Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1322z dziś
7377z ostatnich 7 dni
25775z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż wykładziny

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż wykładziny

Data zamieszczenia: 2023-03-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 7 im. I Armii Wojska Polskiego w Koszalinie
ul. Wojska Polskiego 36
75-712 Koszalin
powiat: Koszalin
tel./fax 94 34 80 704
sekretariat@sp7koszalin.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax 94 34 80 70
Termin składania ofert: 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe nie jest zapytaniem o cenę w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych ale rozeznaniem rynku prowadzonym zgodnie z wewnętrznymi przepisami, określonymi w Regulaminie udzielania zamówień publicznych Szkoły Podstawowej Nr 7 im. I Armii Wojska Polskiego w Koszalinie o wartości szacunkowej poniżej 130.000 zł netto ( §2 ust. 4), w związku z powyższym nie przewiduje się procedury otwierania ofert w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zwracam/y się z prośbą o przedstawienie oferty na: ,,DOSTAWA i montaż wykładziny Tarkett Rekord dla Szkoły Podstawowej nr 7 im. I Armii Wojska Polskiego, Ul. Wojska Polskiego 36, 75-712 Koszalin."
I. Opis przedmiotu zamówienia: DOSTAWA i montaż heterogenicznej wykładziny podłogowej z PCW (około 307,36 m2) wraz z odpadem, zagruntowanie podłoża, wylanie masy samopoziomującej na gr. do 5.0 mm, montaż profila wyobleniowego, docięcie i przyklejenie wykładziny na całości wraz z wywinięciem cokołów na ścianę na wys. 10 cm, spawanie łączy wykładziny sznurem spawalniczym, robociznę, utylizacja odpadów. (Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej celem weryfikacji przedmiotu zamówienia.)
Zakres prac do wykonania: 1. DOSTAWA wykładziny elastycznej PCV heterogenicznej, ilość - 307,36 m2, o parametrach nie gorszych od: a. Certyfikaty i kwalifikacje - Heterogeniczna kompaktowa wykładzina winylowa 34/43 zawartość spoiwa Typ I b. Charakterystyka techniczna: grubość całkowita 2,00 mm; waga całkowita 3000 g/m2 ; grubość warstwy użytkowej 0,8 mm; forma dostawy rolka 20 x 2 m c. Właściwości techniczne zgodnie z oznakowaniem CE- reakcja na ogień Bfl-s1 klejone na podłożu A1fl lub A2fl (beton); antypoślizgowość ??0.3 d. Właściwości techniczne - wgniecenia resztkowe wymagana wartość ?0.10 ; antypoślizgowość R10; Ocena działania mikroorganizmów ISO 846 Part C nie sprzyja
rozwojowi bakterii Kolor do akceptacji przez zamawiającego. 2. Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do usunięcia z terenu szkoły wszelkich odpadków powstałych w procesie usuwania starej wykładziny i montażu nowej

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31 marca 2023 r. o godz. 10.15 w pokoju kierownika gospodarczego Szkoły Podstawowej nr 7 im. I Armii Wojska Polskiego, Ul. Wojska Polskiego 36, 75-712 Koszalin.

Składanie ofert:
V. TERMIN SKŁADANIA ofert: data: 27.03.2023 - 31.03.2023 godz. 1000
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 31 marca 2023 r. o godz. 1000
VI. Akceptowalne formy składania ofert:
1) Oferty należy składać osobiście bądź listownie w zamkniętej kopercie/opakowaniu na adres:
Szkoła Podstawowa nr 7 im. I Armii Wojska Polskiego Ul. Wojska polskiego 36 , 75-712 Koszalin - sekretariat z dopiskiem:
DOSTAWA i montaż wykładziny Tarkett Rekord dla Szkoły Podstawowej nr 7 im. I Armii Wojska Polskiego, Ul. Wojska Polskiego 36, 75-712 Koszalin.".
Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu poniesionych przez
Wykonawcę

Miejsce i termin realizacji:
IX. Termin realizacji zamówienia: 03.07.2023 r. - 10.07.2023 r.

Wymagania:
Wynagrodzenie za usługę:
1. Za wykonane prace, Zleceniodawca zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie po sporządzeniu protokołu odbioru wykonanych prac. Kwota wynagrodzenia, jest kwotą ryczałtową i nie może ulec zmianom.
2. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w sposób: 100% kwoty wynagrodzenia po pozytywnym odbiorze końcowym i usunięciu ewentualnych usterek, płatne w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury.
4. Płatności wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi na jego rachunek bankowy w wskazany na fakturze
II. Warunki udziału w postępowaniu: spełni warunki przewidziane w zapytaniu ofertowym
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (minimum 5 pracowników)
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24
ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.2015.2164 z późn.
zm.)
W celu potwierdzenia wymaganych wyżej warunków wraz z ofertą należy dostarczyć
oświadczenie o spełnianiu tych warunków - załącznik nr 2
Wykaz dokumentów wymaganych w ofercie:
1) formularz ofertowy - załącznik nr 1,
2) oświadczenie - załącznik nr 2,
3) potwierdzenie wizji terenu prac - załącznik nr 3,
4)Wykaz ilości zatrudnionych montażystów ( do prawidłowego wykonania prac Zamawiający wymaga min. 5 osób),
5) Ubezpieczenie OC działalności na kwotę minimum 150 000 zł.
6) Wzór umowy
III. Kryteria oceny ofert:
1) .............................. cena............................................................ 80 - pkt lub %
2) ..................okres gwarancji........................................................ 20. - pkt lub %
3) .......................................................................................................... - pkt lub %
IV. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:
1) Cena = cena najniższa/cena oferowana x 100 pkt
W przypadku kryterium "Cena" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku
ilość punktów, liczona wg wzoru:
Pci = Cmin * 100 pkt
Ci
gdzie:
Pci ilość punktów jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Cena";
min najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert,
Ci cena oferty "i", z formularza ofertowego badanej oferty;
VII. Sposób sporządzenia oferty:
1) ofertę należy sporządzić na załączonym druku - załącznik nr 1 (Formularz ofertowy);
2) oferta winna być sporządzona w jednym egzemplarzu w języku polskim, pismem
czytelnym lub komputerowo , a ewentualne poprawki powinny być naniesione czytelnie
oraz opatrzone podpisem osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy.
3) oferta winna być podpisana przez Wykonawcę (osobę uprawnioną do reprezentowania
Wykonawcy, zgodnie z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie do obrotu prawnego) lub jego upełnomocnionego przedstawiciela na podstawie pełnomocnictwa posiadającego zakres i podpisanego przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (pełnomocnictwo winno zostać złożone wraz ofertą - w formie oryginału, kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub kopii poświadczonej notarialnie); 4) w przypadku podmiotów składających ofertę wspólną lub umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie jeżeli z jej treści wynika ustanowione pełnomocnictwo należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w jednej z form wyżej wymienionych (jeśli dotyczy). 5) wykonawca związany jest ofertą 30 dni, bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VIII. Warunki wykluczenia:
1) Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotowi powiązanemu osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;
e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
X. Odrzuceniu podlegają oferty:
1) których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub
XI. złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym.
XII. Oferty złożone po terminie składania ofert, określonym w zapytaniu ofertowym, zamawiający niezwłocznie zwraca oferentom.
XIII. Zmiana umowy:
zamawiający nie dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy / zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1) ........................................................................................................
2) ........................................................................................................
Nie jest możliwe dokonywanie zmian w umowie polegających na zmniejszeniu zakresu świadczenia wykonawcy w stosunku do zobowiązania zawartego w ofercie.
XV. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji w sprawie zamknięcia
postępowania przed upływem terminu składania ofert lub unieważnienia postępowania po
tym terminie.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich potencjalnych wykonawców, do których zostało skierowane zapytanie ofertowe oraz zamieści informację na stronie internetowej.

Kontakt:
6. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami Bogdan Olejniczak kierownik gospodarczy tel. 943480704 e-mail b.olejniczak@sp7koszalin.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.