Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
244z dziś
6299z ostatnich 7 dni
24697z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie przeglądów instalacji elektrycznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądów instalacji elektrycznych

Data zamieszczenia: 2023-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Augustowie
ul. Szpitalna 12
16-300 Augustów
powiat: augustowski
tel. 87 64 44 284, tel. 87 6444261
Województwo: podlaskie
Miasto: Augustów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 87 64 44 284, t
Termin składania ofert: 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
,,Wykonanie 5-cio letnich przeglądów instalacji elektrycznych w budynkach Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie"
1. Przedmiot zamówienia Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Augustowie , Augustów , Ul. Szpitalna 12 zaprasza do złożenia oferty:
na wykonanie badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane, tj. 5- letnich przeglądów instalacji elektrycznej budynków SP ZOZ w Augustowie Ul. Szpitalna 12 .
2. Zakres zamówienia:
1) Zamówienie obejmuje wykonanie 5-letniego przeglądu instalacji elektrycznej i odgromowej budynków SP ZOZ w Augustowie poprzez:
a. Oględziny instalacji elektrycznej i odgromowej.( Sprawdzenie wizualne instalacji elektrycznej w zakresie stanu prawidłowości połączeń, izolacji i ułożenia przewodów, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, sprawdzenie kompletności tablic i oznaczeń)
b. Badanie ochrony przed porażeniem przez samoczynne wyłączenie.
c. Badanie rezystancji izolacji obwodów. o Badanie stanu instalacji odgromowej i uziomów.
d. Sprawdzenie poprawności działa wyłączników różnicowo prądowych. Powyższy przegląd należy przeprowadzić w budynkach SP ZOZ w Augustowie.
2) Zakres zamówienia obejmuje budynki ujęte w poniższym zestawieniu (Formularz ofertowy) Lp. Rodzaj wykonywanych prac Ilość
1
sprawdzenie skuteczności ochrony przeciwporażeniowej w instalacji z zabezpieczeniami nadmiarowo prądowymi ( gniazd)
350
2
sprawdzenie skuteczności i konserwacji instalacji oświetlenia awaryjnego - ewakuacyjnego
214
3
sprawdzenie skuteczności wyłącznika głównego prądu
10
4
pomiar rezystencji izolacji obwodów elektrycznych ( 10 szt. tablic rozdzielczych
1154 obwodów
5
Pomiary uziemień ochronnych i roboczych instalacji odgromowej
25
Podane ilości są szacunkowe. Do rozliczenia będą przyjęte faktyczne ilości zgodne z wykonanymi pomiarami i sporządzonymi protokółami. W wycenie należy uwzględnić utrudnienia związane z wykonywaniem pomiarów w czynnych obiektach służby zdrowia (konieczność wykonywania niektórych pomiarów w nocy lub dni wolne od pracy). Z dokonanych przeglądów (instalacji elektrycznej, odgromowej i transformatorów) należy sporządzić protokoły z wykonanych pomiarów (w zakresie zgodnym z art. 62 ustawy Prawo budowlane).
3) Zamówienie należy wykonać zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi na dzień wykonania przeglądów, w szczególności z:
? Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.),
? Innych przepisów i norm mających zastosowanie w niniejszym przedmiocie zamówienia. Protokół przeglądu instalacji elektrycznej w treści winien zawierać m.in.: ? datę wykonania przeglądu, nr protokołu ? oznaczenie obiektu objętego przeglądem (adres) ? dane techniczne urządzeń użytych do oględzin i dokonania pomiarów wraz z informacją w zakresie spełnienia przez nie wymaganych przepisów prawa i norm ? tabelaryczne zestawienie pomiarów z podziałem na poszczególne budynki, a w ramach budynków na poszczególne pomieszczenia (zestawienie punktów pomiarowych), wraz z informacją z oględzin instalacji elektrycznej w budynku(pomieszczeniu).
4) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia protokołu zawierającego w szczególności:
? wynik pomiarów dla poszczególnych punktów (pozytywny/negatywny)
? tabelaryczne zestawienie poszczególnych pomiarów dla części wspólnych budynków (klatki schodowe, piwnice, pomieszczenia techniczne itp.) wraz z informacją z oględzin instalacji elektrycznej, tablic itd.
? tabelaryczne zestawienie pomiarów rezystancji izolacji w obwodach wraz z wynikiem (pozytywny/negatywny).
? tabelaryczne zestawienie pomiarów wyłączników różnicowoprądowych wraz z wynikiem (pozytywny/ negatywny)
? wykaz usterek i nieprawidłowości -określenie zaleceń pokontrolnych
? informacja o dopuszczeniu bądź braku dopuszczenia instalacji do dalszej eksploatacji
? wskazanie nieprzekraczalnej daty wykonania kolejnego pomiaru.
Protokół musi posiadać podpis uprawnionej osoby przeprowadzającej kontrolę.
Wykonawca dostarcza Zamawiającemu każdorazowo oryginał protokołu.
Wykonawca ustali z Zamawiającym szczegółowy harmonogram wykonywania pomiarów.

Dokument nr: 1ZO/ZP/2023

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.03.2023r., godz. 10.10.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 24.03.2023 r., do godz. 10. 00.
Oferty należy składać na formularzu ofertowym zgodnie z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego, w zamkniętej kopercie w siedzibie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie , Ul. Szpitalna 12 , 16-300 Augustów, pokój, nr 3 - Sekretariat lub drogą pocztową.

Miejsce i termin realizacji:
Usługę należy wykonać od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2023 r. (dzień zakończenia przeglądów i spisania protokołów z przeprowadzonych czynności kontrolnych)

Wymagania:
4. Płatność za przedmiot zamówienia zostanie dokonana w terminie 30 dni po wykonaniu całości zamówienia , dostarczeniu kompletnych protokołów oraz wystawieniu i dostarczeniu Zamawiającemu faktury za wykonane czynności.
5. Informacje ogólne
1) Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania lub nie wybrania żadnej z oferty bez podania przyczyny.
3) Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.
4) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
6. Warunki udziału:
Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:
1. Wykonawcy powinni, mimo opisu przedmiotu zamówienia, dokonać wizji lokalnej w celu oceny i uwzględnienia w cenie wszystkich prac oraz innych świadczeń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i uwzględnienia wszystkich kosztów z tym związanych.
2. Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
Osoba(y) dokonująca przeglądu musi posiadać uprawnienia wymagane art. 62 ust. 5 ustawy Prawo Budowlane, których kserokopie potwierdzoną za zgodnością z oryginałem dołączy do niniejszej oferty (uprawnienia w zakresie wykonywania prac kontrolno-pomiarowych).
7. Sposób przygotowania oferty:
1. Oferta na wykonanie przeglądów powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie w sposób gwarantujący jej nienaruszalność do terminu otwarcia. Koperta z napisem ,,Oferta na wykonanie 5- letnich przeglądów instalacji elektrycznej i odgromowej budynków SP ZOZ w Augustowie "
2. Koperta główna powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem tak, aby Zamawiający mógł odesłać ofertę złożoną po terminie składania ofert.
3. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
5. Wszelkie zmiany w treści ofert (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane.
6. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.
7. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9. Kryterium oceny ofert:
cena 100 % w tym VAT.
2. Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone.
3. Nie przewiduje się składania ofert drogą elektroniczną .
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Kontakt:
11. Osobą uprawnioną do kontaktów z Oferentami jest:
Jerzy Mazur - Kierownik Działu Technicznego , tel. 87 6444261 (poniedziałek - piątek w godz. 7 00-15.00).

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.