Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa obrotowych foteli biurowych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa obrotowych foteli biurowych

Data zamieszczenia: 2023-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie
ul. Targowa 1
35-064 Rzeszów
powiat: Rzeszów
tel. 17-7483676
zamowienia@mzd.erzeszow.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 17-7483676
Termin składania ofert: 2023-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA 16 obrotowych foteli biurowych do siedziby Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie przy ulicy Targowej 1.
2. Opis przedmiotu zamówienia DOSTAWA/ Usługa/ Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 16 obrotowych foteli biurowych fabrycznie nowych do siedziby Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie przy ulicy Targowej 1.
Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zmontowane fotele oraz wnieść je do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia lub dokonać montażu foteli u Zamawiającego. Na dostarczone fotele Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 24-miesięcznej gwarancji. Obrotowy fotel biurowy powinien posiadać siedzisko oraz oparcie tapicerowane wypełnione gąbką i obite tkaniną o podwyższonej ścieralności w kolorze szarym. Osłona siedziska i oparcia wykonane z tworzywa sztucznego. Podłokietniki o maksymalnej wysokości 250 mm wykonane z tworzywa sztucznego. Podstawa fotela pięcioramienna, czarna wykonana z tworzywa sztucznego wyposażona w samohamowne kółka o średnicy 50 mm do
powierzchni miękkich i twardych. Fotel powinien być wyposażony w mechanizm umożliwiający: płynną regulację wysokości fotela za pomocą podnośnika pneumatycznego, blokadę kąta pochylenia oparcia za pomocą śruby, regulacji głębokości siedziska za pomocą śruby, regulacji wysokości oparcia za pomocą śruby. Podstawowe wymiary fotela: szerokość siedziska; 450 do 470 mm, głębokość siedziska regulowana w zakresie: 450 -470 mm, wysokość siedziska regulowana w zakresie: 445 - 575 mm, całkowita wysokość regulowana w zakresie: 970 - 1155 mm. Obciążenie maksymalne: 110 kg.

Dokument nr: NA.2310.7.2023

Składanie ofert:
4. Miejsce i termin (z godziną) składania ofert:
1) termin (z godziną) składania ofert: 29.03.2023 r, godz. 14,00,
2) miejsce składania ofert pisemnych:
Ofertę należy złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego: 35-064 Rzeszów, Ul. Targowa 1, VI piętro, sekretariat - pokój 601 lub przesłać na adres: Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie, Ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów.
3) miejsce składania ofert w formie elektronicznej:
Oferty w wersji elektronicznej należy przesłać na adres zamowienia@mzd.erzeszow.pl.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin wykonania zamówienia: Do 14 dni od daty podpisania umowy.

Wymagania:
Pojemność wiadomości email wraz z oferta nie może być większa niż 20 MB.
Uwaga: W przypadku złożenia oferty w wersji elektronicznej decyduje data wysłania, w przypadku wersji papierowej decyduje data wpływu oferty do MZD w Rzeszowie
5. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) forma pisemna:
Ofertę sporządzoną w języku polskim, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 i 2 do zapytania ofertowego, należy umieścić w zamkniętej, nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie opisanej:
a) nazwą i adresem oferenta,
b) nazwą i adresem Zamawiającego,
c) nazwą zadania i informacją ,,Oferta na dostawę 16 obrotowych foteli biurowych do siedziby MZD w Rzeszowie, nie otwierać przed dniem 29.03.2023 roku, godz. 14.00".
2) forma elektroniczna:
Ofertą w formie elektronicznej jest oferta złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej. Oferta elektroniczna winna być przygotowana tak jak oferta składana w formie pisemnej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - skany podpisanych dokumentów (np. w formacie pdf) należy w załączniku przesłać na adres mailowy Zamawiającego wskazany do kontaktów w sprawie procedury zamówienia. W treści e-maila należy zamieścić informację np.: ,,W załączeniu oferta na zadanie pn. ,,Dostawa 16 obrotowych foteli biurowych do siedziby MZD w Rzeszowie", termin składania ofert: 29.03.2023 r. godz. 14.00".
6. Kompletna oferta musi być sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego i zawierać co najmniej:
1) nazwę zadania, na które składana jest oferta,
2) cenę oferty netto, podatek VAT oraz cenę brutto,
3) podpis oferenta (w przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo),
4) oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.
Do oferty należy dołączyć oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w pkt 10 zapytania ofertowego (załącznik nr 2) oraz opis techniczny fotela wraz z rysunkami poglądowymi lub zdjęciami fotela.
Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy treść oferty oraz złożonych przez oferentów dokumentów jest niepełna, lub zawiera nieścisłości w stosunku do zakresu wymaganego w zapytaniu ofertowym, Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach jednokrotnie zwrócić się do oferentów o uzupełnienie braków lub udzielenie wyjaśnień na piśmie, w wyznaczonym terminie. Uzupełniane dokumenty mogą mieć późniejsze daty wystawienia od terminu składania ofert do przedmiotowego postępowania, o ile potwierdzają spełnianie przez oferenta warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Wezwanie do uzupełnienia braków będzie skierowane do wszystkich oferentów, których oferty zawierają braki.
7. Kryteria oceny ofert (zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów):
Cena: 100%
8. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty.
Informacja o wyniku postępowania zostanie przekazana wykonawcom biorących udział w postępowaniu na piśmie, osobiście oraz zamieszczona na stronie BIP Urzędu Miasta Rzeszowa.
10. Podstawy wykluczenia o których mowa w art. 7 ust. 1 i ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (zwanej dalej ustawą o szczególnych rozwiązaniach):
Zamawiający wykluczy wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 i ust. 9 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w przypadku wystąpienia którejkolwiek z określonych w niej przesłanek, tj.
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach [...];
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach [...];
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach [...].
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 7 ust. 1 i ust. 9 ustawy o szczególnych rozwiązaniach, wykonawca wraz z oferta złoży oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

Uwagi:
11. Klauzula informacyjna;
Zgodnie z art. 13 oraz 14 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej RODO, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przekazywanych w ramach prowadzonego postępowania oraz podpisywanej umowy w związku z udzielanym zamówieniem publicznym jest Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie, ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów - reprezentowany przez Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie, telefon kontaktowy: 17 748 37 00, adres e-mail: sekretariat@mzd.erzeszow.pl
2) powołano Inspektora Ochrony Danych; kontakt w sprawach dot. ochrony danych osobowych poprzez e-mail: iod2@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora;
3) Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - na podstawie art. 6 ust.l lit. c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, z uwzględnieniem zasady jawności, gdyż dane wykonawców, którzy złożyli oferty oraz dane zwycięskiego
wykonawcy lub informacja o unieważnieniu postępowania zostaje przekazana wykonawcom biorącym udział w postępowaniu oraz opublikowana na stronie BIP Urzędu Miasta Rzeszowa, a także możliwości dostępu do danych na zasadach przewidzianych w ustawie z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt - dane dotyczące postępowań podlegają brakowaniu po 5 latach, a umowy ze względu na fakt, że są przechowywane w zbiorze umów MZD, który posiada kategorię archiwalną B50 ustaloną po uzgodnieniu z Archiwum Państwowym, będą przechowywane przez 50 lat;
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora, na zasadach przewidzianych w RODO:
a) żądania dostępu do danych osobowych ich sprostowania (poprawienia),
b) żądania ograniczenia przetwarzania;
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
8) podanie danych w zakresie wymaganym w postępowaniu jest obligatoryjne, odmowa podania skutkuje brakiem możliwości ubiegania się o udzjelenia zamówienia publicznego.
W przypadkach podawania danych osobowych innych niż osób, które są stroną umowy, zgodnie z art. 14 RODO dodatkowo informujemy, że:
9) w przypadku przekazywania w umowie oraz w ramach jej realizacji danych osobowych innych niż wykonawcy, MZD informuje, że źródłem danych pozyskanych nie bezpośrednio od osoby, której są to dane jest wykonawca (np. wskazanie przez wykonawcę swoich przedstawicieli, podwykonawców, osób do kontaktu,). Kategorie przetwarzanych danych osobowych obejmują dane identyfikacyjne jak imię i nazwisko oraz w niektórych przypadkach dane kontaktowe jak adres, telefon, e-mail.
Uwaga: W przypadku nie spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta podlega odrzuceniu.

Kontakt:
9. Informacje dodatkowe :
Dodatkowych informacji można uzyskać w budynku MZD przy ulicy Targowej 1 - pok. 603 - Bolesław Smorąg, tel. 17-7483676, e-mail: boleslaw.smorag@mzd.erzeszow.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.