dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
małopolskie (Krynica-Zdrój)
dolnośląskie (Wrocław)
małopolskie (Borzęcin)
świętokrzyskie (Kielce)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa nowej instalacji foto i stacji ładowania pojazdów |
Data zamieszczenia: | 2023-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PHPiU Grzegorz Chajec Kawaleryjska 2 A-E 59-220 Legnica powiat: Legnica 607060000 przemyslaw@chajec.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/151060 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Legnica |
Wadium: | 6 000,00 złotych |
Nr telefonu: | 607060000 |
Termin składania ofert: | 2023-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
dostawa fabrycznie nowej instalacji fotowoltaicznej i dostawa fabrycznie nowej stacji ładowania pojazdów. Powstaje w kontekście projektu RPDS.01.05.01-02-0182/21 - Poszerzenie katalogu usług firmy PHPIU Grzegorz Chajec o usługę wynajmu sprzętu budowlanego pozwalającą na dywersyfikację prowadzonej działalności gospodarczej w celu ochrony przed skutkami pandemii Część 1 DOSTAWA nowej instalacji foto i stacji ładowania pojazdów Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa, transport, instalacja i uruchomienie: 1. fabrycznie nowej instalacji fotowoltaicznej. Przedmiot zamówienia musi być kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych oraz prawnych. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Kody CPV Zamówienia: 2. fabrycznie nowej stacji ładowania pojazdów. Przedmiot zamówienia musi być kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych oraz prawnych. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Kody CPV Zamówienia: Specyfikacja techniczna: Minimalne parametry techniczne/funkcjonalne: 1. Kryterium techniczne: Planowany jest zakup instalacji fotowltaicznej o mocy 48-49,99 kWp (składającej się z poniższych elementów, które stanowią komplet - 1 ST) Moduł PV - o łącznej mocy w przedziale 48-49,99 kW Falownik - 1 szt. Optymalizatory - co najmniej jeden na 2 panele PV Konstrukcja wsporcza 1 zestaw Okablowanie DC/AC - 400 kpl Zabezpieczenia DC/AC 1 kpl Zakres prac instalacyjnych, obejmujących montaż instalacji fotowoltaicznej: 1) Montaż konstrukcji pod panele fotowoltaiczne - na podkonstrukcji zgodnie z załącznikiem graficznym - załącznik nr 2, lokalizacja zgodnie z załącznikiem nr 1 2) Montaż paneli PV 3) Montaż inwertera 4) Ułożenie okablowania do podłączenia paneli PV 5) Montaż rozdzielnicy strona DC z zabezpieczeniami - rozłącznik prądowy, ograniczniki przepięć typu 1+2 lub typu 2, zabezpieczenia zwarciowe o charakterystyce PV 6) Montaż rozdzielnicy strona AC z zabezpieczeniami - ograniczniki przepięć typ 1+2 lub typu 2, rozłączniki izolacyjne oraz rozłączniki bezpiecznikowe 7) Dokumenty przeciwpożarowej (PPOŻ) dla instalacji powyżej 6,5 kW oraz zgłoszenie instalacji do Państwowej Straży Pożarnej + odpowiednie zabezpieczenia przeciwpożarowe 8) Wykonanie uziemienia ( wartość wymagana poniżej 10 Ohm) oraz pomiar certyfikowanym urządzeniem 9) Przyłączenie instalacji PV do rozdzielnicy - zgodnie z załącznikiem nr 1 10) Uruchomienie instalacji fotowoltaicznej 11) Przeprowadzenie prób eksploatacyjnych 12) Wykonanie pomiarów elektrycznych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w ramach realizacji zamówienia i uwzględnić w cenie łącznej: 1) wykonanie projektu technicznego instalacji PV uzgodnionego z Rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych 2) zgłoszenie instalacji do organów Państwowej Straży Pożarnej. 3) skompletowanie i złożenie do zakładu energetycznego (w ramach udzielonego pełnomocnictwa) dokumentacji niezbędnej do prawidłowego zgłoszenia instalacji. 4) przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego osób z bezpiecznej obsługi instalacji 5) Podłączenie elektrowni do istniejącej wew. Sieci elektrycznej, 6) Wykonanie wszelkich prac pomocniczych WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI 1. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu ostatecznego bezusterkowego odbioru przez Zamawiającego protokołem odbioru. 2. Gwarancja obejmuje wykonane roboty, w tym wady materiałowe oraz wady w robociźnie. 3. Ponadto Zamawiający wymaga: 1) GWARANCJA NA PANELE PV - minimum 12 lat licząc od daty odbioru końcowego 2) Panele PV - gwarancja na wydajność pracy paneli PV- minimum 85,0% mocy po 20 latach 3) Gwarancja na urządzenia przekształtnikowe - typu falowniki, minimum 12 lat licząc od daty odbioru końcowego 4) Gwarancja na elementy konstrukcji montażowych minimum 10 lat licząc od daty odbioru końcowego 5) Gwarancja na urządzenia optymalizatory, minimum 20 lat licząc od daty odbioru końcowego 6) W ramach gwarancji wymagane jest zapewnienie serwisu, w ramach którego czas reakcji serwisowej nie przekroczy 48 godzin od zgłoszenia - czas reakcji serwisowej rozumiany jako przyjęcie zgłoszenia, przyjazd na miejsce awarii, diagnoza usterki i wyznaczenie czasu naprawy. 4. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych. 2. Kryterium techniczne: Planowany jest zakup stacji ładowania pojazdów o następujących parametrach: Fazy / linie 3 fazy + sieć + PE Napięcie 400 V ? 10%Częstotliwość 50 Hz Napięcie 400 V ? 10% Prąd 2 * 32A Moc 2 * 18 - 24 kW Gniazdo ładowania: Dwa gniazda ładowania Wskaźnik LED Kolor zielony / żółty / czerwony dla różnych stanów Ekran LCD Wyświetlanie danych ładowania Modem sieciowy Komunikacja Ethernet / 3G / 4G Zastosowanie wewnątrz / na zewnątrz Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w ramach realizacji zamówienia i uwzględnić w cenie łącznej: 1) Montaż na fundamencie- miejsce posadowienia - załącznik nr 1 2) Budowę linii zasilającej do ZK - zgodnie z załącznikiem nr 1 3) pomiary elektryczne, uruchomienie i testy ładowania. 4) Szkolenie personelu z obsługi stacji ładowania. WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI 1. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu ostatecznego bezusterkowego odbioru przez Zamawiającego protokołem odbioru. 2. Gwarancja obejmuje wykonane roboty, w tym wady materiałowe oraz wady w robociźnie. 3. Ponadto Zamawiający wymaga: 1) Gwarancji na uprzedzenie minimum 5 lat licząc od daty odbioru końcowego 2) W ramach gwarancji wymagane jest zapewnienie serwisu, w ramach którego czas reakcji serwisowej nie przekroczy 48 godzin od zgłoszenia - czas reakcji serwisowej rozumiany jako przyjęcie zgłoszenia, przyjazd na miejsce awarii, diagnoza usterki i wyznaczenie czasu naprawy. 4. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych. CPV: 31158000-8, 31712331-9, 34144900-7 Dokument nr: 2023-49421-151060, GC/1/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-03-28 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-03 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo dolnośląskie Powiat Legnica Gmina Legnica Miejscowość Legnica Wymagania: Zamówienia uzupełniające Nie przewiduje się zamówień uzupełniających. Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zapisów umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia. Zmiana taka wymaga podpisania aneksu do przedmiotowej umowy. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert lub jeśli jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 3 instalacje pv, o mocy minimum 40 kW." W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca składa wraz z ofertą: a) wykaz instalacji wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania, mocy i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (oświadczenie w formie oryginału lub skan w przypadku oferty e-mail), oraz b) dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawcy, którzy nie złożą wraz z ofertą ww. dokumentów (wykazu robót i dowodów) lub złożą dokumenty nieważne lub niepotwierdzające spełniania warunku, zostaną wykluczeni z udziału w postępowaniu, a złożone przez nich oferty zostaną odrzucone. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Wymagania dotyczące wadium 1) Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 6 000,00 złotych (słownie złotych: sześć tysięcy). a)Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: - Pieniądzu - wadium zostanie uznane za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium powinien być załączony do oferty. - Gwarancjach bankowych. 2. Oryginał dowodu wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna należy złożyć wraz z ofertą. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie, bez konieczności dołączania jakichkolwiek dokumentów na wypadek gdyby Wykonawca: 5. Przedkładana gwarancja musi wskazywać jakiego postępowania dotyczy, określić Wykonawcę, beneficjenta gwarancji oraz gwaranta, kwotę gwarancji i termin jej ważności. W przypadku, gdy oferta zostanie złożona przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w treści dokumentu winna znaleźć się informacja identyfikująca podmioty, których dotyczy. Brak którejkolwiek z wymaganych adnotacji w treści dokumentu wadialnego będzie skutkować odrzuceniem oferty. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7. Zamawiający zwraca wadium, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę, wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Wadium należy wnosić na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w BNP Paribas bank Polska S.A. nr 11 1750 1279 0000 0000 1064 18888 Wszelkie pytania należy kierować tylko i wyłącznie za pośrednictwem portalu https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl i tam też zostaną udzielane odpowiedzi. 1. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres obowiązywania umowy, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. 2. Zamawiający zastrzeże w treści umowy z wybranym wykonawcą możliwość naliczania kar umownych za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy - za każdy dzień opóźnienia po dniu wskazanym w umowie jako termin realizacji przedmiotu umowy - w wysokości 0,5% wynagrodzenia umownego brutto, łącznie nie więcej niż 20% wynagrodzenia umownego brutto Wykonawcy. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielane podmiotom powiązanym- z beneficjentem osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IŻ w wytycznych programowych. c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli". oraz 1. Zakazuje się udzielania lub dalszego wykonywania wszelkich zamówień publicznych lub koncesji objętych zakresem dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, a także zakresem art. 10 ust. 1, 3, ust. 6 lit. a)-e), ust. 8, 9 i 10, art. 11, 12, 13 i 14 dyrektywy 2014/23/UE, art. 7 i 8, art. 10 lit. b)-f) i lit. h)-j) dyrektywy 2014/24/UE, art. 18, art. 21 lit. b)-e) i lit. g)-i), art. 29 i 30 dyrektywy 2014/25/UE oraz art. 13 lit. a)-d), lit. f)-h) i lit. j) dyrektywy 2009/81/WE na rzecz lub z udziałem: a) obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji; b) osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego ustępu; lub c) osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego ustępu, w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Ofertę należy sporządzić zgodnie z załączonym do zapytania formularzem ofertowym oraz złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia dostawcy z ubiegania się o zamówienie. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-03-21 Data ostatniej zmiany 2023-03-21 15:30:36 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena brutto oferty najtańszej ------------------------------------- x 100 = ilość punktów Cena brutto oferty badanej Kontakt: Osoby do kontaktu Przemysław Chajec tel.: 607060000 e-mail: przemyslaw@chajec.com |
© eurobudowa.pl 2004-2024