Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1322z dziś
7377z ostatnich 7 dni
25775z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Mechaniczne zamiatanie ulic utwardzonych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Mechaniczne zamiatanie ulic utwardzonych

Data zamieszczenia: 2023-03-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Grójec
ul. Piłsudskiego 47
05-600 Grójec
powiat: grójecki
48 664 30 91 wew. 67
urzad@grojecmiasto.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Grójec
Wadium: ---
Nr telefonu: 48 664 30 91 wew. 67
Termin składania ofert: 2023-03-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Mechaniczne zamiatanie ulic utwardzonych na terenie miasta Grójec w 2023r".
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: wykonanie usługi polegającej na mechanicznym zamiataniu ulic utwardzonych na terenie miasta. Zamawiający przewiduje comiesięczne zamiatanie utwardzonych ulic na terenie miasta. Wykonawca realizował będzie zakres zadania na podstawie harmonogramu zamiatania ulic będącego załącznikiem do umowy oraz zgłoszeń dokonanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Każdorazowe zamiatanie musi być potwierdzone przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, dot. częstotliwości oczyszczania ulic utwardzonych na terenie miasta Grójec.

Dokument nr: WOŚ.271.2.2023.PAF

Otwarcie ofert: Oferty zostaną otwarte w siedzibie Gminy Grójec w dniu 23.03.2023r o godz. 12:00.

Składanie ofert:
6. Termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 22 marca 2023 r. - decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.
10. Miejsce oraz termin składania ofert
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 22.03.2023r w formie:
o pisemnej (osobiście, listownie) na adres: Gmina Grójec, 05-600 Grójec, Ul. Józefa Piłsudskiego 47, Biuro Obsługi Interesanta (liczy się data wpływu do urzędu)
o w wersji elektronicznej na adres urzad@grojecmiasto.pl

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia: 01.04.2023r do 15.11.2023r

Wymagania:
w związku z koniecznością udzjelenia zamówienia publicznego, zgodnie z zarządzeniem Burmistrza Gminy i Miasta Grójec w sprawie przyjęcia ,,Regulaminu udzjelenia zamówień publicznych, których wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 130.000,000zł netto."
4. Warunki płatności:
Każdorazowo do faktury Wykonawca dołącza zestawienie wykonanych usług, faktura -przelew 30 dni.
5. Warunki udziału:
Wykonawca oświadcza, że:
1) Znane mu są warunki techniczne, topograficzne i lokalizacyjne prowadzenia prac będących przedmiotem zamówienia,
2) Posiada środki techniczne niezbędne dla prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia,
3) Dysponuje odpowiednią liczbą osób i sprzętu dla terminowego wykonania przedmiotu zamówienia,
4) Odpowiada za szkody powstałe w wyniku prowadzonych prac, zarówno w trakcie ich realizacji jak i w wyniku zaniechania prac lub niewłaściwego ich wykonania,
W czasie realizacji prac Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14.12.2012r o odpadach (Dz. U. z 2022r poz. 699 ze zm.).
Wykonawca oświadcza, że zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na określonych przez Zamawiającego warunkach, w miejscu i terminie przez niego wyznaczonym.
Oferty, które wpłyną po terminie zostaną niezwłocznie zwrócone bez otwierania.
7. Odrzucenie oferty:
1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne lub oferty wariantowej, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę
2. Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona.
3. Oferta, której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego zostanie odrzucona.
8. Wykaz dokumentów jakie winni przedłożyć Wykonawcy: 1. Uzupełniony formularz ofertowy. - Załącznik nr 1
9. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
13. Inne istotne warunki zamówienia:
a) Zamawiający będzie rozpatrywał oferty złożone zgodnie z ogłoszeniem.
b) Wszelkie negatywne konsekwencje mogące wyniknąć z nierzetelnego przygotowania oferty (w tym oferty nieczytelne), bądź oferty złożone po terminie obciążają Wykonawcę.
c) Niezwłocznie po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Wykonawcy zostanie wysłana do Wykonawców, którzy odpowiedzieli na zapytanie.
d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zapytania bez podania przyczyn.
e) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podawania przyczyn.
f) Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
g) W przypadku uchylenia się wybranego Wykonawcy od podpisania umowy, umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta jako kolejna spośród pozostałych jest najkorzystniejsza.
14. Formalności jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy
o O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców.
o Wykonawca którego oferta została wybrana, będzie poinformowany o miejscu i terminie zawarcia umowy.
o Przed zawarciem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie zobowiązany przekazać informacje niezbędne do przygotowania umowy.

Kontakt:
Osoba do kontaktu w sprawach merytorycznych: Paulina Opala 48 664 30 91 wew. 67

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.