyłącznik inst.B-20A 1 bieg 10 sztuk 43 Wyłącznik inst.B-25A 1 bieg 5 sztuk 44 Wyłącznik inst.B-16A 3 bieg 5 sztuk 45 Wyłącznik inst.B-20A 3 bieg 5 sztuk 46 Wyłącznik inst.B-25A 3 bieg 5 sztuk 47 Bezpiecznik aparatowy szklany 500mA 20 sztuk 48 Bezpiecznik aparatowy szklany 630mA 20 sztuk 49 Bezpiecznik aparatowy szklany 10A 20 sztuk 50 Bezpiecznik aparatowy szklany 6,3A 20 sztuk 51 Bezpiecznik aparatowy szklany 2A 20 sztuk 52 Bezpiecznik aparatowy szklany 1A 20 sztuk 53 Wyłącznik różnicowo-prądowy 1fazowy 25A/30 MA 5 sztuk 54 Wyłącznik różnicowo-prądowy 3fazowy 40A/30MA 10 sztuk 55 Przekaźnik bistabilny 16A 230V (szyna) 5 sztuk 56 Oprawa żarówkowa E27 10 sztuk 57 Oprawa żarówkowa E14 10 sztuk 58 Tuleje zaciskowe 1,5/8 1 opakowanie 59 Tuleje zaciskowe 2,5/8 1 opakowanie 60 Tuleje zaciskowe 4/10 1 opakowanie 61 Tuleje zaciskowe 10/12 1 opakowanie 62 Puszka p/t ?60 20 sztuk 63 Puszka p/t ?80 10 sztuk 64 Puszka k/g ?60(gips) 20 sztuk 65 Puszka k/g ?80(gips) 10 sztuk 66 Puszka hermetyczna IP55 5X2,5 10 sztuk 67 Wyłącznik podtynkowy schodowy biały 10 sztuk 68 Przewód YDY 5x2,5mm2 750 V 0,04 km 69 Wtyczka telefoniczna a 100 szt RJ9 1 opakowanie 70 Wtyczka komputerowa a 100 szt RJ45 1 opakowanie 71 Złączka 12torowa ?2,5 20 sztuk 72 Złączka 12torowa ?4,0 20 sztuk 73 Złączka 12torowa ?10,0 5 sztuk 74 Paski CT 200-3,6 a100 szt. 3 sztuk 75 Paski CT 300-3,6 a 100 szt. 3 sztuk 76 Paski CT 430-4,8 a 100 szt. 3 sztuk 77 Uchwyt kablowy F0-4 FLOP a 100 szt. 3 sztuk 78 Uchwyty kablowy F0-8 FLOP a 100 szt. 4 sztuk 79 Bezpiecznik 10x38 GG 10A 15 sztuk 80 Żarówka E-27 LED 10W 4000K 20 sztuk 81 Dekiel uniwersalny ?80 30 sztuk 82 Dekiel uniwersalny ?60 20 sztuk 83 Wkładka topikowa 10A SZYBKA 20 sztuk 84 Wkładka topikowa 16A SZYBKA 20 sztuk 85 Wkładka topikowa 25A SZYBKA 20 sztuk 86 Wkładka topikowa 20A Szybka 20 sztuk 87 Wkładka topikowa 35A SZYBKA 20 sztuk 88 Żarówka SON-T Pia Plus 70W (oświetlenie uliczne) 10 sztuk 89 Moduł zapłonowy HS-35-70W 5 sztuk 90 Rura peszla ?13 50 m 91 Rura peszla ?18 50 m 92 Rura RL ?13 10 sztuk 93 Rura RL ?18 10 sztuk 94 Uchwyt ?13 50 sztuk 95 Uchwyt ?18 50 sztuk 96 Kolano ?13 20 sztuk 97 Kolano ?18 20 sztuk 98 Bezpiecznik mocy 35A ZWŁOCZNY 6 sztuk 99 Bezpiecznik mocy 50A ZWŁOCZNY 6 sztuk 100 Bezpiecznik mocy 63A 6 sztuk 101 Bezpiecznik mocy 80A ZWŁOCZNY 6 sztuk 102 Bezpiecznik mocy 100A ZWŁOCZNY 6 sztuk 103 Bezpiecznik mocy 160A ZWŁOCZNY 6 sztuk 104 Wtyczka sieciowa 1faz + U 20 sztuk 105 Korytko kablowe 25x15 20 sztuk 106 Korytko kablowe 40x20 15 sztuk 107 Cyna lutownicza 1,5mm, 250 gr 0,25 kg 108 Kalafonia 45 g 2 sztuk Grupa 2 - ASORTYMENT MALARSKI L.p. Nazwa Ilość J.M 1 Emulsja biała akrylowa (latexowa, wydajność przy jednej warstwie min.10m2/l, najwyższa odporność na zmywanie i szorowanie na mokro-klasa 1 200 litr 2 Folia malarska 4mX5m grubość min. 0,25 50 sztuk 3 Pędzel malarski ,,grzejnikowy" 50mm 30 sztuk 4 Pędzel malarski ,,grzejnikowy" 70mm 30 sztuk 5 Pędzel płaski malarski 50mm 30 sztuk 6 Pędzel płaski malarski 70mm 30 sztuk 7 Wałek malarski 100mm 30 sztuk 8 Wałek malarski 200-250 fi48 mm 10 sztuk 9 Taśma zabezpieczająca typu silveno 25mm x 50m 100 sztuk 10 Taśma zabezpieczająca typu silveno 38mm x 50m 100 sztuk 11 Szpachelka 50mm 2 sztuk 12 Szpachelka 100mm 2 sztuk 13 Szpachelka 300mm 2 sztuk 14 Uni-grunt uniwersalny a'5l 100 litr 15 Klej montażowy neporenowy 280-310 ml 20 sztuk 16 Sylikon akrylowy biały 280-310 ml 50 sztuk 17 Sylikon dekarski brąz 280- 310 ml 50 sztuk 18 Sylikon sanitarny biały bakteriobójczy inny 280- 310 ml 20 sztuk 19 Sylikon sanitarny beżowy bakteriobójczy inny 280-310 ml 20 sztuk 20 Klej gipsowy do płyt g-k a '25 kg 100 kg 21 Masa szpachlowa start finisch a '20kg 100 kg 22 Farba olejna biała 100 litr 23 Farba olejna kolor różne 100 litr 24 Pędzel ławkowiec 200mm 3 sztuk 25 Rozpuszczalnik ftalowy a ' 5 l 20 litr 26 Benzyna ekstrakcyjna a' 5 l 20 litr 27 Pigment do farby,różne kolory 30 sztuk 28 Pędzel 25 10 sztuk Grupa 3- ASORTYMENT ŚLUSARSKO - STOLARSKI L.p. Nazwa Ilość J.M 1 Klamki drzwiowe K90 , nikiel-chrom dzielona krótkie tarcze 5 sztuk 2 Klamki drzwiowe K 72 czarna 5 sztuk 3 Wkładka do drzwi 30/30 mosiądz 40 sztuk 4 Wkładka do drzwi 30/35 mosiądz 10 sztuk 5 Zamek drzwiowy 90/50 wkładka - wpuszczany wersja stolarska 30 sztuk 6 Zamek drzwiowy 90/50 klucz - wpuszczany wersja stolarska wielozastawkowy 15 sztuk 7 Zamek drzwiowy łazienkowy 90/50 wpuszczany 15 sztuk 8 Zamek meblowy typu .LOB ZMB1 15 sztuk 9 Zamek meblowy typu SISO CL-X 850 5 sztuk 10 Zamek meblowy typu CAMLOCK 5250 30 sztuk 11 Wkręt łeb stożkowy 3,5mm x 16mm ocynk a'100 szt. 20 opakowanie 12 Wkręt łeb walcowy 3,5mm x 16mm ocynk a' 100 szt. 20 opakowanie 13 Wkręt łeb stożkowy 4mm x 30mm ocynk 0,5 kg 14 Wkręt łeb walcowy 4mm x 30mm ocynk a'100 szt 20 opakowanie 15 Wkręt łeb stożkowy 4mm x 20mm ocynk 0,5 kg 16 Wkręt łeb walcowy 4mm x 20mm ocynk a'100 szt. 20 opakowanie 17 Wkręt łeb stożkowy 3,5mm x 30mm ocynk a'100 szt. 20 opakowanie 18 Wkręt łeb stożkowy 3,5mm x 35mm czarny 0,5 kg 19 Wkręt łeb stożkowy 3,5mm x 35mm ocynk a'100 szt. 20 opakowanie 20 Wkręt łeb stożkowy 3mm x 25mm ocynk a ' 100 szt. 20 opakowanie 21 Wkręt łeb stożkowy 3,5mm x 45mm czarny fosforowany 0,5 kg 22 Wkręt łeb stożkowy 3,5mm x 45mm ocynk a ' 100 szt. 20 opakowanie 23 Wkręt łeb stożkowy 3,5mm x 55mm czarny fosforowany 0,5 kg 24 Wkręt łeb stożkowy 5mm x 40mm ocynk a'100 szt. 20 opakowanie 25 Wkręt łeb stożkowy 3,5mm x 70mm czarny 4,2x70-fosforowany 0,5 kg Wkręt łeb stożkowy 4,2mmx 70 fosforowany 0,5 kg 26 Wkręt z podkładką M4x10 a'100 szt. 20 opakowanie 27 Wkręt z podkładką M4x15 0,5 kg 28 Wkręt z podkładką M4x20 0,5 kg 29 Wkręt z podkładką M4x25 0,5 kg 30 Wkręt z podkładką M4x30 a '100 szt. 20 opakowanie 31 Wkręt z podkładką M5x10 a'100 szt. 20 opakowanie 32 Śruba imbusowa M5x10 oc DIN-912 8,8 0,5 kg 33 Wkręt łeb stożek M5x10 0,5 kg 34 Wkręt z podkładkami M5x15 M5x16 a'100 szt 10 opakowanie Wkręt z podkłdkami M5x16 a 100 szt 10 opakowanie 35 Wkręt łeb stożek M5x16 0,5 kg 36 Śruba imbusowa M5x16 -oc DIN- 912 88 0,5 kg kg 37 Wkręt łeb stożek M5x20 0,5 kg kg 38 Śruba imbusowa M5x20oc DIN-912 8.8 0,5 kg kg 39 Wkręt łeb stożek M5x25 0,5 kg kg 40 Śruba M5x25 oc DIN-933 5.8 0,5 kg kg 41 Wkręt łeb stożek M5x30 0,5 kg kg 42 Śruba M5x30 ocDIN - 933 5.8 0,5 kg kg 43 Śruba M5x35 oc DIN -933 5.8 0,5 kg kg 44 Wkręt łeb stożek M5x45 0,5 kg kg 45 Wkręt łeb stożek M5x50 0,5 kg kg 46 Śruba M5x50 oc DIN -933 5.8 0,5 kg kg 47 Wkręt łeb stożek M6x50 0,5 kg kg 48 Śruba M6x50 oc DIN -933 5.8 0,5 kg kg 49 Śruba M6x10, łeb walcowy 0,5 kg kg 50 Śruba M6x15, łeb walcowy 0,5 kg kg Śruba M6x16 łeb walcowy 0,5 kg kg 51 Śruba M6x20, łeb walcowy 0,5 kg kg 52 Śruba M6x25, łeb walcowy 0,5 kg kg 53 Śruba M6x30, łeb walcowy 0,5 kg kg 54 Śruba M6x35, łeb walcowy 0,5 kg kg 55 Śruba M6x45, łeb walcowy 0,5 kg kg 56 Śruba M8x10 DIN -933-oc 5.8 0,5 kg kg 57 Śruba M8x15 M8x16 DIN -933-oc 5.8 0,5 kg kg 58 Śruba M8x20 DIN -933-oc 5.8 0,5 kg kg 59 Śruba M8x25 DIN -933-oc 5.8 0,5 kg kg 60 Śruba M8x30 DIN -933-oc 5.8 0,5 kg kg 61 Śruba M8x35 DIN -933-oc 5.8 0,5 kg kg 62 Śruba M8x40 DIN -933-oc 5.8 0,5 kg 63 Śruba M8x45 DIN -933-oc 5.8 0,5 kg 64 ŚrubaM10x20 DIN -933-oc 5.8 0,5 kg kg65 Śruba M10x25 DIN -933-oc 5.8 0,5 kg 6kg6 Śruba M10x30 DIN -933-oc 5.8 0,5 kg 67 Śruba M10x40 DIN -933-oc 5.8 0,5 kg 68 Nakrętka M4 DIN -934 - oc 0,5 kg 69 Nakrętka M5 DIN -934 - oc 0,5 kg 70 Nakrętka M6 DIN -934 - oc 0,5 kg 71 Nakrętka M8 DIN -934 - oc 0,5 kg 72 Nakrętka M10 DIN -934 - oc 0,5 kg 73 Nakrętka M12 DIN -934 - oc 0,5 kg 74 Podkładka M4 DIN - 125 A-oc 0,5 kg 75 Podkładka M5 DIN - 125 A-oc 0,5 kg 76 Podkładka M6 DIN - 125 A-oc 0,5 kg 77 Podkładka M8 DIN - 125 A-oc 0,5 kg 78 Podkładka M10 DIN - 125 A-oc 0,5 kg 79 Podkładka M12 DIN - 125 A-oc 0,5 kg 80 Podkładka sprężynująca M5 DIN -127-B- oc 0,5 kg 81 Podkładka sprężynująca M6 DIN -127-B- oc 0,5 kg 82 Podkładka sprężynująca M8 DIN -127-B- oc 0,5 kg 83 Podkładka sprężynująca M10 DIN -127-B- oc 0,5 kg 84 Nity zrywalne ?3 x6 AL/Fe ISO-15977 a'100 szt. 20 opakowanie 85 Nity zrywalne ?4 x10 AL/Fe ISO-15977 0,5 kg 86 Nity zrywalne ?5 x 10 AL/Fe ISO-15977 0,5 kg 87 Nito nakrętka M4 przelotowa z kołnierzem walcowym radełkowym AN315 a'100 szt. 1 opakowanie 88 Nito nakrętka M5 przelotowa z kołnierzem walcowym radełkowym AN315 a' 100 szt. 2 opakowanie 89 Nito nakrętka M6 przelotowa z kołnierzem walcowym radełkowym AN315 a'100 szt. 1 opakowanie 90 Nito nakrętka M8 przelotowa z kołnierzem walcowym radełkowym AN315 50 sztuk 91 Pokrętło M8 trzpień pokrętło gwiazdkowe M8x 23 30 sztuk 92 Klamka WC (szyld) typu LOB chrom 10 sztuk 93 Podkładka pod zawias drzwiowy a'100szt. 2 opakowanie 94 Gwoździe do betonu 20mm ?2x20-oc a'100 szt. 2 opakowanie 95 Kołek rozporowy ?6 3,5x30 a'10 szt. 3 opakowanie 96 Kołek rozporowy ?8 4x45 a'10 szt. 3 opakowanie 97 Kołek rozporowy ?10 5x60 a'10 szt. 2 opakowanie 98 Kołek rozporowy ,,hak" ?6 prosty a'10 szt. 1 opakowanie 99 Kołek rozporowy ,,hak" ?8 prosty a' 10 szt. 1 opakowanie 100 Kołek rozporowy ,,hak" ?10 prosty a' 10 szt. 1 opakowanie 101 Gwoździe 20mm ocynk stolarskie 0,5 kg 102 Gwoździe 30mm ocynk stolarskie 0,5 kg 103 Gwoździe 35mm ocynk stolarskie 0,5 kg 104 Gwoździe 40mm ocynk stolarskie 0,5 kg 105 Gwoździe 50mm ocynk stolarskie 0,5 kg 106 Gwoździe 60mm ocynk stolarskie 0,5 kg 107 Klej montażowy 280 - 310 ml 25 sztuk 108 Klej do drewna typu Vikol, Rakol a 90 - 110 ml 4 sztuk 109 Ściernica tnąca ? 125x1 , metal 40 sztuk 110 Ściernica tnąca ? 125x1, inox 10 sztuk 111 Ściernica do szlifowania ? 125x6 5 sztuk 112 Ściernica lamelowa ?125 granulacja 40 5 sztuk 113 Ściernica lamelowa ?125 granulacja 60 5 sztuk 114 Ściernica lamelowa ?125 granulacja 80 5 sztuk 115 Elektrody spawalnicze 3,5mm ? 3,25 5 kg 116 Brzeszczot RAMb - 300 10 sztuk Grupa 4 - ASORTYMENT PŁYTKARSKI L.p. Nazwa Ilość J.M 1 Klej do płytek zwykły a' 25 kg 10 opakowanie 2 Klej do płytek plastyczny a' 25 kg 10 opakowanie 3 Fuga biała wąska a' 2 kg 5 opakowanie 4 Fuga beżowa wąska a' 2 kg 5 opakowanie 5 Fuga szara wąska a'2 kg 2 opakowanie 6 Fuga czarna wąska a'2 kg 1 opakowanie 7 Silikon w kolorze fugi a'280- 310 ml 15 sztuk 8 Krzyżyki do glazury 2,5 mm a'100 szt. 10 opakowanie 9 Krzyżyki do glazury 1,5 mm a'100 szt. 10 opakowanie 10 Płytki ceramiczne różne kolory 20 cmx25cm 10 m2 11 Płytki terakota różne kolory 30 cmx30cm 5 m2 12 Wylewka samopoziomująca od 2 - 10 mm a'25kg 10 opakowanie 13 Grunt szczepny - warstwa kontaktowa a' 3 kg 2 opakowanie 14 Silikon szklarski bezb. A'280-310 ml 10 szt Grupa 5 - MATERIAŁY HYDRAULICZNE L.p. Nazwa Ilość J.M 1 Taśma teflonowa szer. 19x15x0,2 10 sztuki 2 Deska sedesowa uniwersalna typu (KOŁO IDOL) 30 sztuki 3 Wylewka typu S, ?", długość 20cm 15 sztuki 4 Wylewka typu S, ?", długość 20cm 10 sztuki 5 Wylewka typu C, ?", długość 20cm 10 sztuki 6 Wylewka typu C, ?", długość 20cm 10 sztuki 7 Wylewka płaska ?", długość 20cm 10 sztuki 8 Wylewka płaska ?", długość 25cm 10 sztuki 9 Zawór pływakowy 3/8" 10 sztuki 10 Zawór pływakowy ?" 15 sztuki 11 Zawór kątowy ?" x 3/4" 5 sztuki 12 Zawór kątowy ?" x ?" 10 sztuki 13 Wąż elastyczny ?" x 3/8", długość 40cm 10 sztuki 14 Wąż elastyczny ?" x ?", długość 40cm 15 sztuki 15 Głowica ceramiczna niska do baterii jednouchwytowych 35mm 20 sztuki 16 Głowica uniwersalna ?" suwakowa 30 sztuki 17 Spłuczka , dolnopłuk ciągadło białe (KKPOL) wejście 1/2" 20 sztuki 18 Głowica ceramiczna niska do baterii jednouchwytowych 40mm 5 sztuki 19 Złącze elastyczne do baterii stojących 10 sztuki 20 Zawory spustowe do kompaktów uniwersalne (do spłuczki) 10 sztuki 21 Komplet śrub montażowych do muszli 30 sztuki 22 Komplet śrub montażowych do umywalek 30 sztuki 23 Spust umywalkowy z sitkiem metalowym 20 sztuki 24 Sitka metalowe do spustu umywalkowego 20 sztuki 25 Smar silikonowy w tubie 3 sztuki 26 Pokrętła do baterii (głowica 1/2" suwakowa) chromowe ( niebieskie i czerwone po 20 szt.) 40 sztuki 27 Uszczelka oring do wylewki ? " 100 sztuki 28 Uszczelka gumowa pod krzywki baterii ? " 50 sztuki 29 Rura harmonijkowa ? 110 10 sztuki 30 Rączka do baterii prysznicowej 15 sztuki 31 Baeria ścienna umywalkowa z podnoszoną dźwignią 5 sztuki 32 Bateria stojąca zlewozmywakowa z podnoszoną dźwignią 2 sztuki 33 Spust zlewozmywakowy z sitkiem metalowym 10 sztuki 34 Syfon zlewozmywakowy z sitkiem metalowym 5 sztuki 35 Syfon zlewozmywakowy podwójny 5 sztuki 36 Uszczelki do wężw prysznicowych ? 100 sztuki 37 Uszczelki do baterii ? 100 sztuki 38 Uszczelki do liczników 1" 20 sztuki 39 Redukcja gumowa 50/32 10 sztuki 40 Redukcja gumowa 50/50 10 sztuki 41 Syfon umywalkowy 15 sztuki 42 Głowica wysoka do baterii 35 mm 10 sztuki 43 Deska sedesowa dziecięca mała 5 sztuki 44 Uchwyty do desek sedesowych długie śruby 40 sztuki CPV: 31680000-6, 44531510-9, 44500000-5, 44800000-8, 44000000-0 Dokument nr: SzP.ZP.271.20.23 Otwarcie ofert: 8.5 Złożone oferty zostaną otwarte w dniu 27.03.2023 r. o godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego. Składanie ofert: 8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT: 8.1 Ofertę sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych w szczególności w formatach .pdf, .doc, .docx, .odt, .txt, .rtf. Przesyłany plik należy spakować do formatu zip z ustawionym hasłem. Spakowany plik oraz hasło do niego składa się na adres: oferty@szpital.mielec.pl wiadomości należy oznakować napisem: ,,Postępowanie, znak SzP.ZP.271.20.23" 8.3 Nieprzekraczalny termin złożenia oferty 27.03.2023r. godz. 900. Miejsce i termin realizacji: 2. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 2.1. Termin realizacji zamówienia obejmuje okres: 12 miesięcy 2.2. Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu, Ul. Żeromskiego 22, 39-300 Mielec. Wymagania: dotyczące zamówienia publicznego o wartości poniżej kwoty 130.000,00 zł na Podstawa prawna: Zarządzenie nr 118/2022 Dyrektora Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu z dnia 22 lipca 2022 r. w sprawie przyjęcia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130.000,00 zł 1.2. Przedstawiona oferta nie może stanowić zbiorczych cenników, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na prowadzone postępowanie i odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym w niniejszej Zapytaniu. 1.3. W przypadku oferowania opakowania handlowego danego asortymentu innej wielkości niż wskazana w Zaproszeniu Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań, kilogramów w górę (do pełnego opakowania, kilograma) lub przeliczenia na sztuki. 1.4. Do asortymentu wskazanego w Zaproszeniu, dla którego są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można zaproponować asortyment równoważny pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 3. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY WYMAGANE W OFERCIE: 3.1. Warunki udziału w postępowaniu: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 3.2. Wykonawca powinien przedstawić następujące oświadczenia i dokumenty: a) Wypełniony formularz oferty zgodnie z załączonym do Zapytania wzorem (zaleca się złożyć ofertę na załączonym wzorze - Załącznik nr 1 do Zapytania), b) Zaakceptowany wzór umowy - Załącznik nr 2 do Zapytania c) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY: 4.1. Ofertę należy sporządzić w postaci elektronicznej zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. 4.2. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wpisem w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym. Dokumenty składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4.3. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej do oferty winno być dołączone stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo winno być dołączone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 4.4. Do oferty Wykonawca winien załączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. 4.5. W przypadku gdy Wykonawca jako załącznik do oferty, dołącza kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta powinna być potwierdzona ,,za zgodność z oryginałem". 4.6. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 4.7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne Grupy Asortymentowe. Każda Grupa Asortymentowa będzie rozpatrywana indywidualnie. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie Grupy Asortymentowe 4.8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne pozycje asortymentowe. 4.9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 4.10. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 5. KOMUNIKACJA W POSTĘPOWANIU: 5.1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej - poczta elektroniczna. 5.2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego na adres: przetargi@szpital.mielec.pl. 5.3. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego. 5.4. Zawiadomienia, oświadczenia, dokumenty, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną na adres: przetargi@szpital.mielec.pl. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 50 MB. 6. CENA OFERTY: 6.1. Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować cenę kompletną, jednoznaczną i ostateczną. Cena oferty - jest to wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Zamawiający jest obowiązany zapłacić Wykonawcy za towar. 6.2. Cena powinna być skalkulowana w sposób jednoznaczny i powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, m.in.: sukcesywną sprzedaż i dostawę transportem własnym, na swój koszt i ryzyko przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, wniesienie towaru do Magazynu i jego rozładunek w miejscu wskazanym przez pracownika upoważnionego przez Zamawiającego marże, rabaty - jeżeli Wykonawca stosuje upusty cenowe ubezpieczenie podatek VAT (jeśli dotyczy) cło (jeśli dotyczy), podatek akcyzowy (jeśli dotyczy) oraz wszystkie inne koszty nie wymienione wyżej, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. 6.3. Cena oferty to iloczyn ceny jednostkowej towaru i ilości asortymentu wskazanego w Zapytaniu powiększona o wartość VAT. Cena jednostkowa towaru - jest to cena ustalona za jednostkę określonego towaru, którego ilość jest określona w jednostkach miar. 6.4. Cena oferty winna być wyrażona w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający nie wyraża zgody na rozliczenia w walutach obcych. 6.5. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, poinformuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazuje nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego, wskazuje wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku, wskazuje stawkę podatku od towarów i usług, która z zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie. 7. KRYTERIA OCENY OFERT: 7.1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: najniższa cena - 100 % 7.2. Sposób oceny ofert: kryterium ,,najniższa cena" jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru: gdzie: Wpc - Wartość punktowa badanej oferty w kryterium ,,najniższa cena" Cn - najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które zostały złożone Cof - cena brutto oferty badanej Rc - ranga kryterium ,,najniższa cena" (100) W kryterium ,,najniższa cena" Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów. 8.2 W przypadku przesłania pliku bez hasła Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ujawnienie treści oferty przed terminem otwarcia ofert i nie będzie z tego tytułu wnosił roszczeń względem Zamawiającego. 8.4 O terminie wpływu decyduje termin ostatecznego wpływu oferty na adres: oferty@szpital.mielec.pl. 8.6 Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma powiadomienie przed upływem terminu składania ofert. Powiadomienie musi być złożone według takich samych zasad jak składana oferta z dopiskiem: ,,ZMIANA / WYCOFANIE". 8.7 Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień złożonej oferty. 9. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI UMOWY: 9.1. Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta pisemna umowa. 9.2. Wzór umowy zawierający wszystkie wymagane przez Zamawiającego warunki załączony jest do Zapytania ofertowego (Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego). 10. OGŁOSZENIE WYNIKÓW POSTĘPOWANIA: Zamawiający jednocześnie poinformuje wszystkich Wykonawców o: a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną oferentom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację, b) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, c) unieważnieniu postępowania. oraz zamieści informację na stronie internetowej Zamawiającego. 11. INFORMACJE DODATKOWE: 11.1 Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, gdy: a) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania Zamawiającego, b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, c) wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć. 11.2 W przypadku, gdy Wykonawca odstąpi od podpisania umowy, Zamawiający może podpisać umowę z kolejnym Wykonawcą, który w toku prowadzonego badania ofert otrzymał najwyższą liczbę punktów. Uwagi: 13. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, iż: a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego z siedzibą przy ul. Żeromskiego 22, 39-300 Mielec. Dane kontaktowe: poczta elektroniczna: sekretariat@szpital.mielec.pl telefon: 17 780-01-39 b) Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail iod@szpital.mielec.pl c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Sprzedaż i dostawa asortymentu elektrycznego, malarskiego, ślusarsko - stolarskiego, płytkarskiego oraz hydraulicznego dla Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu prowadzonym w trybie postepowania o wartości poniżej kwoty 130.000,00 zł (Zarządzenie nr 118/2022 Dyrektora Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu z dnia 22 lipca 2022 r. w sprawie przyjęcia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130.000,00 zł w sprawie przyjęcia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130.000,00 zł). d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie Ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 2176), e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. j) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Kontakt: 12. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI: Zofia Madeja Nawalany - w sprawach merytorycznych Agnieszka Kotlarz, Arkadiusz Brach - w sprawach formalno-prawnych |
© eurobudowa.pl 2004-2024