pomorskie (Słupsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego |
Data zamieszczenia: | 2023-03-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Związek Międzygminny BZURA z siedzibą w Łowiczu ul. Pijarska 1 lok. 9 99-400 Łowicz powiat: łowicki Tel./faks (46) 839 - 62 - 71 zmbzura@zmbzura.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łowicz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel./faks (46) 839 - |
Termin składania ofert: | 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Projekt ten otrzymał dofinansowanie z programu Unii Europejskiej "Horyzont 2020" w zakresie badań i innowacji na podstawie umowy ZAPYTANIE OFERTOWE Związek Międzygminny BZURA z siedzibą w Łowiczu ZAPRASZA do złożenia oferty cenowej na SPORZĄDZENIE PROGRAMU FUNKCJONALNO UŻYTKOWEGO dla zadania polegającego na zaprojektowaniu i wybudowaniu pilotażowej instalacji do przetwarzania odpadów żywnościowych w ramach projektu FrontSH1P: A FRONTrunner approach to Systemic circular, Holistic & Inclusive solutions for a new Paradigm of territorial circular economy (,,Prekursorskie podejście do systemowych, holistycznych i integracyjnych rozwiązań dla nowego paradygmatu terytorialnej gospodarki o obiegu zamkniętym,,) na podstawie umowy dotacji nr 101037031-FRONTSH1P, realizowanej z ramowego programu Unii Europejskiej w zakresie badań naukowych i innowacji Horyzont 2020. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (w skrócie PFU) dla zadania inwestycyjnego polegającego na zaprojektowaniu i wybudowaniu pilotażowej instalacji do przetwarzania odpadów żywnościowych 2) Opis instalacji stanowi załącznik nr 1 do zapytania. 3) Dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy musi być sporządzona przez Wykonawcę i przekazana Zamawiającemu w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej na płycie CD lub innym nośniku danych zawierającym pliki w wersji nieedytowalnej oraz edytowalnej (WORD, PDF, DWG) również w języku angielskim. 4) Wykonawca opisze w PFU wykonanie przez Generalnego Wykonawcę projektu i robót, wszelkich niezbędnych badań, w tym badań architektonicznych, konstrukcyjnych, geologicznych i wszelkich innych niezbędnych do wykonania zadania inwestycyjnego Zamawiającego oraz szczegółowo określi zakres i zasięg tych badań, o ile takie badania będą niezbędne do wykonania zadania inwestycyjnego. 5) Na podstawie zakresu robót Wykonawca oszacuje planowane koszty prac projektowych i robót budowlanych. Część kosztowa powinna zawierać zestawienie planowanych kosztów, w szczególności: a) kosztów dokumentacji projektowej: projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem niezbędnych zezwoleń, pozwoleń oraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego na etapie realizacji; Projekt ten otrzymał dofinansowanie z programu Unii Europejskiej "Horyzont 2020" w zakresie badań i innowacji na podstawie umowy o dofinansowanie nr 101037031 z dnia 27.09.2021 r. b) kosztów badań architektonicznych, konstrukcyjnych, geologicznych i innych niezbędnych do wykonania zamierzenia inwestycyjnego; c) kosztów wykonania robót budowlanych. 6) Część kosztowa oraz wstępna wersja PFU zostanie dostarczona Zamawiającemu do weryfikacji przed ostatecznym zatwierdzeniem, zgodnie z zapisami ust. 9. 7) Program Funkcjonalno-Użytkowy powinien być kompletny i obejmować całość zamierzenia inwestycyjnego oraz powinien być sporządzony, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, jak i przepisami prawa mającymi zastosowanie do niniejszego zamówienia. 8) Zgodnie z art. 34 ust. 1 pkt. 2, ust. 2 pkt. 2 oraz art. 103 ust 2 i 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, w skrócie ustawy Pzp, opracowany Program Funkcjonalno-Użytkowy będzie podstawą do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przedmiotem, którego będzie zaprojektowanie i wykonanie pilotażowej instalacji do przetwarzania odpadów żywnościowych. 9) Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia do weryfikacji Zamawiającemu w terminie do 10 dni od dnia podpisania umowy, wstępnej wersji przedmiotu umowy. Zamawiający zaakceptuje wstępną wersję PFU bądź wniesie do niego uwagi w terminie nie przekraczającym 5 dni od dnia jego doręczenia. W razie przekroczenia 5 dniowego terminu na weryfikację, 20 - dniowy termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przedłużony odpowiednio o okres przekroczenia. 10)W przypadku konieczności uaktualnienia dokumentacji, Wykonawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji o konieczności uaktualnienia, dostosuje ją do aktualnych wytycznych na wniosek Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach wynagrodzenia wynikającego z zawartej umowy, do trzykrotnej aktualizacji dokumentacji (nieodpłatna aktualizacja) na pisemny wniosek Zamawiającego. Każda kolejna aktualizacja będzie wykonana odpłatnie. 11)Wykonawca zobowiązany jest do udziału w naradach koordynacyjnych, jeśli zaistnieje konieczność ich zwoływania, w terminach uzgodnionych wspólnie z Zamawiającym oraz do prezentacji postępu prac na każde wezwanie Zamawiającego. 12)Przedmiot umowy należy zrealizować zgodnie z aktualnym stanem prawnym. 13)W trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty projektowo - budowlane, aż do momentu wyłonienia Podmiotu Realizującego roboty projektowo - budowlane, Wykonawca będzie przygotowywał pisemne propozycje odpowiedzi na pytania, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 14)Opracowanie wykonane w ramach realizacji przedmiotu umowy objęte jest ochroną przewidzianą w ustawie z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity Dz. U. 2016, poz. 666 ze zm.). Przedmiot zamówienia - w ramach umówionego wynagrodzenia - obejmuje także przeniesienie na Zamawiającego majątkowych praw autorskich i pokrewnych w zakresie niniejszej dokumentacji, w tym praw autorskich zależnych. Projekt ten otrzymał dofinansowanie z programu Unii Europejskiej "Horyzont 2020" w zakresie badań i innowacji na podstawie umowy o dofinansowanie nr 101037031 z dnia 27.09.2021 r. 15)Szczegółowy zakres zamówienia, określony został także w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego. 16) Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej w celu uzyskania niezbędnych danych do przygotowania oferty. Na wniosek zainteresowanych Wykonawców Zamawiający wyznaczy termin przeprowadzenia wizji lokalnej. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Dokument nr: ZM.271.1.2023 Otwarcie ofert: 7. Termin otwarcia ofert: 24 marca 2023r. godz. 1415, w siedzibie Zamawiającego, Ul. Pijarska 1 lok. 9, Łowicz. Składanie ofert: 6. Sposób przygotowania i złożenia oferty: o w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego lub o faksem na numer (46) 839 62 71, lub o w wersji elektronicznej na adres: zmbzura@zmbzura.pl Ofertę należy sporządzić w języku polskim i angielskim z wykorzystaniem załącznika nr 1 - formularz ofertowy. Miejsce i termin złożenia ofert: do dnia 24 marca 2023r., do godz. 1400 w sekretariacie Zamawiającego w Łowiczu, Ul. Pijarska 1 lok. 9 lub przesłanie na adres e-mail lub na nr fax. zgodnie z pkt. 6. Miejsce i termin realizacji: 5. Termin wykonania zamówienia: 1) Termin wykonania przedmiotu zamówienia do 20 dni od dnia podpisania umowy. 2) Termin przedłożenia wstępnej koncepcji PFU do 10 dni od dnia podpisania umowy. Wymagania: Wyjaśnienie: Ofertę z załącznikami można wypełnić ręcznie, następnie podpisać i zeskanować - zapisać plik np. w formacie .pdf lub też wypełnioną ofertę z załącznikami tj. plik np. zapisany w formacie .pdf można przekazać w formie elektronicznej tj. w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający zastrzega, iż nie będzie rozpatrywał nieczytelnych dokumentów złożonych w ofercie. 8. Wymagane dokumenty do oferty: 8.1. Formularz ofertowy - zał. 2 9. Opis sposobu obliczenia ceny ofert: przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny o wadze 100%. 10. Zamawiający poinformuje Wykonawców po wyborze najkorzystniejszej oferty. 11. Zamawiający poinformuje Wykonawcę telefonicznie lub e-mailem o terminie podpisania umowy. 12. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 13. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Z postępowania wyklucza się Wykonawcę: 7.1. powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania rozumie się: występowanie powiązań kapitałowych lub osobowych w rozumieniu wzajemnych powiązań między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych Projekt ten otrzymał dofinansowanie z programu Unii Europejskiej "Horyzont 2020" w zakresie badań i innowacji na podstawie umowy o dofinansowanie nr 101037031 z dnia 27.09.2021 r. z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: 7.1.1. uczestniczeniu jako wspólnik w spółce cywilnej lub osobowej prawa handlowego; 7.1.2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji w kapitale spółki kapitałowej; 7.1.3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika; 7.1.4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 7.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, (t.j. Dz. U. 2022 poz. 835), zwana dalej ,,UOBN". 7.2.1. Zgodnie z art. art. 7 ust. 1 UOBN z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza: 7.2.1.1. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 7.2.1.2. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 7.2.1.3. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. 7.2.2. Wykluczenie, o którym mowa powyżej, następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku Wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 UOBN, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy. 7.3. Wykluczenie Wykonawcy na podstawie obowiązujących przepisów Prawa. 7.4. Zamawiający będzie weryfikował przesłanki wykluczenia, w szczególności na podstawie: 7.4.1. wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014, 7.4.2. listy Ministra właściwego do spraw wewnętrznych obejmującej osoby i podmioty, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 UOBN Projekt ten otrzymał dofinansowanie z programu Unii Europejskiej "Horyzont 2020" w zakresie badań i innowacji na podstawie umowy o dofinansowanie nr 101037031 z dnia 27.09.2021 r. Kontakt: 4. Informacje i osoba upoważniona do kontaktów: Przemysław Milczarek - Członek Zarządu Związku Międzygminnego ,,BZURA" - tel.: (46) 839 62 71. |
© eurobudowa.pl 2004-2025