Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
310z dziś
6365z ostatnich 7 dni
24764z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i montaż szafek ubraniowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i montaż szafek ubraniowych

Data zamieszczenia: 2023-03-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Cisną
Cisna 49
38-607 Cisna
powiat: leski
Telefon 13 468 63 38 / Fax. 13 468 63 54
kwierzbicki@gminacisna.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Cisna
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon 13 468 63 38
Termin składania ofert: 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Na zadanie pn.: ,,Zakup i montaż szafek ubraniowych w szatni Szkoły Podstawowej
w Cisnej".
Gmina Cisną zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zamówienia publicznego na zadanie pn. ,,Zakup i montaż szafek ubraniowych w szatni Szkoły Podstawowej w Cisnej".
Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup 30 szt. szafek ubraniowych podwójnych z ławeczką na stałe połączoną z szafką, 21 szt. szafek ubraniowych poczwórnych wraz z ławeczką na stałe połączoną z szafką.
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Szafka podwójna o wymiarach 110x60x od 48 do 50 cm (wys. x szer. x głęb.) - 30 sztuk metalowych (podwójne - dwa przedziały) sumarycznie 60 samodzielnych przedziałów,
- Ławka ma wymiary 40 x 60 x 75-80 cm (wys. x szer. x głęb.), z powierzchnią siedzenia 25-30 cm
- haczyki do wieszania wewnątrz szafki
- otwory wentylacyjne u dołu i u góry drzwiczek do szafki
- możliwość umieszczenia etykiety z nazwiskiem w górnej części drzwi
- zamykane na zamek cylindryczny
b) Szafka poczwórna o wymiarach 140x120x od 48 do 50 cm (wys. x szer. x głęb.) - 21 sztuk metalowych (4 przedziały - wariantowo 41 szt. z 2 przedziałami) sumarycznie 82 samodzielnych przedziałów
- Ławka ma wymiary 40xl20x 75-80 cm (wys. x szer. x głęb.), z powierzchnią siedzenia 25-30 cm
- haczyki do wieszania wewnątrz szafki
- otwory wentylacyjne u dołu i u góry drzwiczek do szafki
- możliwość umieszczenia etykiety z nazwiskiem w górnej części drzwi
- zamykane na zamek cylindryczny
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach z dnia 31 grudnia 2002r. (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1604) meble oraz sprzęt stosowany w instytucjach edukacyjnych musi posiadać atest lub certyfikat na wyrób.
Opisane meble muszą być elementami seryjnymi oraz ze względu na swoje przeznaczenie muszą posiadać atesty bezpieczeństwa, wytrzymałości i stateczności, zgodnie z normami podanymi poniżej wydane przez niezależne jednostki certyfikujące:
EN 14073-2 Meble biurowe. Meble do przechowywania. Część 2: Wymagania bezpieczeństwa EN 14073-3 Meble biurowe. Meble do przechowywania. Część 3: Metody badań stateczności i wytrzymałości konstrukcji
EN 14074 Meble biurowe. Stoły, biurka i meble do przechowywania. Metody badań wytrzymałości i trwałości części ruchomych
Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywania dostawą w celu uzyskania niezbędnych informacji do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków zamówienia i stanu miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia,

Dokument nr: GGiB.IV.272.5.2023

Składanie ofert:
Ofertę można złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego (sekretariat) w terminie: do dnia 31.03.2023r. do godz. 9.00 lub przesłać na adres: Urząd Gminy Cisna, 38-607 Cisna 49 albo przesłać na adres: kwierzbicki@gminacisna.pl lub fax - 013 468 63 54

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia (wymagalny): 31.05.2023r.

Wymagania:
Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 130 000 zł. Zamówienie zgodnie z art. 2 ust.l pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z2022r. poz. 1710 ze zm.) nie podlega przepisom ustawy. Postępowanie jest przeprowadzone zgodnie z Zarządzeniem Wójta Gminy Cisną nr 99/2021 z dnia 21.01.2021r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż kwota 130 000 złotych.
1. Opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy:
Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia, Posiadają wiedzę i doświadczenie,
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1).
2) Zamawiający wymaga dostarczenia atestów potwierdzających spełnienie powyżej zamieszczonych norm, wyszczególnionych w opisie danego produktu - atesty równie winne by dostarczone z ofertą jako część oferty.
3) Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących materiałów:
- kart katalogowych zaproponowanego mebla, w odniesieniu do zapisów zapytania ofertowego, obejmujących zdjęcie, nazwę producenta i nazwę handlową wyrobu oraz krótki opis produktu,
- atesty i certyfikaty potwierdzające spełnienie w/w norm, wydane przez uprawnioną do tego instytucję
3. Opis sposobu przygotowania oferty.
1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert w formie elektronicznej. Oferty mogą być złożone również w formie pisemnej lub faxem.
2) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3) Oferta musi być napisana w języku polskim, sporządzona czytelnie za pomocą maszyny do pisania, komputera lub ręcznie, oraz podpisana przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli.
4) Każda strona kserokopii dokumentów wymaganych w ofercie przez zamawiającego ma być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty lub przez osobę posiadającą umocowanie prawne, czego dowód winien znaleźć się w ofercie.
5) Oferent może złożyć tylko jedną ofertę z jedną ostateczną ceną na załączonym do zapytania formularzu - ofercie.
4. Cena ofertowa i sposób jej podania.
1) Cenę ofertową wyrażoną w złotych polskich z wyodrębnieniem wartości podatku VAT Wykonawca poda na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
2) Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
3) Przed obliczeniem ceny oferty Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia i uzyskać niezbędne do sporządzenia oferty informacje mające wpływ na wartość zamówienia, wyjaśnić wszelkie wątpliwości dotyczące przedmiotu zamówienia, zakresu, kosztów materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia oraz uwzględnić wszelkie czynniki mogące mieć wpływ na cenę ofertową.
4) Wynagrodzenie rozliczane będzie jednorazowo, na podstawie faktury VAT/rachunku wystawionej przez Wykonawcę w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury/rachunku.
5) Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia zakresu dostawy i usług.
5. Opis kryteriów i sposobu dokonania oceny ofert.
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następujący kryteriami i ich wagami:
Nr Nazwa kryterium Waga
1. Cena 100 pkt
3. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką można osiągnąć wynosi: 100 pkt.
4. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty za powyższe kryteria według następującego wzoru:
Kryterium ceny -- znaczenie 100 pkt
C n
KC-_x 100 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
Coc
Gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium ceny.
Cn - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu, Coc -- cena zaoferowana w ofercie badanej
Maksymalna łączna liczba punktów jaka może uzyskać Wykonawca wynosi -- 100 pkt.
8. Termin związania ofertą.
Wykonawcy składający ofertę są związani jej treścią przez okres 30 dni. Bieg terminu związania oferta rozpoczyna się wraz z upływem składania ofert.
10. Inne istotne informacje.
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu zamówienia.
12. Formalności jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty:
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zostanie powiadomiony o terminie i miejscu podpisania umowy. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2.

Kontakt:
9. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
Krzysztof Wierzbicki w godz. - 730-1530

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.