dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
małopolskie (Krynica-Zdrój)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz zbiorczego UPS |
Data zamieszczenia: | 2023-03-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA OŚWIĘCIM ul. Zamkowa 12 32-600 Oświęcim powiat: oświęcimski zp@gminaoswiecim.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Oświęcim |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz zbiorczego UPS w ramach projektu "Cyfrowa Gmina" Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie częściowe Nr 1 - komputery stacjonarne, monitory, komputery przenośne, oprogramowanie Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, ilość, wymagane minimalne parametry, konfiguracje oraz inne wymagania zawiera załącznik nr 1 do SWZ. Zadanie częściowe Nr 2 - dostawa i montaż UTM Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, ilość, wymagane minimalne parametry, konfiguracje oraz inne wymagania zawiera załącznik nr 1 do SWZ. Zadanie częściowe Nr 3 - dostawa i montaż zbiorczego UPS. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, ilość, wymagane minimalne parametry, konfiguracje oraz inne wymagania zawiera załącznik nr 1 do SWZ. CPV: 30213000-5, 30231300-0,30213100-6,48620000-0, 32420000-3, 35100000-5 Dokument nr: 2023/BZP 00140614, WI.2712.6.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-27 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://e-propublico.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 13.1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. 13.2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. 13.3. Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz zbiorczego UPS w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"" - znak sprawy: WI.2712.6.2023. 13.4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. 13.5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. 13.6. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. 13.7. Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o: a) podpisie zaufanym - należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j Dz.U.2020 poz. 346); b) podpisie osobistym - należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332). 13.8. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES; b) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES; c) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego). 13.9. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo - aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: a) stały dostęp do sieci Internet; b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera), e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. 13.10. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: 1) pliki w formatach określonych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx; 2) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub .7Z; 3) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. 13.11. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: a) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; c) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie. (...) - zgodnie z pkt 13 SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt. 28 SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt. 28 SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-27 11:00 Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem platformy on-line działającej pod adresem: https://e-propublico.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024