wielkopolskie (POZNAŃ)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa profesjonalnego sprzątania pomieszczeń |
Data zamieszczenia: | 2023-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
"UZDROWISKO KOŁOBRZEG" S.A KSIĘDZA PIOTRA ŚCIEGIENNEGO 1 78-100 Kołobrzeg powiat: kołobrzeski Tel.: +48 943548802, Faks: +48 943522516 m.zasasda@uzdrowisko.kolobrzeg.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Kołobrzeg |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: +48 943548802, |
Termin składania ofert: | 2023-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Usługa profesjonalnego sprzątania pomieszczeń w obiektach Sanatorium Uzdrowiskowego MEWA oraz Budynku Zarządu w Kołobrzegu Numer referencyjny: DPZ.271.11.2023 II.1.2)Główny kod CPV 90910000 Usługi sprzątania II.1.3)Rodzaj zamówienia Usługi II.1.4)Krótki opis: Łączne powierzchnie i częstotliwości ich sprzątania: -sprzątanie codzienne - 2.175,75 m? -sprzątanie co drugi dzień - 104,10 m? -sprzątanie 1 raz w tygodniu - 311,01 m? -sprzątanie 5 razy w tygodniu - 682,00 m? -sprzątanie 6 razy w tygodniu - 6.580,67 m? w tym 251,25 m? /przybasenie i szatnia/ -sprzątanie 1 raz w m-cu - 1.092,33 m? -raz na kwartał - 158,72 m? RAZEM ŁĄCZNA POWIERZCHNIA - 11.104,58 m? 2. Zakres prac i obowiązków obejmuje m. in.: a) mycie, dezynfekcję pokoi mieszkalnych, gabinetów zabiegowych i ciągów komunikacyjnych, elementów ścian i wyposażenia, usuwanie odpadków (segregacja odpadów), mycie okien, b) wymianę pościeli, ręczników oraz firan i zasłon, ścielenie łóżek zgodnie z instrukcją Zamawiającego, c) uzupełnianie dozowników na mydło, ręczniki papierowe i papier toaletowy; na żądanie Zamawiającego wózek serwisowy: woda, szampon, mydło wykładane w łazienkach dla gości pełnopłatnych. d) odśnieżanie balkonów i wszelkich wejść do budynków e) zapewnienie i stosowanie do wykonania usługi profesjonalnego sprzętu przeznaczonego do sprzątania w zakładach leczniczych, przydzielonego na stałe do oddziałów/działów, obiektów bez możliwości jego migracji pomiędzy oddziałami, w asortymencie i ilościach nie mniejszym niż wymagane minimum zawarte w załączniku nr 8 do SWZ - ilości zostaną potwierdzone protokołem sporządzonym w obecności obu stron w dniu rozpoczęcia usługi. f) profesjonalne, mechaniczne doczyszczanie powierzchni (podłogi, posadzki), w zależności od rodzaju powierzchni oraz ich konserwacja i zabezpieczanie powłokami ochronnymi: akrylowymi, polimerowymi lub odpowiednimi, preparaty do konserwacji podłóg o udokumentowanych właściwościach antypoślizgowych, g) utrzymanie sprzętu używanego do świadczenia usługi w nienagannej czystości oraz odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym przez cały okres świadczenia usługi.. h) wprowadzenie zapisów potwierdzających wykonanie prac codziennych, zapisów mycia i dezynfekcji toalet ogólnodostępnych, i) ponoszenie kosztów wynikających z niedostatecznego wywiązywania się z obowiązku świadczenia usługi, oraz zaniedbań w zakresie przepisów sanitarno-epidemiologicznych, przed np. Państwowym Inspektorem Sanitarnym. j) gospodarka bielizną płaską o Segregacja, liczenie i przygotowanie do transportu bielizny brudnej i czystej o Magazynowanie i przechowywanie bielizny czystej i brudnej w pomieszczeniu magazynowym wyznaczonym przez Zamawiającego o Dystrybucja bielizny czystej i brudnej do pokoi kuracjuszy o Transport wewnętrzny czystej i brudnej bielizny o Przekazanie bielizny brudnej do pralni oraz odbiór bielizny czystej z pralni o Liczenie ilości asortymentu bielizny płaskiej brudnej przed przekazaniem do pralni o Liczenie ilości asortymentu bielizny płaskiej czystej po odbiorze z pralni o Liczenie ilości asortymentu bielizny płaskiej podczas sprzątania gruntownego pokoi po wymeldowaniu kuracjuszy o Przekazywanie 1 raz w miesiącu Zamawiającego raportu o ilości asortymentu bielizny płaskiej o Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za ubytki ilości asortymentu bielizny płaskiej wynikających z ich zużycia, różnicy w ilości bielizny czystej oraz brudnej w przekazywanej do pokoi kuracjuszy, pralni lub na potrzeby personelu Zamawiającego. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość Wartość bez VAT: 3 908 960.00 PLN II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie II.2)Opis II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL426 Koszaliński Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Kołobrzeg II.2.4)Opis zamówienia: Łączne powierzchnie i częstotliwości ich sprzątania: -sprzątanie codzienne - 2.175,75 m? -sprzątanie co drugi dzień - 104,10 m? -sprzątanie 1 raz w tygodniu - 311,01 m? -sprzątanie 5 razy w tygodniu - 682,00 m? -sprzątanie 6 razy w tygodniu - 6.580,67 m? w tym 251,25 m? /przybasenie i szatnia/ -sprzątanie 1 raz w m-cu - 1.092,33 m? -raz na kwartał - 158,72 m? RAZEM ŁĄCZNA POWIERZCHNIA - 11.104,58 m? II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: koncepcja świadczenia usługi sprzątania / Waga: 30 Kryterium jakości - Nazwa: zastosowanie elektronicznej aplikacji monitorującej realizację usługi / Waga: 10 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 3 908 960.00 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 32 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe CPV: 90910000 Dokument nr: 168650-2023, DPZ.271.11.2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 08/05/2023 Czas lokalny: 10:30 Miejsce: e-zamówienia Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://www.uzdrowisko-kolobrzeg.ires.pl/8298/8298/ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 08/05/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Kołobrzeg Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 06/07/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16/03/2023 Kontakt: "UZDROWISKO KOŁOBRZEG" S.A. Krajowy numer identyfikacyjny: REGON 000288171 KSIĘDZA PIOTRA ŚCIEGIENNEGO 1 Kołobrzeg Kod NUTS: PL426 Koszaliński 78-100 Polska Osoba do kontaktów: Marek Zasada E-mail: m.zasasda@uzdrowisko.kolobrzeg.pl Tel.: +48 943548802 Faks: +48 943522516 |
© eurobudowa.pl 2004-2025
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.