dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
małopolskie (Krynica-Zdrój)
małopolskie (Grybów)
małopolskie (Borzęcin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Bieżące utrzymanie oraz aktualizacja przystankowej informacji pasażerskiej |
Data zamieszczenia: | 2023-03-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ul. Artura Grottgera 13 76-200 Słupsk powiat: Słupsk tel. 796 446 772 transport.miejski@zimslupsk.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Słupsk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 796 446 772 |
Termin składania ofert: | 2023-03-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku zaprasza do przedstawienia oferty na zamówienie publiczne, którego wartość przekracza kwotę 50 000,00 zł netto i jest mniejsza od kwoty 130 000,00 zł netto pn.: Bieżące utrzymanie oraz aktualizacja przystankowej informacji pasażerskiej organizowanej przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku. 2. Opis przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje: a) Zawieszenie, zdjęcie oraz wymianę tabliczek przystankowych mocowanych na nity; b) Zawieszenie oraz wymianę tablicy z nazwą przystanku na wiacie przystankowej; c) Zawieszenie, wymianę, demontaż tabliczek przystankowych w gablocie; d) Wykonanie i montaż tablicy pod tabliczki rozkładowe mocowanych na nity, montaż albo demontaż gablot na rozkłady jazdy; e) Drukowanie rozkładów jazdy na folii samoprzylepnej oraz drukowanie nazwy przystanku lub numeracji linii; f) Zawieszenie i demontaż plakatów; g) Drukowanie i wyklejenie informacji przystankowej w gablocie. 3. Klauzula dotycząca odpadów: 1. Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją zadania. Na Wykonawcy ciążą obowiązki wynikające z ustawy z dnia 3 marca 2022 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r., póz. 699). Wobec powyższego utylizację powstałych odpadów należy przeprowadzić zgodnie z ww. ustawą, 2. przy realizacji zamówienia odpadami są materiały pochodzące z rozbiórki, które nie zostaną użyte do wbudowania na miejscu. Wykonawca wywiezie odpady na wybrane przez siebie wysypisko na własny koszt. Dokument nr: TZ.4762.2.2023.TZ3 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 21 marca 2023 r. o godz. 10.30 w Zarządzie Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, Centrum Nadzoru Ruchu Ul. Kołobrzeska 25, 76-200 Słupsk Składanie ofert: Składanie ofert Ofertę należy złożyć w Zarządzie Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, Ul. Artura Grottgera 13, 76-200 Słupsk - pok. nr 3 (sekretariat) nie później niż do dnia 21 marca 2023 r. do godz. 10.00; 2) Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym w ppkt 1) zostaną, bez otwierania niezwłocznie zwrócone Wykonawcy; Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert drogą elektroniczną, poprzez przesłanie skanu sporządzonej oferty: na adres e-mail: transport.miejski@zimslupsk.pl Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01 kwietnia 2023 r. do 31 marca 2024 r. Wymagania: 6. Porozumiewanie się Wykonawców z uprawnionymi osobami odbywać się może tylko w godzinach od 7:30 do 15:30 w dni powszednie, od poniedziałku do piątku. 7. Oferta musi być sporządzona zgodnie z treścią wzoru formularza oferty i złożona w języku polskim, pismem czytelnym oraz podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 8. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. 9. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. 10. Ofertę składa się w jednym egzemplarzu. 11. Oferta na formularzu oferty musi być: 1) złożona w opakowaniu nieprzejrzystym, zamkniętym, uniemożliwiającym jej odczytanie przed otwarciem, 2) zaadresowana na Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, ul. Artura Grottgera, 76-200 Słupsk, 3) oznaczona nazwą i adresem Wykonawcy składającego ofertę wraz z numerami telefonów oraz opatrzona napisem: ,,Oferta na zamówienie publiczne, którego wartość przekracza kwotę 50 000,00 zł netto i jest mniejsza od kwoty 130 000,00 netto na zadanie pn. ,,Bieżące utrzymanie oraz aktualizacja przystankowej informacji pasażerskiej organizowanej przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku" Nie otwierać przed dniem 21 marca 2023 r. do godziny 10:30". Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adres Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach*. 14. Wykonawca przedstawi w ofercie cenę kosztorysową, która stanowi wynagrodzenie kosztorysowe. Wykonawca określi ceny jednostkowe robót, ujmując w cenach jednostkowych wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia i przekazaniu do eksploatacji, w szczególności koszty: ogólne, zakupu, zysk, dostaw, dojazdu, podatków, opłat celnych i inne czynniki, ubezpieczenia, zorganizowania i utrzymania terenu oraz zabezpieczenia infrastruktury i zieleni przed uszkodzeniem lub zniszczeniem, wynikające z zapewnienia sprzętu, materiałów biurowych i innych środków, wykonania oznakowania na czas robót. Cenę oferty należy przedstawić w formularzu oferty stanowiącym załącznik do zapytania. Ceny jednostkowe netto określone przez Wykonawcę w formularzu obowiązują w okresie trwania umowy i nie podlegają zmianom. Prace związane z czynnościami opisanymi w pkt. 2, będą wykonywane na podstawie konkretnego zlecenia, które może dotyczyć np. zawieszenia zarówno jednego, jak i większej liczby rozkładów jazdy w zależności od występującego zapotrzebowania. Rozliczenie za roboty nastąpi na podstawie faktycznie wykonanych prac stwierdzonych dokonanym obmiarem według cen jednostkowych z formularza. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług VAT w wysokości podstawowej 23 %. Wszystkie wartości oraz ostateczną cenę oferty należy liczyć zgodnie z polskim systemem płatniczym do drugiego miejsca po przecinku. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotym polskim. Cena brutto oferty wyliczona zostaje jako suma cen netto poszczególnych pozycji danego zadania wraz z należnym podatkiem VAT w wysokości podstawowej 23 %. 15. Zamawiający przy wyborze oferty kierować się będzie kryterium najniższej ceny - waga 100 %. Ocena ofert w zakresie przedstawionego kryterium zostanie dokonana według następujących zasad: Ocenie poddawane są wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający przyzna maksymalną liczbę punktów (100 pkt) w kryterium CENA ofercie, która zaoferuje najniższą cenę brutto za realizację zamówienia. Punkty pozostałych ofert zostaną wyliczone zgodnie ze wzorem: Pe = Cn / Cb x 100 % gdzie: Cn - najniższa zaoferowana cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (zadania), Cb - cena brutto badanej oferty (rozpatrywanej), 100 % - waga kryterium. w toku oceny ofert wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyskała największą liczbę punktów przyznanych zgodnie z kryterium oceny ofert określonego powyżej. Kontakt: Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: Hubert Tosik - Kierownik Działu Transportu Zbiorowego, tel. 796 115 858 Tomasz Adamkiewicz - Specjalista w Dziale Transportu Zbiorowego, tel. 607 033 881 Beata Berechowska - Inspektor w Dziale Transportu Zbiorowego, tel. 796 446 772 |
© eurobudowa.pl 2004-2024