pomorskie (Słupsk)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie okresowego przeglądu dróg gminnych i obiektów inżynieryjnych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Krzywcza Krzywcza 36 37-755 Krzywcza powiat: przemyski +48 16 671 14 86 wew. 29 sekretariat@krzywcza.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Krzywcza |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 16 671 14 86 wew |
Termin składania ofert: | 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Wykonanie okresowego przeglądu dróg gminnych i obiektów inżynieryjnych na terenie Gminy Krzywcza" PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA I. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest ,,Wykonanie okresowego przeglądu dróg gminnych i obiektów inżynieryjnych na terenie Gminy Krzywcza". Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie pięcioletniego i rocznego okresowego przeglądu stanu technicznego dróg gminnych o łącznej długości 61,6 km oraz obiektów inżynieryjnych na terenie Gminy Krzywcza, zgodnie z wymogami określonymi w nw. przepisach: 1) ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz.U.2022 poz. 1693 ze zm); 2) ustawie z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane (t. j. Dz.U.2021 poz. 2351 ze zm); Lokalizację dróg gminnych w poszczególnych miejscowościach określa- załącznik nr 3, natomiast aktualny wykaz dróg i obiektów inżynieryjnych (zawierające pierwszą literę nazwiska mieszkańca - ze względu na RODO - Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa otrzyma wykaz z pełnym nazwiskiem mieszkańca) określa załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Dokument nr: SGI.271.1.25.2023 Otwarcie ofert: . Otwarcie ofert: 1) miejscem otwarcia ofert jest Urząd Gminy w Krzywczy 37-755 Krzywcza 36, pokój nr 12. 2) termin otwarcia ofert: 31 marzec 2023 r., godz. 9:15, 3) otwarcie ofert jest jawne, 4) podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny. Składanie ofert: 5. Miejsce i termin składania ofert: 1) miejscem składania ofert jest: Urząd Gminy w Krzywczy - Biuro Obsługi Mieszkańca, Krzywcza 36, 37-755 Krzywcza. 2) oferty należy składać we wskazanym wyżej miejscu lub przesłać na adres: Krzywcza 36, 37-755 Krzywcza, z wyraźnym oznaczeniem postępowania, 3) termin składania ofert: do dnia 31 marzec 2023r., do godz. 9:00. Miejsce i termin realizacji: II. Termin realizacji zamówienia. 1) Do 60 dni od zawarcia umowy. Wymagania: ROZDZIAŁ II TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w oparciu o regulaminu udzielania zamówień o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000,00 zł netto zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 poz. 1710 ze zm.), dalej: ustawa wyłączonych spod stosowania ustawy, wprowadzony Zarządzeniem Wójta Gminy Krzywcza nr 7/2021 z dnia 19 stycznia 2021 r. ROZDZIAŁ IV WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, OPIS SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY I PODSTAWY WYKLUCZENIE Z POSTĘPOWANIA Wymagania dotyczące warunków udziału w postępowaniu 1) Posiadania zdolności technicznej lub zawodowej wykonawców: 1. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności inżynieryjnej drogowej oraz minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności inżynieryjnej mostowej. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie załącznika nr 5 do zapytania ofertowego oraz złożonych dokumentów (kserokopia dokumentów potwierdzona za zgodność z oryginałem) wraz z ofertą. 2). Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej ,,ustawą", z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się: 2.1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2.2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2.3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. ROZDZIAŁ V SPOSÓB OBLICZENIA CENY 1. Wszystkie wartości cenowe określone będą w złotych polskich PLN, a wszystkie płatności będą realizowane wyłącznie w złotych polskich. 2. Cenę ofertową należy podać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku z zastosowaniem przybliżenia dziesiętnego. 3. Zaoferowana cena musi być podana liczbą oraz słownie i będzie ceną ryczałtową (definicja ryczałtu zgodnie z treścią art. 632 Kodeksu cywilnego). 4. Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 5. Cena ofertowa brutto (wraz z podatkiem VAT) jest ceną ofertową wykonawcy i jako cena ryczałtowa nie podlega zmianom. 6. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania przedmiotu i zakresu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Wyceniając przedmiot zamówienia, Wykonawca winien odnieść się do warunków umownych oraz warunków przedstawionych w zapytaniu ofertowym w celu uzyskania pełnych wskazówek, informacji, instrukcji. Cena winna pokrywać wszystkie wymogi kompletnego i należytego wykonania usługi niezależnie od tego, czy w dokumentach zamówienia są one opisane szczegółowo, czy nie. Cena ofertowa musi pokrywać wszelkie koszty wykonania usługi. ROZDZIAŁ VI KRYTERIUM I SPOSÓB OCENY OFERT 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryterium ceny. 2. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z najniższą ceną brutto. 3. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki rachunkowe. ROZDZIAŁ VII INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW 1. Język i forma porozumiewania się: 1) postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim w formie pisemnej, 2) oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać drogą elektroniczną, 3) oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu, 4) oferta może być złożona wyłącznie w formie pisemnej, 5) jeżeli Zamawiający lub Wykonawcy porozumiewają się drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania informacji w tej formie. 3. Związanie ofertą: 1) termin związania ofertą wynosi 30 dni. 2) bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 4. Opis sposobu przygotowania ofert: 1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, 2) treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania Ofertowego, 3) oferta powinna być sporządzona w języku polskim na formularzu załączonym do niniejszego Zapytania Ofertowego i napisana pismem maszynowym lub ręcznym drukowanym niezmywalnym atramentem (tuszem), pod rygorem odrzucenia jej przez Zamawiającego, 4) załącznikami do oferty są to dokumenty wymienione w Rozdziale III Zapytania Ofertowego, 5) wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczonego dokumentu z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, 6) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawca składa ofertę w zaklejonej kopercie, opieczętowanej z podaniem nazwy i adresu Wykonawcy oraz nazwą postępowania: ,,Wykonanie okresowego przeglądu dróg gminnych i obiektów inżynieryjnych na terenie Gminy Krzywcza". Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, lub wycofanie oferty odbywa się w taki sam sposób jak złożenie oferty, tj. w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,zmiana" lub ,,wycofanie" oraz nazwą postępowania, 7) Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została złożona po wyznaczonym terminie składania ofert. Informacje dot. postępowania: 1) jeżeli w postępowaniu nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli oferty o takiej samej cenie do złożenia ofert dodatkowych lub zamknie postępowanie bez wyboru, 2) Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe wyznaczając wykonawcy odpowiedni nie dłuższy niż dwudniowy termin na wyrażenie bądź niewyrażenie zgody na ich poprawę, 3) Zamawiający wyklucza wykonawcę, który: odstąpił od podpisania umowy z zamawiającym a jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza oraz wykonawcę, którego ofertę odrzucił, 4) Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wystąpi co najmniej jedna z przesłanek: a) została złożona przez wykluczonego wykonawcę, b) treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego, c) oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny, których zamawiający nie jest w stanie poprawić bez przeprowadzenia negocjacji, d) oferta jest nieważna. Zamawiający może zwrócić się o wyjaśnienie, chyba że rozbieżność wynika z okoliczności oczywistych, które nie wymagają wyjaśniania. 8. Pozostałe informacje: 1) zamawiający informuje, że w przypadkach nieuregulowanych Zapytaniem Ofertowym zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1360 ze zm.), 2) po wyborze najkorzystniejszej oferty w celu zawarcia umowy wykonawca winien przedłożyć: a) pełnomocnictwo do zawarcia umowy, jeżeli nie wynika ono z treści oferty, b) umowę regulującą współpracę - w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podpisany przez Wykonawcę, 3) wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnie z załączonym projektem umowy, który stanowi Załącznik Nr 4 do Zapytania Ofertowego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, 4) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) zmiany Zapytania Ofertowego, w tym warunków lub terminu prowadzonego postępowania, b) zamknięcia postępowania bez wyboru, c) odwołania postępowania, przed upływem terminu składania ofert, bez podania przyczyny, d) unieważnienia postępowania w przypadku gdy: - cena najkorzystniejszej oferty będzie wyższa od kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, - złożona oferta będzie nieważna. Uwagi: 9. Klauzula informacyjna. 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Krzywcza, Krzywcza 36, 37-755 Krzywcza; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Krzywcza jest Pan Dariusz Surówka, kontakt: za pomocą poczty tradycyjnej: Urząd Gminy Krzywcza, Krzywcza 36, 37 - 755 Krzywcza, za pomocą poczty elektronicznej: adres e-mail: surowkalegal@surowka-legal.pl, telefoniczny: telefon: +48 16 671 14 86; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego SGI.271.1.25.2023; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od zakończenia roku, w którym postępowanie zostało przeprowadzone, 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 7) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,* c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,** d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 8) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, 9) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, 10) w trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku, gdy wykonywanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 - 3 Rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: 2. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Bogusław Czech email: bczech@krzywcza.pl, tel. 16 671 14 86 wew. 29 oraz Przemysław Pilch e:mail: p.pilch@krzywcza.pl, tel. 16 671 14 86 wew. 29 w godz. 8:00 - 15:00. |
© eurobudowa.pl 2004-2025