Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1322z dziś
7377z ostatnich 7 dni
25775z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie robót budowlanych polegających na przeprowadzeniu remontu pomieszczeń

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót budowlanych polegających na przeprowadzeniu remontu pomieszczeń

Data zamieszczenia: 2023-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich
Szkolna 17
40-170 Siemianowice Śląskie
powiat: Katowice
32 765 62 34
k_glomb@mops.siemianowice.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/151080
Województwo: śląskie
Miasto: Siemianowice Śląskie
Wadium: ---
Nr telefonu: 32 765 62 34
Termin składania ofert: 2023-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Projekt ,,Siemianowice przeciw przemocy"
realizowany w ramach Programu ,,Sprawiedliwość",
finansowanego ze środków funduszy norweskich i środków krajowych
Nr projektu: DSF-II.0324.29.8.2022
Powstaje w kontekście naboru
POPT.14.21.00-IZ.00-00-001/19 - "Siemianowice przeciw przemocy"

Część 1
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Budżet

120000,00 PLN
Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przeprowadzeniu remontu pomieszczeń, tj. korytarza, sali głównej, pokoju nr 1 znajdujących się w budynku położonym w Siemianowicach Śląskich przy Ul. Wróblewskiego 10, realizowanego w projekcie "Siemianowice przeciw przemocy" w ramach Programu ,,Sprawiedliwość", finansowanego ze środków funduszy norweskich i środków krajowych, celem przywrócenia stanu technicznego i użytkowego pomieszczeń na bazę edukacyjną i szkoleniową dla rodzin w kryzysie i specjalistów zajmujących się problemem przemocy domowej w odremontowanym w ramach projektu ,,Siemianowice przeciw przemocy" - Centrum dla rodziny.
Prace remontowe obejmują roboty budowlane, instalacyjne i elektryczne w/w pomieszczeń zgodnie z przedmiarem robót.
3. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane minimum 24 miesiące od
daty odbioru końcowego robót.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót budowlanych) został określony w przedmiarze robót stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.
5. Podstawowe warunki wykonania robót związanych z realizacja przedmiot zamówienia:
1) Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robot oraz wiedzą techniczną.
2) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, określonym w przedmiarze robót, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami.
3) Do wykonania prac budowlanych Wykonawca użyje własnych materiałów, maszyn i urządzeń przy zapewnieniu odpowiednich norm i certyfikatów. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do faktur zakupu materiałów niezbędnych do realizacji zadania.
4) Do wykonania przedmiotu umowy wykonawca zobowiązany jest używać wyłącznie materiałów fabrycznie nowych, dopuszczonych do stosowania na podstawie przepisów.
5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie działania lub zaniechania własne, swoich pracowników oraz podmiotów, którymi się posługuje lub przy pomocy których wykonuje przedmiot umowy.
6) Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność za bezpieczne i zgodne z technologią oraz obowiązującymi przepisami wykonania robót, jak również ponosić będzie wszelkie skutki prawne za ewentualne szkody spowodowane w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
7) W dniu zawarcia umowy Wykonawca pozostaje ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i zobowiązuje się kontynuować je nie krócej niż do dnia zakończenia robót.
8) Wykonawca zobowiązuje się, aby osoby wykonujące przedmiot umowy w okresie jego realizacji podlegały obowiązkowi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie.
9) w dniu pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu faktu wykonania przedmiotu umowy i gotowości do odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie dokumenty potrzebne do odbioru końcowego, umożliwiające ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
10) Koszty przejazdu, dostawy materiałów na miejsce i innych związanych z realizacją zadania
wykonywania robót ponosi Wykonawca robót.
11) Wykonawca zobowiązany jest do:
o zapewnienia odpowiednio wykwalifikowanych osób do wykonania zamówienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane;
o dbania o należyty porządek na terenie budowy, sprzątnięcia i umycia pomieszczeń po zakończeniu robót;
o uporządkowania terenu robót po zakończeniu robót, przed zgłoszeniem do odbioru;
o przygotowania przedmiotu Umowy do odbioru wraz z udokumentowaniem;
o przestrzegania przepisów ppoż, bhp i innych obowiązujących w budownictwie,
o przestrzegania przy realizacji umowy oraz wszystkich pracach budowlanych i porządkowych Ustawy o utrzymaniu czystości w gminach. Wszystkie odpady budowlane i wytworzone śmieci, gruz, plastiki, farby, opakowania, folie itp. składowane będą wyłącznie w pojemnikach będących własnością Wykonawcy i przeznaczonych na ten cel. Wszelkie śmieci i odpady będą wywożone z terenu budowy przez Wykonawcę na jego koszt;
informowania pisemnie Zamawiającego o problemach lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub opóźnienie terminu zakończenia robót.
12) Zamawiający zaleca złożenie oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej pomieszczeń przeznaczonych do remontu.
13) Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w walucie krajowej (PLN).

CPV: 45000000-7

Dokument nr: 2023-922-151080, ZP.263.22.1.2023.SPP

Specyfikacja:
o Zamawiający informuje, że Wykonawca może odbyć wizję lokalną w dniu 28.03.2023 roku o godz. 10.00.
o W celach organizacyjnych zamiar uczestnictwa w wizji lokalnej należy zgłosić drogą elektroniczną na adres: k_glomb@mops.siemianowice.pl, do dnia 27.03.2023 r., do godz. 14:00.
o W zgłoszeniu chęci odbycia wizji lokalnej należy wskazać: imiona i nazwiska wszystkich osób, które pojawią się podczas wizji lokalnej; pełną nazwę i adres reprezentowanego Wykonawcy.
o Zebranie zainteresowanych wykonawców odbędzie się przed budynkiem ,,Harcówki" w Siemianowicach Śląskich, Ul. Wróblewskiego 10.
o Wszystkie osoby, które przybędą na spotkanie zobowiązane są do pisemnego potwierdzenia swojej obecności na liście uczestników przygotowanej przez Zamawiającego.
o Zasady prowadzenia wizji lokalnej:
1) Przedstawiciele Zamawiającego wskażą pomieszczenia, których dotyczą planowane prace remontowe,
2) Zaprezentowane zostanie miejsce, które Zamawiający wskazał pod zaplecze budowy.
3) Zamawiający informuje, że podczas wizji lokalnej nie będzie możliwości zadawania pytań, oraz udzielania wyjaśnień związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
UWAGA: Odbycie wizji lokalnej nie jest obowiązkowe.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-04-04

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Siemianowice Śląskie
Gmina
Siemianowice Śląskie
Miejscowość
Siemianowice Śląskie
1. Miejsce realizacji: Budynek w Siemianowicach Śląskich 41-106, Ul. Wróblewskiego 10.
2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15 maja 2023r.

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w przypadku:
1.1 wystąpienia okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć i wartość zmiany nie przekracza 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
1.2. wystąpienia konieczności realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, które nie zostały objęte zamówieniem podstawowym, a:
o stały się niezbędne,
o zmiana wykonawcy nie może być dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
o wartość zmiany nie przekracza 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
2. Zmiany umowy mogą zostać dokonane pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę.
3. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
o zdolności technicznej i zawodowej.
Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. posiadania zdolności technicznej lub zawodowej wymaga:
- Wykazu minimum 2 robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj. polegających na wykonaniu remontu pomieszczeń w tym wykonaniu kompleksowych usług remontowych wymagających przeprowadzenia prac murarskich, tynkarskich i malarskich oraz robót instalacyjnych i elektrycznych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości nie mniejszej niż: 90 000,00 zł brutto każda z robót, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-20
Data ostatniej zmiany
2023-03-20 15:47:13

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
I kryterium 'Cena": waga 80%
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się posługiwał następującym wzorem:
C min (cena min)
K1( lba pktów) = --------------- x 80 pkt
Cn (cena badanej oferty)
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
II kryterium Gwarancja: 20 %
Szczegółowy opis oceny oferty w niniejszym kryterium został opisany w rozdziale VIII zapytania ofertowego.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Katarzyna Glomb
tel.: 32 765 62 34
e-mail: k_glomb@mops.siemianowice.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.