Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1156z dziś
5617z ostatnich 7 dni
24289z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż sceny, nagłośnienia wraz z oświetleniem podczas imprezy masowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż sceny, nagłośnienia wraz z oświetleniem podczas imprezy masowej

Data zamieszczenia: 2023-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Klub im. Jana Kiepury
ul. Będzińska 65
41-200 Sosnowiec
powiat: Sosnowiec
tel. 327883360, tel. 32 788 33 77
a.szczurek@kiepura.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 327883360, tel.
Termin składania ofert: 2023-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA i montaż sceny, nagłośnienia wraz z oświetleniem podczas imprezy masowej
w dniu 20.05.2023 r. Sosnowiec Plac Papieski
Rozdział II
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN WYKONANIA
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sceny, nagłośnienia wraz z oświetleniem
podczas imprezy masowej w dniu 20.05.2023 r. Sosnowiec Plac Papieski
Nazwa imprezy: Pamięć i tożsamość
Data imprezy: 20.05.2023 r.
Czas trwania imprezy: 16:00 - 23:00
Przewidywana ilość osób 2.000,00
Wykonawca zobowiązany jest do:
- Dostarczenia na miejsce koncertu sceny o wymiarach min. 10 x 8 m - wysokość sceny od podłoża do
blatu min. 1,50 m z barierkami ochronnymi na wysokość 1,5 m z tyłu i po bokach. Scena musi posiadać
podłogę drewnianą ze sklejki z powierzchnią antypoślizgową o wytrzymałości 500 kg/m 2 , potwierdzoną
atestem / certyfikatem. Po jednej stronie sceny należy zamontować schody o szerokości 2 m z barierkami.
Scena i dach powinny być uziemione oraz zmontowane z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa (odciągi
/ balasty etc.). Wszystkie podesty (riser'y) muszą być wysłonięte od frontu czarnym materiałem, tak
aby patrząc od frontu sceny nie było widać srebrnych elementów konstrukcyjnych riser'ów,. Tył
sceny o szerokości 100 cm i długości całej sceny podniesiony o 30 cm względem reszty.
- Tył oraz boki sceny muszą być zabezpieczone atestowanymi barierkami,
2- Wejście na scenę musi być zbudowane z atestowanej konstrukcji schodów wraz z barierkami
bocznymi, najlepiej aby znajdowały się ,,od strony" garderoby, stopnice powinny być wykonane z
płyty pełnej nie perforowanej.
- Wszystkie połączenia na scenie muszą być wykonane za pomocą przewodów symetrycznych dobrej
jakości zakończonych końcówkami renomowanej marki,
- Prowadzenie przewodów musi być wykonane w sposób przemyślany i schludny. Niedopuszczalne
jest prowadzenie przewodów środkiem sceny oprócz tych, które są niezbędne - w takim wypadku
przewody muszą być zabezpieczone taśmą typu GAFFA lub czarnymi najazdami kablowymi o niskim
profilu,
- WSZYSTKIE URZĄDZENIA WISZĄCE W OBRĘBIE SCENY MUSZĄ BYĆ ZAMOCOWANE ZA POMOCĄ
ATESTOWANYCH HAKÓW ORAZ LINEK ZABEZPIECZAJĄCYCH ,,SAFETY"
- W czasie prób i koncertu wymagana jest obecność doświadczonej ekipy technicznej odpowiedzialnej
za obsługę koncertu,
Ponadto Zamawiający wymaga:
a) Okarowania sceny: horyzont z czarnego materiału oraz boki z plandeki.
b) Obicia sceny i podestów czarnym materiałem od podłoża do blatów na całej szerokości z
zaznaczonym taśmą odblaskową frontem sceny oraz zejściami.
c) Aby scena miała podwieszany dach o wymiarach minimum 10 m szerokości i 8 m głębokości, z
plandeką w kolorze czarnym lub granatowym o obciążalności minimum 4 ton. Preferowana jest
kratownica do budowy zadaszenia o wymiarach minimum 85 cm x 65 cm.
d) Zamontowania dodatkowych kratownic o szerokości 10 m (krata minimum 60 x 40) do
podwieszenia oświetlenia
e) Zamontowania spiętych ze sceną wieży nagłośnieniowych o wysokości 10 m
i szerokości min 2,00 m. lub wingów wychodzących poza obrys sceny umożliwiających
zainstalowanie nagłośnienia.
f) Usytuowania stanowiska frontowego dla mikserów posadowionych w osi sceny
w odległości maksylmalnie 40 m od sceny (stanowisko dla realizatora światła i dźwięku):
system szerokość minimum 4 m, głębokość minimum 4 m, posiadający zadaszony plandekami
na wysokości minimum 2,0 m od podłoża.
g) Zapewnienia ścieżki komunikacyjnej odgrodzonej płotkami ochronnymi (tunel) dającej
możliwość swobodnego poruszania się pomiędzy sceną a stanowiskiem realizatorów FOH.
h) Zapewnienie 4 podestów pod chór o wysokości 30 cm o wymiarach 100x200 cm
i) Pełnego montażu sceny i instalacji urządzeń scenicznych oraz zaplecza scenicznego.
j) Utrzymania urządzeń scenicznych w pełnej funkcjonalności w toku całej imprezy.
k) Dostarczenia na miejsce imprezy sprzętu nagłośnieniowego zgodnego z riderem technicznym
zespołu Sound'n'Grace , który stanowią załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, a ponadto
pełnej instalacji wszystkich urządzeń nagłośnieniowych i obsługi tych urządzeń podczas
koncertu przez profesjonalną ekipę nagłośnieniową. Wszelkie zmiany / odstępstwa od rideru
technicznego muszą być ustalane z realizatorem dźwięku zespołu nie później niż na 7 dni przed
datą koncertu.
l) Dostarczenia na miejsce imprezy sprzętu oświetleniowego zgodnego z załącznikiem nr 2 do
zapytania.
m) Dostarczenia na imprezę agregatu prądotwórczego dla oświetlenia w postaci gniazda trójfazowego
3 x 200 A / 230 V o zabezpieczeniu nie mniejszym niż 200 A na fazę, a ponadto paliwa do agregatu
niezbędnego dla przeprowadzenie całej imprezy.
n) Sprzęt nagłośnieniowy niezbędny do nagłośnienia mszy świętej w postaci 2 szt. mikrofonów na
statywach (ołtarz), nagłośnienia organów oraz chóru.
o) 1 x ekran LED 6×4 na niezależnej konstrukcji umieszczony po prawej stronie sceny patrząc do
frontu, 2 x kamera HD z operatorem, 1x realizator wizji na żywo na ekran LED
3Dostarczenia i montażu na miejscu imprezy 3 garderób dla artystów, o wymiarach min. 3m x 6m. oraz 1
garderoby o wymiarach min. 5m x 6m. Garderoby zostaną zlokalizowane bezpośrednio za sceną w
odległości nie większej niż 30 m od sceny. Wszystkie garderoby muszą mieć jeden kolor (najlepiej biały).
Zamawiający wymaga aby każda garderoba była oświetlona. W skład wyposażenia garderób wchodzą: 44
krzesła, 8 stołów, 4 wieszaki, 3 kosze na śmieci, 1 duże lustro oraz 1 wentylator. W każdej garderobie
należy zapewnić dostęp do energii elektrycznej.
a) Zdemontowania całej infrastruktury scenicznej wraz z zapleczem bezpośrednio po
zakończeniu imprezy.
b) Montażu oraz kompleksowej instalacji całej infrastruktury scenicznej nie później niż do godz.
14.00 w dniu 20 maja 2023 roku.
c) Nieograniczonego udostępnienia sceny i garderób Zamawiającemu i artystom od godz.
14.00 w dniu 20 maja 2023r. aż do momentu zakończenia imprezy.
d) Zapewnienia obsługi technicznej zainstalowanej sceny i garderób przez cały czas trwania imprezy
i prób przedkoncertowych.
e) Zapewnienia elektryka, realizatora dźwięku FOH, realizatora dźwięku MON, realizatora światła oraz
techników scenicznych przez cały okres trwania imprezy (w tym podczas prób).
f) Zagwarantowania, że osoby wskazane w pkt d i e będą ściśle współpracować z obsługą techniczną
artystów / zespołów w celu szybkiego montażu świateł, nagłośnienia, sprzętu backline,
przeprowadzenia prób i koncertów zgodnie z programem imprezy.
g) Zapewnienia kierownika sceny.
Wykonawca zobligowany jest wykonać usługę w taki sposób, aby impreza została przeprowadzona bez
jakichkolwiek przeszkód technicznych.
Plan imprezy
- godz. 14.00 gotowość sceny,
- godz. 15.00 - 16.30 próba zespołu Sound'n'Grace,
- godz. 17.30 uroczysta msza święta
- godz. 18.30 - 19.00 przerwa
- godz. 19.00 koncert zespołu Sound'n'Grace
- godz. 21.00 zakończenie imprezy
1.2. Informacje dodatkowe
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że w ciągu
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczyli usługę dostawy, montażu sceny,
nagłośnienia i oświetlenia na co najmniej 5 imprezach o charakterze masowym w
miejscowościach powyżej 100 000 mieszkańców.

CPV: 79952000-2

Dokument nr: 4/III/ZP

Składanie ofert:
6Rozdział VI
INFORMACJE O MIEJSCU, TERMINIE SKŁADANIA OFERT
1. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć u Zamawiającego za pośrednictwem elektronicznej poczty na adres
a.szczurek@kiepura.pl do dnia 27.03.2023 r., do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
Czas realizacji: 19.05.2023 r. od godz. 8.00 do 21.05.2023 r. do godz. 10.00.
2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia: 19.05.2023 r. - 21.05.2023 r.

Wymagania:
2. TRYB ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1710,
z późniejszymi zmianami) prowadzone z wyłączeniem jej przepisów.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest zgodnie z zapisami
Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130.000 złotych, (dalej:
,,Regulamin").
4Rozdział III
PRZESŁANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
PUBLICZNEGO
1. PRZESŁANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCY
1.1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy do
wykluczenia o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego tj. Zamawiający wykluczy z postępowania:
1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006
z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi
i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z
późn. zm.3), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 765/2006", i rozporządzeniu Rady (UE) nr
269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do
działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im
zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4), zwanego dalej
,,rozporządzeniem 269/2014" albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018
r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593
i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym
od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot
wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014
albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile
został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
1.2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w punkcie 1.1.
1.3. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie punktu 1.1. Zamawiający odrzuca ofertę
takiego Wykonawcy, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej
negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji, a
także nie prowadzi z takim Wykonawcą negocjacji, odpowiednio do trybu stosowanego do
udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.
1.4. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie punktu 1.1., które w okresie tego
wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej.
1.5. Oświadczenie w w/w zakresie Wykonawca składa na zapytaniu ofertowym (punkt 5).
5Rozdział IV
WYMOGI DOTYCZĄCE OFERTY
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru
stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
2.1. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny
dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy
umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy.
2.2. Wycenę usługi sporządzoną zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdziale II, pkt. 1
Zapytania ofertowego.
3. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania ofertowego i zostać sporządzona wg formularza
ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1.
4. Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim w formie elektronicznej.
5. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do
reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia publicznego.
6. Poprawki lub zmiany w ofercie, muszą być dokonane w sposób czytelny, podpisane
własnoręcznym podpisem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania
Wykonawcy.
7. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub przedłożenie oferty wariantowej skutkuje
odrzuceniem wszystkich ofert Wykonawcy.
8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za otwarcie oferty przed terminem w przypadku
nieprawidłowego wykorzystania przez Wykonawcę Platformy do elektronicznej obsługi zamówień
publicznych.
Rozdział V
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Wykonawca w formularzu ofertowym poda cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia,
wartość podatku VAT oraz cenę netto. Stawka podatku VAT jest określana zgodnie z ustawą
z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r., poz. 931,
ze zmianami.).
2. Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu
zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi we Wzorze Umowy i niniejszym Zapytaniu
ofertowym.
4. Wszystkie kwoty powinny być podane w złotych polskich. Cena oferty powinna być wyrażona
cyfrowo i słownie oraz podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zaokrąglona
z zastosowaniem reguł matematycznych. Wszystkie ceny jednostkowe winny być podane
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zastosowaniem matematycznych reguł
zaokrąglania. W przypadku, gdy Wykonawca poda ceny jednostkowe z większą niż dwie liczbą
cyfr po przecinku, Zamawiający dokona poprawy tej ceny do dwóch miejsc po przecinku zgodnie
z matematycznymi regułami zaokrąglania.
2. ZMIANA I WYCOFANIE OFERTY
Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę
składając stosowne oświadczenie.
Rozdział VII
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Wykonawca związany będzie złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą,
z tym że Zamawiający może tylko raz, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na
przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz wszelkie informacje Zamawiający i Wykonawcy
przekazują pisemnie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w rozdziale VI
ust. 1 Zapytania ofertowego.
Zamawiający sugeruje, aby korespondencja dotycząca niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego oznaczone były nazwą oraz znakiem postępowania.
Rozdział IX
WARUNKI DOTYCZĄCE UMOWY
Projektowane postanowienia umowne, określające warunki, na których Zamawiający zawrze
umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, zawiera Załącznik nr 4.
Rozdział IX
INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiającemu przysługuje prawo unieważnienia Zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
7Rozdział XI

Uwagi:
KLAUZULA RODO art. 13
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO",
Zamawiający informuję, że:
1)
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Klub im. Jana Kiepury w
Sosnowcu; może Pani/Pan uzyskać informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych
w Miejskim Klubie im. Jana Kiepury w Sosnowcu przy ul. Będzińskiej 65, 41-200 Sosnowiec;
2)
inspektorem ochrony danych osobowych w Klubie jest Pani Agata Kozłowska, e-mail:
rodo@kiepura.pl, tel. 515-041-778;
3)
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zapytania ofertowego pn. Świadczenie usługi
ochrony imprezy masowej - koncertu plenerowego pn. Pamięć i tożsamość w Sosnowcu w
dniu 20.05.2023
4)
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania;
5)
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie
z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji
kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji
i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z późn. zm.) teczki
aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku
dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku
postępowania w trybie zamówień publicznych;
6)
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7)
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8)
posiada Pani/Pan:
?
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
?
w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą,
wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności
podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
?
w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą,
wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub
daty zakończonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego;
?
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym
korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
?
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym
8?
prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej
osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego);
wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO - prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku
informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane
zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający
pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie
co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania
lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania,
o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia tego postępowania.

Kontakt:
Rozdział VIII
INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Pani Agnieszka Szczurek, tel. 32
788 33 77.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.