dolnośląskie (Wrocław)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
dolnośląskie (Wrocław)
małopolskie (Borzęcin)
świętokrzyskie (Kielce)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie przeglądów instalacji elektrycznych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Augustowie ul. Szpitalna 12 16-300 Augustów powiat: augustowski tel. 87 64 44 284, tel. 87 6444261 |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Augustów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 87 64 44 284, t |
Termin składania ofert: | 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE ,,Wykonanie 5-cio letnich przeglądów instalacji elektrycznych w budynkach Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie" 1. Przedmiot zamówienia Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Augustowie , Augustów , Ul. Szpitalna 12 zaprasza do złożenia oferty: na wykonanie badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane, tj. 5- letnich przeglądów instalacji elektrycznej budynków SP ZOZ w Augustowie Ul. Szpitalna 12 . 2. Zakres zamówienia: 1) Zamówienie obejmuje wykonanie 5-letniego przeglądu instalacji elektrycznej i odgromowej budynków SP ZOZ w Augustowie poprzez: a. Oględziny instalacji elektrycznej i odgromowej.( Sprawdzenie wizualne instalacji elektrycznej w zakresie stanu prawidłowości połączeń, izolacji i ułożenia przewodów, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, sprawdzenie kompletności tablic i oznaczeń) b. Badanie ochrony przed porażeniem przez samoczynne wyłączenie. c. Badanie rezystancji izolacji obwodów. o Badanie stanu instalacji odgromowej i uziomów. d. Sprawdzenie poprawności działa wyłączników różnicowo prądowych. Powyższy przegląd należy przeprowadzić w budynkach SP ZOZ w Augustowie. 2) Zakres zamówienia obejmuje budynki ujęte w poniższym zestawieniu (Formularz ofertowy) Lp. Rodzaj wykonywanych prac Ilość 1 sprawdzenie skuteczności ochrony przeciwporażeniowej w instalacji z zabezpieczeniami nadmiarowo prądowymi ( gniazd) 350 2 sprawdzenie skuteczności i konserwacji instalacji oświetlenia awaryjnego - ewakuacyjnego 214 3 sprawdzenie skuteczności wyłącznika głównego prądu 10 4 pomiar rezystencji izolacji obwodów elektrycznych ( 10 szt. tablic rozdzielczych 1154 obwodów 5 Pomiary uziemień ochronnych i roboczych instalacji odgromowej 25 Podane ilości są szacunkowe. Do rozliczenia będą przyjęte faktyczne ilości zgodne z wykonanymi pomiarami i sporządzonymi protokółami. W wycenie należy uwzględnić utrudnienia związane z wykonywaniem pomiarów w czynnych obiektach służby zdrowia (konieczność wykonywania niektórych pomiarów w nocy lub dni wolne od pracy). Z dokonanych przeglądów (instalacji elektrycznej, odgromowej i transformatorów) należy sporządzić protokoły z wykonanych pomiarów (w zakresie zgodnym z art. 62 ustawy Prawo budowlane). 3) Zamówienie należy wykonać zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi na dzień wykonania przeglądów, w szczególności z: ? Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.), ? Innych przepisów i norm mających zastosowanie w niniejszym przedmiocie zamówienia. Protokół przeglądu instalacji elektrycznej w treści winien zawierać m.in.: ? datę wykonania przeglądu, nr protokołu ? oznaczenie obiektu objętego przeglądem (adres) ? dane techniczne urządzeń użytych do oględzin i dokonania pomiarów wraz z informacją w zakresie spełnienia przez nie wymaganych przepisów prawa i norm ? tabelaryczne zestawienie pomiarów z podziałem na poszczególne budynki, a w ramach budynków na poszczególne pomieszczenia (zestawienie punktów pomiarowych), wraz z informacją z oględzin instalacji elektrycznej w budynku(pomieszczeniu). 4) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia protokołu zawierającego w szczególności: ? wynik pomiarów dla poszczególnych punktów (pozytywny/negatywny) ? tabelaryczne zestawienie poszczególnych pomiarów dla części wspólnych budynków (klatki schodowe, piwnice, pomieszczenia techniczne itp.) wraz z informacją z oględzin instalacji elektrycznej, tablic itd. ? tabelaryczne zestawienie pomiarów rezystancji izolacji w obwodach wraz z wynikiem (pozytywny/negatywny). ? tabelaryczne zestawienie pomiarów wyłączników różnicowoprądowych wraz z wynikiem (pozytywny/ negatywny) ? wykaz usterek i nieprawidłowości -określenie zaleceń pokontrolnych ? informacja o dopuszczeniu bądź braku dopuszczenia instalacji do dalszej eksploatacji ? wskazanie nieprzekraczalnej daty wykonania kolejnego pomiaru. Protokół musi posiadać podpis uprawnionej osoby przeprowadzającej kontrolę. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu każdorazowo oryginał protokołu. Wykonawca ustali z Zamawiającym szczegółowy harmonogram wykonywania pomiarów. Dokument nr: 1ZO/ZP/2023 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.03.2023r., godz. 10.10. Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 24.03.2023 r., do godz. 10. 00. Oferty należy składać na formularzu ofertowym zgodnie z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego, w zamkniętej kopercie w siedzibie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie , Ul. Szpitalna 12 , 16-300 Augustów, pokój, nr 3 - Sekretariat lub drogą pocztową. Miejsce i termin realizacji: Usługę należy wykonać od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2023 r. (dzień zakończenia przeglądów i spisania protokołów z przeprowadzonych czynności kontrolnych) Wymagania: 4. Płatność za przedmiot zamówienia zostanie dokonana w terminie 30 dni po wykonaniu całości zamówienia , dostarczeniu kompletnych protokołów oraz wystawieniu i dostarczeniu Zamawiającemu faktury za wykonane czynności. 5. Informacje ogólne 1) Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania lub nie wybrania żadnej z oferty bez podania przyczyny. 3) Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy. 4) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. 6. Warunki udziału: Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy: 1. Wykonawcy powinni, mimo opisu przedmiotu zamówienia, dokonać wizji lokalnej w celu oceny i uwzględnienia w cenie wszystkich prac oraz innych świadczeń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i uwzględnienia wszystkich kosztów z tym związanych. 2. Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń: Osoba(y) dokonująca przeglądu musi posiadać uprawnienia wymagane art. 62 ust. 5 ustawy Prawo Budowlane, których kserokopie potwierdzoną za zgodnością z oryginałem dołączy do niniejszej oferty (uprawnienia w zakresie wykonywania prac kontrolno-pomiarowych). 7. Sposób przygotowania oferty: 1. Oferta na wykonanie przeglądów powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie w sposób gwarantujący jej nienaruszalność do terminu otwarcia. Koperta z napisem ,,Oferta na wykonanie 5- letnich przeglądów instalacji elektrycznej i odgromowej budynków SP ZOZ w Augustowie " 2. Koperta główna powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem tak, aby Zamawiający mógł odesłać ofertę złożoną po terminie składania ofert. 3. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione. 4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 5. Wszelkie zmiany w treści ofert (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane. 6. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert. 7. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 9. Kryterium oceny ofert: cena 100 % w tym VAT. 2. Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone. 3. Nie przewiduje się składania ofert drogą elektroniczną . 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Kontakt: 11. Osobą uprawnioną do kontaktów z Oferentami jest: Jerzy Mazur - Kierownik Działu Technicznego , tel. 87 6444261 (poniedziałek - piątek w godz. 7 00-15.00). |
© eurobudowa.pl 2004-2024