pomorskie (Słupsk)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Kompleksowa dostawa energii elektrycznej |
Data zamieszczenia: | 2023-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Międzyzdroje Plac Ratuszowy 1 72-500 Międzyzdroje powiat: kamieński um_magdalenaolejniczak@miedzyzdroje.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Międzyzdroje |
Wadium: | 100 000.00 PLN |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-04-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca jej sprzedaż i dystrybucję do obiektów Gminy Międzyzdroje oraz jej jednostek organizacyjnych Numer referencyjny: ZP.RI.271.6.2023 II.1.2)Główny kod CPV 09310000 Elektryczność II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: Zamówienie dotyczy kompleksowej dostawy energii elektrycznej, która obejmuje jej sprzedaż i dystrybucję dla 79 punktów poboru Gminy Międzyzdroje i jej jednostek organizacyjnych na okres 21.05.2023 r.- 20.05.2025 r. o całkowitym wolumenie zapotrzebowania, w okresie objętym zamówieniem 1366204 kWh, dla obiektów i wszystkich jednostek biorących udział w postępowaniu,W związku z potrzebą zapewnienia ciągłości dostaw energii elektrycznej służącej do oświetlenia ulic, placów, punktów oraz obiektów znajdujących się na terenie Gminy Międzyzdroje, Zamawiający mając względzie powyższe oraz zbliżający się koniec terminu obowiązywania poprzedniej umowy na taką usługę - potrzebuje ogłosić zamówienie na kolejny okres. Oświetlenie ulic i wszelkich niezbędnych punktów, z jakich korzystają mieszkańcy oraz pracownicy urzędu jest niezbędne do prawidłowego i przede wszystkim bezpiecznego funkcjonowania mieszkańców oraz gości odwiedzających Gminę Międzyzdroje. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość Wartość bez VAT: 4 821 815.20 PLN II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie II.2)Opis II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 09310000 Elektryczność II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Polska Kod NUTS: PL4 Makroregion północno-zachodni Kod NUTS: PL42 Zachodniopomorskie Kod NUTS: PL428 Szczeciński Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Gmina Międzyzdroje II.2.4)Opis zamówienia: 1 Zamówienie dotyczy kompleksowej dostawy energii elektrycznej, która obejmuje jej sprzedaż i dystrybucję dla 79 punktów poboru Gminy Międzyzdroje i jej jednostek organizacyjnych na okres 21.05.2023 r.- 20.05.2025 r. o całkowitym wolumenie zapotrzebowania, w okresie objętym zamówieniem 1366204 kWh, dla obiektów i wszystkich jednostek biorących udział w postępowaniu, wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do niniejszego wniosku. 2 Przewidywany czas dostawy energii elektrycznej może ulec zmianie w zależności od przebiegu procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i / lub od procedury zmiany sprzedawcy. 3 Miejsce realizacji: Gmina Międzyzdroje, z godnie z wykazem punktów poboru określonym w załączniku. 4 Planowane zużycie energii elektrycznej w poszczególnych punktach poboru energii, zwanych dalej jako ,,PPE", dotychczasowe moce umowne, grupy taryfowe, Załącznik nr 2 . 5 Prognozowane zużycie energii elektrycznej w poszczególnych PPE ma charakter orientacyjny służący do przygotowania oferty i może ulec zmianie w trakcie trwania umowy, nie stanowi on jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Zmiana zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg. cen podanych w ofercie. Pomiar pobieranej energii elektrycznej odbywać się będzie za pomocą układów pomiarowo - rozliczeniowych będących własnością Operatora Systemu Dystrybucyjnego zwanego dalej ,,OSD". 6 Wykonawca powinien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej na poziomie ?15% łącznie dla całego wolumenu. Z tego tytułu Wykonawca nie może wnosić żadnych dodatkowych roszczeń. Wynagrodzenie w tym zakresie będzie obliczane wg. stawek określonych w złożonej ofercie. 7 Realizacja zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych. 8 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia parametrów jakościowych energii elektrycznej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 9 Wszystkie jednostki organizacyjne, o których mowa są odbiorcami uprawnionymi, o których mowa w art. 2 pkt 2 lit. d) i e) ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkach mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 r. (Dz.U z 2022 poz. 2243), co oznacza, że maksymalna cena energii elektrycznej za jaką będzie rozliczał się Zamawiający z Wykonawcą w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2023 r. wynosi 0,785 zł kWh (netto).Zamawiający złożył podmiotowi uprawnionemu stosowne oświadczenie, o którym mowa w art. 5 ust. 1 ww. ustawy. 10 Obecnie Zamawiający posiada Umowę Kompleksową obejmującą sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji, zawartą z Enea Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu, Ul. Górecka 1 ,60-201 Poznań. 11 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również dopełnienie wszelkich formalności i uzgodnień z dotychczasowym dostawcą energii elektrycznej, by zachować płynność w dostawie energii i nie powodować przerw w dopływie prądu, w tym związanych ze zmianą sprzedawcy. Zamawiający do dnia podpisania umów przekaże stosowne pełnomocnictwo do złożenia w imieniu Zamawiającego zgłoszeń umowy sprzedaży oraz wykonania czynności niezbędnych do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy. 12 Wszystkie czynności Wykonawca podejmie bez zbędnej zwłoki, umożliwiając rozpoczęcie dostawy energii elektrycznej w pierwszym możliwym terminie po skutecznie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy przy uwzględnianiu procesu zgłaszania reklamacji w przypadku wystąpienia negatywnych weryfikacji zgłoszenia. 13 Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. Zamawiający oczekuje wysokiej jakości i staranności , zgodności z warunkami technicznymi oraz jakościowymi przedmiotu zamówienia. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 21/05/2023 Koniec: 20/05/2025 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe CPV: 09310000 Dokument nr: 169399-2023, ZP.RI.271.6.2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 20/04/2023 Czas lokalny: 10:10 Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://e-propublico.pl Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 20/04/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Gmina Międzyzdroje Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 18/06/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16/03/2023 Kontakt: Gmina Międzyzdroje Krajowy numer identyfikacyjny: 811685591 Plac Ratuszowy 1 Międzyzdroje Kod NUTS: PL42 Zachodniopomorskie 72 -500 Polska Osoba do kontaktów: Magdalena Olejniczak E-mail: um_magdalenaolejniczak@miedzyzdroje.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025