Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
645z dziś
6700z ostatnich 7 dni
25098z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sprzedaż i dostawa asortymentu elektrycznego, malarskiego, ślusarsko - stolarskiego,...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sprzedaż i dostawa asortymentu elektrycznego, malarskiego, ślusarsko - stolarskiego, płytkarskiego oraz hydraulicznego

Data zamieszczenia: 2023-03-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego
ul. Żeromskiego 22
39-300 Mielec
powiat: mielecki
tel/fax (17)780-01-46
oferty@szpital.mielec.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Mielec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel/fax (17)780-01-4
Termin składania ofert: 2023-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPRZEDAŻ I DOSTAWA ASORTYMENTU ELEKTRYCZNEGO, MALARSKIEGO, ŚLUSARSKO- STOLARSKIEGO, PŁYTKARSKIEGO ORAZ HUDRAULICZNEGO DLA SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. E. BIERNACKIEGO W MIELCU
Sprzedaż i dostawa asortymentu elektrycznego, malarskiego, ślusarsko - stolarskiego, płytkarskiego oraz hydraulicznego dla Szpitala Specjalistycznego
im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
1. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę asortymentu elektrycznego, malarskiego, ślusarsko - stolarskiego, płytkarskiego oraz hydraulicznego dla Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu:

Grupa 1 - ASORTYMENT ELEKTRYCZNY
L.p.
Nazwa
Ilość
J.M
1
Świetlówka komp. gwint G23, 11W (840 lm)
100
sztuk
2
Świetlówka komp.gwint 2G11, 18W (840lm)
20
sztuk
3
Świetlówka 9W/765(liniowa)
20
sztuk
4
Świetlówka 6W/765(liniowa)
20
sztuk
5
Świetlówka 8W/765 G5
20
sztuk
6
Świetlówka 13W/765 G5
20
sztuk
7
Świetlówka 15W/765 G5
20
sztuk
8
Świetlówka 18/765 liniowa
200
sztuk
9
Świetlówka 36/765 liniowa
200
sztuk
10
Świetlówka 58W/ 765 liniowa
70
sztuk
11
Świetlówka komp.gwint G23 9W/840
70
sztuk
12
Żarówka gwint E14, 15W
50
sztuk
13
Żarówka gwint E14, 25W
50
sztuk
14
Żarówka gwint E27, 25W
50
sztuk
15
Żarówka gwint E27, 40W
50
sztuk
16
Zapłonnik do świetlówek 4...65W,80W
200
sztuk
17
Zapłonnik do świetlówek 4...22W
200
sztuk
18
Wyłącznik podtynkowy pojedynczy biały
10
sztuk
19
Wyłącznik podtynkowy podwójny biały
10
sztuk
20
Gniazdo podtynkowe pojedyncze biały
15
sztuk
21
Gniazdo podtynkowe podwójne biały
15
sztuk
22
Wyłącznik podtynkowy pojedynczy dzwonkowy biały
10
sztuk
23
Oprawa LED 12W Plafon
50
sztuk
24
Taśma izolacyjna (różne kolory) a 10 szt.
50
sztuk
25
Koszulki termokurczliwe SB 4,8/2,4 a 1m
10
sztuk
26
Koszulki termokurczliwe SB 8/2 a 1m
10
sztuk
27
Koszulki termokurczliwe SB 2,4/1,2 a 1m
10
sztuk
28
Przewód DY 1x1,5 mm2 750V
0,05
km
29
Przewód DY 1x2,5 mm2 750V
0,05
km
30
Przewód DYL 1x1,5 mm2 750V
0,02
km
31
Przewód DYL 1x2,5 mm2 750V
0,02
km
32
Przewód YDY 3x1,5 mm2 750V
0,1
km
33
Przewód YDY 3x2,5 mm2 750V
0,1
km
34
Wentylatory łazienkowe PIR fi 100, fi 120
20
sztuk
35
Wyłącznik automatyczny typ S 16 A, 25 A
20
sztuk
36
Przewody telefoniczne
0,1
km
37
Przewody internetowe UTP 4x2x0,5 kat. 5 E
0,300
km
38
Oprawka świetlówkowa ELGO nr 377
300
sztuk
39
Wyłącznik inst.B-6A 1 bieg
5
sztuk
40
Wyłącznik inst.B-10A 1 bieg
5
sztuk
41
Wyłącznik inst.B-16A 1 bieg
5
sztuk
42
Wyłącznik inst.B-20A 1 bieg
10
sztuk
43
Wyłącznik inst.B-25A 1 bieg
5
sztuk
44
Wyłącznik inst.B-16A 3 bieg
5
sztuk
45
Wyłącznik inst.B-20A 3 bieg
5
sztuk
46
Wyłącznik inst.B-25A 3 bieg
5
sztuk
47
Bezpiecznik aparatowy szklany 500mA
20
sztuk
48
Bezpiecznik aparatowy szklany 630mA
20
sztuk
49
Bezpiecznik aparatowy szklany 10A
20
sztuk
50
Bezpiecznik aparatowy szklany 6,3A
20
sztuk
51
Bezpiecznik aparatowy szklany 2A
20
sztuk
52
Bezpiecznik aparatowy szklany 1A
20
sztuk
53
Wyłącznik różnicowo-prądowy 1fazowy 25A/30 MA
5
sztuk
54
Wyłącznik różnicowo-prądowy 3fazowy 40A/30MA
10
sztuk
55
Przekaźnik bistabilny 16A 230V (szyna)
5
sztuk
56
Oprawa żarówkowa E27
10
sztuk
57
Oprawa żarówkowa E14
10
sztuk
58
Tuleje zaciskowe 1,5/8
1
opakowanie
59
Tuleje zaciskowe 2,5/8
1
opakowanie
60
Tuleje zaciskowe 4/10
1
opakowanie
61
Tuleje zaciskowe 10/12
1
opakowanie
62
Puszka p/t ?60
20
sztuk
63
Puszka p/t ?80
10
sztuk
64
Puszka k/g ?60(gips)
20
sztuk
65
Puszka k/g ?80(gips)
10
sztuk
66
Puszka hermetyczna IP55 5X2,5
10
sztuk
67
Wyłącznik podtynkowy schodowy biały
10
sztuk
68
Przewód YDY 5x2,5mm2 750 V
0,04
km
69
Wtyczka telefoniczna a 100 szt RJ9
1
opakowanie
70
Wtyczka komputerowa a 100 szt RJ45
1
opakowanie
71
Złączka 12torowa ?2,5
20
sztuk
72
Złączka 12torowa ?4,0
20
sztuk
73
Złączka 12torowa ?10,0
5
sztuk
74
Paski CT 200-3,6 a100 szt.
3
sztuk
75
Paski CT 300-3,6 a 100 szt.
3
sztuk
76
Paski CT 430-4,8 a 100 szt.
3
sztuk
77
Uchwyt kablowy F0-4 FLOP a 100 szt.
3
sztuk
78
Uchwyty kablowy F0-8 FLOP a 100 szt.
4
sztuk
79
Bezpiecznik 10x38 GG 10A
15
sztuk
80
Żarówka E-27 LED 10W 4000K
20
sztuk
81
Dekiel uniwersalny ?80
30
sztuk
82
Dekiel uniwersalny ?60
20
sztuk
83
Wkładka topikowa 10A SZYBKA
20
sztuk
84
Wkładka topikowa 16A SZYBKA
20
sztuk
85
Wkładka topikowa 25A SZYBKA
20
sztuk
86
Wkładka topikowa 20A Szybka
20
sztuk
87
Wkładka topikowa 35A SZYBKA
20
sztuk
88
Żarówka SON-T Pia Plus 70W (oświetlenie uliczne)
10
sztuk
89
Moduł zapłonowy HS-35-70W
5
sztuk
90
Rura peszla ?13
50
m
91
Rura peszla ?18
50
m
92
Rura RL ?13
10
sztuk
93
Rura RL ?18
10
sztuk
94
Uchwyt ?13
50
sztuk
95
Uchwyt ?18
50
sztuk
96
Kolano ?13
20
sztuk
97
Kolano ?18
20
sztuk
98
Bezpiecznik mocy 35A ZWŁOCZNY
6
sztuk
99
Bezpiecznik mocy 50A ZWŁOCZNY
6
sztuk
100
Bezpiecznik mocy 63A
6
sztuk
101
Bezpiecznik mocy 80A ZWŁOCZNY
6
sztuk
102
Bezpiecznik mocy 100A ZWŁOCZNY
6
sztuk
103
Bezpiecznik mocy 160A ZWŁOCZNY
6
sztuk
104
Wtyczka sieciowa 1faz + U
20
sztuk
105
Korytko kablowe 25x15
20
sztuk
106
Korytko kablowe 40x20
15
sztuk
107
Cyna lutownicza 1,5mm, 250 gr
0,25
kg
108
Kalafonia 45 g
2
sztuk

Grupa 2 - ASORTYMENT MALARSKI
L.p.
Nazwa
Ilość
J.M
1
Emulsja biała akrylowa
(latexowa, wydajność przy jednej warstwie min.10m2/l, najwyższa odporność na zmywanie i szorowanie na mokro-klasa 1
200
litr
2
Folia malarska 4mX5m grubość min. 0,25
50
sztuk
3
Pędzel malarski ,,grzejnikowy" 50mm
30
sztuk
4
Pędzel malarski ,,grzejnikowy" 70mm
30
sztuk
5
Pędzel płaski malarski 50mm
30
sztuk
6
Pędzel płaski malarski 70mm
30
sztuk
7
Wałek malarski 100mm
30
sztuk
8
Wałek malarski 200-250 fi48 mm
10
sztuk
9
Taśma zabezpieczająca typu silveno 25mm x 50m
100
sztuk
10
Taśma zabezpieczająca typu silveno 38mm x 50m
100
sztuk
11
Szpachelka 50mm
2
sztuk
12
Szpachelka 100mm
2
sztuk
13
Szpachelka 300mm
2
sztuk
14
Uni-grunt uniwersalny a'5l
100
litr
15
Klej montażowy neporenowy 280-310 ml
20
sztuk
16
Sylikon akrylowy biały 280-310 ml
50
sztuk
17
Sylikon dekarski brąz 280- 310 ml
50
sztuk
18
Sylikon sanitarny biały bakteriobójczy inny 280- 310 ml
20
sztuk
19
Sylikon sanitarny beżowy bakteriobójczy inny 280-310 ml
20
sztuk
20
Klej gipsowy do płyt g-k a '25 kg
100
kg
21
Masa szpachlowa start finisch a '20kg
100
kg
22
Farba olejna biała
100
litr
23
Farba olejna kolor różne
100
litr
24
Pędzel ławkowiec 200mm
3
sztuk
25
Rozpuszczalnik ftalowy a ' 5 l
20
litr
26
Benzyna ekstrakcyjna a' 5 l
20
litr
27
Pigment do farby,różne kolory
30
sztuk
28
Pędzel 25
10
sztuk

Grupa 3- ASORTYMENT ŚLUSARSKO - STOLARSKI

L.p.
Nazwa
Ilość
J.M
1
Klamki drzwiowe K90 , nikiel-chrom dzielona krótkie tarcze
5
sztuk
2
Klamki drzwiowe K 72 czarna
5
sztuk
3
Wkładka do drzwi 30/30 mosiądz
40
sztuk
4
Wkładka do drzwi 30/35 mosiądz
10
sztuk
5
Zamek drzwiowy 90/50 wkładka - wpuszczany wersja stolarska
30
sztuk
6
Zamek drzwiowy 90/50 klucz - wpuszczany wersja stolarska wielozastawkowy
15
sztuk
7
Zamek drzwiowy łazienkowy 90/50 wpuszczany
15
sztuk
8
Zamek meblowy typu .LOB ZMB1
15
sztuk
9
Zamek meblowy typu SISO CL-X 850
5
sztuk
10
Zamek meblowy typu CAMLOCK 5250
30
sztuk
11
Wkręt łeb stożkowy 3,5mm x 16mm ocynk a'100 szt.
20
opakowanie
12
Wkręt łeb walcowy 3,5mm x 16mm ocynk a' 100 szt.
20
opakowanie
13
Wkręt łeb stożkowy 4mm x 30mm ocynk
0,5
kg
14
Wkręt łeb walcowy 4mm x 30mm ocynk a'100 szt
20
opakowanie
15
Wkręt łeb stożkowy 4mm x 20mm ocynk
0,5
kg
16
Wkręt łeb walcowy 4mm x 20mm ocynk a'100 szt.
20
opakowanie
17
Wkręt łeb stożkowy 3,5mm x 30mm ocynk a'100 szt.
20
opakowanie
18
Wkręt łeb stożkowy 3,5mm x 35mm czarny
0,5
kg
19
Wkręt łeb stożkowy 3,5mm x 35mm ocynk a'100 szt.
20
opakowanie
20
Wkręt łeb stożkowy 3mm x 25mm ocynk a ' 100 szt.
20
opakowanie
21
Wkręt łeb stożkowy 3,5mm x 45mm czarny fosforowany
0,5
kg
22
Wkręt łeb stożkowy 3,5mm x 45mm ocynk a ' 100 szt.
20
opakowanie
23
Wkręt łeb stożkowy 3,5mm x 55mm czarny fosforowany
0,5
kg
24
Wkręt łeb stożkowy 5mm x 40mm ocynk a'100 szt.
20
opakowanie
25
Wkręt łeb stożkowy 3,5mm x 70mm czarny 4,2x70-fosforowany
0,5
kg

Wkręt łeb stożkowy 4,2mmx 70 fosforowany
0,5
kg
26
Wkręt z podkładką M4x10 a'100 szt.
20
opakowanie
27
Wkręt z podkładką M4x15
0,5
kg
28
Wkręt z podkładką M4x20
0,5
kg
29
Wkręt z podkładką M4x25
0,5
kg
30
Wkręt z podkładką M4x30 a '100 szt.
20
opakowanie
31
Wkręt z podkładką M5x10 a'100 szt.
20
opakowanie
32
Śruba imbusowa M5x10 oc DIN-912 8,8
0,5
kg
33
Wkręt łeb stożek M5x10
0,5
kg
34
Wkręt z podkładkami M5x15 M5x16 a'100 szt
10
opakowanie

Wkręt z podkłdkami M5x16 a 100 szt
10
opakowanie
35
Wkręt łeb stożek M5x16
0,5
kg
36
Śruba imbusowa M5x16 -oc DIN- 912 88
0,5 kg
kg
37
Wkręt łeb stożek M5x20
0,5 kg
kg
38
Śruba imbusowa M5x20oc DIN-912 8.8
0,5 kg
kg
39
Wkręt łeb stożek M5x25
0,5 kg
kg
40
Śruba M5x25 oc DIN-933 5.8
0,5 kg
kg
41
Wkręt łeb stożek M5x30
0,5 kg
kg
42
Śruba M5x30 ocDIN - 933 5.8
0,5 kg
kg
43
Śruba M5x35 oc DIN -933 5.8
0,5 kg
kg
44
Wkręt łeb stożek M5x45
0,5 kg
kg
45
Wkręt łeb stożek M5x50
0,5 kg
kg
46
Śruba M5x50 oc DIN -933 5.8
0,5 kg
kg
47
Wkręt łeb stożek M6x50
0,5 kg
kg
48
Śruba M6x50 oc DIN -933 5.8
0,5 kg
kg
49
Śruba M6x10, łeb walcowy
0,5 kg
kg
50
Śruba M6x15, łeb walcowy
0,5 kg
kg

Śruba M6x16 łeb walcowy
0,5 kg
kg
51
Śruba M6x20, łeb walcowy
0,5 kg
kg
52
Śruba M6x25, łeb walcowy
0,5 kg
kg
53
Śruba M6x30, łeb walcowy
0,5 kg
kg
54
Śruba M6x35, łeb walcowy
0,5 kg
kg
55
Śruba M6x45, łeb walcowy
0,5 kg
kg
56
Śruba M8x10 DIN -933-oc 5.8
0,5 kg
kg
57
Śruba M8x15 M8x16 DIN -933-oc 5.8
0,5 kg
kg
58
Śruba M8x20 DIN -933-oc 5.8
0,5 kg
kg
59
Śruba M8x25 DIN -933-oc 5.8
0,5 kg
kg
60
Śruba M8x30 DIN -933-oc 5.8
0,5 kg
kg
61
Śruba M8x35 DIN -933-oc 5.8
0,5 kg
kg
62
Śruba M8x40 DIN -933-oc 5.8
0,5
kg
63
Śruba M8x45 DIN -933-oc 5.8
0,5
kg
64
ŚrubaM10x20 DIN -933-oc 5.8
0,5
kg
kg65
Śruba M10x25 DIN -933-oc 5.8
0,5
kg
6kg6
Śruba M10x30 DIN -933-oc 5.8
0,5
kg
67
Śruba M10x40 DIN -933-oc 5.8
0,5
kg
68
Nakrętka M4 DIN -934 - oc
0,5
kg
69
Nakrętka M5 DIN -934 - oc
0,5
kg
70
Nakrętka M6 DIN -934 - oc
0,5
kg
71
Nakrętka M8 DIN -934 - oc
0,5
kg
72
Nakrętka M10 DIN -934 - oc
0,5
kg
73
Nakrętka M12 DIN -934 - oc
0,5
kg
74
Podkładka M4 DIN - 125 A-oc
0,5
kg
75
Podkładka M5 DIN - 125 A-oc
0,5
kg
76
Podkładka M6 DIN - 125 A-oc
0,5
kg
77
Podkładka M8 DIN - 125 A-oc
0,5
kg
78
Podkładka M10 DIN - 125 A-oc
0,5
kg
79
Podkładka M12 DIN - 125 A-oc
0,5
kg
80
Podkładka sprężynująca M5 DIN -127-B- oc
0,5
kg
81
Podkładka sprężynująca M6 DIN -127-B- oc
0,5
kg
82
Podkładka sprężynująca M8 DIN -127-B- oc
0,5
kg
83
Podkładka sprężynująca M10 DIN -127-B- oc
0,5
kg
84
Nity zrywalne ?3 x6 AL/Fe ISO-15977 a'100 szt.
20
opakowanie
85
Nity zrywalne ?4 x10 AL/Fe ISO-15977
0,5
kg
86
Nity zrywalne ?5 x 10 AL/Fe ISO-15977
0,5
kg
87
Nito nakrętka M4 przelotowa z kołnierzem walcowym radełkowym AN315 a'100 szt.
1
opakowanie
88
Nito nakrętka M5 przelotowa z kołnierzem walcowym radełkowym AN315 a' 100 szt.
2
opakowanie
89
Nito nakrętka M6 przelotowa z kołnierzem walcowym radełkowym AN315 a'100 szt.
1
opakowanie
90
Nito nakrętka M8 przelotowa z kołnierzem walcowym radełkowym AN315
50
sztuk
91
Pokrętło M8 trzpień pokrętło gwiazdkowe M8x 23
30
sztuk
92
Klamka WC (szyld) typu LOB chrom
10
sztuk
93
Podkładka pod zawias drzwiowy a'100szt.
2
opakowanie
94
Gwoździe do betonu 20mm ?2x20-oc a'100 szt.
2
opakowanie
95
Kołek rozporowy ?6 3,5x30 a'10 szt.
3
opakowanie
96
Kołek rozporowy ?8 4x45 a'10 szt.
3
opakowanie
97
Kołek rozporowy ?10 5x60 a'10 szt.
2
opakowanie
98
Kołek rozporowy ,,hak" ?6 prosty a'10 szt.
1
opakowanie
99
Kołek rozporowy ,,hak" ?8 prosty a' 10 szt.
1
opakowanie
100
Kołek rozporowy ,,hak" ?10 prosty a' 10 szt.
1
opakowanie
101
Gwoździe 20mm ocynk stolarskie
0,5
kg
102
Gwoździe 30mm ocynk stolarskie
0,5
kg
103
Gwoździe 35mm ocynk stolarskie
0,5
kg
104
Gwoździe 40mm ocynk stolarskie
0,5
kg
105
Gwoździe 50mm ocynk stolarskie
0,5
kg
106
Gwoździe 60mm ocynk stolarskie
0,5
kg
107
Klej montażowy 280 - 310 ml
25
sztuk
108
Klej do drewna typu Vikol, Rakol a 90 - 110 ml
4
sztuk
109
Ściernica tnąca ? 125x1 , metal
40
sztuk
110
Ściernica tnąca ? 125x1, inox
10
sztuk
111
Ściernica do szlifowania ? 125x6
5
sztuk
112
Ściernica lamelowa ?125 granulacja 40
5
sztuk
113
Ściernica lamelowa ?125 granulacja 60
5
sztuk
114
Ściernica lamelowa ?125 granulacja 80
5
sztuk
115
Elektrody spawalnicze 3,5mm ? 3,25
5
kg
116
Brzeszczot RAMb - 300
10
sztuk

Grupa 4 - ASORTYMENT PŁYTKARSKI

L.p.
Nazwa
Ilość
J.M
1
Klej do płytek zwykły a' 25 kg
10
opakowanie
2
Klej do płytek plastyczny a' 25 kg
10
opakowanie
3
Fuga biała wąska a' 2 kg
5
opakowanie
4
Fuga beżowa wąska a' 2 kg
5
opakowanie
5
Fuga szara wąska a'2 kg
2
opakowanie
6
Fuga czarna wąska a'2 kg
1
opakowanie
7
Silikon w kolorze fugi a'280- 310 ml
15
sztuk
8
Krzyżyki do glazury 2,5 mm a'100 szt.
10
opakowanie
9
Krzyżyki do glazury 1,5 mm a'100 szt.
10
opakowanie
10
Płytki ceramiczne różne kolory 20 cmx25cm
10
m2
11
Płytki terakota różne kolory 30 cmx30cm
5
m2
12
Wylewka samopoziomująca od 2 - 10 mm a'25kg
10
opakowanie
13
Grunt szczepny - warstwa kontaktowa a' 3 kg
2
opakowanie
14
Silikon szklarski bezb. A'280-310 ml
10
szt

Grupa 5 - MATERIAŁY HYDRAULICZNE

L.p.
Nazwa
Ilość
J.M
1
Taśma teflonowa szer. 19x15x0,2
10
sztuki
2
Deska sedesowa uniwersalna typu (KOŁO IDOL)
30
sztuki
3
Wylewka typu S, ?", długość 20cm
15
sztuki
4
Wylewka typu S, ?", długość 20cm
10
sztuki
5
Wylewka typu C, ?", długość 20cm
10
sztuki
6
Wylewka typu C, ?", długość 20cm
10
sztuki
7
Wylewka płaska ?", długość 20cm
10
sztuki
8
Wylewka płaska ?", długość 25cm
10
sztuki
9
Zawór pływakowy 3/8"
10
sztuki
10
Zawór pływakowy ?"
15
sztuki
11
Zawór kątowy ?" x 3/4"
5
sztuki
12
Zawór kątowy ?" x ?"
10
sztuki
13
Wąż elastyczny ?" x 3/8", długość 40cm
10
sztuki
14
Wąż elastyczny ?" x ?", długość 40cm
15
sztuki
15
Głowica ceramiczna niska do baterii jednouchwytowych 35mm
20
sztuki
16
Głowica uniwersalna ?" suwakowa
30
sztuki
17
Spłuczka , dolnopłuk ciągadło białe (KKPOL) wejście 1/2"
20
sztuki
18
Głowica ceramiczna niska do baterii jednouchwytowych 40mm
5
sztuki
19
Złącze elastyczne do baterii stojących
10
sztuki
20
Zawory spustowe do kompaktów uniwersalne (do spłuczki)
10
sztuki
21
Komplet śrub montażowych do muszli
30
sztuki
22
Komplet śrub montażowych do umywalek
30
sztuki
23
Spust umywalkowy z sitkiem metalowym
20
sztuki
24
Sitka metalowe do spustu umywalkowego
20
sztuki
25
Smar silikonowy w tubie
3
sztuki
26
Pokrętła do baterii (głowica 1/2" suwakowa) chromowe ( niebieskie i czerwone po 20 szt.)
40
sztuki
27
Uszczelka oring do wylewki ? "
100
sztuki
28
Uszczelka gumowa pod krzywki baterii ? "
50
sztuki
29
Rura harmonijkowa ? 110
10
sztuki
30
Rączka do baterii prysznicowej
15
sztuki
31
Baeria ścienna umywalkowa z podnoszoną dźwignią
5
sztuki
32
Bateria stojąca zlewozmywakowa z podnoszoną dźwignią
2
sztuki
33
Spust zlewozmywakowy z sitkiem metalowym
10
sztuki
34
Syfon zlewozmywakowy z sitkiem metalowym
5
sztuki
35
Syfon zlewozmywakowy podwójny
5
sztuki
36
Uszczelki do wężw prysznicowych ?
100
sztuki
37
Uszczelki do baterii ?
100
sztuki
38
Uszczelki do liczników 1"
20
sztuki
39
Redukcja gumowa 50/32
10
sztuki
40
Redukcja gumowa 50/50
10
sztuki
41
Syfon umywalkowy
15
sztuki
42
Głowica wysoka do baterii 35 mm
10
sztuki
43
Deska sedesowa dziecięca mała
5
sztuki
44
Uchwyty do desek sedesowych długie śruby
40
sztuki

CPV: 31680000-6, 44531510-9, 44500000-5, 44800000-8, 44000000-0

Dokument nr: SzP.ZP.271.20.23

Otwarcie ofert: 8.5 Złożone oferty zostaną otwarte w dniu 27.03.2023 r. o godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

8.1 Ofertę sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych w szczególności w formatach .pdf, .doc, .docx, .odt, .txt, .rtf. Przesyłany plik należy spakować do formatu zip z ustawionym hasłem.
Spakowany plik oraz hasło do niego składa się na adres:

oferty@szpital.mielec.pl

wiadomości należy oznakować napisem:
,,Postępowanie, znak SzP.ZP.271.20.23"
8.3 Nieprzekraczalny termin złożenia oferty 27.03.2023r. godz. 900.

Miejsce i termin realizacji:
2. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

2.1. Termin realizacji zamówienia obejmuje okres: 12 miesięcy

2.2. Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu, Ul. Żeromskiego 22, 39-300 Mielec.

Wymagania:
dotyczące zamówienia publicznego
o wartości poniżej kwoty 130.000,00 zł na
Podstawa prawna: Zarządzenie nr 118/2022 Dyrektora Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu z dnia 22 lipca 2022 r. w sprawie przyjęcia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130.000,00 zł
1.2. Przedstawiona oferta nie może stanowić zbiorczych cenników, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na prowadzone postępowanie i odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym w niniejszej Zapytaniu.
1.3. W przypadku oferowania opakowania handlowego danego asortymentu innej wielkości niż wskazana w Zaproszeniu Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań, kilogramów w górę (do pełnego opakowania, kilograma) lub przeliczenia na sztuki.
1.4. Do asortymentu wskazanego w Zaproszeniu, dla którego są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można zaproponować asortyment równoważny pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta.
3. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY WYMAGANE W OFERCIE:

3.1. Warunki udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

3.2. Wykonawca powinien przedstawić następujące oświadczenia i dokumenty:
a) Wypełniony formularz oferty zgodnie z załączonym do Zapytania wzorem (zaleca się złożyć ofertę na załączonym wzorze - Załącznik nr 1 do Zapytania),
b) Zaakceptowany wzór umowy - Załącznik nr 2 do Zapytania
c) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

4.1. Ofertę należy sporządzić w postaci elektronicznej zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

4.2. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wpisem w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym. Dokumenty składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

4.3. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej do oferty winno być dołączone stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo winno być dołączone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
4.4. Do oferty Wykonawca winien załączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
4.5. W przypadku gdy Wykonawca jako załącznik do oferty, dołącza kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta powinna być potwierdzona ,,za zgodność z oryginałem".
4.6. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4.7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne Grupy Asortymentowe. Każda Grupa Asortymentowa będzie rozpatrywana indywidualnie. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie Grupy Asortymentowe
4.8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne pozycje asortymentowe.
4.9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4.10. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. KOMUNIKACJA W POSTĘPOWANIU:

5.1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej - poczta elektroniczna.
5.2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego na adres: przetargi@szpital.mielec.pl.

5.3. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego.

5.4. Zawiadomienia, oświadczenia, dokumenty, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną na adres: przetargi@szpital.mielec.pl.

Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 50 MB.
6. CENA OFERTY:

6.1. Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować cenę kompletną, jednoznaczną i ostateczną.
Cena oferty - jest to wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Zamawiający jest obowiązany zapłacić Wykonawcy za towar.

6.2. Cena powinna być skalkulowana w sposób jednoznaczny i powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, m.in.:
sukcesywną sprzedaż i dostawę transportem własnym, na swój koszt i ryzyko przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego,
wniesienie towaru do Magazynu i jego rozładunek w miejscu wskazanym przez pracownika upoważnionego przez Zamawiającego
marże, rabaty - jeżeli Wykonawca stosuje upusty cenowe
ubezpieczenie
podatek VAT (jeśli dotyczy)
cło (jeśli dotyczy),
podatek akcyzowy (jeśli dotyczy)
oraz wszystkie inne koszty nie wymienione wyżej, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.

6.3. Cena oferty to iloczyn ceny jednostkowej towaru i ilości asortymentu wskazanego w Zapytaniu powiększona o wartość VAT.
Cena jednostkowa towaru - jest to cena ustalona za jednostkę określonego towaru, którego ilość jest określona w jednostkach miar.

6.4. Cena oferty winna być wyrażona w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający nie wyraża zgody na rozliczenia w walutach obcych.

6.5. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
Wykonawca, składając ofertę, poinformuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazuje nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego, wskazuje wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku, wskazuje stawkę podatku od towarów i usług, która z zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.

7. KRYTERIA OCENY OFERT:

7.1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

najniższa cena - 100 %

7.2. Sposób oceny ofert:

kryterium ,,najniższa cena" jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:

gdzie:

Wpc - Wartość punktowa badanej oferty w kryterium ,,najniższa cena"
Cn - najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które zostały złożone
Cof - cena brutto oferty badanej
Rc - ranga kryterium ,,najniższa cena" (100)

W kryterium ,,najniższa cena" Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
8.2 W przypadku przesłania pliku bez hasła Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ujawnienie treści oferty przed terminem otwarcia ofert i nie będzie z tego tytułu wnosił roszczeń względem Zamawiającego.
8.4 O terminie wpływu decyduje termin ostatecznego wpływu oferty na adres: oferty@szpital.mielec.pl.
8.6 Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma powiadomienie przed upływem terminu składania ofert. Powiadomienie musi być złożone według takich samych zasad jak składana oferta z dopiskiem: ,,ZMIANA / WYCOFANIE".

8.7 Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień złożonej oferty.

9. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI UMOWY:

9.1. Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta pisemna umowa.

9.2. Wzór umowy zawierający wszystkie wymagane przez Zamawiającego warunki załączony jest do Zapytania ofertowego (Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego).

10. OGŁOSZENIE WYNIKÓW POSTĘPOWANIA:

Zamawiający jednocześnie poinformuje wszystkich Wykonawców o:
a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną oferentom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
b) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone,
c) unieważnieniu postępowania.
oraz zamieści informację na stronie internetowej Zamawiającego.

11. INFORMACJE DODATKOWE:

11.1 Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, gdy:
a) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania Zamawiającego,
b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
c) wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

11.2 W przypadku, gdy Wykonawca odstąpi od podpisania umowy, Zamawiający może podpisać umowę z kolejnym Wykonawcą, który w toku prowadzonego badania ofert otrzymał najwyższą liczbę punktów.

Uwagi:
13. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, iż:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego
z siedzibą przy ul. Żeromskiego 22, 39-300 Mielec. Dane kontaktowe:
poczta elektroniczna: sekretariat@szpital.mielec.pl
telefon: 17 780-01-39
b) Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail iod@szpital.mielec.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Sprzedaż i dostawa asortymentu elektrycznego, malarskiego, ślusarsko - stolarskiego, płytkarskiego oraz hydraulicznego dla Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu prowadzonym w trybie postepowania o wartości poniżej kwoty 130.000,00 zł (Zarządzenie nr 118/2022 Dyrektora Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu z dnia 22 lipca 2022 r. w sprawie przyjęcia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130.000,00 zł w sprawie przyjęcia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130.000,00 zł).
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie Ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 2176),
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
j) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Kontakt:
12. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI:
Zofia Madeja Nawalany - w sprawach merytorycznych
Agnieszka Kotlarz, Arkadiusz Brach - w sprawach formalno-prawnych

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.