Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka Modlińska197 03-122 Warszawa powiat: Warszawa bialoleka.zp@um.warszawa.pl https://zamowienia.um.warszawa.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu budżetu obywatelskiego pn. ,,Miasteczko ruchu drogowego" Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu budżetu obywatelskiego pn. ,,Miasteczko ruchu drogowego" - inwestycji obejmującej wybudowanie na działce nr ewid. 69/1, obręb 4-07-10, Ul. Pawła Włodkowica, nadto wraz ze wszystkimi innymi pracami i dostawami, które umożliwią uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z przeznaczeniem, zawierającymi się w dwóch etapach: Etap 1 - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz ze wszystkimi niezbędnymi pracami przedprojektowymi, uzyskaniem wszelkich zgód, warunków technicznych, pozwoleń i decyzji ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę z obowiązkiem pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych, prowadzonych na podstawie dokumentacji projektowej Wykonawcy, od dnia ich rozpoczęcia do dnia ich zakończenia i uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie, Etap 2 - wykonanie robót budowlanych w ramach w/w inwestycji na podstawie dokumentacji projektowo-kosztorysowej opracowanej w ramach Etapu 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ: 1) Opis Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 1, 2) Program Funkcjonalno-Użytkowy - załącznik nr 1a, 3) Wzór umowy - załącznik nr 8. CPV: 45000000-7, 71000000-8, 71220000-6,71221000-3,71222000-0,71320000-7,71352000-0,71354000-4,71248000-8,71700000-5 Dokument nr: 2023/BZP 00143251, UD-II-WZP-271.2.2023.MBR/TP1-Rb Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-04 13:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://zamowienia.um.warszawa.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt 1.7 SWZ 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zamowienia.um.warszawa.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 17 SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt 17 SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-04 13:00 Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: UD-II-WZP-271.2.2023.MBR/TP1-Rb 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu budżetu obywatelskiego pn. ,,Miasteczko ruchu drogowego" - inwestycji obejmującej wybudowanie na działce nr ewid. 69/1, obręb 4-07-10, ul. Pawła Włodkowica, nadto wraz ze wszystkimi innymi pracami i dostawami, które umożliwią uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z przeznaczeniem, zawierającymi się w dwóch etapach: Etap 1 - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz ze wszystkimi niezbędnymi pracami przedprojektowymi, uzyskaniem wszelkich zgód, warunków technicznych, pozwoleń i decyzji ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę z obowiązkiem pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych, prowadzonych na podstawie dokumentacji projektowej Wykonawcy, od dnia ich rozpoczęcia do dnia ich zakończenia i uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie, Etap 2 - wykonanie robót budowlanych w ramach w/w inwestycji na podstawie dokumentacji projektowo-kosztorysowej opracowanej w ramach Etapu 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ: 1) Opis Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 1, 2) Program Funkcjonalno-Użytkowy - załącznik nr 1a, 3) Wzór umowy - załącznik nr 8. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71352000-0 - Usługi badania podłoża 71354000-4 - Usługi sporządzania map 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli 71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do wykonania zamówienia (kierownika budowy) 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1) Warunki w zakresie zdolności zawodowej - doświadczenie wykonawcy - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej (1) jedno zamówienie polegające na budowie placu zabaw lub miasteczka ruchu drogowego o wartości co najmniej 500.000 zł brutto i o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 każde. Przez jedno zamówienie Zamawiający rozumie jedno zamówienie udzielone w ramach jednej umowy, które zostało zakończone przed terminem składania ofert w niniejszym postępowaniu. Przez plac zabaw rozumie się teren, gdzie głównym elementem konstrukcji są alejki, urządzenia zabawowe. W skład placu zabaw wchodzi instalacja oświetlenia terenu, instalacja monitoringu, nawierzchnia, mała architektura, zieleń. Przez miasteczko ruchu drogowego rozumie się wydzielony plac o niewielkiej powierzchni, posiadający jezdnie i skrzyżowania okrężne dla ruchu rowerowego, wyposażony w znaki drogowe, przeznaczony w celu bezpiecznego szkolenia małoletnich kandydatów na posiadaczy karty rowerowej. 2) Warunki w zakresie zdolności zawodowej - kwalifikacje i doświadczenie zawodowe osób skierowanych do wykonania zamówienia - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia: a) co najmniej 1 osobą (główny projektant) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń do projektowania, posiadającym doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dokumentację projektową (projekt budowlany lub budowlano-wykonawczy) dla zadania obejmującego budowę/ rozbudowę/ przebudowę placu zabaw lub miasteczka ruchu drogowego, b) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do projektowania, c) co najmniej 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, pełnił funkcję kierownika budowy dla co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie/ rozbudowie/ przebudowie placu zabaw lub miasteczka ruchu drogowego o wartości co najmniej 500.000 zł brutto o powierzchni budowy/ rozbudowy/ przebudowy min. 1000 m2 (doświadczenie kierownika budowy stanowi pozacenowe kryterium oceny oferty zgodnie z pkt 8.2 ppkt 3 lit. b SWZ), d) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), e) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania: 1) aktualnego na dzień złożenia oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym jest mowa w pkt 3.4.1 SWZ w zakresie art. 108 ust.1 ustawy pzp oraz art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023 poz. 129 z późn. zm.) - załącznik 3a do SWZ; 2) aktualnego na dzień złożenia oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej - zgodnie z art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp - załącznik nr 10 do SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych - aktualnych na dzień złożenia: 1) wykaz robót, o których mowa w pkt 3.3.4 ppkt 1, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn, niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 9 do SWZ, 2) wykaz osób, o których mowa w pkt 3.3.4 ppkt 2, skierowanych do wykonania zamówienia - załącznik nr 9a do SWZ. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Zgodnie z pkt 6 SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z pkt 3.8 SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie ze wzorem umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do wykonania zamówienia (kierownika budowy) 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2025