Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2762z ostatnich 7 dni
23222z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

PROJEKT BUDOWY ŚCIEŻKI ROWEROWEJ

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

PROJEKT BUDOWY ŚCIEŻKI ROWEROWEJ

Data zamieszczenia: 2023-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miasto Ełk
Marsz. Józefa Piłsudskiego 4
19-300 Ełk
powiat: ełcki
(+48) 087 732 62 00
um@um.elk.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Ełk
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: (+48) 087 732 62 00
Termin składania ofert: 2023-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
PROJEKT BUDOWY ŚCIEŻKI ROWEROWEJ WZDŁUŻ RZEKI EŁK
OD UL. NORWIDA DO UL. SUWALSKIEJ
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej budowy dwukierunkowej ścieżki pieszo-rowerowej o nawierzchni bitumicznej, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną o długości około 2500 mb.
Orientacyjny przebieg ścieżki rowerowej przedstawiono na załączniku graficznym nr 1 do SWZ. W cenie oferty powinny zostać uwzględnione wszystkie koszty związane z wykonaniem kompletnej dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi decyzjami i uzgodnieniami, na podstawie której można realizować roboty budowlane, wraz z pozwoleniem na budowę.
1.1 Zakres zamówienia obejmuje:
W ramach dokumentacji projektowej należy zaprojektować ścieżkę rowerową dwukierunkową o nawierzchni bitumicznej szerokości min. 3,5m. Początek projektowanej ścieżki na połączeniu z projektowaną ścieżką w ramach budowy linii kolejowej E75 (załącznik nr 2 do SWZ), koniec przy ulicy Suwalskiej w Ełku. Ścieżkę rowerową należy zaprojektować zgodnie z wydanymi warunkami (załącznik nr 3 do SWZ), wzdłuż rzeki Ełk zgodnie z załącznikiem nr 1do SWZ - orientacyjny przebieg ścieżki rowerowej. Łączna długość projektowanej ścieżki ok. 2500mb. W ramach dokumentacji należy zaprojektować oświetlenie ścieżki, miejsca obsługi rowerów, kanalizację teletechniczną, monitoring (wymagania - załącznik nr 4 do SWZ) odwodnienie oraz ewentualną przebudowę istniejących urządzeń kolidujących z projektowaną inwestycją (zgodnie z warunkami wydanymi przez gestorów sieci uzbrojenia terenu, uzyskanie warunków technicznych na przebudowę kolizji należy do obowiązków wykonawcy dokumentacji projektowej).
Ścieżka rowerowa częściowo przebiegać ma przez obszar szczególnego zagrożenia powodzią, oraz przez teren kolei wąskotorowej, w związku z powyższym wykonawca uzyska wszelkie decyzje i pozwolenia niezbędne do zrealizowania robót budowlanych zlokalizowanych na powyższych obszarach.
W związku z tym, iż proponowany przebieg ścieżki częściowo zlokalizowany jest na działkach prywatnych (dz. geod. nr 1990; 2000; 2001), nie należącym do Gminy Miasto Ełk, przedmiotową inwestycję należy wykonać zgodnie z Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2023r. poz. 344) art. 6 pkt.1 oraz art. 112-126 Rozdziału 4 tejże ustawy.
Na obszarze objętym opracowaniem nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.
Projektant zobowiązany będzie do uzyskania pozytywnej opinii Zespołu Opiniującego Projekty Inwestycyjne działającego przy Urzędzie Miasta Ełku, jak również wszystkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania inwestycji.
W związku z tym, iż dokumentacja wykorzystana zostanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać tę dokumentację zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 99 - 103 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 1710 ze zmianami), pod rygorem poniesienia konsekwencji finansowych (w pełnych wysokościach) z tytułu ewentualnych korekt finansowych, nałożonych na zamawiającego przez instytucje współfinansujące.
W ramach opracowania wykonawca dostarczy:
1) Projekt budowlany na aktualnych mapach do celów projektowych,
2) Projekty techniczne,
3) Projekt przebudowy urządzeń kolidujących (w przypadku wystąpienia kolizji, na wszystkie branże oddzielne opracowania),
4) Projekt stałej organizacji ruchu,
5) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
6) przedmiary robót w rozbiciu na poszczególne branże, kosztorysy inwestorskie,
7) zbiorcze zestawienie kosztów,
8) pozwolenie na budowę,
Projekty należy opracować w 5 egz., SST, przedmiar, kosztorys inwestorski w 2 egz. oraz wersję elektroniczną dokumentacji (wersja edytowalna i wersja pdf).
1.2 Gwarancja - minimum 24 miesiące od daty odbioru końcowego.

CPV: 71320000-7

Dokument nr: 2023/BZP 00144559, O-ZP.271.13.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-04 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2ac8bde-c7d8-11ed-9355-06954b8c6cb9
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu E-Zamówień, który dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/, oraz poczty
elektronicznej - um@um.elk.pl .
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
>>Wykonawca<< na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa >>Regulamin Platformy e-Zamówienia<<, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce >>Centrum Pomocy<<. (...)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452)
oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Ełku jest Prezydent Miasta Ełku, Ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk;
b) jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Ełku, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miasta Ełku za pomocą adresu e-mail: dpo@um.elk.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego PROJEKT BUDOWY ŚCIEŻKI ROWEROWEJ WZDŁUŻ RZEKI EŁK OD UL. NORWIDA DO UL. SUWALSKIEJ: O-ZP.271.13.2023, prowadzonym w trybie podstawowym;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przechowywania dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): * Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku po-stępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
** W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-04 09:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 230 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: O-ZP.271.13.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 154800 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej budowy dwukierunkowej ścieżki pieszo-rowerowej o nawierzchni bitumicznej, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną o długości około 2500 mb.
Orientacyjny przebieg ścieżki rowerowej przedstawiono na załączniku graficznym nr 1 do SWZ. W cenie oferty powinny zostać uwzględnione wszystkie koszty związane z wykonaniem kompletnej dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi decyzjami i uzgodnieniami, na podstawie której można realizować roboty budowlane, wraz z pozwoleniem na budowę.
1.1 Zakres zamówienia obejmuje:
W ramach dokumentacji projektowej należy zaprojektować ścieżkę rowerową dwukierunkową o nawierzchni bitumicznej szerokości min. 3,5m. Początek projektowanej ścieżki na połączeniu z projektowaną ścieżką w ramach budowy linii kolejowej E75 (załącznik nr 2 do SWZ), koniec przy ulicy Suwalskiej w Ełku. Ścieżkę rowerową należy zaprojektować zgodnie z wydanymi warunkami (załącznik nr 3 do SWZ), wzdłuż rzeki Ełk zgodnie z załącznikiem nr 1do SWZ - orientacyjny przebieg ścieżki rowerowej. Łączna długość projektowanej ścieżki ok. 2500mb. W ramach dokumentacji należy zaprojektować oświetlenie ścieżki, miejsca obsługi rowerów, kanalizację teletechniczną, monitoring (wymagania - załącznik nr 4 do SWZ) odwodnienie oraz ewentualną przebudowę istniejących urządzeń kolidujących z projektowaną inwestycją (zgodnie z warunkami wydanymi przez gestorów sieci uzbrojenia terenu, uzyskanie warunków technicznych na przebudowę kolizji należy do obowiązków wykonawcy dokumentacji projektowej).
Ścieżka rowerowa częściowo przebiegać ma przez obszar szczególnego zagrożenia powodzią, oraz przez teren kolei wąskotorowej, w związku z powyższym wykonawca uzyska wszelkie decyzje i pozwolenia niezbędne do zrealizowania robót budowlanych zlokalizowanych na powyższych obszarach.
W związku z tym, iż proponowany przebieg ścieżki częściowo zlokalizowany jest na działkach prywatnych (dz. geod. nr 1990; 2000; 2001), nie należącym do Gminy Miasto Ełk, przedmiotową inwestycję należy wykonać zgodnie z Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2023r. poz. 344) art. 6 pkt.1 oraz art. 112-126 Rozdziału 4 tejże ustawy.
Na obszarze objętym opracowaniem nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.
Projektant zobowiązany będzie do uzyskania pozytywnej opinii Zespołu Opiniującego Projekty Inwestycyjne działającego przy Urzędzie Miasta Ełku, jak również wszystkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania inwestycji.
W związku z tym, iż dokumentacja wykorzystana zostanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać tę dokumentację zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 99 - 103 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 1710 ze zmianami), pod rygorem poniesienia konsekwencji finansowych (w pełnych wysokościach) z tytułu ewentualnych korekt finansowych, nałożonych na zamawiającego przez instytucje współfinansujące.
W ramach opracowania wykonawca dostarczy:
1) Projekt budowlany na aktualnych mapach do celów projektowych,
2) Projekty techniczne,
3) Projekt przebudowy urządzeń kolidujących (w przypadku wystąpienia kolizji, na wszystkie branże oddzielne opracowania),
4) Projekt stałej organizacji ruchu,
5) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
6) przedmiary robót w rozbiciu na poszczególne branże, kosztorysy inwestorskie,
7) zbiorcze zestawienie kosztów,
8) pozwolenie na budowę,
Projekty należy opracować w 5 egz., SST, przedmiar, kosztorys inwestorski w 2 egz. oraz wersję elektroniczną dokumentacji (wersja edytowalna i wersja pdf).
1.2 Gwarancja - minimum 24 miesiące od daty odbioru końcowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 230 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga,
sposób punktowania):
Nazwa kryterium Waga
Cena 60
Gwarancja 40
1.1. Kryterium Cena (Wc)
Oferta z najniższą ceną otrzyma max. liczbę punktów - przy czym max liczba punktów w tym kryterium to 60 - pozostałym ofertom przyznana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów.
Sposób punktacji za cenę oferty jest następujący:
Wc = Cn/Cp x 60
Cn - najniższa oferowana cena
Cp - cena oferty porównywanej
Wc - wynik
1.2. Kryterium Gwarancja (Wg)
Oferta zawierająca gwarancję na przedmiot zamówienia powyżej 24 miesięcy otrzyma proporcjonalnie więcej punktów, przy czym max. liczba punktów w tym kryterium to 40 - okres oferowanej gwarancji należy określić w pełnych miesiącach.
Sposób punktacji za okres gwarancji:
Wg = Gp/Gn x 40
Gp- okres gwarancji oferty porównywanej po odliczeniu okresu wymaganego tj. 24 miesięcy
Gn - najdłuższy oferowany okres gwarancji po odliczeniu okresu wymaganego tj. 24 miesięcy
Wg - wynik
Uwaga: W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę 24-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium.
Gwarancja udzielona na 48 miesięcy i więcej, będzie przyjęta do liczenia punktacji w tym kryterium jako 48 miesięcy.
Uwaga: minimalny wymagany okres gwarancji to 24 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego, oferta z gwarancją poniżej 24 miesięcy będzie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ.
2. Wynik
Oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
W= Wc + Wg
W - wynik punktowy oferty
Wc - wynik punktowy w kryterium ceny
Wg - wynik punktowy w kryterium gwarancji
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust. 1
ustawy, tj. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu (wzór załącznik nr 5 do SWZ), składa każdy z wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian: 2.1 w przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych lub zamiennych, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji projektu a, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, wprowadzonych na wniosek Zamawiającego oraz w przypadku zmiany zakresu projektowania wprowadzonej decyzjami administracyjnymi wydanymi lub uprawomocnionymi po dniu rozstrzygnięcia postępowania skutkującego podpisaniem niniejszej umowy i dotyczącymi stron umowy, obiektu budowlanego, prowadzonych prac projektowych lub innych okoliczności mających związek z przedmiotem umowy lub zmiana zakresu projektowania wprowadzona decyzjami Zamawiającego. 2.2 . Zmianę term. wyk. umowy dopuszcza się w przypadku: a) wystąpienia rob. dodatkowych lub zamiennych, b) zmiany zakresu projekt., c) pomimo dołożenia należytej staranności i wystąpienia z odpowiednim wyprzedzeniem, projektant nie uzyska uzgodnień, opinii lub decyzji pozwalających ukończyć w terminie przedmiot um., d) przedłużonych postępowań administracyjnych związanych z wydawaniem warunków technicznych, opinii, postanowień i decyzji z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, e) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących wstrzymaniem prac projektowych. 2.3 Zmianę wysokości wynagrodzenia dopuszcza się w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę
d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę,
2.4 Zmianę wysokości wynagr. dopuszcza się w przypadku zmiany cen mat. lub kosztów związanych z realizacją zamówienia - klauzula waloryzacyjna. 2.5 Strony dopuszczają zmianę wysokości wynagr. w przypadku wystąpienia robót nieprzewidzianych, dodatkowych lub zamiennych, koniecznych do wykonania prawidłowej realizacji robót .
(więcej w SWZ)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga,
sposób punktowania):
Nazwa kryterium Waga
Cena 60
Gwarancja 40
1.1. Kryterium Cena (Wc)
Oferta z najniższą ceną otrzyma max. liczbę punktów - przy czym max liczba punktów w tym kryterium to 60 - pozostałym ofertom przyznana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów.
Sposób punktacji za cenę oferty jest następujący:
Wc = Cn/Cp x 60
Cn - najniższa oferowana cena
Cp - cena oferty porównywanej
Wc - wynik
1.2. Kryterium Gwarancja (Wg)
Oferta zawierająca gwarancję na przedmiot zamówienia powyżej 24 miesięcy otrzyma proporcjonalnie więcej punktów, przy czym max. liczba punktów w tym kryterium to 40 - okres oferowanej gwarancji należy określić w pełnych miesiącach.
Sposób punktacji za okres gwarancji:
Wg = Gp/Gn x 40
Gp- okres gwarancji oferty porównywanej po odliczeniu okresu wymaganego tj. 24 miesięcy
Gn - najdłuższy oferowany okres gwarancji po odliczeniu okresu wymaganego tj. 24 miesięcy
Wg - wynik
Uwaga: W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę 24-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium.
Gwarancja udzielona na 48 miesięcy i więcej, będzie przyjęta do liczenia punktacji w tym kryterium jako 48 miesięcy.
Uwaga: minimalny wymagany okres gwarancji to 24 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego, oferta z gwarancją poniżej 24 miesięcy będzie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ.
2. Wynik
Oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
W= Wc + Wg
W - wynik punktowy oferty
Wc - wynik punktowy w kryterium ceny
Wg - wynik punktowy w kryterium gwarancji
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-04-28

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.