Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zaprojektowanie windy zewnętrznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zaprojektowanie windy zewnętrznej

Data zamieszczenia: 2023-03-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Mokobody
ul. Plac Chreptowicza 25
08-124 Mokobody
powiat: siedlecki
telefon 0256411315
edg@mokobody.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Mokobody
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon 0256411315
Termin składania ofert: 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonanie usługi polegającej na zaprojektowaniu windy zewnętrznej przy budynku ośrodka zdrowia w Mokobodach z dostępem z zewnątrz i z wewnątrz budynku, w celu dostosowania obiektu do potrzeb oraz możliwości osób starszych i niepełnosprawnych w ramach realizacji zadania pn. ,,Utworzenie gabinetu rehabilitacji i fizjoterapii na terenie Gminy Mokobody". Zakres zadania obejmuje uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń i decyzji, w tym prawomocnego pozwolenia na budowę.
II OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę windy zewnętrznej przy budynku ośrodka zdrowia, zlokalizowanej na terenie działki nr 1177/10 w obrębie miejscowości Mokobody przy Ul. Cmentarnej 2 w ramach zadania pn. ,,Utworzenie gabinetu rehabilitacji i fizjoterapii na terenie Gminy Mokobody".
W Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego dla wsi Mokobody zatwierdzonym uchwałą Nr 1/3/2006 Rady Gminy Mokobody z dnia 27 listopada 2006 r. działka 1177/10 znajduje się w terenach usług publicznej (311). Dla w/w działki Gmina Mokobody posiada mapę do celów projektowych.
1. Zakres zamówienia obejmuje:
o wykonanie dokumentacji geologicznej dla potrzeb lokalizacji windy;
o wykonanie ekspertyzy stanu konstrukcji i elementów budynku z uwzględnieniem stanu podłoża gruntowego;
o opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (budowlano - wykonawczej) zawierającej wszystkie niezbędne do wykonania zadania opracowania branżowe, uzgodnienia i decyzje,
o zaprojektowanie dojść/dojazdów do windy wraz z dostosowaniem wnętrza budynku w miejscu wejścia do windy;
o projektowany szyb windowy powinien posiadać trzy przystanki (1 - wejście z poziomu terenu, 2 - parter, 3 - pierwsze piętro).
o Planowana lokalizacja windy - zgodnie z załącznikiem graficznym do zapytania ofertowego;
o sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
o sporządzenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku;
o wykonanie przedmiaru i kosztorysu inwestorskiego zawierającego wszystkie branże;
o Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót;
o przygotowanie wniosku o pozwolenie na budowę w imieniu i na rzecz Zamawiającego wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę;
o uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii technicznych, ekspertyz i badań technicznych oraz pokrycie ich kosztów - jeśli zachodzi taka konieczność;
o dokumentacja projektowa powinna być wykonana zgodnie z wymaganiami Zamawiającego dla przedmiotowego zamówienia i obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 202lr. poz. 2351), a także zgodna z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej;
o dokumentację projektową należy wykonać w wersji papierowej w 5 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej w plikach edytowalnych (.dwg, .dxf, .ath itp. oraz .pdf całej dokumentacji) na trwałym nośniku umożliwiającym wykonywanie dalszych kopii i ich edycję;
o przedłożenie opracowanej dokumentacji projektowej Zamawiającemu do zatwierdzenia jej ostatecznej wersji;
o konieczna wizja lokalna w terenie przed przystąpieniem do prac projektowych.

Dokument nr: GP.271.2.18.2023

Składanie ofert:
1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa 24.03.2023 r. o godz. 10:00.
2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godz. wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
1) listownie na adres: Gmina Mokobody, Ul. Plac Chreptowicza 25, 08-124 Mokobody, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: oferta na: ,,Zaprojektowanie windy zewnętrznej przy budynku ośrodka zdrowia w Mokobodach. 2) osobiście w siedzibie Gminy Mokobody Ul. Plac Chreptowicza 25, 08-124 Mokobody, sekretariat pok. nr 7, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: Oferta na: ,,Zaprojektowanie windy zewnętrznej przy budynku ośrodka zdrowia w Mokobodach".

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do dnia 15.07.2023 r.

Wymagania:
Zamawiający wymaga udzjelenia 36 miesięcznej gwarancji na całość robót. Zamawiający wymaga zaoferowania 14 dniowego terminu płatności.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, o ile wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługi projektowej polegającej na dostosowaniu obiektów użyteczności publicznej w zakresie osób niepełnosprawnych poprzez zaprojektowanie windy.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
2. Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.
3. Oferta w szczególności powinna być:
o opatrzona pieczątką firmową,
o posiadać datę sporządzenia,
o zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, e-maila,
o posiadać kserokopię uprawnień w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia,
o być /łożona na formularzu załączonym do niniejszego zapytania, oferty złożone na innym formularzu nie będą rozpatrywane,
o podpisana przez wykonawcę.
VI. WYMACANE DOKUMENTY W PRZEDMIOTOWYM POSTĘPOWANIU:
1. Formularz ofertowy - według druku, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Oświadczenie Wykonawcy - według druku, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Wykaz wykonanych projektów budowlanych załącznik nr 3.
VII. KRYTERIA WYBORU OFERT:
Cena ma charakter ryczałtowy. Wykonawca obliczy cenę w oparciu o opis przedmiotu zamówienia, uwzględniając koszty wszystkich wymagań i okoliczności wpływających na cenę
Jedynym kryterium oceny ofert jest:
- cena (wartość brutto wyrażona w PLN) - 100 pkt
Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT .
Koszty /wiązane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym odpisem osoby/osób sporządzających ofertę.
Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za wskazane zamówienie.
Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej lub w formie pisemnej.
2. Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2022 r. poz. 1710 ze zm.).
3. Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej.
4. Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcie umowy, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kos/tów przygotowania oferty.
6. Zgodnie / art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Mokobody ul. Plac Chreptowicza 25, 08-124 Mokobody
7) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lite RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Zaprojektowanie windy zewnętrznej przy budynku ośrodka zdrowia w Mokobodach".
8) nr postępowania GP.271.2.18.2023, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;

Kontakt:
1. Osoba do kontaktu:
Jacek Wierzbicki tel. 25 641 13 23 jwierzbicki@mokobody.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.