Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami

Data zamieszczenia: 2023-03-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: POWIAT STRZELECKI
ul. Jordanowska 2
47-100 Strzelce Opolskie
powiat: strzelecki
77/4401755
przetargi@powiatstrzelecki.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatstrzelecki
Województwo: opolskie
Miasto: Strzelce Opolskie
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 77/4401755
Termin składania ofert: 2023-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego emulsją asfaltową i grysami" z podziałem na część I i II
Krótki opis przedmiotu zamówienia
,,Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego emulsją asfaltową i grysami - część I" (gm. Ujazd, gm. Leśnica, części gm. Strzelce Opolskie i części gm. Izbicko) - wbudowanie 400 Mg materiału:
- Etap I - wbudowanie 270 Mg materiału;
- Etap II - wbudowanie 130 Mg materiału;
Zakres robót obejmuje m. in.:
1) opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót,
2) oznakowanie miejsca prowadzonych robót,
3) wykonanie prac zgodnie z przedmiarem robót i SST,
W zakresie robót przewidziano:
a) oczyszczenie remontowanego miejsca sprężonym powietrzem z kurzu, luźnej ziemi i błota - (w przypadku mocnego zabrudzenia skropienie wodą i wydmuchanie błota),
b) spryskanie emulsją asfaltową dna i krawędzi remontowanego miejsca
c) wbudowanie pod wysokim ciśnieniem mieszanki grysu bazaltowego o frakcji w zależności od głębokości i powierzchni remontowanego miejsca z emulsją asfaltową,
d) wbudowanie pod wysokim ciśnieniem mieszanki warstwy ścieralnej
e) zasypanie pod ciśnieniem remontowanego miejsca suchym grysem frakcji 2/5 mm,
f) zamiatanie - usunięcie luźnych grysów na terenie zabudowanym przy krawężniku.
4) demontaż oznakowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części 1, Rozdział 5 SWZ zamieszczonej stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatstrzelecki
,,Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego emulsją asfaltową i grysami - część II" (gm. Jemielnica, gm. Kolonowskie, gm. Zawadzkie, części gm. Strzelce Opolskie i części gm. Izbicko) - wbudowanie 160 Mg materiału:
- Etap I - wbudowanie 160 Mg materiału;
Zakres robót obejmuje m. in.:
1) opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót,
2) oznakowanie miejsca prowadzonych robót,
3) wykonanie prac zgodnie z przedmiarem robót i SST,
W zakresie robót przewidziano:
a) oczyszczenie remontowanego miejsca sprężonym powietrzem z kurzu, luźnej ziemi i błota - (w przypadku mocnego zabrudzenia skropienie wodą i wydmuchanie błota),
b) spryskanie emulsją asfaltową dna i krawędzi remontowanego miejsca
c) wbudowanie pod wysokim ciśnieniem mieszanki grysu bazaltowego o frakcji w zależności od głębokości i powierzchni remontowanego miejsca z emulsją asfaltową,
d) wbudowanie pod wysokim ciśnieniem mieszanki warstwy ścieralnej
e) zasypanie pod ciśnieniem remontowanego miejsca suchym grysem frakcji 2/5 mm,
f) zamiatanie - usunięcie luźnych grysów na terenie zabudowanym przy krawężniku.
4) demontaż oznakowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części 1, Rozdział 5 SWZ zamieszczonej stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatstrzelecki

CPV: 45233142-6, 45233141-9,45233220-7

Dokument nr: 2023/BZP 00140454, OR.272.4.2023.KSZCH/IG

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-03 10:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatstrzelecki
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatstrzelecki
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. 2. W zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu zaleca się kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numerem (22)101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl 3.W uzasadnionych przypadkach np. awarii platformy Wykonawca może również komunikować się z Zamawiającym za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@powiatstrzelecki.pl z zastrzeżeniem, że ofertę składa się tylko za pośrednictwem platformy. Jednorazowa korespondencja czy pliki przesyłane za pomocą poczty elektronicznej na podany powyżej email Zamawiającego nie powinna przekroczyć wielkości 20MB. 4.Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje ,c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer, d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 5. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z "OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych". 6. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf 7. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: a) .zip b) .7Z 8. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.9. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.10.Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 11. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.12.Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. 13.Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 14.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. 15.Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej opisane zostały w Części I Rozdział 8 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej ,,RODO", informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Strzelecki z siedzibą Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich, Ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, tel. 77 440 17 00;
2) Inspektor danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Strzelcach Opolskich kontakt: Sylwia Lechowicz, iod@powiatstrzelecki.pl , tel. 77 440 17 82;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego OR.272.4.2023.KSZCH/IG pn.: ,,Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego emulsją asfaltową i grysami" z podziałem na część I i II prowadzonym w trybie art. 275 pkt. 1;
4) Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 421 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm. ), dalej ,,ustawa Pzp";
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z instrukcji kancelaryjnej, jednolitego wykazu akt oraz działania archiwów zakładowych;
6) Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje nie podania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
2) Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani /Pana danych osobowych**;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia
Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)
Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa, Telefon: 22 531 03 00
3) Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora
lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państw członkowskich.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatstrzelecki
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-03 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/powiatstrzelecki

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.