Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa, instalacja i wdrożenie systemu telewizji dozorowej (II etap) oraz systemu...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa, instalacja i wdrożenie systemu telewizji dozorowej (II etap) oraz systemu depozytorów kluczy

Data zamieszczenia: 2023-03-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Białymstoku
ul. Mickiewicza 5
15-213 Białystok
powiat: Białystok
Tel.: +48 857430730
przetargi@bialystok.sa.gov.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok
Wadium: w uwagach
Nr telefonu: Tel.: +48 857430730
Termin składania ofert: 2023-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

DOSTAWA, instalacja i wdrożenie systemu telewizji dozorowej (II etap) oraz systemu depozytorów kluczy w Sądzie Apelacyjnym w Białymstoku

Numer referencyjny: G.261.4.2023
II.1.2)Główny kod CPV
32333200 Kamery wideo
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie w Sądzie Apelacyjnym w Białymstoku elementów systemu telewizji dozorowej oraz systemu depozytorów kluczy przewidzianych dla II etapu realizacji. Zamówienie obejmuje dostawę składowych sprzętowych systemu oraz wykonanie wszelkich prac zgodnie z SWZ, dokumentacją projektową (w zakresie przewidzianym dla etapu II realizacji), stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ oraz wzorem umowy, stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

DOSTAWA, instalacja i uruchomienie w Sądzie Apelacyjnym w Białymstoku systemu telewizji dozorowej w ramach II etapu realizacji

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
32333200 Kamery wideo
32421000 Okablowanie sieciowe
32422000 Elementy składowe sieci
32424000 Infrastruktura sieciowa
45311000 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314300 Instalowanie infrastruktury okablowania
48900000 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
72611000 Usługi w zakresie wsparcia technicznego
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL841 Białostocki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Sąd Apelacyjny w Białymstoku, Ul. Mickiewicza 5, 15-213 Białystok

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie w Sądzie Apelacyjnym w Białymstoku systemu telewizji dozorowej w ramach II etapu realizacji. Zamówienie obejmuje dostawę składowych sprzętowych systemu oraz wykonanie wszelkich prac zgodnie z SWZ, dokumentacją projektową (w zakresie przewidzianym dla etapu II realizacji), stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ oraz wzorem umowy, stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ.

2. Zakres prac, określonych w dokumentacji projektowej oraz wymagania Zamawiającego, obejmują w szczególności następujące zadania:

- dostawa elementów sprzętowych systemu, wraz z ich instalacją, uruchomieniem i konfiguracją na istniejących serwerach,

- dostarczenie, zamontowanie, uruchomienie oraz serwis gwarancyjny kamery do rozpoznawania tablic rejestracyjnych (ANPR). Kamera powinna być wyposażona w odpowiednie wejścia/wyjścia umożliwiające sterowanie istniejącym szlabanem na wjeździe na parking Sądu. Kamera powinna być w technologii IP, lista tablic rejestracyjnych powinna być przechowywana w kamerze. Obraz z kamery należy rejestrować na istniejącym rejestratorze SVMX NVR. Kamera powinna zostać zamontowana w takim miejscu i w taki sposób aby zapewniała pewny i niezakłócony odczyt tablic rejestracyjnych. Między kamerą a punktem dystrybucyjnym należy ułożyć odpowiednie okablowanie miedziane lub światłowodowe oraz zapewnić zasilanie kamery i inne niezbędne konwertery/akcesoria do jej prawidłowej pracy i współdziałania ze szlabanem. Gwarancja jak na cały system minimum 36 miesięcy.

- aktualizację wszelkich komponentów systemu do najnowszej wersji oprogramowania po ich zainstalowaniu,

- na etapie realizacji, przed wbudowaniem, Zamawiający wymaga przedłożenia kart materiałowych proponowanych materiałów, potwierdzających spełnienie parametrów określonych w dokumentacji przetargowej;

- przeprowadzenie testów działania systemów po instalacji komponentów przewidzianych w II etapie realizacji,

- udzielenie niezbędnych, nieograniczonych czasowo, terytorialnie i funkcjonalnie licencji na składowe zainstalowane w II etapie realizacji;

- przekazanie dokumentacji odbiorowej dokumentacji technicznej i gwarancyjnej dotyczącej zainstalowanych elementów systemu oraz dodatkowej kamery do rozpoznawania tablic rejestracyjnych (ANPR) , w tym w szczególności instrukcji obsługi, użytkowania i konserwacji w języku polskim, certyfikatów związanych z dostarczonymi przez Wykonawcę elementami systemu;

- przeprowadzenie szkoleń pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi komponentów systemu zainstalowanych w II etapie realizacji oraz dodatkowej kamery do rozpoznawania tablic rejestracyjnych (ANPR) ,

- świadczenie usługi wsparcia technicznego i elementów systemu zainstalowanych w II etapie realizacji oraz dodatkowej kamery do rozpoznawania tablic rejestracyjnych (ANPR) w okresie udzielonej gwarancji.

3. Zamawiający informuje, iż instalacje wykonane w I etapie zostały doprowadzone w pobliże projektowanych miejsc montażu. W zakresie Wykonawcy jest ewentualne doprowadzenie instalacji w docelowe miejsce montażu urządzeń (kamery).

4. Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany zgodnie z następującą dokumentacją techniczną:

1) projektem architektoniczo-budowlanym;

2) projektem technicznym;

3) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;

4) Przedmiarem Robót;

5) Wytycznymi Ministerstwa Sprawiedliwości dotyczącymi zabezpieczenia technicznego, stanowiącymi załącznik nr 12 do SWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 42
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga odbycia przez Wykonawców ubiegających się o zamówienie obligatoryjnej wizji lokalnej, pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp.

Zamawiający, zgodnie z art. 139 Pzp przewiduje odwróconą kolejność czynności, tj. może najpierw dokonać badania i oceny ofert, a następnie dokonać kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

DOSTAWA, instalacja i uruchomienie w Sądzie Apelacyjnym w Białymstoku systemu depozytorów kluczy w ramach II etapu realizacji

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
31700000 Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
32421000 Okablowanie sieciowe
32422000 Elementy składowe sieci
32424000 Infrastruktura sieciowa
45311000 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314300 Instalowanie infrastruktury okablowania
48900000 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
72611000 Usługi w zakresie wsparcia technicznego
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL841 Białostocki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Sąd Apelacyjny w Białymstoku, Ul. Mickiewicza 5, 15-213 Białystok

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie w Sądzie Apelacyjnym w Białymstoku systemu depozytorów kluczy w ramach II etapu realizacji. Zamówienie obejmuje dostawę składowych sprzętowych systemu oraz wykonanie wszelkich prac zgodnie z SWZ, dokumentacją projektową (w zakresie przewidzianym dla etapu II realizacji), stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ oraz wzorem umowy, stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ.

2. Zakres prac, określonych w dokumentacji projektowej oraz wymagania Zamawiającego, obejmują w szczególności następujące zadania:

- dostawę elementów sprzętowych systemu, wraz z ich instalacją, rozprowadzeniem, uruchomieniem i konfiguracją,

- depozytory kluczy powinny być wyposażone w czytniki umożliwiające odczyt posiadanych przez Zamawiającego kart dostępowych typu Mifare DESfire EV1 (EV1/2K),

- ze względu na to, że urządzenia oraz systemy dostarczone w I etapie inwestycji są na gwarancji, Zamawiający wymaga zgody gwaranta na ingerencję w systemach S-VMX oraz S-Aware. W przypadku braku takiej zgody, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przejęciu gwarancji na czas oraz na warunkach równoważnych do udzielonej gwarancji na I etapie w zakresie systemów S-VMX oraz S-Aware.

- podczas montażu depozytorów kluczy, należy przewidzieć konieczność wykonania nadproża nad depozytorami,

- na etapie realizacji, przed wbudowaniem, Zamawiający wymaga przedłożenia kart materiałowych proponowanych materiałów, potwierdzających spełnienie parametrów określonych w dokumentacji przetargowej;

- aktualizację wszelkich komponentów systemu do najnowszej wersji oprogramowania po ich zainstalowaniu,

- przeprowadzenie testów działania systemu,

- udzielenie niezbędnych, nieograniczonych czasowo, terytorialnie i funkcjonalnie licencji na system lub jego składowe,

- przekazanie dokumentacji odbiorowej - opisu architektury systemu, dokumentacji technicznej i gwarancyjnej dotyczącej systemu, w tym w szczególności instrukcji obsługi, użytkowania i konserwacji w języku polskim, certyfikatów związanych z dostarczonymi przez Wykonawcę systemem.

3. Zamawiający informuje, iż instalacje wykonane w I etapie zostały doprowadzone w pobliże projektowanych miejsc montażu. W zakresie Wykonawcy jest ewentualne doprowadzenie instalacji w docelowe miejsce montażu urządzeń (depozytora).

4. Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany zgodnie z następującą dokumentacją techniczną:

1) projektem architektoniczo-budowlanym;

2) projektem technicznym;

3) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;

4) Przedmiarem Robót;

5) Wytycznymi Ministerstwa Sprawiedliwości dotyczącymi zabezpieczenia technicznego, stanowiącymi załącznik nr 12 do SWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 56
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga odbycia przez Wykonawców ubiegających się o zamówienie obligatoryjnej wizji lokalnej, pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp.

Zamawiający, zgodnie z art. 139 Pzp przewiduje odwróconą kolejność czynności, tj. może najpierw dokonać badania i oceny ofert, a następnie dokonać kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona.

CPV: 32333200, 32421000, 32422000, 32424000, 45311000, 45314300, 48900000, 72611000, 31700000

Dokument nr: 174179-2023, G.261.4.2023

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 26/04/2023
Czas lokalny: 10:30
Miejsce:

Otwarcie ofert nastąpi przy użyciu Platformy e-Zamówienia w siedzibie Zamawiającego.

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b892e4b4-c4c1-11ed-9355-06954b8c6cb9

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 26/04/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Sąd Apelacyjny w Białymstoku, Ul. Mickiewicza 5, 15-213 Białystok

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 24/07/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
20/03/2023
Zamawiający wymaga wniesienie wadium w kwocie: część 1 - 29 000,00 zł, część 2 - 8 600,00 zł. Szczegółowe wymagania dot. wadium zostały określone w Rozdziale XVI SWZ.

Kontakt:
Sąd Apelacyjny w Białymstoku
ul. Mickiewicza 5
Białystok
Kod NUTS: PL841 Białostocki
15-213
Polska
E-mail: przetargi@bialystok.sa.gov.pl
Tel.: +48 857430730

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.