podkarpackie (Tarnobrzeg)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa przewodów |
Data zamieszczenia: | 2023-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ABERG CONNECT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Rymarkiewicz 6 98-300 Wieluń powiat: wieluński 511286246 j.kulesza@wieltongroup.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/151320 |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Wieluń |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 511286246 |
Termin składania ofert: | 2023-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup i dostawa 1000 sztuk przewodów do urządzeń telematycznych zainstalowanych na naczepach Powstaje w kontekście projektu POIR.01.01.01-00-0119/22 - Opracowanie sposobu wyznaczania resursu pojazdu typu naczepa z zastosowaniem metod sztucznej inteligencji na podstawie wybranych danych telematycznych rejestrowanych w czasie rzeczywistym Część 1 Zakup i dostawa 1000 sztuk przewodów Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Zakup i dostawa 1000 sztuk przewodów do urządzeń telematycznych zainstalowanych na naczepach Szczegółowa specyfikacja zamówienia jest poufną informacją stanowiącą tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiającego, w związku z czym do jego przedstawienia Zamawiający wymaga podpisania przez Wykonawcę zobowiązania do zachowania poufności informacji (NDA) podpisane przez osoby zgodnie z zasadami reprezentacji obowiązującymi u Oferenta. Wzór NDA zostanie udostępniony na życzenie Oferenta po przesłaniu wiadomości na adres wskazany w punkcie 7.4 niniejszego zapytania. Okres gwarancji co najmniej 12 miesięcy CPV: 32520000-4 Dokument nr: 2023-47703-151320, 05/SzS/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-03-28 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-04 Miejsca realizacji cała Polska Kraj Polska Województwo Powiat Gmina Miejscowość Wymagania: Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i sytuacjach: 1.1. zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy (w szczególności zmiany stawek podatku VAT); 1.2. zmiany terminu realizacji Umowy: a. w przypadku wprowadzenia zmian w projekcie Zamawiającego, w tym w szczególności zmian wymagających akceptacji NCBiR, lub b. na skutek konieczności wykonania prac dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla należytego wykonania Umowy, a których wykonania Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł wcześniej przewidzieć, lub c. na skutek działania siły wyższej wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu, lub d. z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy; 1.3. zmiany wymienione w podrozdz. 6.5.2 pkt 20 lit. b-e Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. 2.Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 3.Zmiany Umowy wprowadzane będą w formie aneksu podpisanego przez obie strony, a możliwość ich wprowadzenia uzależniona jest od akceptacji przez Zamawiającego. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy mają prawo do prowadzenia działalności, której dotyczy Zapytanie na terenie RP W przypadku rozbieżności wersją obowiązującą są zapisy Zapytania Ofertowego nr 05/SzS/2023 Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Oferta musi zawierać: a) Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do Zapytania ofertowego), b) Harmonogram dostawy przedmiotu zamówienia c) oświadczenia i dokumenty wynikające z rozdziału II Zapytania ofertowego, d) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Oferenta jest umocowana do jego reprezentowania, chyba że Zamawiający może zweryfikować aktualne dane za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 346, z późn. zm.). Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. e) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Oferenta (jeżeli dotyczy). W przypadku rozbieżności wersją obowiązującą są zapisy Zapytania Ofertowego nr 05/SzS/2023 Typ Dodatkowe warunki udziału Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy zadeklarują amortyzację inwestycji narzędziowej po stronie potencjalnego dostawcy. W przypadku rozbieżności wersją obowiązującą są zapisy Zapytania Ofertowego nr 05/SzS/2023 Typ Potencjał techniczny Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy zadeklarują dostarczenie certyfikatów ADR oraz IP6K9K dla zamawianego przedmiotu zamówienia - do dnia 31.07.2023r. W przypadku rozbieżności wersją obowiązującą są zapisy Zapytania Ofertowego nr 05/SzS/2023 Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-03-21 Data ostatniej zmiany 2023-03-21 16:08:44 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis ,,Cena" obliczana będzie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku według wzoru: Pc=Cn/Cb*60pkt gdzie: Pc-liczba punktów za kryterium ,,Cena" Cn-spośród ofert nie odrzuconych najniższa cena netto za realizację przedmiotu zamówienia Cb-cena netto badanej oferty za realizację przedmiotu zamówienia Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium ,,Termin dostawy": Oferent który zadeklaruje dostawę całości przedmiotu zamówienia do dnia 30.06.2023 - otrzyma 40 pkt. Weryfikacja kryterium będzie odbywać się na podstawie przedstawionego harmonogramu dostawy przedmiotu zamówienia. Kontakt: Osoby do kontaktu Joanna Kulesza tel.: 511286246 e-mail: j.kulesza@wieltongroup.com |
© eurobudowa.pl 2004-2025
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.