pomorskie (Słupsk)
wielkopolskie (Poznań)
wielkopolskie (Poznań)
śląskie (Bytom)
dolnośląskie (Lubin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego |
Data zamieszczenia: | 2023-03-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MIEJSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO W GOSTYNINIE SPÓŁKA Z O.O ul. Bierzewicka 14A 09-500 Gostynin powiat: gostyniński (24) 235 35 72 mtbs@mtbsgostynin.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Gostynin |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | (24) 235 35 72 |
Termin składania ofert: | 2023-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
"Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego ,,A" wraz z niezbędną infrastrukturą oraz uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie budynku mieszkalnego, w ramach zadania inwestycyjnego" Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego ,,A" wraz z niezbędną infrastrukturą oraz uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie budynku mieszkalnego, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą: utwardzeniem terenu, miejscami postojowymi, placem zabaw, instalacjami kanalizacji deszczowej, sanitarnej, gazowej i elektrycznej". Inwestycja obejmuje wykonanie prac polegających na: 1) Budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego ,,A" - 4-kondygnacyjny z pełnym podpiwniczeniem (w tym hala garażowa) przy Ul. Kutnowskiej/ Broniewskiego w Gostyninie, dz. nr 4006/1, 4008, 4010. 2) Budowie miejsc postojowych, chodników oraz altany śmietnikowej; 3) Budowy urządzeń infrastruktury technicznej: o Nowoprojektowane: instalacje zewnętrzne (doziemne): wodne, kanalizacji sanitarnej, deszczowej, oświetlenia zewnętrznego; o Usunięcia kolizji infrastruktury technicznej - usunięcie fragmentu nieczynnej kanalizacji doziemnej, usunięcie słupków betonowych pozostałych po dawnym ogrodzeniu. CPV: 45000000-7 Dokument nr: 2023/BZP 00141733, 05/ZP/2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-12 09:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-83ffb0e4-c175-11ed-b311-9aae6ad31be8 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się: - przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl - poczty elektronicznej: mtbs@mtbsgostynin.pl 2. W przypadku wystąpienia problemów z Platformą e-Zamówienia Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: mtbs@mtbsgostynin.pl (z wyłączeniem składania ofert). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych (Dz.U. 2020 poz. 2452). Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Miejskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Gostyninie Sp. z o.o. zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuje, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Gostyninie Sp. z o.o., Ul. Bierzewicka 14a ,09-500 Gostynin. 2. Kontakt z Administratorem jest możliwy pod adresem e-mail: mtbs@mtbsgostynin.pl. 3. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Miejskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego w Gostyninie Sp. z o.o. : Paweł Modrzejewski, e-mail: inspektor@kiodo.pl. 4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego ,,A" wraz z niezbędną infrastrukturą oraz uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie budynku mieszkalnego, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą: utwardzeniem terenu, miejscami postojowymi, placem zabaw, instalacjami kanalizacji deszczowej, sanitarnej, gazowej i elektrycznej", powadzonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych ( dalej ''ustawa Pzp''). 5. Odbiorcami danych osobowych będą podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, a także inne podmioty uprawnione do tego na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz na podstawie zawartych stosownych umów powierzenia w przypadku firm współpracujących z Administratorem (np. firmy informatyczne, kurierskie itp.) 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego, a dalej dane są przechowywane z uwzględnieniem instrukcji kancelaryjnej i wykazem akt 10 lat (dokumenty te są kwalifikowane w kategorii B10) oraz ze względu na źródło finansowania, dla celów kontrolnych. 7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 9. Na zasadach określonych w RODO mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych, do ich sprostowania, jak również prawo do żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania Państwa danych. 10. Jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa, ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 11. Miejskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Gostyninie Sp. z o.o. nie planuje przekazywać danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię). Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-12 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-15 Wymagania: 1. Wykonawca przystępując do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert. 2. Wadium można wnieść w: a) pieniądzu, b) gwarancji bankowej, c) gwarancji ubezpieczeniowej, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. Z 2000 r. Poz. 299). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy - Miejskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego w Gostyninie Sp. z o. o., Bank PKO BP Nr 07 1020 3974 0000 5202 0357 2393 z dopiskiem WADIUM NA PRZETARG 4. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie /godzina/ składania ofert. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, nie utrzymuje wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp - nie uwzględniając zasad określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: 1) upływu terminu związania ofertą; 2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 7. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) którego oferta została odrzucona; 3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 05/ZP/2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego ,,A" wraz z niezbędną infrastrukturą oraz uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie budynku mieszkalnego, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą: utwardzeniem terenu, miejscami postojowymi, placem zabaw, instalacjami kanalizacji deszczowej, sanitarnej, gazowej i elektrycznej". Inwestycja obejmuje wykonanie prac polegających na: 1) Budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego ,,A" - 4-kondygnacyjny z pełnym podpiwniczeniem (w tym hala garażowa) przy ul. Kutnowskiej/ Broniewskiego w Gostyninie, dz. nr 4006/1, 4008, 4010. 2) Budowie miejsc postojowych, chodników oraz altany śmietnikowej; 3) Budowy urządzeń infrastruktury technicznej: o Nowoprojektowane: instalacje zewnętrzne (doziemne): wodne, kanalizacji sanitarnej, deszczowej, oświetlenia zewnętrznego; o Usunięcia kolizji infrastruktury technicznej - usunięcie fragmentu nieczynnej kanalizacji doziemnej, usunięcie słupków betonowych pozostałych po dawnym ogrodzeniu. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-15 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryteriami: 1) Cena - 60% 2) Gwarancja na roboty budowlane - 40% W każdym kryterium można uzyskać maksymalnie 100 pkt. 1) Kryterium: Cena - C Kryterium "Cena" będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu Oferty. Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru: C =(C min/ Co) x 100 pkt gdzie: C min - cena brutto oferty najtańszej Co - cena brutto oferty ocenianej 2) Kryterium: Gwarancja - G Kryterium "Gwarancja" będzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji jakości na roboty objęte przedmiotem zamówienia za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu Oferty. Najkrótszy możliwy okres gwarancji, jakości wymagany przez Zamawiającego (warunek konieczny) - 36 m-cy Najdłuższy możliwy okres gwarancji, jakości uwzględniony do oceny przez Zamawiającego - 60 m-cy Termin gwarancji należy proponować w pełnych miesiącach. Zamawiający przyzna punkty wg. następującego wzoru: G =(G o - G min) / (G max - G min) x 100 pkt gdzie: G max - gwarancja maksymalna (60 m-cy) G min - gwarancja minimalna (36 m-cy) G o - gwarancja oferty ocenianej (w miesiącach) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg. wzoru: P = Cx60% + Gx40% gdzie: C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium ,,Cena" G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium ,,Gwarancja" Punkty będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga: 1) aby Wykonawca wykazał, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zadanie polegające na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego o kubaturze minimum 9.000 m3, który uzyskał pozwolenie na użytkowanie, 2) aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego: - 1 osobą - kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń* do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - 1 osobą - kierownik robót sanitarnych - osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń* do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - 1 osobą - kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty (tj. Formularz oferty) Wykonawca dołącza "Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu" - składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami, o którym mowa w pkt 1, także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, tj.: "Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu" - składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp - Załącznik nr 1a. Oświadczenia składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (tj. Formularz oferty) Wykonawca dołącza "Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu " - składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SWZ. 2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami, o którym mowa w pkt 1, także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, tj.: "Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu" - składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp - Załącznik nr 2a. Oświadczenia składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, 2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Inne dokumenty dołączane do oferty: 1) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 2) W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi. 3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - Załącznik Nr 3 lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. /jeżeli dotyczy/ 4) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp - Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia - Załącznik Nr 4. /jeżeli dotyczy/ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca przystępując do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert. 2. Wadium można wnieść w: a) pieniądzu, b) gwarancji bankowej, c) gwarancji ubezpieczeniowej, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. Z 2000 r. Poz. 299). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy - Miejskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego w Gostyninie Sp. z o. o., Bank PKO BP Nr 07 1020 3974 0000 5202 0357 2393 z dopiskiem WADIUM NA PRZETARG 4. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie /godzina/ składania ofert. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, nie utrzymuje wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp - nie uwzględniając zasad określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: 1) upływu terminu związania ofertą; 2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 7. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) którego oferta została odrzucona; 3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Oferta wspólna musi spełniać wymagania: a) oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 składa: - każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub - pełnomocnik w imieniu każdego z wykonawców osobno. b) oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 składa: - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu) lub - pełnomocnik w imieniu każdego z wykonawców osobno. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w przypadkach określonych w paragrafie 18 Wzoru Umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryteriami: 1) Cena - 60% 2) Gwarancja na roboty budowlane - 40% W każdym kryterium można uzyskać maksymalnie 100 pkt. 1) Kryterium: Cena - C Kryterium "Cena" będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu Oferty. Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru: C =(C min/ Co) x 100 pkt gdzie: C min - cena brutto oferty najtańszej Co - cena brutto oferty ocenianej 2) Kryterium: Gwarancja - G Kryterium "Gwarancja" będzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji jakości na roboty objęte przedmiotem zamówienia za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu Oferty. Najkrótszy możliwy okres gwarancji, jakości wymagany przez Zamawiającego (warunek konieczny) - 36 m-cy Najdłuższy możliwy okres gwarancji, jakości uwzględniony do oceny przez Zamawiającego - 60 m-cy Termin gwarancji należy proponować w pełnych miesiącach. Zamawiający przyzna punkty wg. następującego wzoru: G =(G o - G min) / (G max - G min) x 100 pkt gdzie: G max - gwarancja maksymalna (60 m-cy) G min - gwarancja minimalna (36 m-cy) G o - gwarancja oferty ocenianej (w miesiącach) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg. wzoru: P = Cx60% + Gx40% gdzie: C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium ,,Cena" G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium ,,Gwarancja" Punkty będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-05-12 |
© eurobudowa.pl 2004-2025