Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Bieżące utrzymanie oraz aktualizacja przystankowej informacji pasażerskiej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Bieżące utrzymanie oraz aktualizacja przystankowej informacji pasażerskiej

Data zamieszczenia: 2023-03-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
ul. Artura Grottgera 13
76-200 Słupsk
powiat: Słupsk
tel. 796 446 772
transport.miejski@zimslupsk.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Słupsk
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 796 446 772
Termin składania ofert: 2023-03-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
zaprasza do przedstawienia oferty na zamówienie publiczne, którego wartość przekracza kwotę 50 000,00 zł netto i jest mniejsza od kwoty 130 000,00 zł netto pn.:
Bieżące utrzymanie oraz aktualizacja przystankowej informacji pasażerskiej organizowanej przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.
2. Opis przedmiotu zamówienia.
Zakres zamówienia obejmuje:
a) Zawieszenie, zdjęcie oraz wymianę tabliczek przystankowych mocowanych na nity;
b) Zawieszenie oraz wymianę tablicy z nazwą przystanku na wiacie przystankowej;
c) Zawieszenie, wymianę, demontaż tabliczek przystankowych w gablocie;
d) Wykonanie i montaż tablicy pod tabliczki rozkładowe mocowanych na nity, montaż albo demontaż gablot na rozkłady jazdy;
e) Drukowanie rozkładów jazdy na folii samoprzylepnej oraz drukowanie nazwy przystanku lub numeracji linii;
f) Zawieszenie i demontaż plakatów;
g) Drukowanie i wyklejenie informacji przystankowej w gablocie.
3. Klauzula dotycząca odpadów:
1. Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją zadania. Na Wykonawcy ciążą obowiązki wynikające z ustawy z dnia 3 marca 2022 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r., póz. 699). Wobec powyższego utylizację powstałych odpadów należy przeprowadzić zgodnie z ww. ustawą,
2. przy realizacji zamówienia odpadami są materiały pochodzące z rozbiórki, które nie zostaną użyte do wbudowania na miejscu. Wykonawca wywiezie odpady na wybrane przez siebie wysypisko na własny koszt.

Dokument nr: TZ.4762.2.2023.TZ3

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 21 marca 2023 r. o godz. 10.30 w Zarządzie Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, Centrum Nadzoru Ruchu Ul. Kołobrzeska 25, 76-200 Słupsk

Składanie ofert:
Składanie ofert
Ofertę należy złożyć w Zarządzie Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, Ul. Artura Grottgera 13, 76-200 Słupsk - pok. nr 3 (sekretariat) nie później niż do dnia 21 marca 2023 r. do godz. 10.00;
2) Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym w ppkt 1) zostaną, bez otwierania niezwłocznie zwrócone Wykonawcy;
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert drogą elektroniczną, poprzez przesłanie skanu sporządzonej oferty: na adres e-mail: transport.miejski@zimslupsk.pl

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia:
od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01 kwietnia 2023 r. do 31 marca 2024 r.

Wymagania:
6. Porozumiewanie się Wykonawców z uprawnionymi osobami odbywać się może tylko w godzinach od 7:30 do 15:30 w dni powszednie, od poniedziałku do piątku.
7. Oferta musi być sporządzona zgodnie z treścią wzoru formularza oferty i złożona w języku polskim, pismem czytelnym oraz podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
8. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
9. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
10. Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.
11. Oferta na formularzu oferty musi być:
1) złożona w opakowaniu nieprzejrzystym, zamkniętym, uniemożliwiającym jej odczytanie przed otwarciem,
2) zaadresowana na Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, ul. Artura Grottgera, 76-200 Słupsk,
3) oznaczona nazwą i adresem Wykonawcy składającego ofertę wraz z numerami telefonów oraz opatrzona napisem:
,,Oferta na zamówienie publiczne, którego wartość przekracza kwotę 50 000,00 zł netto i jest mniejsza od kwoty 130 000,00 netto na zadanie pn. ,,Bieżące utrzymanie oraz aktualizacja przystankowej informacji pasażerskiej organizowanej przez Zarząd
Infrastruktury Miejskiej w Słupsku"
Nie otwierać przed dniem 21 marca 2023 r. do godziny 10:30".
Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adres Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach*.
14. Wykonawca przedstawi w ofercie cenę kosztorysową, która stanowi wynagrodzenie kosztorysowe.
Wykonawca określi ceny jednostkowe robót, ujmując w cenach jednostkowych wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia i przekazaniu do eksploatacji, w szczególności koszty: ogólne, zakupu, zysk, dostaw, dojazdu, podatków, opłat celnych i inne czynniki, ubezpieczenia, zorganizowania i utrzymania terenu oraz zabezpieczenia infrastruktury i zieleni przed uszkodzeniem lub zniszczeniem, wynikające z zapewnienia sprzętu, materiałów biurowych i innych środków, wykonania oznakowania na czas robót.
Cenę oferty należy przedstawić w formularzu oferty stanowiącym załącznik do zapytania.
Ceny jednostkowe netto określone przez Wykonawcę w formularzu obowiązują w okresie trwania umowy i nie podlegają zmianom.
Prace związane z czynnościami opisanymi w pkt. 2, będą wykonywane na podstawie konkretnego zlecenia, które może dotyczyć np. zawieszenia zarówno jednego, jak i większej liczby rozkładów jazdy w zależności od występującego zapotrzebowania. Rozliczenie za roboty nastąpi na podstawie faktycznie wykonanych prac stwierdzonych dokonanym obmiarem według cen jednostkowych z formularza.
Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług VAT w wysokości podstawowej 23 %.
Wszystkie wartości oraz ostateczną cenę oferty należy liczyć zgodnie z polskim systemem płatniczym do drugiego miejsca po przecinku. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotym polskim. Cena brutto oferty wyliczona zostaje jako suma cen netto poszczególnych pozycji danego zadania wraz z należnym podatkiem VAT w wysokości podstawowej 23 %.
15. Zamawiający przy wyborze oferty kierować się będzie kryterium najniższej ceny - waga 100 %.
Ocena ofert w zakresie przedstawionego kryterium zostanie dokonana według następujących zasad:
Ocenie poddawane są wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
Zamawiający przyzna maksymalną liczbę punktów (100 pkt) w kryterium CENA ofercie, która zaoferuje najniższą cenę brutto za realizację zamówienia. Punkty pozostałych ofert zostaną wyliczone zgodnie ze wzorem:
Pe = Cn / Cb x 100 % gdzie:
Cn - najniższa zaoferowana cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (zadania),
Cb - cena brutto badanej oferty (rozpatrywanej),
100 % - waga kryterium.
w toku oceny ofert wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyskała największą liczbę punktów przyznanych zgodnie z kryterium oceny ofert określonego powyżej.

Kontakt:
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
Hubert Tosik - Kierownik Działu Transportu Zbiorowego, tel. 796 115 858 Tomasz Adamkiewicz - Specjalista w Dziale Transportu Zbiorowego, tel. 607 033 881 Beata Berechowska - Inspektor w Dziale Transportu Zbiorowego, tel. 796 446 772

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.