Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1322z dziś
7377z ostatnich 7 dni
25775z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej

Data zamieszczenia: 2023-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: PGL LP - Nadleśnictwo Jugów
ul. Główna 149
57-430 Jugów
powiat: kłodzki
tel.: +48 74 872 24 52, fax: +48 74 872 22 79,
katarzyna.szpak@woclaw.lasy.gov.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Jugów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: +48 74 872 24
Termin składania ofert: 2023-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
PGL LP - Nadleśnictwo Jugów
zaprasza do złożenia oferty wraz z kosztorysem ofertowym na:
,,Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa
Jugów, Leśnictwa Wojbórz w roku 2023"
2. Przedmiot zamówienia:
2.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie
z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach
(tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r. poz. 672 - ,,Ustawa o lasach") obejmujące prace
z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywki
drewna, do wykonania na terenie Nadleśnictwa Jugów - Leśnictwa Wojbórz w
roku 2023.
2) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac
z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywki
drewna oraz wynikające z Załącznika nr 2 do zaproszenia, na który składają się:
Załącznik nr 2.1. - planowany rozmiar prac;
Załącznik nr 2.2. -
szczegółowy rozmiar prac według grup czynności, czynności
i lokalizacji;
Załącznik nr 2.3.1. - charakterystyka leśnictwa w zakresie pozyskania drewna;
Załącznik nr 2.3.2. - układ sortymentowy pozyskania drewna w leśnictwie;
Załącznik nr 2.3.3. - zestawienie odległości i warunków zrywki drewna;
Załącznik nr 2.3.4. - zestawienie pozycji nieudostępnionych dla pozyskania
maszynowego;
Załącznik nr 2.3.5. - informacja o optymalnej technologii pozyskania drewna
(potencjał);
Załącznik nr 2.4.1. - informacja o charakterze pielęgnacji lasu (strefy dla
wykaszania chwastów);
3)
Zakresy rzeczowe zestawione w załącznikach wchodzących w skład załącznika
nr 2 mają charakter szacunkowy.
Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu
zamówienia określa Załącznik nr 3 do zaproszenia, na który składają się:
Załącznik nr 3.1. ,,Opis standardu technologii wykonawstwa prac leśnych"
przyjęty decyzją nr 34 Dyrektora Generalnego Lasów
Państwowych z dnia 12 maja 2022 r. w sprawie
wprowadzenia do stosowania ,,Opisu standardu technologii
wykonawstwa prac leśnych" w jednostkach organizacyjnych
Lasów Państwowych wraz ze zmianami wprowadzonymi
decyzjami zmieniającymi;
Załącznik nr 3.2. ,,Opis standardu technologii wykonawstwa prac leśnych
w Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu
przyjęty decyzją nr 85/2022 Dyrektora Regionalnego Lasów
Państwowych z dnia 25.10.2022 r. sprawie zmiany
załącznika do Decyzji nr 83/2022 z dnia 20.10.2022r.
Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we
Wrocławiu w sprawie wprowadzenia do stosowania
"Regionalnego opisu standardu technologii wykonawstwa
prac leśnych"
Określony w Załączniku nr. 3.1. i w Załączniku nr 3.2. szczegółowy opis
standardu technologii wykonywania poszczególnych prac leśnych (czynności)
stanowi podstawę określenia wymagań jakościowych odnoszących się do
elementów składających się na przedmiot zamówienia (Załącznik nr 2). Jeżeli
czynność opisana w ww. załącznikach nie została przewidziana w opisie
przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2), to w tym zakresie postanowień
Załącznika nr. 3.1. i w Załącznika nr 3.2. nie stosuje się.
5) Opisy kodów czynności opisujących poszczególne prace leśne (czynności)
wchodzące w skład przedmiotu zamówienia zostały opisane w Załączniku nr 3.
6) Opis zasad procedury dokonywania odbiorów prac leśnych został zawarty
w Załączniku nr 3.
(nazwa zadania, cechy, ilość, jednostki miary)

Dokument nr: SA.270.5.2023

Składanie ofert:
7. Miejsce i termin złożenia ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 28.03.2023r. do godz.11:00, w formie:
7.1.
- papierowej (zamknięta opisana koperta) złożonej do dnia 28.03.2023r. do
godz. 11:00 w sekretariacie Zamawiającego przy Ul. Główna 149, 57-430
Jugów.
7.2.
- tradycyjnej za pośrednictwem poczty/kuriera - uwaga - za skuteczne złożenie
oferty uznaje się datę dostarczenia oferty do 28.03.2023r. do godz. 11:00, nie
zalicza w to data stempla pocztowego.
7.3.
Oferty złożone po terminie 28.03.2023r. po godz.11:00 będą odrzucone
i odesłane Wykonawcy.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia:
od podpisania umowy do 31.12.2023r.
(określić czas realizacji zamówienia)

Wymagania:
4. Kryteria oceny i wyboru ofert:
kryterium 100 % najniższa cena, wynikająca z dołączonego do oferty kosztorysu
ofertowego (zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia - kosztorys zerowy)
(wskazać jakie)
5. Warunki jakie powinny spełniać Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia
publicznego (np. posiadanie koncesji, uprawnień, zezwolenia, udzielenie gwarancji),:
Warunek w zakresie potencjału technicznego (należy w tym zakresie wypełnić
i dołączyć do oferty załącznik nr 6), zostanie uznany za spełniony, jeśli
Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować,:
www.wroclaw.lasy.gov.pl/jugowNadleśnictwo Jugów
a) co najmniej 2 szt. ciągników zrywkowych lub ciągników
przystosowanych do zrywki drewna, lub 1 szt. ciągnik
zrywkowy i 1 szt. maszyna leśna typu harwester,
b) co najmniej 1 szt. ciągników z przyczepą nasiębierną do
przewozu
drewna,
wyposażoną
w
urządzenie
samozaładowcze w postaci żurawia,
Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji
zamówienia (należy w tym zakresie wypełnić i dołączyć do oferty załącznik
nr 5), zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub
będzie dysponować:
a) co najmniej 2 osobami, które ukończyły z wynikiem
pozytywnym szkolenie dopuszczające do pracy z pilarką
zgodnie z § 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia
24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny
pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu
gospodarki leśnej (Dz. U. z 2006 r. Nr 161, poz. 1141) lub
odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie
poprzednio
obowiązujących
przepisów
albo
odpowiadające im uprawnienia wydane w innych
Państwach Członkowskich Unii Europejskiej;
b) co najmniej 1 osobą, które ukończyły szkolenie
w zakresie pracy ze środkami chemicznymi zgodnie
z rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi
z dnia 8 maja 2013 roku w sprawie szkoleń w zakresie
środków ochrony roślin (tekst jedn. Dz. U. z 2022r. poz.
824) lub posiadające odpowiadające im uprawnienia
wydane na podstawie poprzednio obowiązujących
przepisów które uprawniają do pracy w kontakcie ze
środkami ochrony roślin albo odpowiadające im
uprawnienia wydane w innych Państwach Członkowskich
Unii Europejskiej.
Przed zawarciem umowy Wykonawca, którego
oferta została uznana za
najkorzystniejszą zobowiązany jest dopełnić następujące formalności, przedłożyć
Zamawiającemu do wglądu:
a) kopię umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowę konsorcjum), jeżeli
zamówienie będzie realizowane przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia,
b) zaświadczenia o ukończeniu z wynikiem pozytywnym szkolenia
specjalistycznego z zakresu pracy pilarką dla osób wskazanych przez
Wykonawcę w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku
udziału w postępowaniu,
c) zaświadczenia o ukończeniu szkolenia w zakresie pracy ze środkami
chemicznymi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju
Wsi z dnia 8 maja 2013 roku w sprawie szkoleń w zakresie środków
ochrony roślin (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 824) dla osób wskazanych
przez Wykonawcę w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku
udziału w postępowaniu,
d)
dokument
potwierdzający
posiadanie
ubezpieczenia
od
odpowiedzialności cywilnej (osobny dla każdego z członków Konsorcjum)
określony we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego
(załącznik nr 4) w wysokości:
100 000,00 zł
e) umowę zawartą z firmą posiadającą uprawnienia do odbioru i utylizacji
absorbentów skażonych olejami (w przypadku Wykonawcy wykonującego
zabiegi z użyciem środków chemicznych umowa musi obejmować odbiór
oraz utylizację zbędnych bądź przeterminowanych środków chemicznych,
opakowań po nich itp.);
f) dokumenty wskazane w § 7 ust. 4 wzoru umowy (stanowiącego Załącznik
nr 4) dot. osób wykonujących w realizacji Przedmiotu Umowy czynności
polegające na pozyskaniu i zrywce surowca drzewnego, jeżeli wykonanie
tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.
22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz.
U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.), tj.:
(i) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu
pracownika na podstawie umowy o pracę, zawierających
informacje, w tym dane osobowe niezbędne do zweryfikowania
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię
i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o
pracę, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu oraz zakres
obowiązków pracownika.
(ii) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez
Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę
osób, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia wraz z
dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został
sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zawierać
informacje, w tym dane osobowe niezbędne do zweryfikowania
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię
i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o
pracę, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu oraz zakres
obowiązków pracownika.
(iii) dokument potwierdzający zgłoszenie pracownika przez
pracodawcę do ubezpieczeń lub opłacenie przez pracodawcę
ubezpieczeń
pracownika,
zanonimizowany
w
sposób
zapewniający ochronę danych osobowych pracowników. Imię i
nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
Niedopełnienie wskazanych formalności będzie traktowane jako uchylanie się przez
Wykonawcę od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę wraz z załącznikami:
należy sporządzić czytelnie w języku polskim, w formie pisemnej, podając nazwę i adres
Zamawiającego oraz adnotację:
,,Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa
Jugów, Leśnictwa Wojbórz w roku 2023"
(nazwa zadania)

Kontakt:
8. Do kontaktów w przedmiotowej sprawie wyznacza się pracownika merytorycznego
w osobie:
o w zakresie merytorycznym, dotyczącym przedmiotu zamówienia:
Paweł Jankowski e-mail: pawel.jankowski@wroclaw.lasy.gov.pl
o w zakresie dokumentacji oferty:
Katarzyna Szpak e-mail: katarzyna.szpak@woclaw.lasy.gov.pl
od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.