pomorskie (Słupsk)
wielkopolskie (Poznań)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zaprojektowanie i wykonanie rearanżacji zieleni |
Data zamieszczenia: | 2023-03-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Główny Inspektorat Transportu Drogowego Al. Jerozolimskie 94 00-807 Warszawa powiat: Warszawa tel 22 22 04 000, tel.: 22/ 220-48-63, tel.: 22/220-48-80 budynek@gitd.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel 22 22 04 000, te |
Termin składania ofert: | 2023-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
rearanżacja zieleni w budynku Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym (dalej: ,,CANARD") II. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie rearanżacji zieleni znajdującej się na parterze w budynku CANARD w zakresie: 1. przedstawienia projektu 2D w wersji elektronicznej (pdf) 2D, opisu projektu wraz z kosztorysem prac wykonawczych (m.in. opis roślin i sposobu ich pielęgnacji, schemat instalacji elektrycznej); 2. wymiany obumarłych roślin; 3. nasadzenia, odpowiednich do panujących warunków, nowych roślin; 4. zachowania ekspozycji logo Inspekcji Transportu Drogowego za pomocą oświetlenia, 5. wymiany uszkodzonych elementów oświetlenia; 6. wymiany istniejącego podłoża na np.: biały ozdobny kamień; 7. przekazania autorskich praw majątkowych; 8. wywiezienie/utylizację we własnym zakresie elementów aranżacji ogródka i roślin. Składanie ofert: 3. Oferty należy składać mailowo do dnia 04 kwietnia 2023 r., do godz.11:00, na adres e-mail: budynek@gitd.gov.pl w temacie wiadomości wpisując: ,,Oferta na rearanżację zieleni w budynku Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym". Miejsce i termin realizacji: III. Wymagania: 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: Zamówienie należy zrealizować zgodnie z deklaracją, maksymalnie w terminie do 7 tygodni od dnia zawarcia umowy. 2. Miejsce realizacji Zamówienia: Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego, Ul. Przyczółkowa 109A, 02-968 Warszawa. Wymagania: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz.1710 z późn. zm.) prowadzone w formie zapytania ofertowego. Szacowana wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000,00 zł netto. 3. Zasady rozliczania i warunki płatności: 1. Zamawiający przewiduje płatność przelewem w terminie do 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 2. Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę Protokół Odbioru potwierdzający wykonanie Zamówienia niezawierający żadnych uwag lub zaleceń. 3. Za datę zapłaty przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek w przedmiotowym postępowaniu. 5. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w Polskich Złotych. 6. Rachunek bankowy Wykonawcy powinien być ujawniony w wykazie prowadzonym na podstawie art. 96b ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tzw. ,,biała lista") prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej. W przypadku, gdy wskazany w umowie rachunek bankowy nie będzie znajdował się w ww. wykazie, Zamawiający uprawniony będzie do dokonania zapłaty należności na inny rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w ww. wykazie. 4. Warunki gwarancji: Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na rośliny na okres min. 1 roku od dnia zrealizowania zamówienia, z zastrzeżeniem, iż w przypadku, gdy wykorzystane rośliny zaczną obumierać, Wykonawca zastąpi je nowymi. 5. Wizja lokalna u Zamawiającego: 1) Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej. 2) Termin i zasady udziału w wizji lokalnej: W celu wyznaczenia terminu wizji lokalnej, Wykonawcy powinni zwrócić się do Zamawiającego na adres e-mail: budynek @gitd,gov.pl z wnioskiem o wyznaczenie terminu wizji lokalnej wraz ze wskazaniem informacji o osobie, która w imieniu Wykonawcy stawi się u Zamawiającego. Wizję lokalną należy odbyć w terminie 3 dni przed terminem złożenia oferty, w godzinach ustalonych z Zamawiającym. Brak odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę będzie skutkować odrzuceniem oferty. IV. Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. V. Kryteria oceny oferty i wyboru Wykonawcy: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: 1) Cena brutto za przedmiot zamówienia - 70%, 2) Termin realizacji zamówienia - 30 % 1. Kryterium ,,Cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia". W ramach kryterium ,,Cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia" każda oferta uzyskać może maksymalnie 70 punktów. Ocena w zakresie kryterium zostanie przyznana na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w pkt. 3 wypełnionego przez Wykonawcę Formularza ofertowego, zgodnie z następującym wzorem: Liczba punktów = Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty X 70 Cena brutto oferty badanej Wykonanie działań rachunkowych opisane powyższymi wzorami zaokrąglone będzie do setnych części punktu, zgodnie z zasadą, iż części 1/1000, 2/1000, 3/1000, 4/1000 zaokrąglane będą ,,w dół", a części 5/1000, 6/1000, 7/1000, 8/1000, 9/1000 zaokrąglane będą ,,w górę". Cena oferty powinna zawierać wszystkie elementy cenotwórcze wynikające z zakresu i sposobu realizacji przedmiotu zamówienia. Zaoferowane ceny winny być cenami całkowitymi i ostatecznymi, uwzględniającymi wszelkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Kryterium ,,Termin realizacji zamówienia". W ramach kryterium "Termin realizacji zamówienia" oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie 30 punktów. Ocena w zakresie kryterium zostanie przyznana na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w pkt 4 wypełnionego przez Wykonawcę Formularza ofertowego. Zamawiający przyzna punkty za: a) wykonanie przedmiotu zamówienia do 3 tygodni od daty zawarcia umowy - 30 pkt. b) wykonanie przedmiotu zamówienia do 5 tygodni od daty zawarcia umowy- 10 pkt. c) wykonanie przedmiotu zamówienia do 7 tygodni od daty zawarcia umowy - 0 pkt. Wyżej wskazane zostały punkty procentowe - co oznacza, iż nie podlegają one dalszemu przeliczeniu tylko zostają dodane wprost do punktów uzyskanych w pozostałych kryteriach Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego i uzyskała największą ilość punktów. W przypadku, gdy Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty otrzymujące taką samą liczbę punktów, wówczas Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia (w terminie określonym przez Zamawiającego) ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach ww. kryteriów. VI. Zastrzeżenia: 1. Wykonawca zobowiązuje się do bieżącej współpracy i stałego kontaktu z Zamawiającym w zakresie dostosowania projektu. 2. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach niniejszego postępowania. 4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta opowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zaproszeniu i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w niniejszym zaproszeniu. 5. Zamawiający zastrzega możliwość do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 6. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez dokonania wyboru Wykonawca bez podania przyczyny. W takim przypadku, oferentom którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia. 7. Brak wypełnienia i określenia wartości w którejkolwiek pozycji w formularzu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 8. Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. 9. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku, gdy: a) zostanie złożona po terminie, b) zostanie sporządzona niezgodnie z zaproszeniem ofertowym. 10. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy który jest podmiotem podlegającym wykluczeniu, o którym mowa w art. 7 ust. 1 w związku z ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835, z późn. zm.). VII. Miejsce, termin i forma składania ofert: 1. Oferta może być złożona wyłącznie na opisany powyżej przedmiot zamówienia. 2. Ofertę należy złożyć po dokonaniu wizji lokalnej, którą należy odbyć w terminie 3 dni przed terminem złożenia oferty, w godzinach ustalonych z Zamawiającym. 4. Ofertę należy złożyć w formie wypełnionych formularzy i załączonych dokumentów: ? Załącznik nr 1 do zaproszenia - Formularz Ofertowy, ? Załącznik nr 2 do zaproszenia - Oświadczenie o przeciwdziałaniu wspierania agresji. 5. Ofertę może złożyć osoba uprawniona do składania wiążących oświadczeń woli. Kontakt: 6. Osobami uprawnionymi do kontaktów ze strony Zamawiającego są: - Pani Agnieszka Karczewska tel.: 22/ 220-48-63, e- mail: agnieszka.karczewska@gitd.gov.pl - Pani Iwona Babecka tel.: 22/220-48-80 e-mail: iwona.babecka@gitd.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025