pomorskie (Słupsk)
wielkopolskie (Poznań)
śląskie (Bytom)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Lubin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa foteli obrotowych tapicerowanych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK Pniówek ul. Krucza 18 43-251 Pawłowice powiat: pszczyński tel. 32 7562113, fax. 32 4762671, tel. 32 756-25-72, tel. 32 756-20-31 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Pawłowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32 7562113, fax |
Termin składania ofert: | 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup i dostawa foteli obrotowych tapicerowanych z połączeniem tkaniny siatkowej w kolorze czarnym z regulowaną wysokością oraz możliwością blokady pozycji do pracy. 2. Opis Zakup i dostawa foteli obrotowych tapicerowanych z połączeniem tkaniny siatkowej w kolorze czarnym z regulowaną wysokością oraz możliwością blokady pozycji do pracy. Dokument nr: PZ.260-83/23 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 31.03.2023 r. godz. 10 05 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 31.03.2023 r. godz. 10 00 6. Wykonawca składa ofertę w jednym egzemplarzu, w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ,,NIE OTWIERAĆ" - ,,Przetarg nr PZ.260-83/23 nt.: Zakup i dostawa foteli obrotowych tapicerowanych z połączeniem tkaniny siatkowej w kolorze czarnym z regulowaną wysokością oraz możliwością blokady pozycji do pracy. i dostarcza na adres: JSW SA KWK Pniówek, Ul. Krucza 18, 43-251 Pawłowice, Kancelaria Główna pokój nr 10. Miejsce i termin realizacji: 12. Termin wykonania Wykonanie przedmiotu zamówienia: 30 dni od daty zawarcia umowy. Zgodnie z załącznikiem nr 3 - IPU. Wymagania: 1. Języki Język polski 3. Informacje dodatkowe Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia 2/2022 z dnia 03.01.2022r. zgodnie z ,,Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych" (uchwała Zarządu JSW SA nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r.) §1 ust.2 pkkt. h). Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: przetargi@pniowek.jsw.pl Łączna objętość plików, które Oferenci przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: przetargi@pniowek.jsw.pl (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Oferent zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. 4. Waluta PLN 5. Załączniki 1. 2. 3. 4. Formularz Ofertowy.pdf Specyfikacja Techniczna.pdf Istotne Postanowienia Umowy.pdf Informacja RODO.pdf 6. Kryteria oceny Lp. Nazwa kryterium 1. Cena 2. Kryterium oceny- najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną. 3. W przypadku zakwalifikowania do przetargu więcej niż jednej oferty przeprowadza się licytację zgodnie z obowiązującym regulaminem. W przypadku zakwalifikowania do przetargu więcej niż jednej oferty o możliwym terminie licytacji firma zostanie poinformowana mailowo/telefonicznie. 8. Informacje o ofertach Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom/osobom trzecim. 5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. 11. Warunki płatności 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. Zapłata nastąpi przelewem w terminie do 60 dni od jej dostarczenia do Centrum Usług Wspólnych - jednostki organizacyjnej Zamawiającego (adres: ul. Armii Krajowej 56, 44 - 330 Jastrzębie - Zdrój). Zapłata następuje przelewem w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. Podstawą do wystawiania faktur będą każdorazowo pozytywne protokoły odbioru prac podpisane przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK ,,Pniówek" ul. Krucza 18, 43-251 Pawłowice. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A. Wartość netto umowy nie będzie indeksowana w okresie jej trwania. W przypadku gdy wynagrodzenie lub jego część, wynikająca z faktury VAT, wskazanej w ust. 1 przekroczy kwotę 15.000 złotych brutto, Zamawiający dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielonej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Zamawiający uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000 złotych brutto mechanizmem podzielonej płatności. Zamawiający wyraża Wykonawcy zgodę na przesyłanie faktur w formie elektronicznej począwszy od daty wskazanej na pisemnym Oświadczeniu o akceptacji przesyłania faktur drogą elektroniczną i na zasadach w nim opisanych, a którego wzór znajduje się na stronie: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/dokumenty-do-pobrania/ (Oświadczenie o akceptacji faktur elektronicznych - dostawca). Wykonawca, który jest czynnym podatnikiem VAT, oświadcza, że numer rachunku bankowego wskazany w treści faktury VAT został zamieszczony w wykazie, o którym mowa w art. 96b ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług. 14. Warunki udziału I. Złożenie przez Wykonawcę oferty, zawierającej: 1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1. 2. Referencje lub inne dokumenty w przedmiotowym temacie wystawione przez zakład z ostatnich dwóch lat przed dniem otwarcia ofert, na rzecz którego wskazane w wykazie prace były zrealizowane, potwierdzające, że zostały one zrealizowane należycie a także zawierające termin wykonania. 3. Oryginał lub kserokopię, poświadczoną przez Oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 4. W przypadku Wykonawcy zagranicznego, który nie podlega rejestracji w KRS lub CEIDG (wystawiony zgodnie z obowiązującymi przepisami) oryginał lub kopia odpisu z innego odpowiedniego rejestru handlowego obejmujący informację o zasadach reprezentacji razem z tłumaczeniem na język polski potwierdzonym przez Wykonawcę. 5. Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa lub kopię notarialnie poświadczoną za zgodność z oryginałem. 15. Prawa i obowiązki Zamawiającego 1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania postępowania lub zmiany jej warunków. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania. 3. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. 4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej. 16. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne Oferta powinna uwzględniać następujące warunki zakupu i dostawy: ? termin płatności - 60 dni ? termin realizacji - 30 dni od daty zawarcia umowy ? transport wliczony w cenę zakupu Kontakt: 9. Kontakt w sprawach formalnych Wydział Zamówień i Umów: Alina Dryja - tel. 32 756-20-31, adryja@pniowek.jsw.pl. 10. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia Osoba kontaktowa w sprawach technicznych: Michał Czerwiński - mczerwinski@pniowek.jsw.pl tel. 32 756-25-72 Marta Kapica - mkapica@pniowek.jsw.pl tel. 32 756-23-76 |
© eurobudowa.pl 2004-2025