pomorskie (Słupsk)
wielkopolskie (Poznań)
śląskie (Bytom)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Lubin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług kominiarskich |
Data zamieszczenia: | 2023-03-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o ul. Henryka Sienkiewicza 46 58-370 Boguszów-Gorce powiat: wałbrzyski tel. (74) 84 49 411, fax (74) 66 22 964 zgm@boguszow.com.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Boguszów-Gorce |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (74) 84 49 411, |
Termin składania ofert: | 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe ? Dot. złożenia oferty na świadczenie usług kominiarskich w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych, administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Boguszowie-Gorcach, w latach 2022/2023. Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Boguszowie-Gorcach ZAPRASZA do złożenia oferty na: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych, administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Boguszowie-Gorcach. w latach 2023/2024 1. Określenie przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: 1. Czyszczenie przewodów kominowych, które należało będzie wykonać z następującą częstotliwością: o Czyszczenie i udrożnienie kanałów wentylacyjnych wraz z przykanalikami - 1 raz w roku, o Czyszczenie i udrożnienie kanałów spalinowych wraz z przykanalikami - 2 razy w roku, o Czyszczenie i udrożnienie kanałów dymowych wraz z przykanalikami - 4 razy w roku. 2. Wykonywanie okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych wynikającej z art. 62 ustawy Prawo budowlane (1x w roku), 3. Wykonywanie zaleceń jednorazowych (wg potrzeb): 1. wydawanie opinii kominiarskich, 2. udrożnienie przewodu kominowego za pomocą bolca lub przebijaka bez wykucia otworów pomocniczych, 3. odgruzowanie i udrożnienie przewodów kominowych lub usuwanie gniazd ptaków z wykuciem otworów pomocniczych, 4. badanie - pomiar obecności tlenku węgla w lokalu, 5. wypalanie przewodu kominowego z zalegającego kreozotu (smoły), 6. sprawdzenie przewodu za pomocą kamery inspekcyjnej na podczerwień wraz z zapisem na płycie CD, 7. Odsmołowanie przewodu kominowego, 8. sporządzenie dokumentacji wraz z pomiarami i dokumentacją fotograficzną (przy nagłej interwencji), 9. ustalenie przyczyny wadliwego działania urządzeń grzewczych odprowadzających spaliny z wydaniem ekspertyzy zawierającej wskazania rozwiązań technicznych, 10. ustalenia przyczyny wadliwego działania wentylacji w lokalach, a w tym braku prawidłowej cyrkulacji powietrza wraz z wydaniem ekspertyzy zawierającej wskazania rozwiązań technicznych, 11. przeprowadzenia inwentaryzacji urządzeń grzewczo-kominowych, w budynkach łącznie ze sporządzeniem niezbędnych szkiców i rysunków oraz opisem stanu technicznego, 12. przeprowadzenie próby szczelności przewodu kominowego z pomiarem obecności tlenku węgla w lokalu Zmówienie obejmuje ok 450 budynków Wspólnot Mieszkaniowych Dokument nr: L.dz.TT/639 /2023 Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 24.03.2023 r., w siedzibie zamawiającego, Ul. Sienkiewicza 46, 58-370 Boguszów-Gorce, Sekretariat, pok. nr 8 Miejsce i termin realizacji: 3. Termin świadczenia umownego - od dnia 01.04.2023 r. do dnia 31.03.2024 r. Wymagania: 2. Opis sposobu przygotowania oferty: 1. Ofertę należy złożyć wg załącznika 1 "Formularza ofertowego". 2. Oferta powinna zawierać oferowaną przez Wykonawcę cenę netto oraz brutto (w tym: wysokość podatku VAT przedmiotu zamówienia. 3. ceny podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie. 4. cena ofertowa jest wiążąca - ostateczna, z zastrzeżeniem pkt 8, p. pkt 2 Zapytania Ofertowego. 5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 4. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium: Cena-100% 5. Oferta ma zawierać następujące dokumenty: 1. Formularz propozycji cenowej (oferta) - wg zał. 1, 2. wykaz budynków i cen za usługi - załączniki 1C i 1D, 3. oświadczenie -załącznik Nr 2, 4. zaakceptowany wzór umowy - załącznik 3, 5. Kserokopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 6. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność. Koperta powinna być zaadresowana na: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółkę z o. o. w Boguszowie-Gorcach oraz oznakowana w sposób następujący: "Oferta na świadczenie usług kominiarskich w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych na lata 2023/2024" Propozycja otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie uwzględniona przy wyborze. 8 Informacje dodatkowe 1. Informacje dodatkowe można uzyskać w Dziale Technicznym ZGM sp. z o. o. w Boguszowie-Gorcach tel.074/84-49-411 wew. 33 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych rozmów z wykonawcami, jak również negocjacji. 3. Złożenie oferty nie musi skutkować zawarciem umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty bez podania przyczyny. Uwagi: 9. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 46, 58-370 Boguszów-Gorce, Tel. 74 84 49 411, adres e-mail: zgm@boguszow.com.pl 2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzonym w trybie Zapytania Ofertowego.; 3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej ,,ustawa Pzp"; 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7. posiada Pani/Pan: 1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; 3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***. 4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8. nie przysługuje Pani/Panu: 1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: 7. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami z ramienia zamawiającego są: o Agnieszka Szczęsna tel.074/84-49-411 wew. 34 e-mail: aszczesna@boguszow.com.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025