Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego

Data zamieszczenia: 2023-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: POWIAT SZTUMSKI
ul. Mickiewicza 31
82-400 Sztum
powiat: sztumski
tel.: (055) 267 74 41, tel. (055) 267 74 47, tel. (055) 267 74-55
m.lipinski@powiatsztumski.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Sztum
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: (055) 267 74 4
Termin składania ofert: 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego na potrzebę realizacji zadania pn.: BUDOWA BUDYNKU OŚWIATOWO-ADMINISTRACYJNEGO PRZY UL. REJA W SZTUMIE
Rodzaj zamówienia: (usługa/dostawaftobota budowlana*)
1. Określenie przedmiotu zamówienia (określenie wielkości lub zakresu zamówienia):
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wg wytycznych zawartych w projekcie umowy.

Dokument nr: Rl.272.5.2023

Otwarcie ofert: 9. Miejsce i termin otwarcia oferty cenowej:
Informacja z otwarcia i wyboru najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej w terminie 5 dni od dnia składania ofert.

Składanie ofert:
8. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) na załączonym druku -,,Formularz ofertowy",
- ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 31.03.2023 r, do godz. 10:00
w-siedzibie zamawiającego............"......................w sekretariacie osobiście lub pocztą na adres
zamawiającego lub, tj. wysłać pocztą elektroniczną na adres: m.lipinski@powiatsztumski.pl
- oferta otrzymana przez zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona wykonawcy bez otwierania,
- wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia - do 60 dni od dnia zawarcia umowy

Wymagania:
4. Opis wymagań stawianych wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
5. Zawartość oferty.
Oferta wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
- ofertę wykonawcy,
- zaakceptowany projekt umowy,
- wykaz zrealizowanych zadań o podobnym charakterze
6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto,
- cena ofertowa podana przez wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji.
7. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
- Najniższej ceny - Cena-100%.
- Inne kryteria oceny ofert:.................................
10. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 4;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
13. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie przekazana oferentom najpóźniej w terminie 5 dni od dnia składania ofert.

Kontakt:
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Sztumie, ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum tel. (055) 267 74 41 Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- Marcin Lipiński - Naczelnik Wydziału Rozwoju, Infrastruktury i Inwestycji, tel. (055) 267 74 47,
- Wojciech Babalski - Naczelnik Wydziału Architektury i Budownictwa, tel. (055) 267 74-55 e-mail: m.lipinski@powiatsztumski.pl, architektura@powiatsztumski.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.