łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa, instalacja i wdrożenie systemu telewizji dozorowej (II etap) oraz systemu depozytorów kluczy |
Data zamieszczenia: | 2023-03-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Apelacyjny w Białymstoku ul. Mickiewicza 5 15-213 Białystok powiat: Białystok Tel.: +48 857430730 przetargi@bialystok.sa.gov.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Białystok |
Wadium: | w uwagach |
Nr telefonu: | Tel.: +48 857430730 |
Termin składania ofert: | 2023-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: DOSTAWA, instalacja i wdrożenie systemu telewizji dozorowej (II etap) oraz systemu depozytorów kluczy w Sądzie Apelacyjnym w Białymstoku Numer referencyjny: G.261.4.2023 II.1.2)Główny kod CPV 32333200 Kamery wideo II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie w Sądzie Apelacyjnym w Białymstoku elementów systemu telewizji dozorowej oraz systemu depozytorów kluczy przewidzianych dla II etapu realizacji. Zamówienie obejmuje dostawę składowych sprzętowych systemu oraz wykonanie wszelkich prac zgodnie z SWZ, dokumentacją projektową (w zakresie przewidzianym dla etapu II realizacji), stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ oraz wzorem umowy, stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.2)Opis II.2.1)Nazwa: DOSTAWA, instalacja i uruchomienie w Sądzie Apelacyjnym w Białymstoku systemu telewizji dozorowej w ramach II etapu realizacji Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 32333200 Kamery wideo 32421000 Okablowanie sieciowe 32422000 Elementy składowe sieci 32424000 Infrastruktura sieciowa 45311000 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45314300 Instalowanie infrastruktury okablowania 48900000 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 72611000 Usługi w zakresie wsparcia technicznego II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL841 Białostocki Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Sąd Apelacyjny w Białymstoku, Ul. Mickiewicza 5, 15-213 Białystok II.2.4)Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie w Sądzie Apelacyjnym w Białymstoku systemu telewizji dozorowej w ramach II etapu realizacji. Zamówienie obejmuje dostawę składowych sprzętowych systemu oraz wykonanie wszelkich prac zgodnie z SWZ, dokumentacją projektową (w zakresie przewidzianym dla etapu II realizacji), stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ oraz wzorem umowy, stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ. 2. Zakres prac, określonych w dokumentacji projektowej oraz wymagania Zamawiającego, obejmują w szczególności następujące zadania: - dostawa elementów sprzętowych systemu, wraz z ich instalacją, uruchomieniem i konfiguracją na istniejących serwerach, - dostarczenie, zamontowanie, uruchomienie oraz serwis gwarancyjny kamery do rozpoznawania tablic rejestracyjnych (ANPR). Kamera powinna być wyposażona w odpowiednie wejścia/wyjścia umożliwiające sterowanie istniejącym szlabanem na wjeździe na parking Sądu. Kamera powinna być w technologii IP, lista tablic rejestracyjnych powinna być przechowywana w kamerze. Obraz z kamery należy rejestrować na istniejącym rejestratorze SVMX NVR. Kamera powinna zostać zamontowana w takim miejscu i w taki sposób aby zapewniała pewny i niezakłócony odczyt tablic rejestracyjnych. Między kamerą a punktem dystrybucyjnym należy ułożyć odpowiednie okablowanie miedziane lub światłowodowe oraz zapewnić zasilanie kamery i inne niezbędne konwertery/akcesoria do jej prawidłowej pracy i współdziałania ze szlabanem. Gwarancja jak na cały system minimum 36 miesięcy. - aktualizację wszelkich komponentów systemu do najnowszej wersji oprogramowania po ich zainstalowaniu, - na etapie realizacji, przed wbudowaniem, Zamawiający wymaga przedłożenia kart materiałowych proponowanych materiałów, potwierdzających spełnienie parametrów określonych w dokumentacji przetargowej; - przeprowadzenie testów działania systemów po instalacji komponentów przewidzianych w II etapie realizacji, - udzielenie niezbędnych, nieograniczonych czasowo, terytorialnie i funkcjonalnie licencji na składowe zainstalowane w II etapie realizacji; - przekazanie dokumentacji odbiorowej dokumentacji technicznej i gwarancyjnej dotyczącej zainstalowanych elementów systemu oraz dodatkowej kamery do rozpoznawania tablic rejestracyjnych (ANPR) , w tym w szczególności instrukcji obsługi, użytkowania i konserwacji w języku polskim, certyfikatów związanych z dostarczonymi przez Wykonawcę elementami systemu; - przeprowadzenie szkoleń pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi komponentów systemu zainstalowanych w II etapie realizacji oraz dodatkowej kamery do rozpoznawania tablic rejestracyjnych (ANPR) , - świadczenie usługi wsparcia technicznego i elementów systemu zainstalowanych w II etapie realizacji oraz dodatkowej kamery do rozpoznawania tablic rejestracyjnych (ANPR) w okresie udzielonej gwarancji. 3. Zamawiający informuje, iż instalacje wykonane w I etapie zostały doprowadzone w pobliże projektowanych miejsc montażu. W zakresie Wykonawcy jest ewentualne doprowadzenie instalacji w docelowe miejsce montażu urządzeń (kamery). 4. Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany zgodnie z następującą dokumentacją techniczną: 1) projektem architektoniczo-budowlanym; 2) projektem technicznym; 3) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; 4) Przedmiarem Robót; 5) Wytycznymi Ministerstwa Sprawiedliwości dotyczącymi zabezpieczenia technicznego, stanowiącymi załącznik nr 12 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 42 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Zamawiający wymaga odbycia przez Wykonawców ubiegających się o zamówienie obligatoryjnej wizji lokalnej, pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp. Zamawiający, zgodnie z art. 139 Pzp przewiduje odwróconą kolejność czynności, tj. może najpierw dokonać badania i oceny ofert, a następnie dokonać kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: DOSTAWA, instalacja i uruchomienie w Sądzie Apelacyjnym w Białymstoku systemu depozytorów kluczy w ramach II etapu realizacji Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 31700000 Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne 32421000 Okablowanie sieciowe 32422000 Elementy składowe sieci 32424000 Infrastruktura sieciowa 45311000 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45314300 Instalowanie infrastruktury okablowania 48900000 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 72611000 Usługi w zakresie wsparcia technicznego II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL841 Białostocki Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Sąd Apelacyjny w Białymstoku, Ul. Mickiewicza 5, 15-213 Białystok II.2.4)Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie w Sądzie Apelacyjnym w Białymstoku systemu depozytorów kluczy w ramach II etapu realizacji. Zamówienie obejmuje dostawę składowych sprzętowych systemu oraz wykonanie wszelkich prac zgodnie z SWZ, dokumentacją projektową (w zakresie przewidzianym dla etapu II realizacji), stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ oraz wzorem umowy, stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ. 2. Zakres prac, określonych w dokumentacji projektowej oraz wymagania Zamawiającego, obejmują w szczególności następujące zadania: - dostawę elementów sprzętowych systemu, wraz z ich instalacją, rozprowadzeniem, uruchomieniem i konfiguracją, - depozytory kluczy powinny być wyposażone w czytniki umożliwiające odczyt posiadanych przez Zamawiającego kart dostępowych typu Mifare DESfire EV1 (EV1/2K), - ze względu na to, że urządzenia oraz systemy dostarczone w I etapie inwestycji są na gwarancji, Zamawiający wymaga zgody gwaranta na ingerencję w systemach S-VMX oraz S-Aware. W przypadku braku takiej zgody, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przejęciu gwarancji na czas oraz na warunkach równoważnych do udzielonej gwarancji na I etapie w zakresie systemów S-VMX oraz S-Aware. - podczas montażu depozytorów kluczy, należy przewidzieć konieczność wykonania nadproża nad depozytorami, - na etapie realizacji, przed wbudowaniem, Zamawiający wymaga przedłożenia kart materiałowych proponowanych materiałów, potwierdzających spełnienie parametrów określonych w dokumentacji przetargowej; - aktualizację wszelkich komponentów systemu do najnowszej wersji oprogramowania po ich zainstalowaniu, - przeprowadzenie testów działania systemu, - udzielenie niezbędnych, nieograniczonych czasowo, terytorialnie i funkcjonalnie licencji na system lub jego składowe, - przekazanie dokumentacji odbiorowej - opisu architektury systemu, dokumentacji technicznej i gwarancyjnej dotyczącej systemu, w tym w szczególności instrukcji obsługi, użytkowania i konserwacji w języku polskim, certyfikatów związanych z dostarczonymi przez Wykonawcę systemem. 3. Zamawiający informuje, iż instalacje wykonane w I etapie zostały doprowadzone w pobliże projektowanych miejsc montażu. W zakresie Wykonawcy jest ewentualne doprowadzenie instalacji w docelowe miejsce montażu urządzeń (depozytora). 4. Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany zgodnie z następującą dokumentacją techniczną: 1) projektem architektoniczo-budowlanym; 2) projektem technicznym; 3) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; 4) Przedmiarem Robót; 5) Wytycznymi Ministerstwa Sprawiedliwości dotyczącymi zabezpieczenia technicznego, stanowiącymi załącznik nr 12 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Zamawiający wymaga odbycia przez Wykonawców ubiegających się o zamówienie obligatoryjnej wizji lokalnej, pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp. Zamawiający, zgodnie z art. 139 Pzp przewiduje odwróconą kolejność czynności, tj. może najpierw dokonać badania i oceny ofert, a następnie dokonać kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona. CPV: 32333200, 32421000, 32422000, 32424000, 45311000, 45314300, 48900000, 72611000, 31700000 Dokument nr: 174179-2023, G.261.4.2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 26/04/2023 Czas lokalny: 10:30 Miejsce: Otwarcie ofert nastąpi przy użyciu Platformy e-Zamówienia w siedzibie Zamawiającego. Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b892e4b4-c4c1-11ed-9355-06954b8c6cb9 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 26/04/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Sąd Apelacyjny w Białymstoku, Ul. Mickiewicza 5, 15-213 Białystok Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 24/07/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20/03/2023 Zamawiający wymaga wniesienie wadium w kwocie: część 1 - 29 000,00 zł, część 2 - 8 600,00 zł. Szczegółowe wymagania dot. wadium zostały określone w Rozdziale XVI SWZ. Kontakt: Sąd Apelacyjny w Białymstoku ul. Mickiewicza 5 Białystok Kod NUTS: PL841 Białostocki 15-213 Polska E-mail: przetargi@bialystok.sa.gov.pl Tel.: +48 857430730 |
© eurobudowa.pl 2004-2024