Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sporządzenie cieczy roboczej do agrolotniczego zwalczania chrabąszczy oraz wykonanie...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sporządzenie cieczy roboczej do agrolotniczego zwalczania chrabąszczy oraz wykonanie naziemnego zwalczania chrabąszczy

Data zamieszczenia: 2023-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: NADLEŚNICTWO LUBACZÓW
ul. Juliusza Słowackiego 20
37-600 Lubaczów
powiat: lubaczowski
lubaczow@krosno.lasy.gov.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/743321
Województwo: podkarpackie
Miasto: Lubaczów
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Sporządzenie cieczy roboczej do agrolotniczego zwalczania chrabąszczy oraz wykonanie naziemnego zwalczania chrabąszczy
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Zadanie częściowe nr 1: sporządzenie cieczy roboczej na potrzeby agrolotniczego zwalczania chrabąszczy -
Usługa obejmuje:
1. Pobranie środka ochrony roślin Mospilan 20 SP w ilości 5158,0 kg oraz adiuwantu Ikar 95 EC w ilości 12 895 litrów z magazynu środków ochrony roślin znajdującego się w szkółce leśnej Sikorówka i dowóz do lądowiska Oleszyce - odległość 11 km.
2. Dostarczenie wody we własnym zakresie w ilości min. 51 580,0 litrów.
3. Sporządzenie cieczy użytkowej wg zaleceń na etykiecie i dyspozycjami koordynatora na terenie lądowiska:
Sporządzenie cieczy roboczej zgodnie z etykietą środka należy wykonać w proporcjach:
- Mospilan 20 SP - 0,4 kg/ha
- Ikar 95 EC - 1l/ha
- woda - 4l/ha
w celu uzyskania 5 l cieczy użytkowej na 1 ha.
Ciecz użytkowa powinna być sporządzona w specjalnym zbiorniku. Przed przystąpieniem do sporządzenia cieczy użytkowej należy dokładnie ustalić potrzebną jej ilość. Odważoną ilość środka należy wsypać do zbiornika napełnionego częściowo wodą (z włączonym mieszadłem). Wlać odmierzoną ilość adiuwantu Ikar 95 EC. Opróżnione opakowania przepłukać trzykrotnie wodą, a popłuczyny wlać do zbiornika z cieczą użytkową. Zbiornik napełnić wodą do potrzebnej ilości i całość dokładnie wymieszać. Ciecz użytkowa od momentu sporządzenia do zatankowania powinna być stale dokładnie mieszana.
Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ
1.2. Zadanie częściowe nr 2: wykonanie naziemnego zabiegu oprysku chemicznego - Horyniec
Usługa polegająca na wykonaniu naziemnego zabiegu oprysku chemicznego, w celu ograniczenia liczebności owadów doskonałych chrabąszcza majowego i chrabąszcza kasztanowca na terenie Nadleśnictwa Lubaczów, w obrębie Horyniec, na powierzchni 248 ha (oprysk jednorazowy) przy użyciu ciągnika z opryskiwaczem do drzew wysokich.
Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ
1.3. Zadanie częściowe nr 3: wykonanie naziemnego zabiegu oprysku chemicznego - Lubaczów
Usługa polegająca na wykonaniu naziemnego zabiegu oprysku chemicznego, w celu ograniczenia liczebności owadów doskonałych chrabąszcza majowego i chrabąszcza kasztanowca na terenie Nadleśnictwa Lubaczów, w obrębie Lubaczów, na powierzchni 352 ha (oprysk jednorazowy) przy użyciu ciągnika z opryskiwaczem do drzew wysokich.
Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ

CPV: 77231200-0

Dokument nr: 2023/BZP 00143155, ZG.270.9.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-28 10:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lubaczow
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lubaczow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące w szczególności logowania, składania ofert, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz innych informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z Platformy https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje, w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" oraz w Regulaminie korzystania z Platformy, dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod wskazanym wyżej linkiem, w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, a ponadto powinien zapoznać się z Instrukcją składania ofert/wniosków dostępną pod wskazanym wyżej linkiem, i stosować do niej.
5. Limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą wynosi 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można skompresować zgodnie z ust. 9), przy maksymalnej wielkości pojedynczego pliku 150 MB. Podczas komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
6. Za datę złożenia oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą przyjmuje się datę ich złożenia na Platformie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lubaczow Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów, oświadczeń lub ich kopii oraz innych informacji przyjmuje się datę ich złożenia na Platformie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lubaczow
7. Zamawiający, zgodnie z § 11 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), niniejszym określa wymagania techniczne umożliwiające korzystanie z udostępnianej przez Zamawiającego Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lubaczow, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Pozostałe wymagania zostały opisane w pkt. 8 SWZ do niniejszego postępowania
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 21.1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. - dalej ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Lubaczów, Ul. Słowackiego 20, 37-600 Lubaczów
21.2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
21.3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
21.4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, po wybraniu Wykonawcy - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
21.5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 18 - 19 oraz 74 - 76 PZP.
21.6. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
21.7. Niezależnie od postanowień pkt 1.6. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
21.8. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania
o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym dane
w imieniu administratora danych osobowych np. podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe, firmom zapewniającym niszczenie materiałów itp.
21.9. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Pozostałe informacje zostały opisane w pkt. 21 SWZ do niniejszego postępowania

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/743321
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-28 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lubaczow

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.