Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa nowej i przebudowa istniejącej kanalizacji sanitarnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa nowej i przebudowa istniejącej kanalizacji sanitarnej

Data zamieszczenia: 2023-03-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY D/S EKOLOGII W ŻYWCU
ul. Ks. Prałata Stanisława Słonki 22
34-300 Żywiec
powiat: żywiecki
33 861 28 98
biuro@zmge.zywiec.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Żywiec
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 33 861 28 98
Termin składania ofert: 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa nowej i przebudowa istniejącej kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Żywiec i Węgierska Górka
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa nowej i przebudowa istniejącej kanalizacji sanitarnej w Żywcu.
W ramach części 1 przedmiotu zamówienia, Wykonawca wykona zadania a, c, f i g Opisu Przedmiotu Zamówienia, tj.:
Zadanie a - Budowa kanalizacji sanitarnej i przyłącza wodociągowego w Ul. Wczasowej i Łęgowej w Żywcu. Celem inwestycji jest odprowadzenie ścieków bytowo-gospodarczych z 4 budynków mieszkalnych oraz wykonanie jednego przyłącza wodociągowego. Projektowana sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz przyłącze wodociągowe objęte jest projektem architektoniczno - budowlanym pn. ,,Budowa kanalizacji sanitarnej i przyłącza wodociągowego w Ul. Wczasowej i Łęgowej w Żywcu.
Zadanie c - Budowa łącznika kanalizacji sanitarnej w Ul. Podlesie w Żywcu na dz. 3986/2. Przedmiotem zamówienia jest budowa łącznika kanalizacji sanitarnej o długości 66,8 mb, mającego na celu grawitacyjne odprowadzenie ścieków z Ul. Podlesie w Żywcu z pominięciem pompowni ŁPA-P1. Inwestycja obejmuje budowę odcinka kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową istniejącej studni kanalizacyjnej oraz zaślepienie kanału, którym do tej pory były odprowadzanie ścieki.
Zadanie f - Przyłącze kanalizacji sanitarnej do budynku na dz. Nr ewid. 4444/2 przy Ul. Ks. Pr. St. Słonki 29 w Żywcu, Kanały grawitacyjne Dz 160 PVC SDR34 SN8 4,66 mb. Kanały grawitacyjne Dz 200 PVC SDR34 SN8 9,35 mb
Zadanie g - Zabudowa studni osadnikowych oraz bramy wjazdowej na tłoczni ŻM-T22 w Żywcu na Ul. Bohaterów Września wraz z montażem zasuw na kanale tłocznym w rejonie Ul. Bohaterów Września i Krakowskiej w Żywcu. Przedmiotem zamówienia jest:
- zabudowa dwóch studni osadnikowych Dn 1000 bet. na kanale fi 300 oraz fi 500 w rejonie tłoczni ścieków ŻM-T22, która zlokalizowana jest przy Ul. Bohaterów Września w Żywcu (nr dz. ewid.11000/10),
- zamontowanie bramy wjazdowej o wymiarach szer. 6m wys. 2m w linii ogrodzenia tłoczni ścieków ŻM-T22, - montaż 9 szt. zasuw nożowych kołnierzowych Dn 100 w studniach czyszczakowych za trójnikiem redukcyjnym, w ciągu kanału tłocznego fi 110 w Żywcu w rejonie Ul. Bohaterów Września oraz Krakowskiej. Miejsce zabudowy studni osadnikowych, zamontowania bramy wjazdowej oraz lokalizacja montażu zasuw jest przedstawiona na załączniku mapowy i dołączona do materiałów przetargowych. Zakres rzeczowy obejmuje również roboty tymczasowe, towarzyszące oraz odtworzenie nawierzchni.
Część 2 przedmiotu zamówienia: ,,Budowa nowej i przebudowa istniejącej kanalizacji sanitarnej w Gilowicach".
Zadanie b - Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie działek 127/6 i 4833 w m. Rychwałd gm. Gilowice. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Gilowice. W związku ze zmianą sposobu użytkowania dz. nr ewid. 127/6 oraz zmiana zagospodarowania terenu konieczna jest przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej.
ZAKRES RZECZOWY KANALIZACJA SANITARNA: PVC Dz315 28,5 mb. Realizacja robót będzie polegać na budowie odcinka kanalizacji sanitarnej Sist. - S1 - S2 oraz wypłyceniu istniejącej studni czyszczakowej wraz z wykonaniem kinety zgodnie z projektowanym przepływem ścieków. Zakres niniejszego zadania będzie obejmował również regulację 5 studni kanalizacyjnych do nowych rzędnych terenu. Zakres rzeczowy obejmuje również roboty tymczasowe, towarzyszące oraz odtworzenie nawierzchni.
Część 3 przedmiotu zamówienia: ,,Przebudowa istniejącej kanalizacji sanitarnej w Koszarawie".
Zadanie d - Przebudowa istniejącej kanalizacji sanitarnej na dz. nr ewid. 4271/1 w m. Koszarawa Bystra. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Koszarawa. W związku ze zmianą sposobu użytkowania dz. nr 4271/1 wynikła konieczności przebudowy istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej, tak aby jej trasa przebiegała wzdłuż granic administracyjnych ww. działki. Inwestycja polega na budowie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej od studni oznaczonej S2 do S5 (połączenie z istniejącą siecią kanalizacyjną Dz63 PR-RC).
Część 4 przedmiotu zamówienia: ,,Budowa nowej kanalizacji sanitarnej w Węgierskiej Górce".
Zadanie e - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ronda drogi ekspresowej S1 w stronę Węgierskiej Górki. Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Węgierska Górka oraz gminy Radziechowy-Wieprz m. Przybędza wraz z przyłączem na dz. nr ewid. 4393/26 obręb Przybędza.

CPV: 45000000-7, 45100000-8,45112210-0,45110000-1,45111200-0,45231300-8,45233142-6

Dokument nr: 2023/BZP 00139425, PN 4/2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-31 11:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c021f3bf-c3e9-11ed-9355-06954b8c6cb9
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu strony internetowej prowadzonego postępowania na Platformie e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c021f3bf-c3e9-11ed-9355-06954b8c6cb9
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce ,,Centrum Pomocy".
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej
w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały
bezpośredniego zastosowania.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik), lub
jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę
przedsiębiorstwa".
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji"
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,
wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Informujemy, że pełna informacja o wymaganiach technicznych i
organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia w punkcie 12
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej "RODO", informujemy, że:
Administratorem danych osobowych Wykonawcy, jego pracowników, podwykonawców i pracowników podwykonawców oraz
podmiotów udostępniających zasoby i ich pracowników jest Przewodniczący Zarządu Związku Międzygminnego ds. Ekologii, Ul. Ks.
Pr. St. Słonki 22, 34-300 Żywiec, e-mail: j.bednarz@zywiec.zmge.pl
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za
pośrednictwem adresu e-mail: j.lewicki@mpwik-zywiec.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzenia analiz związanych z realizowanymi zamówieniami publicznymi, realizacji oraz
rozliczenia umowy zawartej z wybranym Wykonawcą oraz w celu archiwizacji.
Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych, wydane na jej podstawie akty
wykonawcze, ustawa o rachunkowości, ustawa o finansach publicznych oraz ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Dane osobowe zawarte w ofertach i załącznikach do ofert będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym z
uwzględnieniem przepisów dotyczących zamówień publicznych oraz dostępu do informacji publiczne, a także podmiotom
przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.
Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 albo 15 lat (w przypadku
zamówień współfinansowanych ze środków UE), począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu
okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako
najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:
- dostępu do danych. W przypadku, gdy wykonanie obowiązku związanego
z prawem dostępu do danych wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane
dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
- sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia
Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Wystąpienie z żądaniem
ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit e lub f RODO);
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania
warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może
wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
Informujemy, że pełna informacja dotycząca ochrony danych
osobowych znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia w punkcie 2

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-31 11:00
Miejsce składania ofert: Strona internetowa prowadzonego postępowania na Platformie e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c021f3bf-c3e9-11ed-9355-06954b8c6cb9

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.