Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1322z dziś
7377z ostatnich 7 dni
25775z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Koszenie poboczy dróg gminnych wraz z obkoszeniem urządzeń, drzew oraz każdego...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Koszenie poboczy dróg gminnych wraz z obkoszeniem urządzeń, drzew oraz każdego skrzyżowania

Data zamieszczenia: 2023-03-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Łazy
ul. Traugutta 15
42-450 Łazy
powiat: zawierciański
tel. 32/ 67 29 326, fax.32/ 67 29 448, tel. 32-6729422 wew. 146
um@lazy.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Łazy
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32/ 67 29 326,
Termin składania ofert: 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Koszenie poboczy dróg gminnych wraz z obkoszeniem urządzeń (drogowych, elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych i wodociągowych), drzew oraz każdego skrzyżowania zlokalizowanego na terenie Gminy Łazy"
1. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa koszenia poboczy dróg gminnych wraz z obkoszeniem urządzeń (drogowych, elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych i wodociągowych), drzew oraz każdego skrzyżowania zlokalizowanych na terenie Gminy Łazy.
2. Zamówienie obejmuje:

a) koszenie traw i porostów z poboczy dróg (ok.90 km) na szerokości min. 1,50m
b)obkaszanie urządzeń (drogowych, elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych i wodociągowych) i drzew
c) koszenie działek gminnych
d) koszenie terenów wg wskazań Zamawiającego
Szczegółowy wykaz dróg przeznaczonych do koszenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia
2.1. Zakres zamówienia obejmuje dwukrotne wykonanie usługi w sezonie:

a) koszenie traw i porostów z poboczy dróg (ok.90 km) na szerokości min. 1,50m
b)obkaszanie urządzeń (drogowych, elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych i wodociągowych) i drzew
c) koszenie działek gminnych
d) wygrabienie i wywóz skoszonej trawy.

2.2. Zakres ilościowy (szacunkowy) realizacji zadania wynosi:

a) 90 000 m koszenia obu stron poboczy dróg gminnych na szerokości 1,50m.
b) 36 000 m2 koszenia działek gminnych
3. Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników. Wykonawca otrzyma zapłatę należną mu z tytułu faktycznie wykonanego zakresu usługi.
4. Wymagania dodatkowe:

4.1. W ramach niniejszego zamówienia, Zamawiający przewiduje dwukrotne wykonanie usługi objętej umową, a także w razie potrzeby, wyłącznie na zlecenie Zamawiającego kolejne interwencyjne wykonanie usługi.
4.2. O przystąpieniu do realizacji usług decyduje Zamawiający. Zlecenie będzie określać przewidziany do realizacji zakres cząstkowy usługi. Przystąpienie do prac następuje na podstawie dyspozycji wydanej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego potwierdzonego protokołem zgłoszenia wykonania usługi. Dyspozycje będą składanie Wykonawcy (bądź wskazanej przez niego osobie) w następujący sposób: telefonicznie lub pocztą elektroniczną na adres wskazany przez Wykonawcę. Z wykonanych czynności zostanie sporządzony Protokół zgłoszeniowy, którego opis będzie zawierał: rodzaj czynności, ich zakres, miejsce i termin ich wykonania.
4.3. Informację o przystąpieniu do realizacji usługi w terenie Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu telefonicznie.
4.4. Usługi będą realizowane przez Wykonawcę w ciągu max. 3 dni od czasu złożenia
dyspozycji przez Zamawiającego.
4.5. Wykonawca odpowiada za wypadki i szkody wyrządzone osobom trzecim na skutek nie wykonania lub nienależytego wykonania usług objętych umową.
4.6.Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej w czasie wykonywania usług objętych umową.
4.7.Wykonanie usługi następuje przy wykorzystaniu następującego sprzętu:
- koszenie traw i porostów w poboczach dróg: kosiarka bijakowa boczna z możliwością dostosowania do podłoża,
-obkaszanie urządzeń (drogowych, elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych i wodociągowych), drzew oraz terenów niedostępnych do koszenia kosiarką bijakową: koszenie ręczne (kosiarka bijakowa boczna z możliwością dostosowania do podłoża / kosa/ kosiarka spalinowa).
4.8. Do obowiązków Wykonawcy należy utrzymanie w całym okresie umownym - gotowości technicznej sprzętu.
4.9.Wykonawca pokrywa koszty naprawy własnego sprzętu technicznego służącego do wykonania usługi.

Składanie ofert:
7. Miejsce oraz termin składania ofert.

1. Oferty w formie papierowej należy składać w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Łazach, Ul. Traugutta 15, 42-450 Łazy -Biuro Obsługi Interesanta w terminie do dnia 31.03.2023r. do godz. 1200

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.10.2023 r.
Realizacja obejmuje wykonanie usługi w terminach:
I realizacja: w miesiącach maj-czerwiec
- koszenie poboczy dróg gminnych,
- wygrabienie i wywóz skoszonej trawy.
II realizacja: w miesiącach sierpień-wrzesień
- koszenie poboczy dróg gminnych,
- wygrabienie i wywóz skoszonej trawy.

Wymagania:
złożenia oferty cenowej na zamówienie nie podlegającej ustawie Pzp ze względu na wartość zamówienia
3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy

1.Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2.
2. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - załącznik nr 4.

4. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
1) W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą pisemnie lub e-mailem na adres: um@lazy.pl
2) Strona, która otrzymuje dokumenty lub informacje e-mailem, zobowiązana jest na żądanie drugiej strony przekazującej dokument lub informację do niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania. Zamawiający nie dopuszcza wyłącznego przekazywania oświadczeń lub dokumentów pocztą elektroniczną bez skutecznego zachowania formy pisemnej.

5. Opis sposobu przygotowania oferty.

1. Ofertę stanowi:
a) wypełniony formularz ofertowy - według wzoru Załącznik nr 2 do Zaproszenia;
b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia- według wzoru Załącznika nr 4 do Zaproszenia,
c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, (jeśli dotyczy)
d) Stosowne Pełnomocnictwo, jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. (o ile dotyczy)

2. Wykonawcy zobowiązani są przedstawić ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w Zaproszeniu do złożenia oferty, w postępowaniu o wartości nie podlegającej ustawie Pzp ze względu na wartość zamówienia.

3. Oferta musi być złożona pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim.

4. Oferta oraz wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia Wykonawcy, muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy.

5.Wymagane dokumenty oraz oświadczenia powinny być składane w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,

6.W przypadku załączenia do oferty wymaganych dokumentów sporządzonych w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę,

7.Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę,

8. Za termin złożenia oferty wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami drogą pocztową, przyjmuje się termin, w którym oferta (przesyłka) znalazła się w siedzibie Zamawiającego,

9.Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie, w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treść oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert,

10. Na opakowaniu oferty należy zamieścić następujące informacje:
1)Nazwę i adres Wykonawcy,
2) Nazwę i adres Zamawiającego,
3) oraz zapis: Oferta na wykonanie zadania pn. ,,Koszenie poboczy dróg gminnych wraz z obkoszeniem urządzeń (drogowych, elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych i wodociągowych), drzew oraz każdego skrzyżowania zlokalizowanego na terenie Gminy Łazy" Nie otwierać przed terminem 31.03.2023 r.

4)W przypadku braku tej informacji, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np.: przypadkowe otwarcie oferty, przed wyznaczonym terminem otwarcia.

6.Tajemnica przedsiębiorstwa:
Jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje objęte tajemnicą jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz.U. z 2018r. Poz. 419 ze zm.), muszą być oznaczone klauzulą NIE UDOSTĘPNIAĆ-TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA. Zaleca się umieścić takie dokumenty na końcu oferty (ostatnie strony w ofercie lub osobno).
Zastrzeżenie informacji, danych, dokumentów lub oświadczeń nie stanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji spowoduje ich odtajnienie.
8. Opis sposobu obliczenia ceny.

1.Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN).
2. Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia.
3. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Zaproszenia łącznej ceny ofertowej brutto za realizację przedmiotu zamówienia.
4. Cenę należy podać w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Cena oferty stanowi sumę iloczynów cen jednostkowych Wykonawcy za poszczególne roboty i przewidywane ilości tych robót. Ilość robót (w metrach) wskazanych w formularzu ofertowym ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny oferty i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników. W trakcie realizacji umowy rozliczenie pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą będzie dokonywane na podstawie jednostkowych cen netto za roboty podane w ofercie oraz faktycznie zrealizowane ilości danych robót.
6.Zaoferowana cena musi zawierać wszelkie koszty Wykonawcy związane z prawidłową i właściwą realizacją przedmiotu zamówienia, przy zastosowaniu obowiązujących norm, z uwzględnieniem ewentualnego ryzyka wynikającego z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty (np. wzrost cen paliwa).
7. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia.
8. Cena oferty jednostkowa jest wynagrodzeniem ryczałtowym, którego definicję określa art. 632 Kodeksu cywilnego opartą na danych zawartych w Zaproszeniu. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, których poniesienie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
9. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę są obowiązujące w okresie ważności umowy i nie ulegają zmianie.

9. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

1. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty.

Kryteria oceny ofert:
1) Cena - waga 90%
2) Kosiarka bijakowa boczna z możliwością dostosowania do podłoża o wysięgniku minimum 1,80m - waga 10 %

2. Punkty zostaną obliczone wg wzoru:
2.1. Cena ofertowa - znaczenie kryterium - 90%

cena najniższa spośród badanych ofert
ilość uzyskanych punktów = __-------------------------------------- x 90
cena badanej oferty
Maksymalna liczba punktów, które można uzyskać - 90 pkt

2.2. Posiadanie sprzętu/ kosiarka bijakowa boczna z możliwością dostosowania do podłoża o wysięgniku minimum 1,80m - znaczenie kryterium -10%

Do oceny kryterium będzie brany pod uwagę fakt zaoferowania wykonania usługi kosiarką bijakową boczną z możliwością dostosowania do podłoża o wysięgniku minimum 1,80m. Informację należy podać, zaznaczając właściwy zapis w formularzu oferty.
Punkty zostaną przyznane następująco:
1. Jeśli wykonawca nie zaoferuje wykonania usługi wymaganym sprzętem do koszenia
(zaznaczy w formularzu ofertowym NIE, lub nie wskaże żadnego zapisu) - 0 pkt,
2. Za zaoferowanie wykonania usługi wymaganym sprzętem do koszenia - 10 pkt

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów za powyższe kryteria. Łącznie możliwe jest do uzyskania 100 punktów.

3.Jeżeli cena oferty będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, mających wpływ na wysokość ceny oraz dowodów potwierdzających obliczenie ceny. Zamawiający może żądać w szczególności złożenia kalkulacji obliczenia ceny.
4. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złoży wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

Uwagi:
12. INFORMACJA DOTYCZĄCA RODO

W związku ze zbieraniem danych osobowych na potrzeby realizacji zamówienia pn.: ,,Koszenie poboczy dróg gminnych wraz z obkoszeniem urządzeń (drogowych, elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych i wodociągowych), drzew oraz każdego skrzyżowania zlokalizowanego na terenie Gminy Łazy"
Stosownie do art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. Nr 119 poz. 1 z 2016 r.) - dalej RODO, informujemy że:

1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Burmistrz Łaz z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Łazach, ul. Traugutta 15, 42-450 Łazy, tel. 32 6729434, fax. 32 6729448, e-mail: um@lazy.pl.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych to: iod@lazy.pl, tel. 326729434 lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Łazach, 42-450 Łazy, ul. Traugutta 15.
3. Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.
4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
a) zgoda na przetwarzanie danych osobowych - art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Na jej podstawie przetwarzane są dane podawane przez Pana/Panią dobrowolnie np. numer telefonu celem zapewnienia szybkiej i sprawnej komunikacji związanej z realizacją złożonego wniosku,
b) wykonanie umowy, której jest Pan/Pani stroną lub podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed zawarciem umowy - art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
c) wypełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa - art. 6 ust. 1 lit . c RODO,
d) wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym przez administratora - art. 6 ust. 1 lit.e RODO.
5. Na podstawie obowiązujących przepisów prawa, jeśli będzie to konieczne, Pana/Pani dane będą udostępniane innym administratorom, podmiotom przetwarzającym oraz osobom upoważnionym do przetwarzania danych osobowych, które muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki. Wymienieni odbiorcy danych zostaną zobowiązani do zachowania danych osobowych w poufności w procesie ich przetwarzania.
6. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
7. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wyznaczony przepisami prawa, w tym przez okres wskazany w instrukcji kancelaryjnej.
8. Przysługuje Panu/Pani prawo do:
a) żądania dostępu do danych dotyczących osoby, której dotyczą,
b) sprostowania danych osobowych,
c) żądania usunięcia danych osobowych,
d) żądania ograniczenia przetwarzania,
e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
f) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
g) wniesienia skargi do organu nadzorczego,
z wyjątkami zastrzeżonymi obowiązującymi przepisami prawa.
9. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.
10. Pana/Pani dane nie będą przetwarzane dla zautomatyzowanego podejmowania decyzji
i nie będą podlegały profilowaniu.

Kontakt:
5. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami: Anna Grabowska, Urząd Miejski Łazy, Wydział Inwestycji, Dróg i Zamówień Publicznych tel. 32-6729422 wew. 146 e-mail; agrabowska@lazy.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.