wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Lubin)
łódzkie (Kalinko)
świętokrzyskie (Kielce)
śląskie (Dąbrowa Górnicza)
śląskie (Dąbrowa Górnicza)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa równiarki drogowej |
Data zamieszczenia: | 2023-03-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Jana Baczewskiego 34 74-400 Dębno powiat: myśliborski 95 760 30 81 pukdebno@post.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Dębno |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 95 760 30 81 |
Termin składania ofert: | 2023-04-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
"DOSTAWA równiarki drogowej na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Dębnie " Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa równiarki drogowej spełniającej polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymagania poruszania się po drogach publicznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym, o następujących minimalnych parametrach technicznych: a) rok produkcji: nie wcześniej jak 1990 r. , b) silnik wysokoprężny o mocy min 115 KM, c) ilość przepracowanych roboczogodzin - nie więcej niż 10 000 mth., d) masa równiarki do 12 000 kg, e) skrzynia biegów automatyczna, co najmniej 6 biegów do przodu, 3 biegi do tyłu, f) układ napędowy: 6x6, g) równiarka 3-osiowa, oś tylna tandemowa, h) lemiesz środkowy pełno obrotowy sterowany hydraulicznie o szerokości 300-350 cm, z funkcją wysuwu bocznego w obie strony oraz z wymiennymi ostrzami, i) oświetlenie zgodne z kodeksem ruchu drogowego, reflektory robocze, j) pomarańczowe światło ostrzegawcze (kogut), k) oś przednia wahliwa, l) zbiornik paliwa nie mniejszy niż 150 litrów, ł) kabina operatora w pełni przeszklona wyposażona w zestaw wskaźników umożliwiających odczytywanie parametrów pracy silnika, licznik motogodzin, m) wycieraczka przedniej szyby. n) lusterka zewnętrzne po obydwu stronach kabiny, o) równiarka drogowa i wyposażenie sprawne technicznie, ze szczelnym układem hydraulicznym, ogumieniem zużytym w stopniu nie więcej niż 50 % nowego bieżnika, sprawnym układem jezdnym, przygotowana do natychmiastowej eksploatacji. Dostawca w swojej ofercie musi wyraźnie określić nazwę, markę oraz typ i parametry techniczne oferowanego sprzętu oraz nazwę producenta. Do oferty należy dołączyć aktualną fotografię oferowanego sprzętu, fotografię licznika motogodzin raz fotografię tabliczki znamionowej wraz z numerem VIN. Równiarka musi posiadać świadectwo homologacji na terenie RP lub odpowiadający dokument dopuszczający do ruchu drogowego. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom wynikającym z obowiązujących przepisów prawa, dopuszczenia do ruchu drogowego określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.) w zakresie jakim w/w dokument ma zastosowanie do przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo oględzin i oceny stanu technicznego oferowanego przedmiotu zamówienia na etapie oceny ofert. W przypadku gdy ocena stanu technicznego dokonana na etapie oceny ofert lub przed zawarciem umowy wykaże, że stan techniczny równiarki jest niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jako nie odpowiadającą treści SWZ. Zamawiający ustali wspólnie z Wykonawcą miejsce i termin przeprowadzenia oględzin umożliwiających sprawdzenie stanu technicznego równiarki. W przypadku braku udostępnienia Zamawiającemu oferowanej równiarki, i możliwości przeprowadzenia oględzin i sprawdzenia faktycznego stanu technicznego przedmiotu zamówienia, uznaje się, że oferta Wykonawcy nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i podlega odrzuceniu. Na dzień złożenia oferty przedmiot zamówienia nie może stanowić zabezpieczenia wierzytelności podmiotów trzecich ani też ich prawa własności. Miejsce dostawy: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o. o. Ul. Jana Baczewskiego 34, 74-400 Dębno. Transport, załadunek i rozładunek odbywać się na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie wymaga realizacji zamówienia przez zakłady pracy chronionej, spółdzielnie socjalne, czy innych wykonawców objętych dyspozycją przepisu art. 94 ust. 1 ustawy. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy. CPV: 43221000-8 Dokument nr: 2023/BZP 00152180, 4/2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-06 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1d151f51-cc8a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: e-zamówienia.gov.pl , adres poczty elektronicznej : pukdebno@post.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". W celu komunikacji między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem e-zamówienia i wybrać ,,Formularz do komunikacji". Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem e-zamowienia poprzez kliknięcie przycisku ,,Podpisz i wyślij" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: pukdebno@post.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., Ul. Jana Baczewskiego 34, 74-400 Dębno. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu podstawowego ,, DOSTAWA równiarki drogowej na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o." Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-06 10:00 Miejsce składania ofert: e-zamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak 4.1.2.) Numer referencyjny: 4/2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa równiarki drogowej spełniającej polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymagania poruszania się po drogach publicznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym, o następujących minimalnych parametrach technicznych: a) rok produkcji: nie wcześniej jak 1990 r. , b) silnik wysokoprężny o mocy min 115 KM, c) ilość przepracowanych roboczogodzin - nie więcej niż 10 000 mth., d) masa równiarki do 12 000 kg, e) skrzynia biegów automatyczna, co najmniej 6 biegów do przodu, 3 biegi do tyłu, f) układ napędowy: 6x6, g) równiarka 3-osiowa, oś tylna tandemowa, h) lemiesz środkowy pełno obrotowy sterowany hydraulicznie o szerokości 300-350 cm, z funkcją wysuwu bocznego w obie strony oraz z wymiennymi ostrzami, i) oświetlenie zgodne z kodeksem ruchu drogowego, reflektory robocze, j) pomarańczowe światło ostrzegawcze (kogut), k) oś przednia wahliwa, l) zbiornik paliwa nie mniejszy niż 150 litrów, ł) kabina operatora w pełni przeszklona wyposażona w zestaw wskaźników umożliwiających odczytywanie parametrów pracy silnika, licznik motogodzin, m) wycieraczka przedniej szyby. n) lusterka zewnętrzne po obydwu stronach kabiny, o) równiarka drogowa i wyposażenie sprawne technicznie, ze szczelnym układem hydraulicznym, ogumieniem zużytym w stopniu nie więcej niż 50 % nowego bieżnika, sprawnym układem jezdnym, przygotowana do natychmiastowej eksploatacji. Dostawca w swojej ofercie musi wyraźnie określić nazwę, markę oraz typ i parametry techniczne oferowanego sprzętu oraz nazwę producenta. Do oferty należy dołączyć aktualną fotografię oferowanego sprzętu, fotografię licznika motogodzin raz fotografię tabliczki znamionowej wraz z numerem VIN. Równiarka musi posiadać świadectwo homologacji na terenie RP lub odpowiadający dokument dopuszczający do ruchu drogowego. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom wynikającym z obowiązujących przepisów prawa, dopuszczenia do ruchu drogowego określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.) w zakresie jakim w/w dokument ma zastosowanie do przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo oględzin i oceny stanu technicznego oferowanego przedmiotu zamówienia na etapie oceny ofert. W przypadku gdy ocena stanu technicznego dokonana na etapie oceny ofert lub przed zawarciem umowy wykaże, że stan techniczny równiarki jest niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jako nie odpowiadającą treści SWZ. Zamawiający ustali wspólnie z Wykonawcą miejsce i termin przeprowadzenia oględzin umożliwiających sprawdzenie stanu technicznego równiarki. W przypadku braku udostępnienia Zamawiającemu oferowanej równiarki, i możliwości przeprowadzenia oględzin i sprawdzenia faktycznego stanu technicznego przedmiotu zamówienia, uznaje się, że oferta Wykonawcy nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i podlega odrzuceniu. Na dzień złożenia oferty przedmiot zamówienia nie może stanowić zabezpieczenia wierzytelności podmiotów trzecich ani też ich prawa własności. Miejsce dostawy: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o. o. ul. Jana Baczewskiego 34, 74-400 Dębno. Transport, załadunek i rozładunek odbywać się na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie wymaga realizacji zamówienia przez zakłady pracy chronionej, spółdzielnie socjalne, czy innych wykonawców objętych dyspozycją przepisu art. 94 ust. 1 ustawy. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy. 4.2.6.) Główny kod CPV: 43221000-8 - Równiarki drogowe 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowa 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 112 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, -spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 stanowią wstępne potwierdzenie. że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający zażąda: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086) z innym wykonawcą, który złożył ofertę odrębną, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej wg. załącznika do SWZ. b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie będzie wymagał złożenia przedmiotowych środków dowodowych, zgodnie z art. 105 i 106 ustawy Pzp. w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami oraz cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie przedmiotowego zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowa 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2025