pomorskie (Słupsk)
wielkopolskie (Poznań)
śląskie (Bytom)
dolnośląskie (Lubin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup krzeseł do wypoczynku |
Data zamieszczenia: | 2023-03-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Igołomia-Wawrzeńczyce Wawrzeńczyce nr 57 32-125 Wawrzeńczyce powiat: krakowski 12 287 40 03 wantosik@o2.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Wawrzeńczyce |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 12 287 40 03 |
Termin składania ofert: | 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
nagranie filmu w języku migowym - z informacją o zakresie funkcjonowania urzędu w ramach projektu ,,Dostępny samorząd - granty" realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 - przedsięwzięcie grantowe ,,Dostępna Gmina Igołomia-Wawrzeńczyce". Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup krzeseł do wypoczynku szt. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania. Warunki wymagane od wykonawców. Składanie ofert: Sposób przygotowania ofert; miejsce i termin ich składania: Oferty powinny zostać złożone w formie elektronicznej na adres email wantosik@o2.pl według wzoru oferty będącego załącznikiem do niniejszego zapytania w terminie do dnia 31 marca 2023 r. (piątek) do godz. 11:00 za pośrednictwem e maila na podany powyżej adres. Wymagania: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny do wykonania zamówienia, c) posiadają lub dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do realizacji usług objętych zamówieniem. Do oferty wykonawcy dołączają następujące dokumenty pod rygorem odrzucenia oferty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków wzięcia udziału w postępowaniu - wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania, b) pełnomocnictwo do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu, jeśli wykonawca posługuje się w celu złożenia oferty pełnomocnikiem. Kryteria oceny ofert: Cena brutto za całość zamówienia. Do realizacji zamówienia zostanie wybrany wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę Dodatkowe informacje : 1/ W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu na złożenie. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany, w tym zmiany ceny lub innych kryteriów. 2/ Zamawiający poprawia w ofercie: - oczywiste omyłki pisarskie; - oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; - inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. O dokonanej poprawie w ofercie Zamawiający niezwłocznie informuje Wykonawcę. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 1/zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści. Dotyczy to w szczególności ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym jako kryterium oceny ofert; 2/ jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia; 3/ jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4/ Wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień dotyczących treści przekazanych ofert, w terminie wskazanym w wezwaniu Zamawiającego; 5/ wpłynęła po terminie składania ofert. Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do Urzędu w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert. Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert Zamawiający zakwalifikuje do negocjacji wszystkich Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym. Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 6/ Z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę na podstawie przepisów art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 129), zgodnie z którymi z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 120) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli: 1/ nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania; 2/ cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 3/ wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa; 4/ zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. Uwagi: Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce 32-125 Wawrzeńczyce 57, tel. 12 287-40-03; 12 287-40-07; e-mail: ug_igwaw@poczta.onet.pl 2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) w Gminie Igołomia-Wawrzeńczyce 32-125 Wawrzeńczyce 57: z Panem Tomasz Nowakowski, adres e-mail: iod@igwa.pl; telefon: 12 287-40-03 wew. 22. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu: o przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, w tym podmioty przetwarzające. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie ustawą Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego z uprawnienia dostępu do danych osobowych, zamawiający może żądać od osoby, występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. **Wyjaśnienie: skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. ***Wyjaśnienia: Wzgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania. |
© eurobudowa.pl 2004-2025