lubelskie (Firlej)
mazowieckie (Warszawa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa instalacji oświetlenia terenu |
Data zamieszczenia: | 2023-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych Al. Jana Pawła II 25A 37-450 Stalowa Wola powiat: stalowowolski zp@stalowawola.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Stalowa Wola |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-03-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa instalacji oświetlenia terenu przy Przedszkolu nr 15 w Stalowej Woli Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji oświetlenia terenu przy Przedszkolu nr 15 przy Ul. Obrońców Westerplatte 9 w Stalowej Woli. dz. nr ewid. 709, obszar 1818001_1.0003 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: budowa instalacja oświetlenia terenu przy Przedszkolu nr 15 w Stalowej Woli. Do oświetlenia placu przy przedszkolu wykorzystać oprawy uliczne ze źródłem LED 36W. 2. Stosować słupy aluminiowe anodowane cylindryczno-stożkowe o wysokości 5m, instalowane na prefabrykowanym fundamencie. 3. Lampy zasilić kablem YKYżo3x4mm2 układanym w gruncie. 4. Podejście instalacji do tablicy T-3 wykonać w rurce instalacyjnej mocowanej do ściany budynku. 5. Projektowany kabel układać w gruncie na dnie wykopu jeżeli grunt jest piaszczysty, w pozostałych przypadkach kable należy układać na warstwie piasku o grubości co najmniej 10cm. Ułożony kabel zasypać warstwą piasku o grubości co najmniej 10cm, a następnie warstwą rodzimego gruntu o grubości co najmniej 15cm, a następnie przykryć folią z tworzywa sztucznego (koloru niebieskiego dla kabli nN). Folia powinna mieć grubość co najmniej 0,3mm. Szerokość folii powinna być taka, aby przykrywała ułożone kable, lecz nie mniejsza niż 20cm. Odległość folii od kabla powinna wynosić co najmniej 25cm. 6. Głębokość ułożenia kabli: 0,7m. Na kablu przed zasypaniem należy założyć opaski zawierające następujące informacje: typ kabla długość rok ułożenia trasę kabla symbol wykonawcy. 7. Kabel powinien być ułożony w wykopie linią falistą z zapasem około 3%. 8. Skrzyżowanie kabla z urządzeniami podziemnymi można wykonać z zachowaniem minimalnej odległości pionowej 0,3m pod warunkiem zastosowania osłon rurowych typu HDPE O50 na długości minimum 0,5m z każdej strony skrzyżowania. W/w rury należy stosować w miejscach skrzyżowań bez względu na odległość kabla od gazociągu, wodociągu lub kanalizacji. 9. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) Opracowanie materiałów do wniosków o wszystkie wymagane decyzje (od podpisania umowy do uzyskania skutecznego zezwolenia na użytkowanie), 2) Dokonanie uzgodnień z właścicielami nieruchomości w zakresie przywrócenia nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę w czasie budowy/robót, do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy oraz realizacja ww. zobowiązań, 3) Wykonanie czynności wymienionych w art. 22 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, 4) Przestrzeganie ogólnych wymagań dotyczących robót w zakresie określonym w SST, 5) Wykonanie przedmiotu umowy w oparciu o dokumentację projektową, z uwzględnieniem wymagań określonych w SST oraz obowiązujących przepisów prawa, 6) Kontrola, jakości materiałów i robót zgodnie z postanowieniami SST, 7) Skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów, zatwierdzonych przez Przedstawiciela Zamawiającego, pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru częściowego i odbioru ostatecznego robót, 8) Utrzymanie ładu i porządku na terenie budowy/robót, a po zakończeniu robót usunięcie poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza, oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, 9) Informowanie Zamawiającego o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu, oraz terminie odbioru robót zanikających w terminach i w zakresie określonym w SST, 10) Informowanie Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć, na jakość robót lub termin zakończenia robót, 11) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych na terenie budowy kontrolach i wypadkach, 12) Opracowanie Programu Zapewnienia, Jakości i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu, 13) Zabezpieczenie w sposób trwały oraz odseparowanie miejsca prowadzenia prac od pozostałej części budynku administracyjnego, 14) Organizacja zabezpieczenia miejsca prowadzenia prac wraz z przygotowaniem harmonogramu dostosowanego do pracy budynków urzędu, 15) Opracowanie i uaktualnianie szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego, 16) Opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej - zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa w tym ustawy Prawo budowlane, 17) Prowadzenie prac poza godz.mi pracy urzędu. 18) Uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, wszystkich niezbędnych decyzji umożliwiających użytkowanie wykonanej inwestycji, np. zgłoszenie do Państwowej Straży Pożarnej, 19) Codzienne sprzątanie po robotach budowlanych 10. Wykonawca w celu prawidłowego wycenienia usługi ma możliwość wizji lokalnej obiektów. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obowiązkowe. CPV: 45000000-7, 45311000-0, 45223100-7, 31700000-3, 71314100-3, 71326000-9, 44112410-5, 45300000-0, 45310000-3, 45311100-1 Dokument nr: 2023/BZP 00144070, ZP-II.271.49.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-30 13:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4f6bc317-c7ba-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Centralny Zamawiający, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub przy użyciu poczty elektronicznej. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym (SCUW) a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy: e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/, lub przy użyciu poczty elektronicznej. 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi zarejestrować się na Platformie e-zamówienia. Platforma jest dostępna dla każdego zalogowania użytkownika. Rodzaj dostępnych formularzy zależy od posiadanego na Platformie konta. Użytkownik zalogowany jako konto uproszczone ma dostępne formularze: - Wniosek - służący do zadawania pytań do SWZ, - Inne. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji interaktywnej korzystania z platformy ezamówienia pod adresem: https://epzpygmggrsicd.blob.core.windows.net/pod/2021/10/Komunikacji-wpostepowaniu-3.2_20211016.pdf 4. Składanie ofert/wniosków/prac konkursowych dostępne jest tylko dla użytkowników będących Wykonawcami, posiadającymi uprawnienie do składania ofert/wniosków/prac konkursowych. W celu założenia oferty należy przejść do szczegółów postępowania, wybrać zakładkę oferty/wnioski, następnie przycisk złóż ofertę. 5. Ofertę należy złożyć na właściwym formularzu (aktualnym formularzu ofertowym pobranym z platformy do tego postępowania) - jeśli formularz będzie nieprawidłowy system poinformuje o tym w trakcie składania oferty. 6. W celu pobrania wzorców formularza (ofertowego, wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursowego) oraz pozostałych dokumentów postępowania należy przejść do szczegółów postępowania. 7. Funkcjonalność wypełnienia formularza dostępna jest tylko dla użytkowników będących Wykonawcami posiadającymi uprawnienie do Przygotowania ofert/wniosków/prac konkursowych. 8. Ofertę należy złożyć przed terminem składania ofert - oferta złożona po terminie nie zostanie przyjęta. 9. Formularz ofertowy i złączniki należy podpisać cyfrowo. Dokumenty można podpisać podpisem kwalifikowanym. Wypełniony formularz oferty podpisujemy podpisem wewnętrznym. Załączniki można podpisać podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. Dokumenty spakowane należy podpisać zewnętrznym. Jeśli będzie brakowało podpisu system poinformuje o tym w trakcie składania dokumentów, zostaną one przyjęte przez Platformę mimo braku podpisu. 10. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: rkordyka@stalowawola.pl lub zp@stalowawola.pl. 11. Szczegółowa instrukcja dotycząca składania ofert dostępna jest pod adresem: https://epzpygmggrsicd.blob.core.windows.net/pod/2021/10/Oferty-3.2?_20211016.pdf 12. Osoby ze strony zamawiającego upoważnione do kontaktowania się z Wykonawcami są: Rafał Kordyka - Dział Zamówień Publicznych Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych Ul. Jana Pawła II 25 A, tel. (15) 819-47- 44, adres email: rkordyka@stalowawola.pl lub zp@stalowawola.pl - w sprawach proceduralnych; 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych Al. Jana Pawła II 25A, 37-450 Stalowa Wola - Pani Danuta Bednarz. inspektorem ochrony danych osobowych w Stalowowolskim Centrum Usług Wspólnych jest Pan Grzegorz Madej prowadzący działalność gospodarczą pn. IURATUS Grzegorz Madej, z siedzibą pod adresem Bodzanów 467, 32-020 Wieliczka, adres e-mail: iod.scuw@stalowawola.pl. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ,,Świadczenie usług serwisowych i konserwacji systemów oraz sprżetu komputerowego na stadionie PCPN w Stalowej Woli" prowadzonym w trybie zamówienia podstawowego zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym Ogłoszenie nr z dnia Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-30 12:00 Miejsce składania ofert: SCUW Stalowa Wola Platforma e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-II.271.49.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji oświetlenia terenu przy Przedszkolu nr 15 przy ul. Obrońców Westerplatte 9 w Stalowej Woli. dz. nr ewid. 709, obszar 1818001_1.0003 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: budowa instalacja oświetlenia terenu przy Przedszkolu nr 15 w Stalowej Woli. Do oświetlenia placu przy przedszkolu wykorzystać oprawy uliczne ze źródłem LED 36W. 2. Stosować słupy aluminiowe anodowane cylindryczno-stożkowe o wysokości 5m, instalowane na prefabrykowanym fundamencie. 3. Lampy zasilić kablem YKYżo3x4mm2 układanym w gruncie. 4. Podejście instalacji do tablicy T-3 wykonać w rurce instalacyjnej mocowanej do ściany budynku. 5. Projektowany kabel układać w gruncie na dnie wykopu jeżeli grunt jest piaszczysty, w pozostałych przypadkach kable należy układać na warstwie piasku o grubości co najmniej 10cm. Ułożony kabel zasypać warstwą piasku o grubości co najmniej 10cm, a następnie warstwą rodzimego gruntu o grubości co najmniej 15cm, a następnie przykryć folią z tworzywa sztucznego (koloru niebieskiego dla kabli nN). Folia powinna mieć grubość co najmniej 0,3mm. Szerokość folii powinna być taka, aby przykrywała ułożone kable, lecz nie mniejsza niż 20cm. Odległość folii od kabla powinna wynosić co najmniej 25cm. 6. Głębokość ułożenia kabli: 0,7m. Na kablu przed zasypaniem należy założyć opaski zawierające następujące informacje: typ kabla długość rok ułożenia trasę kabla symbol wykonawcy 7. Kabel powinien być ułożony w wykopie linią falistą z zapasem około 3%. 8. Skrzyżowanie kabla z urządzeniami podziemnymi można wykonać z zachowaniem minimalnej odległości pionowej 0,3m pod warunkiem zastosowania osłon rurowych typu HDPE O50 na długości minimum 0,5m z każdej strony skrzyżowania. W/w rury należy stosować w miejscach skrzyżowań bez względu na odległość kabla od gazociągu, wodociągu lub kanalizacji. 9. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) Opracowanie materiałów do wniosków o wszystkie wymagane decyzje (od podpisania umowy do uzyskania skutecznego zezwolenia na użytkowanie), 2) Dokonanie uzgodnień z właścicielami nieruchomości w zakresie przywrócenia nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę w czasie budowy/robót, do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy oraz realizacja ww. zobowiązań, 3) Wykonanie czynności wymienionych w art. 22 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, 4) Przestrzeganie ogólnych wymagań dotyczących robót w zakresie określonym w SST, 5) Wykonanie przedmiotu umowy w oparciu o dokumentację projektową, z uwzględnieniem wymagań określonych w SST oraz obowiązujących przepisów prawa, 6) Kontrola, jakości materiałów i robót zgodnie z postanowieniami SST, 7) Skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów, zatwierdzonych przez Przedstawiciela Zamawiającego, pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru częściowego i odbioru ostatecznego robót, 8) Utrzymanie ładu i porządku na terenie budowy/robót, a po zakończeniu robót usunięcie poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza, oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, 9) Informowanie Zamawiającego o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu, oraz terminie odbioru robót zanikających w terminach i w zakresie określonym w SST, 10) Informowanie Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć, na jakość robót lub termin zakończenia robót, 11) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych na terenie budowy kontrolach i wypadkach, 12) Opracowanie Programu Zapewnienia, Jakości i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu, 13) Zabezpieczenie w sposób trwały oraz odseparowanie miejsca prowadzenia prac od pozostałej części budynku administracyjnego, 14) Organizacja zabezpieczenia miejsca prowadzenia prac wraz z przygotowaniem harmonogramu dostosowanego do pracy budynków urzędu, 15) Opracowanie i uaktualnianie szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego, 16) Opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej - zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa w tym ustawy Prawo budowlane, 17) Prowadzenie prac poza godzinami pracy urzędu. 18) Uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, wszystkich niezbędnych decyzji umożliwiających użytkowanie wykonanej inwestycji, np. zgłoszenie do Państwowej Straży Pożarnej, 19) Codzienne sprzątanie po robotach budowlanych 10. Wykonawca w celu prawidłowego wycenienia usługi ma możliwość wizji lokalnej obiektów. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obowiązkowe. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne 71314100-3 - Usługi elektryczne 71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane 44112410-5 - Konstrukcje dachowe 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego 45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c Art. 109 ust. 1 pkt 3 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 6 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków dotyczących: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: o Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie; 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: o Wykonawca winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą realizację zamówienia w wysokości min. 50 tys. zł o Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę, co najmniej 100 tys. zł. 4) Zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykonawca winien wykonać zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. minimum: o dwa zadanie w zakresie: Wykonania oświetlenia zewnętrznego o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda. b) Wykonawca winien dysponować kadrą techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami tj.: o Kierownik robót branży instalacyjnej - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektronicznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; o co najmniej 3 osobami zatrudnionymi na stanowisku elektromontera (dwie ze świadectwem kwalifikacyjnym ,,E" oraz jedna z ,,D"). c) W zakresie dysponowania sprzętem, wykonawca winien dysponować: o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Centralny Zamawiający nie żąda przedłożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Centralny Zamawiający nie żąda przedłożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki które pod rygorem nieważności, składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym: 1) formularz ofertowy; - dokument wygenerowany i wypełniony na Platformie e-Zamówienia. 2) kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną - dokument nieobowiązkowy; 2. Wraz z ofertą wykonawca winien przesłać wyłącznie w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym: 1) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia - składane odrębnie przez wykonawcę lub każdego z wykonawców konsorcjum - załącznik nr 2; 3) oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia - podpisane odrębnie przez podmiot udostępniający zasoby - załącznik nr 3; 4) Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy (dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) - podpisane wspólnie przez wykonawców - załącznik nr 4; 5) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) - załącznik nr 5 - podpisane odrębnie przez podmiot udostępniający zasoby - załącznik nr 5; 6) Oświadczenia Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k Rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 u.o.s.r. załącznik nr 7; 7) Oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k Rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 u.o.s.r. załącznik nr 8. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zmiany zakresu zgodnie z wzorem umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-04-28 |
© eurobudowa.pl 2004-2024