Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1183z dziś
7238z ostatnich 7 dni
25636z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa hali produkcyjnej wraz z zapleczem socjalno-biurowym

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa hali produkcyjnej wraz z zapleczem socjalno-biurowym

Data zamieszczenia: 2023-03-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: AT-SILESIA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Bojkowska 59c
44-100 Gliwice
powiat: Gliwice
607928442
realizacje@at-silesia.aero
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/151899
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice
Wadium: ---
Nr telefonu: 607928442
Termin składania ofert: 2023-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe nr 2/2023 Budowa hali produkcyjnej wraz z zapleczem socjalno-biurowym w technologii prefabrykowanej w Gliwicach przy Ul. Lotników, na dz. nr 221/29, obr. Bojkowskie Pola
Powstaje w kontekście projektu
POIR.03.02.01-24-0022/21 - Prace rozwojowe oraz wdrożenie do produkcji innowacyjnego samolotu AT-6 stanowiącego wynik prac B+R

Część 1
Budowa hali produkcyjnej wraz z zapleczem socjalno-biurowym

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie hali produkcyjnej wraz z zapleczem socjalno-biurowym w technologii prefabrykowanej w Gliwicach przy Ul. Lotników, na terenie lotnisk, spełniającej wymagania przepisów prawa w tym zakresie, dla Zamawiającego, którym jest:
AT-SILESIA Sp. z o. o.
ul. Bojkowska 59c
44 - 100 Gliwice
Realizacja przedmiotu zamówienia będzie obejmować m. in.:
1) uzgodnienie z Zamawiającym warunków realizacji inwestycji i opracowanie oraz uzgodnienie z Zamawiającym niezbędnej wielobranżowej dokumentacji wykonawczej (projektu technicznego), obejmującej zakładane rozwiązania techniczne budowy hali przeznaczonej na potrzeby produkcji lekkiego samolotu zadaniowego z możliwością późniejszej rozbudowy, oraz wykonanie niezbędnych robót budowlanych, drogowych, montażowych, elektrycznych, w tym w zakresie, jaki okaże się potrzebny. Dokumentację wykonawczą (projekt techniczny) należy opracować na podstawie dokumentacji budowlanej, która stanowiła podstawę do wydania decyzji o zamiennym pozwoleniu na budowę przedmiotowej inwestycji o nr AB-123/2023 z dnia 07.03.2023 r., tj. projektu zagospodarowania terenu i projektu architektoniczno-budowlanego, zgodnie z m.in. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r., poz. 1609) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454), w ramach realizacji dokumentacji wykonawczej (projektu technicznego) - w ramach wynagrodzenia za realizację zamówienia przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich do tej dokumentacji, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1231 z późn. zm.);
2) wykonanie niezbędnych robót budowlanych i instalacyjnych związanych z obiektem hali i zaplecza socjalno-biurowego, w tym m.in. fundamentów maszyn i urządzeń, niezbędnych przyłączy mediów, odwodnienia terenu, zagospodarowania działki: dojazdów, parkingów, płyty kołowania, chodników i zieleni oraz wszelkie inne niezbędne prace budowlane w ramach zakresu objętego niniejszym postepowaniem o udzielenie zamówienia;
3) zamówienie i dostawę oraz montaż nowych urządzeń, instalacji i wyposażenia niezbędnego dla prawidłowego funkcjonowania Inwestycji;
4) przeprowadzenie wymaganych prób i testów odbiorowych (eksploatacyjnych) Inwestycji;
5) realizację wymaganych czynności związanych z uzyskaniem niezbędnej certyfikacji, legalizacji urządzeń, ocen zgodności oraz wydania opinii i potrzebnych decyzji, w tym prawomocnego pozwolenia na użytkowanie Inwestycji;
6) zapewnienie bezawaryjnego funkcjonowania Inwestycji przez okres udzielonej gwarancji, w tym świadczenie nieodpłatnych usług serwisowych w okresie co najmniej 36 miesięcy od daty uzyskania pozwolenia na użytkowanie;
Zamawiający uzyskał decyzję o zamiennym pozwoleniu na budowę przedmiotowej inwestycji, która stanowi załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego. Ponadto, Zamawiający posiada prawomocną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach stanowiącą załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego.
Planowane przedsięwzięcie polega na budowie hali produkcyjnej wraz z zapleczem socjalno-biurowym i zagospodarowaniem terenu, wraz infrastrukturą towarzyszącą oraz układem komunikacyjnym i niezbędnym jego połączeniem z drogą publiczną i z drogą kołowania lotniska na działce nr 221/29 w Gliwicach, na terenie należącym do strefy gliwickiego lotniska.
Zagospodarowywana parcela 221/29 obr. Bojkowskie pola leży w strefie lotniska Gliwice. Parcele sąsiednie zagospodarowane są infrastrukturą lotniskową - te w bezpośrednim sąsiedztwie głównie infrastrukturą drogową. Dalej po stronie wschodniej i zachodniej znajdują się hale hangarów. Celem projektu jest wdrożenie do produkcji małego 4 osobowego samolotu sportowego, dla którego konieczne jest zapewnienie stałego miejsca realizacji procesu produkcyjnego. Zasadnicza powierzchnia hali będzie powierzchnią produkcyjną, której wielkość i rozmieszczenie będzie stosowne do wielkości produkowanego wyrobu, jakim jest samolot jak również jego gabarytowe części składowe.
Do celów produkcji samolotu zaprojektowano prefabrykowaną halę o konstrukcji ścian ze słupów żelbetowych i dachu z konstrukcji stalowej i pow. 2 363, 45 m2 o przeznaczeniu produkcyjnym oraz zaplecze socjalno-biurowe o pow. 413,88 m2 w systemie mieszanym; ściany oddzielenia pożarowego jako ściany murowane, a pozostałe ściany wykonane w konstrukcji słupowo- ryglowej obudowanej. Dach zaprojektowano z prefabrykowanych płyt kanałowych HC gr. 32 cm.
Szerokość w elewacji wejściowej (hala + zaplecze) = 45,94 m, wysokość maksymalna przy krawędzi 8,50m od poziomu terenu i wysokość maksymalna w szczycie od poz. zera 9,35 m., a od poz. terenu 9,49 m.
Charakterystyczne parametry zamierzenia inwestycyjnego - zgodnie z zatwierdzoną zamienną dokumentacją architektoniczno-budowlaną:
Projektowana powierzchnia zabudowy = 2 777,37 m2 - w tym:
Hala produkcyjna = 2 363, 45 m2
Kubatura netto hali = 18 279,26 m3
Zaplecze socjalno-biurowe = 413,88 m2
Kubatura netto zaplecza socjalno-biurowego = 1 071,16 m2
Wysokość inwestycji w szczycie <9,35 m od poz. 0,00 i 8,50 m przy krawędzi dachu od poz. terenu
Szerokość hali produkcyjnej w elewacji = 40,10 m
Długość hali produkcyjnej = 59,30 m
Liczba kondygnacji = 1
Powierzchnia placów i dróg wewnętrznych projektowana = ok. 1 922,48 m2 (nastąpi ograniczenie powierzchni utwardzonych z 5 021,00 m2 do ok. 1 922,48 m2)
Powierzchnia terenów zieleni = 2 136,60 m2
Wymagania podstawowe przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz z zachowaniem należytej staranności.
b) Realizacja zamówienia musi uwzględniać wymagania Zamawiającego określone w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w dokumentacji stanowiącej pozostałe załączniki do Zapytania.
c) Zamawiający dopuszcza w trakcie realizacji prac zmianę materiałów i urządzeń przedstawionych w zaakceptowanych założeniach wykonawczych pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, tj. powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu zamówienia; poprawienie parametrów technicznych lub wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Zmiany te muszą być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego.
d) Jeśli dokumentacja projektowa zawiera jakiekolwiek odniesienia do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy je traktować wyłącznie jako rozwiązania przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w oparciu o zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wynikających z dokumentacji projektowej, z zachowaniem tych samych standardów technicznych i jakościowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zamawianej inwestycji. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem, oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż założone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a ponadto muszą to być materiały i urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.
e) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji wykonawczej (projektu technicznego) w nieprzekraczalnym terminie do 30 dni liczonych od dnia podpisania umowy z Wykonawcą.
f) Zakończenie robót wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na użytkowanie musi nastąpić najpóźniej do 30 listopada 2023 r. Rozpoczęcie robót musi nastąpić do 5 dni kalendarzowych od daty przekazania placu budowy.
Gwarancja:
Wykonawca na wykonane roboty budowlane udzieli gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Gwarancja obejmuje również dostarczane i zamontowane urządzenia, które Wykonawca zobowiązuje się serwisować przez okres udzielonej gwarancji od odbioru końcowego na własny koszt. Koszty serwisu i gwarancji muszą być wkalkulowane w cenę oferty. Wykonawca udzieli rękojmi na wykonanie roboty budowlane na analogiczny okres na jaki zostanie udzielona gwarancja.
Sposób obliczenia ceny:
Wycenę oferty należy złożyć na przygotowanym do tego celu załączniku nr 1 wyszczególniając kwoty za poszczególne prace. W cenie oferty Oferent uwzględni wszystkie zobowiązania i koszty niezbędne do poniesienia dla realizacji zadania. Wynagrodzenie ryczałtowe nie będzie podlegać waloryzacji. Cenę oferty należy podać łącznie z należnym podatkiem VAT naliczanym przez Wykonawcę - cena brutto oraz kwoty netto. Cena ofertowa musi być podana z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
Ze względu na ograniczenia znakowe w przedmiotowym polu, wszelkie niezbędne informacje, w tym sposób składania ofert, zabezpieczenie, zakres robót i pozostałe postanowienia, znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia i pozostałych załącznikach do niniejszego ogłoszenia, które stanowią spójną całość z ogłoszeniem.

CPV: 45000000-7, 45100000-8, 45200000-9, 45220000-5, 45223000-6, 45223500-1, 45230000-8, 45300000-0, 45310000-3, 45320000-6

Dokument nr: 2023-39562-151899, 2/2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-04-25

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Gliwice
Gmina
Gliwice
Miejscowość
Gliwice

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian w treści umowy w sprawie zamówienia na następujących warunkach:
1. Przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, jeżeli z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w sprawie zamówienia, nie jest możliwe dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Gdy zaistnieją nieprzewidziane okoliczności, tzn. okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć, zmiany będą konieczne, gdyż bez ich dokonania świadczenie wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia nie będzie mogło być zrealizowane, bądź nie będzie mógł zostać osiągnięty cel, dla którego miało być wykonywane.
3. Powstania nadzwyczajnych okoliczności (nie będących "siłą wyższą"), grożących rażącą stratą w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia, niezależnych od Zamawiającego
i wykonawcy, których nie przewidzieli oni przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia.
4. Zaistnienia, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy jako zdarzenie zewnętrzne wobec łączącego Zamawiającego i wykonawcę stosunku prawnego:
- charakterze od nich niezależnym,
- którego nie mogli przewidzieć przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia,
- którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogli zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
- której nie można przypisać Zamawiającemu lub wykonawcy.
Za siłę wyższą uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, epidemie, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. W takim przypadku termin wykonania przedmiotu zamówienia może zostać przesunięty o czas trwania siły wyższej oraz czas trwania jej następstw.
5. Otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany.
6. Zmniejszenia zakresu robót budowalnych będących przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego oraz rozliczenia robót zaniechanych. Łączna wartość zmian nie może przekroczyć 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
7. Realizacji robót dodatkowych, które nie zostały przewidziane w zapytaniu ofertowym.
W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie stosownie zwiększone na podstawie przygotowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego rzetelnej wyceny robót dodatkowych. Łączna wartość zmian nie może przekroczyć 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
8. Realizacji robót budowlanych zamiennych tj. robót wykonanych inaczej niż to opisano
w zapytaniu ofertowym, według odmiennej technologii lub przy użyciu innych materiałów lub urządzeń o tych samych lub korzystniejszych, wydajniejszych funkcjach lub warunkach eksploatacyjnych. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy może zostać zmniejszone bądź zwiększone na podstawie przygotowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego rzetelnej wyceny porównawczej robót pierwotnych i zamiennych. Łączna wartość zmian nie może przekroczyć 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
9. W sytuacji, gdy rezultat będący przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia będzie mógł być wykonany szybciej, bardziej efektywnie, mniejszym nakładem sił i środków bądź przy zastosowaniu rozwiązań korzystniejszych dla Zamawiającego z punktu widzenia kosztów wykonania przedmiotu zamówienia, kosztów eksploatacji, niezawodności w okresie eksploatacji lub możliwości rozwoju.
10. Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian treści umowy
w sprawie zamówienia w przypadkach dozwolonych zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków.
11. Wskazane powyżej zmiany będą dokonywane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron, w formie aneksu do umowy sporządzonego na piśmie pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Oferent nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wobec powyższego, Oferent zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, zgodnie z załącznikiem nr 2.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Aby warunek został uznany za spełniony Oferent musi wykazać, że:
1. Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 3 000 000 zł. Oferent zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia, o którym mowa powyżej: polisy OC wraz z dowodem opłacenia składek, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku, gdy w dokumentach przedstawionych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu znajdą się kwoty wyrażone w walucie innej niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złote polskie z zastosowaniem średniego kursu złotego w stosunku do euro opublikowanego przez Narodowy Bank Polski (tabela A) w dniu opublikowania niniejszego zapytania ofertowego.
W przypadku nieopublikowania ww. kursu w tym dniu, Zamawiający zastosuje ostatni średni kurs złotego w stosunku do euro opublikowany przez Narodowy Bank Polski (tabela A) przed dniem opublikowania zapytania ofertowego.
2. Nie zalega z opłacaniem składek do ZUS oraz podatków do Urzędu Skarbowego. Na potwierdzenie tego Wykonawca przedstawi Zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu ze składkami przez Wykonawcę wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkami przez Wykonawcę wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Aby warunek został uznany za spełniony Oferent musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył przynajmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy hal przemysłowych o wartości minimum 4 mln zł brutto każda. Do oferty należy załączyć referencje za wykonane prace. Weryfikacja warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawierającego nazwę zadania, termin realizacji, wartość zamówienia oraz dane adresowe zamawiającego.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Aby warunek został uznany za spełniony Oferent musi dysponować minimum 1 osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do zrealizowania inwestycji będącej przedmiotem niniejszego postępowania lub równoważne uprawnienia budowlane bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi. Weryfikacja warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawierającego imię i nazwisko, nr uprawnień oraz okres doświadczenia.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
W celu prawidłowego złożenia oferty wymaga się dostarczenia następujących dokumentów:
1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1.
2. Oświadczenie wykonawcy o braku powiązań osobowych i kapitałowych, zgodnie z warunkiem DODATKOWE WARUNKI UDZIAŁU i załącznikiem nr 2.
3. Polisa OC wraz z dowodem opłacenia składki, zgodnie z warunkiem SYTUACJA FINANSOWA I EKONOMICZNA.
4. Zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu z składkami przez Wykonawcę wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z warunkiem SYTUACJA FINANSOWA I EKONOMICZNA.
5. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkami przez Wykonawcę wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z warunkiem SYTUACJA FINANSOWA I EKONOMICZNA.
6. Oświadczenie wykonawcy w zakresie wiedzy i doświadczenia wraz z referencjami, zgodnie z warunkiem WIEDZA I DOŚWIADCZENIE.
7. Oświadczenie wykonawcy w zakresie kierownika budowy, zgodnie z warunkiem OSOBY ZDOLNE DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
8. Dokument rejestracyjny firmy - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-24
Data ostatniej zmiany
2023-03-24 13:16:10

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Waga - 100 pkt.
Pc = (Cn/Co) x 100 pkt
Pc - liczba punktów (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)
Cn - najniższa oferowana cena wśród nieodrzuconych ofert,
Co - cena podana przez danego oferenta
Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena zamówienia netto.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Jacek Herman
tel.: 607928442
e-mail: realizacje@at-silesia.aero

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.