Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
566z dziś
6621z ostatnich 7 dni
25019z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie, dostawa oraz montaż automatycznych bram wejściowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie, dostawa oraz montaż automatycznych bram wejściowych

Data zamieszczenia: 2023-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Śląski Rynek Hurtowy OBROKI Sp. z o.o
ul. Obroki 130
40-833 Katowice
powiat: Katowice
32 359 41 00
info@obroki.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: 32 359 41 00
Termin składania ofert: 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Śląski Rynek Hurtowy OBROKI sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach
zaprasza do składania ofert na realizację
zadania związanego z wykonaniem automatycznych bram wejściowych do Hali 1 i 2, ich dostawą oraz
montażem w obiekcie zlokalizowanym w Katowicach przy Ul. Obroki 130.
Przedmiotem zadania pn. ,,Wykonanie, dostawa oraz montaż automatycznych bram wejściowych
do Hali 1 i 2 w obiekcie zlokalizowanym w Katowicach przy Ul. Obroki 130" jest:
a) wykonanie 14 szt. bram automatycznych w dwóch wariantach (o wyborze danego
wariantu zdecyduje Zamawiający po zebraniu wszystkich ofert. Zamawiający zastrzega
sobie prawo do mieszania ze sobą wariantów i zmniejszenia ilości zamawianych bram):
- WARIANT 1: 3m x 2,65m (szerokość x wysokość);- WARIANT 2: 2m x 2,65m (szerokość x wysokość);
b) górna cześć bramy wykonana ze szkła bezpiecznego przeźroczystego, natomiast dolna
część z blachy o grubości minimum 1 mm w kolorze RAL 7024 lub 7016;
c) dostawa i montaż 14 szt. bram automatycznych w obiekcie zlokalizowanym w Katowicach
przy Ul. Obroki 130;
d) podłączenie bram do istniejącego systemu p.poż.;
e) wyposażenie drzwi w zasilanie awaryjne, które w wypadku pożaru lub zaniku napięcia
pozwoli na automatyczne otwarcie bram;
f) uporządkowanie terenu po wykonanej realizacji zadania;
g) udzielenie stosownych gwarancji oraz certyfikatów zgodnych z PN-EN 1991-1-3, PN-EN
1991-1-4. Strefa 1, Pk: 363,0 N/m 2 .Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie roboty konieczne do prawidłowego wykonania
przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w ramach ryczałtowego
wynagrodzenia umownego.
Warunkiem udziału jest spełnienie przez Wykonawcę:
Wymagań dotyczących doświadczenia:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać się należytym wykonaniem świadczonych usług
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalność jest krótszy - w tym okresie, poprzez przedłożenie co najmniej
pięciu referencji w tym minimum trzech dotyczących usług związanych z montażem bram
automatycznych.
Przed złożeniem oferty przez Wykonawcę możliwy jest udział (nie więcej niż dwóch osób ze strony
jednego Wykonawcy) w wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji zadania. Zgłoszenia
do udziału w wizji lokalnej należy dokonać drogą elektroniczną, zgodnie ze sposobem
porozumiewania się, o którym mowa powyżej. Termin ustalony zostanie z każdym indywidualnie
w korespondencji zwrotnej. Dojazd na wizję lokalną odbywa się na koszt własny Wykonawcy i w jego
własnym zakresie.

Składanie ofert:
Miejsce oraz termin składania ofert:
1. Ofertę można złożyć:
- listownie na adres: Śląski Rynek Hurtowy OBROKI sp. z o.o. Ul. Obroki 130, 40-833
Katowice;
- osobiście w sekretariacie Spółki pod tym samym adresem, który podany jest powyżej;
- mailowo na adres info@obroki.pl .
2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 31.03.2023 r. o godz. 12 00 . Dla oceny zachowania
powyższego terminu przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do sekretariatu Spółki, a nie
datę jej wysłania przez Wykonawcę.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zadania:
1. Termin realizacji zadania począwszy od dnia 01.05.2023 r. - 30.09.2023 r.

Wymagania:
Opis sposobu sporządzenia oferty i termin związania ofertą:
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,
niezależnie od wyniku postępowania.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji części zamówienia
podwykonawcom z zastrzeżeniem wskazania przez Wykonawcę w ofercie zakresu zadania,
którego wykonanie powierzy podwykonawcom oraz firm podwykonawców.
5. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których
Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania,
muszą być oznaczone przez Wykonawcę klauzulą: ,,Informacje stanowiące tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji". Zaleca się, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa
były oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: ,,tajemnica
przedsiębiorstwa". Brak zastrzeżenia lub brak spełniania przez zastrzeżoną informację
przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji oznaczać będzie, że oferta może być ujawniona w całości albo części.
6. Ofertę należy napisać w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą
zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
7. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 60 dni, bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Wymagane dokumenty składane wraz z ofertą:
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
a) podpisaną ofertę;
b) zestawienie referencji;
c) aktualną polisę OC prowadzonej działalności.2. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców
wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów
i oświadczeń załączonych do oferty oraz wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających
wpływ na wysokość zaoferowanej ceny.
3. Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwraca ją
Wykonawcy niezwłocznie.
Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
1. Cenę oferty należy podać za wykonanie 1 szt. automatycznej bramy wejściowej do Hali
2. wraz z jej dostawą oraz montażem z każdego wariantu w formie ryczałtu rozumianego
zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 z
późn. zm.), która ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco: ,,§ 1. Jeżeli strony
umówiły
się
o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia
wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru
lub kosztów usług". Cena powinna zostać wskazana jako wynagrodzenie za świadczenie usług
we wszystkich zakresach łącznie i powinna obejmować wszelkie koszty związane z realizacją
zamówienia, w szczególności: zysk Wykonawcy, ubezpieczenia, podatki, sprzęt używany przez
Wykonawcę do wykonywania usługi, wszystkie niezbędne narzędzia, materiały i środki
związane z należytym wykonaniem przedmiotowych prac.
3. Wykonawca określi cenę oferty netto i brutto w złotych polskich.
4. Wszystkie ceny netto i brutto wyszczególnione w ofercie winny zostać przez Wykonawcę
podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Przy obliczaniu ceny należy przyjąć obowiązującą stawkę podatku VAT zgodnie z ustawą
z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1221, 2174 ze
zm.).
6. Ryczałtowa cena ofertowa winna zawierać wszystkie koszty i opłaty związane z wykonaniem
przedmiotu zadania.
7. Wykonawca ma obowiązek uzyskać informacje konieczne i przydatne do wyceny, gdyż
wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub
pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zadania.
Kryteria ocen ofert:
1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego
rozpatrywania jeżeli:
a) Wykonawca przedstawi ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego;
b) oferta została złożona w określonym terminie przez Zamawiającego i co do formy
opracowania i treści spełnia wymagania określone w zaproszeniu;
c) z treści złożonych dokumentów wynika, że Wykonawca spełnia warunki określone niniejszym
zapytaniem.
2. Wybór Wykonawcy odbędzie się w oparciu o następujące kryterium:
cena brutto -70 %
doświadczenie - 30 %3. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że zostały
złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający zaprosi Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do negocjacji i złożenia ofert dodatkowych.
4. Wykonawcy podczas negocjacji nie mogą zaoferować wyższych cen, niż zaoferowane
w złożonych ofertach.
5. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży na wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym
terminie wymaganych dokumentów, lub uchyla się od zawarcia umowy na wykonanie
Przedmiotu zadania, Zamawiający może wybrać kolejnego Wykonawcę, którego oferta jest
najkorzystniejsza cenowo.
Śląskiemu Rynkowi Hurtowemu OBROKI sp. z o.o. przysługuje prawo do odwołania lub zakończenia
postępowania bez wyłonienia Wykonawcy w każdym momencie trwania naboru ofert
oraz po jego zakończeniu. W przypadku unieważnienia niniejszego postępowania i nieudzielenia
zamówienia Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
Śląski Rynek Hurtowy OBROKI sp. z o.o. zastrzega prawo do podjęcia dalszych rozmów
z wybranymi oferentami.

Kontakt:
Wszelką korespondencję dotyczącą przedmiotowego postępowania należy kierować:
- drogą elektroniczną na adres mailowy info@obroki.pl;
- drogą papierową: bezpośrednio lub listownie do sekretariatu Spółki, znajdującego się w Budynku
Zarządu w Katowicach (40-833), przy ul. Obroki 130.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.