wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Lubin)
śląskie (Katowice)
pomorskie (Słupsk)
mazowieckie (Piaseczno)
łódzkie (Kalinko)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie remontu instalacji elektrycznej |
Data zamieszczenia: | 2023-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Prądnik Biały Wschód"" z siedzibą w Krakowie ul. Grażyny 3 31-217 Kraków powiat: Kraków tel. 415-48-83, fax: 415-48-83. |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | 20 000,00; zł. |
Nr telefonu: | tel. 415-48-83, fax: |
Termin składania ofert: | 2023-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
wykonanie remontu instalacji elektrycznej WLZ w budynku Ul. SIEWNA 21 SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DOTYCZY ROBÓT : Remont instalacji wewnętrznej w budynkach mieszkalnych Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Prądnik Biały Wschód' 2. Temat przetargu i opis przedmiotu zamówienia. Przetarg nieograniczony na wykonanie remontu instalacji wewnętrznej w budynku mieszkalnym Siewna 21 kl.1-8 Spółdzielni Mieszkaniowej ,,PRĄDNIK Biały Wschód" Dokładny opis robót zawarty został w STWiOR Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi dnia 4.04.2023r o godz. 12;40 w Siedzibie Spółdzielni. Składanie ofert: Sposób złożenia oferty. - składowe oferty należy umieścić w zamkniętej zewnętrznej i wewnętrznej kopercie, z tym , że : koperta zewnętrzna powinna być opisana nazwą przetargu, wskazaniem adresata, z dopiskiem: ,, nie otwierać przed dniem 4.04.2023r. godz. 12;40". - W kopercie może się znajdować się tylko na jedna oferta, - Oferty należy dostarczać osobiście w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Prądnik Biały Wschód" Kraków Ul. Grażyny 3 w Sekretariacie lub na adres Zamawiającego w terminie do dnia 4.04.2023r. godz. 12;00 Oferty złożone i dostarczone po terminie nie będą otwierana i pozostaną bez rozpatrywania. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin wykonania zamówienia I etap IV kwartał 2023/1 kwartał 2024r. II etap IV kwartał 2024/1 kwartał 2025r. Wymagania: 4. Warunki uczestnictwa w przetargu. a) pobranie od zamawiającego Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia /wraz z załącznikami/ b) spełnienie przez oferenta wymogów zawartych w SIWZ c) złożenie oferty zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ 5. Wymagania dla oferentów. a) dopuszczenie do obrotu gospodarczego w rozumieniu przepisów ustawy o działalności gospodarczej oraz kodeksu spółek handlowych. b) doświadczenie zawodowe w zakresie objętym przetargiem. c) dysponowanie potencjałem pracowniczym (z wymaganymi uprawnieniami i kwalifikacjami) oraz technicznym do prawidłowej realizacji zamówienia. d) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. e) nie zaleganie z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. f) do przetargu nie zostaną dopuszczone firmy, które: - nie wykazują się wiarygodnością - nie posiadają jasnej podstawy działania - nie posiadają uprawnień specjalistycznych 6. Opis sposobu przygotowania oferty. - oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej, zwartej /zszytej/, - oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta. - wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę - oferta powinna być sporządzona w języku polskim w sposób czytelny i przejrzysty bez nanoszonych poprawek, - wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta. - wykonawca powinien ponumerować oraz opieczętować i parafować każdą zapisaną stronę oferty, a następnie wpisać ilość stron w ,,Formularzu Oferty". 7. Wykaz dokumentów oraz informacji, które należy dołączyć. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną formularz oferty /zał.nr 1/ b) nazwę i adres wykonawcy oraz nr telefonu umożliwiający stały kontakt c) oświadczenie o nie zaleganiu ze składkami ZUS i US d) podstawę prawną działania firmy - wpis do rejestru e) informację czy jest płatnikiem VAT f) uprawnienia branżowo - specjalistyczne (uprawnienia budowlane, zaświadczenie o przynależności do Izby Inż. Bud.) g) referencje - pisemne potwierdzenia wykonanych robót wraz z wykazem tych robót w ciągu 3 ostatnich lat,uzupełnienie zał.nr 4 h) kopię polisy ubezp. OC uwierzytelnioną za zgodność z oryginałem /min suma gwarancyjna w zł. i) udzielany okres gwarancji - na roboty i materiały minimum 36 m-cy, j) oferowane terminy realizacji po podpisania umowy, k) zdolność uwzględniania wymogów techniczno - standardowych spółdzielni - w formie pisemnej: 1. praca wymagająca w zależności od charakteru robót wcześniejszych ogłoszeń na bramach budynków i uzgodnień z lokatorami, 2. konieczność zostawiania porządku po zakończeniu robót, 3. zapewnienie wysokiej jakości robót i bezwzględne przestrzeganie bezpieczeństwa prowadzonych prac, i) okres proponowanej rękojmi w miesiącach lub latach minimum 36 m-cy, m) nr. konta, na które ma nastąpić zwrot wadium n) kserokopię przelewu wadium. 10. Kryteria wyboru oferenta. a) referencje - pisemne potwierdzenia już wykonanych robót 0 - 2 pkt b) udzielany okres gwarancji - na roboty i materiały 0 - 3 pkt c ) oferowana cena ryczałtowa 0-15 pkt. Maksymalna ilość punktów wynosi 20. Wyłonienie wykonawców do II etapu odbywa się poprzez zsumowanie ilości punktów przyznanych przez członków komisji dla każdej z firm. Z najkorzystniejszymi oferentami Zarząd przeprowadzi ostateczne negocjacje celem wyboru Wykonawcy. 11. Wadium przetargowe. a) Oferent jest obowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00; zł. nie później niż na jeden dzień przed terminem składania ofert. Wadium należy wpłacać na konto SM ,,Prądnik Biały Wschód" z adnotacją ,,wadium": nr konta - PekaO S.A. 33 1240 4722 1111 0000 4854 1958 Zamawiający będzie uważał, że wadium zostało wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi przelew. b) Zwrot wadium przetargowego nastąpi w kwocie nominalnej w ciągu 7 dni od: - daty rozstrzygnięcia przetargu, - dla podmiotów wybranych do wykonywania prac od daty podpisania umowy ze Spółdzielnią - unieważnienia przetargu c) Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli: - podmiot, którego oferta wygrała odmówił podpisania umowy - podmiot, którego oferta została wybrana przedstawił w ofercie nieprawdziwe informacje lub dokumenty. Rozstrzygnięcie przetargu nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od daty zakończenia zbierania ofert. Spółdzielnia zastrzega sobie możliwość unieważnienia przetargu w części lub w całości bez podania przyczyny. Nie przysługują protesty i odwołania. 13. Ogłoszenie wyników nastąpi pisemnie oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Spółdzielni i na stronie internetowej. Kontakt: 9. Informacja o sposobach porozumiewania się oferenta z zamawiającym Osobą upoważnioną do porozumiewania się z oferentem drogą telefoniczna lub osobiście jest Jerzy Kiryk 506 211 654 |
© eurobudowa.pl 2004-2025