lubelskie (Kąkolewnica)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Termomodernizacja budynku dydaktycznego |
Data zamieszczenia: | 2023-03-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zespół Szkół Centrum Kształcenie Rolniczego w Bystrej Bystra 156 38-300 Gorlice powiat: gorlicki 18 35 13 169 sekretariat@zsckrbystra.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Gorlice |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 18 35 13 169 |
Termin składania ofert: | 2023-04-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Termomodernizacja budynku dydaktycznego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bystrej (etap III - wymiana instalacji centralnego ogrzewania po istniejących trasach i ocieplenie stropu. Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakres zamówienia obejmuje : 1. Wymiana instalacji co - demontaż starej instalacji centralnego ogrzewania - wykonanie nowych przewodów instalacyjnych po istniejących trasach, - wymiana istniejących grzejników na grzejniki konwektorowe , - wykonanie izolacji rur w piwnicach thermofleksem, - montaż zaworów termostatycznych na zasilaniu i zaworów na powrocie przy każdym grzejniku, - wykonanie prób szczelności instalacji - wywóz i utylizacja materiałów z demontażu, 2. Ocieplenie stropu nad nieogrzewana piwnicą - oczyszczenie pomieszczeń piwnic z gruzu i materiałów różnych ( drewnianych ) wraz z utylizacją) - izolacja cieplna i przeciwdźwiękowa z płyt styropianowych gr 7 cm od spodu konstrukcji na kleju, - przyklejenie warstwy siatki na stropach, - wykonanie wyprawy tynkarskiej na stropach , - pomalowanie farba emulsyjną. 3.Remont pomieszczenia wiatrołapu - rozkucie starej posadzki - wykonanie nowej podbudowy, - wykonanie izolacji p. wilgociowej i cieplnej posadzki , -wykonanie podłoża 9+betonowego, - posadzka z płytek ceramicznych, - wymiana 3 sztuk drzwi z wymiana nadproży , - wykonanie gładzi i malowanie pomieszczeń wiatrołapu. Roboty prowadzone będą w czynnym budynku mieszkalno- dydaktycznym. W czasie prowadzenia robót należy zwrócić szczególna uwagę na przestrzeganie przepisów bhp. Fakt ten należy uwzględnić kalkulując cenę oferty. CPV: 45000000-7, 45453000-7 Dokument nr: 2023/BZP 00150419, ZSCKR 271.1.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-07 09:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f162a0c2-ca3a-11ed-9355-06954b8c6cb9 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem Formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 2. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. Konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 4. Składanie ofert następuje za pośrednictwem modułu składania ofert i wniosków (MOW) Platformy e-Zamówienia. 5. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 6. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą korzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem tel. (32) 778 89 99 lub droga elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/ w zakładce ,,ZGŁOŚ PROBLEM". 7. Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem e-mail: zsabystra@op.pl za wyjątkiem składania i wycofania oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, jeśli wystąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające komunikację przez Platformę e-Zamówienia. 8. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do formularzy: złożenia, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 9. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 11. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 12. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 13. Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy"). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-07 09:00 Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pomocą modułu składani ofert i wniosków (MOW) Platformy e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZSCKR 271.1.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakres zamówienia obejmuje : 1. Wymiana instalacji co - demontaż starej instalacji centralnego ogrzewania - wykonanie nowych przewodów instalacyjnych po istniejących trasach, - wymiana istniejących grzejników na grzejniki konwektorowe , - wykonanie izolacji rur w piwnicach thermofleksem, - montaż zaworów termostatycznych na zasilaniu i zaworów na powrocie przy każdym grzejniku, - wykonanie prób szczelności instalacji - wywóz i utylizacja materiałów z demontażu, 2. Ocieplenie stropu nad nieogrzewana piwnicą - oczyszczenie pomieszczeń piwnic z gruzu i materiałów różnych ( drewnianych ) wraz z utylizacją) - izolacja cieplna i przeciwdźwiękowa z płyt styropianowych gr 7 cm od spodu konstrukcji na kleju, - przyklejenie warstwy siatki na stropach, - wykonanie wyprawy tynkarskiej na stropach , - pomalowanie farba emulsyjną. 3.Remont pomieszczenia wiatrołapu - rozkucie starej posadzki - wykonanie nowej podbudowy, - wykonanie izolacji p. wilgociowej i cieplnej posadzki , -wykonanie podłoża 9+betonowego, - posadzka z płytek ceramicznych, - wymiana 3 sztuk drzwi z wymiana nadproży , - wykonanie gładzi i malowanie pomieszczeń wiatrołapu. Roboty prowadzone będą w czynnym budynku mieszkalno- dydaktycznym. W czasie prowadzenia robót należy zwrócić szczególna uwagę na przestrzeganie przepisów bhp. Fakt ten należy uwzględnić kalkulując cenę oferty. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024