Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rewaloryzacja nieczynnego cmentarza

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rewaloryzacja nieczynnego cmentarza

Data zamieszczenia: 2023-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Diecezja Zielonogórsko-Gorzowska
Plac Powstańców Wielkopolskich 1
65-057 Zielona Góra
powiat: Zielona Góra
601 768 606
r.tur@diecezjazg.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/151127
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Wadium: ---
Nr telefonu: 601 768 606
Termin składania ofert: 2023-04-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rewaloryzacja nieczynnego cmentarza parafialnego w tym wykonanie głównych alei i utwardzonych ciągów pieszych, murów oporowych wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na działce nr. ewid. 1552 z obrębu 2 - ,,GÓRCZYN" położonej przy ulicy Głowackiego w Gorzowie Wlkp.
Powstaje w kontekście projektu
POIS.08.02.00-00-0004/18 - ,,Dziedzictwo sakralne Dolnej Warty"

Część 1
Rewaloryzacja cmentarza - wykonanie głównych alei

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Rewaloryzację nieczynnego cmentarza parafialnego w tym wykonanie głównych alei i utwardzonych ciągów pieszych i zagospodarowaniem terenu na działce nr. ewid. 1552 z obrębu 2 - ,,GÓRCZYN" położonej przy ulicy Głowackiego w Gorzowie Wlkp.
Zakres prac:
Zakres inwestycji obejmuje roboty nawierzchniowe w zakresie:
o aleja spacerowa ,,A",
o aleja spacerowa ,,C",
o plac przed kościołem.
Szczegółowy zakres zamówienia wskazany jest w projekcie budowlanym Rewaloryzację nieczynnego cmentarza parafialnego w tym wykonanie głównych alei i utwardzonych ciągów pieszych, murów oporowych wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na działce nr. ewid. 1552 z obrębu 2 - ,,GÓRCZYN" położonej przy ulicy Głowackiego w Gorzowie Wlkp., BPPA ,,DOM" 2022, mgr inż. arch. Jacek Sierakowski oraz w programie prac konserwatorskich ,,Pomnik Więźniarek z Ravensbruck na Cmentarzu Świętokrzyskim w Gorzowie Wlkp." i ,,Nagrobki cmentarza Świętokrzyskiego położonego przy Ul. Warszawskiej w Gorzowie Wlkp.", Konserwacja Zbytków Paulina Pytlak, Kraków 2017 r. stanowiące załączniki nr 4 do Zapytania ofertowego.
Z zakresu robót przedstawionym w ww. dokumentach wyłącza się następujące roboty:
o schody na skarpie,
o mur oporowy,
o ogrodzenie cmentarza,
o pomnik więźniarek z Ravensbruck.
W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni nadzór archeologiczny i konserwatorski zgodnie z zakresem określonym w wydanych decyzjach oraz wskazaniach Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Zamawiający posiada prawomocne Decyzje Starosty Gorzowskiego zezwalające na budowę:
- Decyzja nr 289/22 z dnia 25.10.2022 r.
Zamawiający posiada prawomocną Decyzję Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - Pozwolenie na prace konserwatorskie i roboty budowlane sprawa nr ZN-G.5142.3.2019 [MGW] z 03.06.2019 r.
Przed złożeniem oferty Wykonawcy będą mogli dokonać wizji lokalnej w celu zapoznania się
z miejscem realizacji robót, a także zdobyć na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia.
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
Załączone przedmiary robót mają charakter pomocniczy, mający na celu pomoc Wykonawcom w wycenie prac, wypełnione mogą być także - po weryfikacji (i uzupełnione o pozycje na życzenie Wykonawcy) przez Zamawiającego - podstawą dokonywania płatności częściowych.
Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego z uwagi na wielkość zamieszczony został na dysku zewnętrznym pod linkiem:
https://drive.google.com/drive/u/2/folders/15BHiPnUZYX7qfriF5IrLPpV_uL4SrvtF
Wszelkie roboty budowlane należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej zatwierdzonej m.in. przez służby konserwatorskie oraz pod nadzorem osoby uprawnionej do kierowania danym zakresem robót. Roboty powinny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i przepisów BHP. W przypadku gdy z przepisów powszechnie obowiązujących wynika, że służby konserwatorskie posiadają uprawnienia do zmiany/zalecenia rozwiązań innych niż przewidzianych w projekcie, wówczas należy się takim wskazaniom podporządkować.
Gdziekolwiek w dokumentacji użyto odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym i w każdym przypadku należy dodać do takiego sformułowania ,,lub równoważny" w sposób dorozumiany.
Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych i wariantowych.
Okres gwarancji
24 miesiące

CPV: 44113810-6, 45000000-7, 45212360-7, 45212361-4, 45233200-1, 45432112-2, 45453000-7

Dokument nr: 2023-8923-151127, 1/2023/DSDW/CMENTARZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-04-06

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
lubuskie
Powiat
Gorzów Wielkopolski
Gmina
Gorzów Wielkopolski
Miejscowość
Gorzów Wielkopolski
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2023-04-10
Koniec realizacji
2023-09-10
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Rewaloryzację nieczynnego cmentarza parafialnego w tym wykonanie głównych alei i utwardzonych ciągów pieszych i zagospodarowaniem terenu na działce nr. ewid. 1552 z obrębu 2 - ,,GÓRCZYN" położonej przy ulicy Głowackiego w Gorzowie Wlkp.
Zakres prac:
Zakres inwestycji obejmuje roboty nawierzchniowe w zakresie:
o aleja spacerowa ,,A",
o aleja spacerowa ,,C",
o plac przed kościołem.
Szczegółowy zakres zamówienia wskazany jest w projekcie budowlanym Rewaloryzację nieczynnego cmentarza parafialnego w tym wykonanie głównych alei i utwardzonych ciągów pieszych, murów oporowych wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na działce nr. ewid. 1552 z obrębu 2 - ,,GÓRCZYN" położonej przy ulicy Głowackiego w Gorzowie Wlkp., BPPA ,,DOM" 2022, mgr inż. arch. Jacek Sierakowski oraz w programie prac konserwatorskich ,,Pomnik Więźniarek z Ravensbruck na Cmentarzu Świętokrzyskim w Gorzowie Wlkp." i ,,Nagrobki cmentarza Świętokrzyskiego położonego przy Ul. Warszawskiej w Gorzowie Wlkp.", Konserwacja Zbytków Paulina Pytlak, Kraków 2017 r. stanowiące załączniki nr 4 do Zapytania ofertowego.
Z zakresu robót przedstawionym w ww. dokumentach wyłącza się następujące roboty:
o schody na skarpie,
o mur oporowy,
o ogrodzenie cmentarza,
o pomnik więźniarek z Ravensbruck.
W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni nadzór archeologiczny i konserwatorski zgodnie z zakresem określonym w wydanych decyzjach oraz wskazaniach Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Zamawiający posiada prawomocne Decyzje Starosty Gorzowskiego zezwalające na budowę:
- Decyzja nr 289/22 z dnia 25.10.2022 r.
Zamawiający posiada prawomocną Decyzję Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - Pozwolenie na prace konserwatorskie i roboty budowlane sprawa nr ZN-G.5142.3.2019 [MGW] z 03.06.2019 r.
Przed złożeniem oferty Wykonawcy będą mogli dokonać wizji lokalnej w celu zapoznania się
z miejscem realizacji robót, a także zdobyć na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia.
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
Załączone przedmiary robót mają charakter pomocniczy, mający na celu pomoc Wykonawcom w wycenie prac, wypełnione mogą być także - po weryfikacji (i uzupełnione o pozycje na życzenie Wykonawcy) przez Zamawiającego - podstawą dokonywania płatności częściowych.
Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego z uwagi na wielkość zamieszczony został na dysku zewnętrznym pod linkiem:
https://drive.google.com/drive/u/2/folders/15BHiPnUZYX7qfriF5IrLPpV_uL4SrvtF
Wszelkie roboty budowlane należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej zatwierdzonej m.in. przez służby konserwatorskie oraz pod nadzorem osoby uprawnionej do kierowania danym zakresem robót. Roboty powinny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i przepisów BHP. W przypadku gdy z przepisów powszechnie obowiązujących wynika, że służby konserwatorskie posiadają uprawnienia do zmiany/zalecenia rozwiązań innych niż przewidzianych w projekcie, wówczas należy się takim wskazaniom podporządkować.
Gdziekolwiek w dokumentacji użyto odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym i w każdym przypadku należy dodać do takiego sformułowania ,,lub równoważny" w sposób dorozumiany.

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Nie przewiduje się.
Warunki zmiany umowy
Szczegółowe warunki zmiany umowy określone zostały w załączonym do ogłoszenia Zapytaniu ofertowym, pkt 14. ust. 3)
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać ten warunek razem.
Zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Do oceny prawidłowości spełnienia warunku udziału w postępowaniu należy stosować przepisy i dorobek ustawy Prawo Zamówień Publicznych, analogicznie.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia
- doświadczenie Wykonawcy: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał minimum jedno zadanie o wartości min. 300 tys. zł. brutto porównywalne z przedmiotem zamówienia, tj. polegające na Przebudowie lub remoncie budynku/obiektu zabytkowego.
Powyższe musi być poparte dokumentami (dowodami) potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane w sposób należyty (np. poświadczenie). Zamawiający żąda wykazu robót budowlanych wykonanych (zakończonych) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty o tożsamym znaczeniu.
Do oceny prawidłowości spełnienia warunku udziału w postępowaniu należy stosować przepisy i dorobek ustawy Prawo Zamówień Publicznych, analogicznie.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, w tym co najmniej:
- 1 osoba - kierownik budowy posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania co najmniej jedną inwestycją realizowaną na obiekcie zabytkowym. Osoba ta musi posiadać wykształcenie wyższe i uprawnienia budowlane w specjalności w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.jedn. Dz. U. 2017 poz. 1332, ze zm.), oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r., poz. 1278) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika Budowy w zakresie niniejszego zamówienia. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t. jedn. Dz. U. 2017 poz. 1332, ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r. poz. 65); które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika Budowy w zakresie objętym umową. Osoba ta musi posiadać minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe z zakresie kierowania robotami budowlanymi oraz dodatkowo uprawnienie do kierowania robotami budowlanymi w zabytkach nieruchomych, tj. spełniająca wymagania ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2014 , poz. 1446 z późn. zm.), w szczególności zapisów art. 37 c wg. którego: ,,Robotami budowlanymi kieruje albo nadzór inwestorski wykonuje, przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury".
Do oceny prawidłowości spełnienia warunku udziału w postępowaniu należy stosować przepisy i dorobek ustawy Prawo Zamówień Publicznych, analogicznie.
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisane oświadczenie umieszczone na formularzu oferty;
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym - za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisane oświadczenie umieszczone na formularzu oferty.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Wykaz dokumentów oraz oświadczeń niezbędnych do złożenia oferty:
a) Oferta złożona na drukach stanowiących załączniki do przedmiotowego Zapytania Ofertowego, tj.:
- załącznik nr 1 - Formularz Ofertowy
- załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
- załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań osobowych, organizacyjnych
i kapitałowych
- załącznik nr 5 - Wykaz robót
- załącznik nr 6 - Wykaz osób
- załącznik nr 7 - Kosztorys ofertowy
Do oferty należy dołączyć dokumenty wymienione w treści niniejszego zapytania, w szczególności dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-20
Data ostatniej zmiany
2023-03-20 21:14:03

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium ceny - 90%
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena badanej oferty
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium okresu gwarancji - 10%
- gwarancja 24-miesięczna - 0 pkt. (minimalnie wymagana)
- gwarancja 36-miesięczna i dłuższa - 10 pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Rafał Tur
tel.: 601 768 606
e-mail: r.tur@diecezjazg.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.