dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie terenów zielonych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Muzeum Wojsk Lądowych Czerkaska 2 85-641 Bydgoszcz powiat: Bydgoszcz tel. 261 41 20 26 historyczny@muzeumwl.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Bydgoszcz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 261 41 20 26 |
Termin składania ofert: | 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE Zamawiający, Muzeum Wojsk Lądowych w Bydgoszczy zaprasza do złożenia oferty w ramach zamówienia prowadzonego na podstawie na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 poz. 2019 z poźn. zm.). 1. Przedmiot zamówienia: Utrzymanie terenów zielonych na nieruchomości należącej do Muzeum Wojsk Lądowych w Bydgoszczy znajdującej się przy Ul. Czerkaskiej 2. Powierzchnia terenów zielonych 1600 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania. Składanie ofert: 7. Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 24.03.2023r. (osobiście, pocztą, e-mailem) Muzeum Wojsk Lądowych w Bydgoszczy, Ul. Czerkaska 2, 85-641 Bydgoszcz, fax. 26141 23 31, e-mail historyczny@muzeumwl.pl Miejsce i termin realizacji: 2. Termin wykonania zamówienia: 01.04.2023 - 31.12.2023. Wymagania: 4. Warunki udziału w postępowaniu: 1) w zakresie wiedzy i doświadczenia: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum 1 usługi (trwającej nieprzerwanie minimum 12 miesięcy) polegających na utrzymaniu terenów zielonych o powierzchni minimum 1000 m2. 2) zdolności finansowej: Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże że jest ubezpieczony na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na okres ubezpieczenia - przynajmniej do dnia składania ofert, lecz później musi być przedłużona na czas realizacji przedmiotu umowy. Brak ważnej polisy będzie skutkował rozwiązaniem umowy. 5. Miejsce i sposób uzyskania informacji określającej szczegółowe warunki udziału w zamówieniu: 1) W sprawach merytorycznych związanych z Zaproszeniem informacji udzieli: - p. Grzegorz Kotlarz 2614148 75, fax: 26141-23-31, e mail historyczny@muzeumwl.pl 2) Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawców w miejscu objętym przedmiotem zamówienia celem uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia. 3) Przeprowadzenie wizji lokalnej jest dopuszczalne przed terminem składania ofert. Może być przeprowadzona od pn-pt. w godzinach od 8.00 do 15.00 po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z p. Grzegorz Kotlarz. 6. Zawartość oferty: Oferta w formie pisemnej powinna zawierać kwotę netto i brutto zryczałtowanej miesięcznej opłaty za realizację usługi podczas obowiązywania umowy. Do oferty należy dołączyć dokumenty poświadczające spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczące: - wiedzy i doświadczenia (załączenie dowodu realizacji usług obejmujące okres i powierzchnie obiektów) - zdolności finansowej (opłacona polisa, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia). Uwagi: 3. Kryterium wyboru oferty będzie najkorzystniejsza cena. Zaoferowana cena ma charakter ryczałtowy. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do powiadomienia tylko tego Wykonawcę, którego oferta została wybrana oraz do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny. 9. Spełniając nasz ustawowy obowiązek na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informujemy Państwa, że: - administratorem Państwa danych osobowych jest Muzeum Wojsk Lądowych (85-636) przy ul. Czerkaskiej 2, NIP: 554 272 84 85 MUZEUM WOJSK LĄDOWYCH W BYDGOSZCZY 85 - 641 Bydgoszcz, ul.Czerkaska 2 Tel. 261 41 - 20 - 26, Fax 261 41 - 23 - 31 www.muzeumwl.pl, NIP 554-272-84-85 - inspektorem ochrony danych osobowych w Muzeum Wojsk Lądowych w Bydgoszczy jest Pani Justyna Ryter, z którym - w razie wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych osobowych - można się kontaktować telefonicznie: 602 151170, bądź mailowo inspektor.ryter@op.pl - Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 1579). - Administrator danych nie będzie wykorzystywał Państwa danych w żadnym innym celu, jak tylko związanym z realizacją czynności odnoszących do postępowania o zamówienia publiczne, - Administrator zbiera tylko te dane osobowe, które są wskazane i wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych, - odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej ,,ustawa Pzp"; - Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany zgodnie z brzemieniem art. 22 RODO; - posiadacie Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych na podstawie art. 15 RODO, sprostowania swoich danych osobowych na podstawie art. 16 RODO, żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w momencie uznania przez Państwa, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Państwu prawo do: usunięcia danych osobowych na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; sprzeciwu, wynikającego z art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO |
© eurobudowa.pl 2004-2024