Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5617z ostatnich 7 dni
23070z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Janów Podlaski
ul. Bialska 6A
21-505 Janów Podlaski
powiat: bialski (podlaski)
tel. (83) 341 30 73 w.25
ug@janowpodlaski.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Janów Podlaski
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (83) 341 30 73
Termin składania ofert: 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zamawiający - Gmina Janów Podlaski zaprasza do złożenia oferty na pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. ,,Remont drogi gminnej nr 100079L w miejscowości Klonownica Mała, gmina Janów Podlaski".
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. ,,Remont drogi gminnej nr 100079L w miejscowości Klonownica Mała, gmina Janów Podlaski".
2. Zadanie inwestycyjne, którego dotyczy nadzór inwestorski będzie realizowane w szczególności w oparciu o dokumentację projektową, SWZ i umowy na stronie prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c4d2d3c-9c7e-l Ied-94da-6ae0fe5e7159.
3. Umowa na roboty budowlane objęte przedmiotowym nadzorem inwestorskim zawarta została w dniu 10.03.2023 r. z Wykonawcą Zakład Produkcyjno-Usługowy Tomasz Sęk, Nowa Bordziłówka 45A, 21-542 Leśna Podlaska.
4. Ilość pobytów inspektora nadzoru na terenie budowy uzależnia się od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego lub Wykonawcy robót.
5. Zakres obowiązków inspektora nadzoru określa m.in. wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
6. Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.).

Dokument nr: BUA.2600.6.2023

Składanie ofert:
XI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Janów Podlaski, Ul. Bialska 6A, 21-505 Janów Podlaski, pokój nr 104 (Sekretariat), do dnia 24.03.2023 r. godz. 12:00.
2. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone wg takich samych zasad, jak składana oferta.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Termin wykonania zamówienia - od dnia podpisania umowy do terminu protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu zadań objętych nadzorem.
2. Wykonanie i odbiór przedmiotu zadań objętych nadzorem przewiduje się do 10.11.2023 r.
3. Termin może ulec przedłużeniu w przypadku zmiany terminu realizacji zadań będących przedmiotem nadzoru.

Wymagania:
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA
1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) dysponowania osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania w specjalności inżynieryjnej drogowej,
2) posiadanego doświadczenia w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w specjalności drogowej przy realizacji inwestycji związanej z budową/przebudową/remontem drogi o klasie drogi min. lokalnej.
2. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 zostanie przeprowadzona na podstawie oświadczenia złożonego w ofercie dotyczącego osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego - wykonawca poda w ofercie imię i nazwisko ww. osoby, nr i zakres uprawnień.
3. Ocena spełnienia warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 zostanie przeprowadzona na podstawie dowodów określających, czy pełniony nadzór inwestorski został wykonany należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego nadzór został sprawowany. Niniejsze dowody należy złożyć wraz z ofertą.
4. Osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., póz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., póz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone wart. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., póz. 220 ze zm.).
5. Niespełnienie przez Wykonawcę warunków wskazanych w ust. 1 skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Oferta Wykonawcy wykluczonego podlega odrzuceniu.
IV. KRYTERIA OCENY OFERT.
Kryterium oceny ofert jest najniższa cena ofertowa brutto.
V. PODSTAWY ODRZUCENIA OFERTY
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, w następujących przypadkach:
1) Oferta złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania.
2) Oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
3) W przypadku niezgodności treści oferty z Zapytaniem ofertowym;
4) W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych.
VI. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE
DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY
1. Wszelkie informacje zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania.
2. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści zapytania ofertowego i oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mających na celu prawidłową realizację przedmiotu zamówienia, w następujących przypadkach:
1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą zadania inwestycyjnego,
2) W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług - zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia Wykonawcy adekwatnie do wprowadzonej zmiany wysokości stawki VAT. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy będzie dokonana w oparciu o dane dotyczące ceny ofertowej w rozbiciu na cenę netto i VAT, które wykonawca przedłoży zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Zmiana wysokości wynagrodzenia będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.
VII. SPOSÓB OBLICZENIA CENY
1. Cenę ofertową należy wyliczyć imin. na podstawie dokumentacji projektowej dotyczącej nadzorowanych zadań inwestycyjnych.
2. Cena ofertowa musi uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia jak i ewentualne ryzyko ekonomiczne, wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie składania oferty.
3. Wykonawca poda cenę ofertową w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania.
4. Wykonawca w ofercie podaje ceny brutto (z podatkiem VAT).
5. Cenę ofertową należy obliczyć jako cenę ryczałtową (ark 632 Kc).
6. Jeżeli ofertę składa osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej w cenie oferty należy wliczyć składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz zaliczki na podatek dochodowy, które to Zamawiający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zobowiązany byłby naliczyć i odprowadzić. Zamawiający z wynagrodzenia brutto Wykonawcy potrąci wszystkie składki, które są wymagane przepisami prawa.
7. Wykonawca wyliczy cenę ofertową zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 września 2020 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2021 r. (Dz. U. z 2020 r., póz. 1596).
8. W przypadku podania rozbieżnie ceny ofertowej liczbowo i słownie za prawidłową uznaje się cenę podaną słownie.
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ
Z OFERTA
Wraz z ofertą złożoną na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania
Wykonawca złoży pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli prawo do podpisywania
oferty przez osobę, która podpisała ofertę, nie wynika z dokumentów dostępnych na stronach
internetowych (odpis z KRS, wpis do CEiDG).
X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Osoba upoważniona do złożenia oferty powinna podpisać się w sposób czytelny lub uwiarygodnić podpis imienną pieczątką.
3. Jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dokumentów dostępnych zamawiającemu, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty.
4. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
6. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
7. Wykonawcy ponoszą koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
XII. WYKAZ DOKUMENTÓW JAKIE MAJA DOSTARCZYĆ WYKONAWCY PRZED PODPISANIEM UMOWY
Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu:
1) Informację o cenie netto i zastosowanej stawce VAT,
2) uprawnienia budowlane i zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby, wskazanej przez Wykonawcę w ofercie, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej,
3) jeżeli jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców,
4) dane kontaktowe (nr telefonu, adres e-mail) do osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia.
XIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od wyznaczonego terminu składania ofert.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość jednokrotnego wezwania Wykonawców do uzupełnienia brakujących dokumentów (za wyjątkiem formularza ofertowego). Zamawiający może również wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
3. Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta w formie pisemnej w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
4. Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
5. Zamawiający wyznacza termin do podpisania umowy i przekazuje go Wykonawcy przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (e-mail). Dwukrotne nieusprawiedliwione przez Wykonawcę niestawienie się w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do podpisania umowy uznaje się za odstąpienie od zawarcia umowy. Zamawiający może wtedy podpisać umowę z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
6. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.
7. W sytuacji gdy wpłynął co najmniej dwie oferty o takiej samej wartości, zajmujące pierwsze miejsce w rankingu złożonych ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym przez siebie terminie.
8. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
9. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania m.in. w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
2) złożone oferty niepodlegające odrzuceniu przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego.

Kontakt:
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną.
3. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować na adres:
Gmina Janów Podlaski
ul. Bialska 6A, 21-505 Janów Podlaski Adres e-mail: zamowienia@janowpodlaski.pl
Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Dawid Błażejak, tel. (83) 341 30 73 wew. 25.
Wykonawcy mogą składać wnioski o udzielenie wyjaśnień dotyczących zapytania ofertowego. Wnioski należy przesyłać na adres zamowienia@janowpodlaski.pl.
Na zapytania złożone po tym terminie Zamawiający nie ma obowiązku odpowiadać.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.